ET Belt Naar Huis?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:48 schreef Patch het volgende:
ET is de enige live-action film waarin ik in de Nederlandse nasynchronisatie te horen ben.
Wat is er gemaakt van "ET - Phone - Home"?
Alleen 'ET' is goedquote:
ET Telefoon Oom?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Alleen 'ET' is goed
De overige 2 woorden hebben wel in de Nederlandse versie hun 'O'-klank behouden...
eerste 2 woorden zijn goedquote:
quote:
quote:
Hoom?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:25 schreef Patch het volgende:
Een vrije nederlandse vertaling van 'home' met een 'o'-klank....
quote:
quote:
he hequote:
Patch +1quote:
Sixth Sensequote:Op vrijdag 4 september 2009 20:01 schreef Patch het volgende:
Mag ik 4 films van M. Night Shyamalan aub?
mr_anonimous + 1quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sixth Sense
Unbreakable
Lady in the water
The happening
Okay groetjes aan Wyccie dan!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:05 schreef Patch het volgende:
[..]
mr_anonimous + 1
En nu ben ik er vandoor.
date
quote:
American Gangsterquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Common
Smokin Aces in ieder geval.....
RIdley Scott en Russell Crowe. A Good Year en Gladiatorquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:46 schreef Cliffy het volgende:
De regisseur van American Gangster en één van de hoofdpersonen hebben al meerdere malen samengewerkt, namen van deze twee heren en de titels van de films graag!
Mist er nog één, naast American Gangster natuurlijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
RIdley Scott en Russell Crowe. A Good Year en Gladiator
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:22 schreef Cliffy het volgende:
Was dat niet die muts van Proof of Life?
Cliffy +1quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:05 schreef Patch het volgende:
[..]
mr_anonimous + 1
En nu ben ik er vandoor.
date
Onverwachte ontwikkelingen...quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Cliffie +1
Sorry, er stond opeens een vriend voor de deur
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Onverwachte ontwikkelingen...
Late reactie, maar hij was wel ontzettend goed gevondenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Onverwachte ontwikkelingen...
Into the wildquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:30 schreef Cliffy het volgende:
[ afbeelding ]
Titel en vijf acteurs/actrices graag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |