Gillingham +1quote:Op donderdag 3 september 2009 16:13 schreef Gillingham het volgende:
Menigsverschil tussen Aronofsky en oorspronkelijk beoogd lead actor Pitt. Pitt verliet het project waardoor Warner niet meer hetzelfde budget wilde vrijgeven. Aronofsky had al delen van een grote set laten bouwen die nu afgebroken moesten worden.
Jammer Augurk.quote:
Eindelijk iemand hier die me Augurk noemt en geen Fluffyquote:Op donderdag 3 september 2009 17:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jammer Augurk.
mr_anonimous +1
Film uit Mali uit 2006. Verder niet zo bijzonder.
Beantwoord 'm dan niet. Geen vraag beantwoorden als je niet bereid bent een nieuwe te stellen. (heb ik mezelf ook wel schuldig aangemaakt, maar ik begrijp dat het irritant is)quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:14 schreef Cliffy het volgende:
king kong
winnetou
gw pabst
marco polo
Vraag laat ik aan iemand anders over, tijd voor school
Dan wilik het topic niet verder stil houden...quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:31 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Bill Pullman
Verder zit ik ook even stil qua namen
4 Juli...quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:42 schreef Gillingham het volgende:
ID4?![]()
Independence Day? Maar vanwaar die 4?
4 juliquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:42 schreef Gillingham het volgende:
ID4?![]()
Independence Day? Maar vanwaar die 4?
Niet dat het een nickname ofzo voor de film is, het is gewoon een officiële titel, staat ook op menig poster en inlays.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:58 schreef Gillingham het volgende:
Ja, dat snap ik.
Maar ik wist niet dat de film zo genoemd werd.
Curieus. Helemaal gemist.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:59 schreef Patch het volgende:
[..]
Niet dat het een nickname ofzo voor de film is, het is gewoon een officiële titel, staat ook op menig poster en inlays.
En die poster heb ik heel groot in mn trapgat hangenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:59 schreef Patch het volgende:
[..]
Niet dat het een nickname ofzo voor de film is, het is gewoon een officiële titel, staat ook op menig poster en inlays.
Godzijdank.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Er was na de realease in '96 ook nog sprake van een vervolg met de naam ID4ever maar die is er nooit gekomen...
Had idd afbraak gedaan aan het origineel dus ik ben er ook blij mee, hoewel ik toch ook wel benieuwd ben....quote:
Sequels zijn voor mij ook welkom maar als ze zo slap zijn dan hoeft het verder niet van mij....quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:29 schreef Patch het volgende:
Sequels mogen van mij altijd komen, ook al zijn sommige sequels gedoemd te mislukken.
De sequel kan wel goed zijn, maar doet dan bijvoorbeeld afbreuk aan het origineel.
(Denk aan een heleboel Disney-sequels, die best goed zijn en qua inkomsten niet mislukken, maar kom op: Bambi 2?).
Als je als persoon zelf het origineel hoog in het vaandel houdt, dan mogen er toch gerust sequels komen?
Ik heb genoten van de sequels van Jaws, sommige Disneys, Jurassic Parks et cetera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |