quote:
Is dat niet de moordenaar / ontvoerder van het kind van Chief Anderton (Tom Cruise) die daarvoor werd betaald door een opdrachtgever, door als ik het goed heb de oprichter van PreCrime (ben ff z'n naam kwijt)quote:Op woensdag 2 september 2009 13:35 schreef hornage het volgende:
Afgelopen weekend een hele bekende film van een paar jaar terug weer eens gezien.
Welke film en wie is Leo Crow
In 1 keer goedquote:Op woensdag 2 september 2009 13:39 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Is dat niet de moordenaar / ontvoerder van het kind van Chief Anderton (Tom Cruise) die daarvoor werd betaald door een opdrachtgever, als ik het goed heb de oprichter van PreCrime (ben ff z'n naam kwijt)
En dat uiteraard in Minority Report
Tsja, das 1 van mijn favorietere filmsquote:
Ik reken hem helemaal goed, het cadeautje is eigenlijk een kruising tussen een raket en een vliegtuigquote:Op woensdag 2 september 2009 14:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij is het Armageddon.
Dus dan issalesman, het cadeau een raket of een vliegtuigje (heel misschien een autootje) en zijn de vijf acteurs Bruce Willis, Ben Affleck, Peter Stormare, Steve Buscemi en Michael Clarke Duncan.
De vader was Chick gespeeld door Will Pattonquote:Op woensdag 2 september 2009 15:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ben blij dat je niet vraagt wie de vader was, want ik pieker me er nog steeds suf over wie het nou was
Op wiens verjaardag kwam Armageddon uit? Om het niet te lastig te maken: de gezochte persoon deed mee in de film.
Ach, die man jaquote:Op woensdag 2 september 2009 15:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
De vader was Chick gespeeld door Will Patton
Qua antwoord :
Liv Tyler
Liv Tyler was goed ?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ach, die man ja
Dopekoe +1
Het is wel zo netjes om gewoon toch een punt toe te kennen aangezien jij die vraag niet had verwijderd.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:38 schreef hornage het volgende:
is wel goed, maar vraag is al aangepast en geraden.
Dit kan alleen maar 1941 zijn.....quote:Op woensdag 2 september 2009 16:26 schreef Dopekoe het volgende:
Dan zal ik weer een vraagje doen
welke film zoek ik ?Pearl Harbor Periscope Slapstick Ferris Wheel
Hoeft niet hoor, ik wist dat er een nieuwe vraag was gesteld.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:12 schreef wyccie het volgende:
Het is wel zo netjes om gewoon toch een punt toe te kennen aangezien jij die vraag niet had verwijderd.
Er staan wel vaker meerdere vragen open, maar die tellen wel allemaal mee.
Zou het?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit kan alleen maar 1941 zijn.....
Duidelijk Final Destination 4.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:58 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik stel maar weer is een nieuwe vraag, tis dat ik nog vakantie heb !![]()
Welke film heb ik gisterenavond gezien?
[ afbeelding ]
+1 Fluffy_Augurkquote:Op donderdag 3 september 2009 13:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Duidelijk Final Destination 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |