abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72369356
Ingrid, ik zou dan toch ook maar eens met Djeez praten over dat hij er ook wel eens uit mag..
Hij kan heus wel een nachtje met wat minder slaap maar als jij elke nacht weinig slaap hebt loop je jezelf een keer voorbij...

Tis niet alleen de lusten maar ook de lasten samen delen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72369358
Dan ga jij lekker beneden op de bank liggen Ingrid. Je moet echt ook aan jezelf denken, zo ga je eraan onderdoor en je weet hoe makkelijk het steeds slechter kan gaan. 24/7 kan gewoon niet. Niemand niet. En je wilde met z'n tweeën kinderen. Ga anders een nachtje ergens anders slapen, je moet echt ook tijd voor jezelf hebben.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_72369481
In principe hebben jullie gelijk, maar het is wel lastig. Djeez heb ik het vanmorgen gemaild, zodat ik niet meer terug kon krabbelen zeg maar. En niks ging zeggen. Hij weet dat ik het hier heb neergezet btw.

En net de psych gemaild of het mogelijk is weer telefonisch/mail contact te hebben.
pi_72369586
BE, wauw netjes hoor!

Ingrid, goed dat je de psych weer gemaild hebt!
Fake it till you make it...
pi_72369655
tja.. al is het lastig.. je moet ook ff voor jezelf opkomen hoor!!
1 nachtje met minder slaap lukt meestal wel, 2 is oo nog te doen maar bij 3 ga je het merken... en je kan niet 24/7 voor je kids en Djeez klaarstaan! Samen delen die lasten. Je hoeft het niet helemaal alleen te doen. Hij wilde ook kids, dus hij moet ook de verantwoording nemen...

Goed dat je je psych weer gemaild hebt!!

Ik werk nu ook niet, maar ik schop M. net zo makkelijk zijn bed uit hoor..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72369757
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
In principe hebben jullie gelijk, maar het is wel lastig. Djeez heb ik het vanmorgen gemaild, zodat ik niet meer terug kon krabbelen zeg maar. En niks ging zeggen. Hij weet dat ik het hier heb neergezet btw.

En net de psych gemaild of het mogelijk is weer telefonisch/mail contact te hebben.
Neehee, ga persoonlijk met de psych praten, hup! Veel beter dan zo via de mail.
En dat is het lastig is, snappen we allemaal, maar het gaat niet alleen om jou, maar ook om twee kleine kindjes. Die hebben een mama nodig die 's nachts kan slapen. Iig soms. En goed in haar vel zit en energie heeft om met ze te spelen en voor ze te zorgen. En een mama die zaken met papa kan bespreken. En een papa en mama die problemen Samen oplossen en Samen ervoor zorgen dat het goed gaat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 2 september 2009 @ 14:12:27 #157
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72369973
Ingrid, hoop dat je een beetje snapt nu wat ik laats bedoelde kom op voor jezelf en ben het met Yppy eens ga met de psych zelf praten, onderzoek eens bij sommige grotere instellingen is er ook opvang mogelijk voor de kindjes!

BE Stoere wat goed joh !!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72370017
In onze vakantie lag M. "aan de verkeerde" kant van het bed. Dus nu moest hij er uit als Jen wakker werd, anders moest ik over hem heen klauteren en was hij alsnog wakker.

Maar meestal doen we het samen. In het begin (en zeker toen ik nog bv gaf) deed ik het altijd. Maar ik heb er steeds minder moeite mee om hem gewoon zn bed uit te schoppen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_72370106
Het is juist het probleem dat ik geen oppas heb. Sinds kort werkt mijn vader weer zo goed als volledig. Die pastte dan op. Ik kan niet praten met Kim erbij. Die pikt alles op. Met Tyler erbij lukt nog wel.
Maar telefonisch wil ook wel.
_evenstar_ wat bedoel je met grotere instellingen?
Dit is de psych van het ziekenhuis en daar is geen opvang.
pi_72370138
Ingrid, dan gaat Djeez toch een uurtje eerder naar huis zodat je wel rustig kan praten....

nadeel van telefonisch is dat de psych niet je gelaatstuitdrukkingen waar kan nemen.. en je emoties niet kan zien..
er is een verschil tussen horen en zien als het op emoties aankomt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 2 september 2009 @ 14:20:31 #161
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72370169
is er op het ziekenhuis geen dagopvang?
Bij het AZM is er een dagcentrum, ik ging /ga daar altijd even met arwen spelen voor ze op afspraak moest of bloedprikken oid.
Ik denk dat als je daar langs gaat ( de kinderarts weet wel ofdat die er een si en zo ja welke afdeling.
Je de situatie uitlegt er best wat te regelen is.

Ik bedoel de grote gezondheidinstellingen zoals in limburg het mondriaan was, en je hebt er vast meerdere over heel nederland maar ik ken ze niet bij naam.
  woensdag 2 september 2009 @ 14:20:56 #162
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72370182
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:18 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, dan gaat Djeez toch een uurtje eerder naar huis zodat je wel rustig kan praten....

nadeel van telefonisch is dat de psych niet je gelaatstuitdrukkingen waar kan nemen.. en je emoties niet kan zien..
er is een verschil tussen horen en zien als het op emoties aankomt...
+ lichaamstaal dat zegt heel veel
pi_72370264
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:20 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

+ lichaamstaal dat zegt heel veel
idd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72370485
Ja dat is zo de non verbale communicatie het dat geloof ik. Maar iig beter dan niks lijkt me.
Zal het nog eens navragen of er opvang is. Bij ggz was dat iig niet zo. Verder weet ik geen instelling hier.
  woensdag 2 september 2009 @ 14:38:56 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_72370623
Het Wilhelmina in Assen heeft geen kinderopvang
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72370637
Of die opvang er nu wel of niet is, jij moet met de psych spreken. Opvang komt daarna. Kom nou voor jezelf op Ingrid. En ander doet het niet. Kim zit op de psz, dus je kunt best weg met Tyler. Of Djeez gaat later werken of komt eerder thuis. Als het niet gaat, dan moet het maar. Hup, actie!
*OUD heilige*
pi_72370700
Als de psych dan dinsdagmiddag kan zou het mooi zijn. Vrijdags gaat Kim ook, maar dan is hij vrij.
Ik zal Djeez dit nog ff laten lezen, wie weet kan hij iets regelen. Al heeft hij nog maar 1,5 vrije dag.
  woensdag 2 september 2009 @ 14:44:38 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_72370758
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Als de psych dan dinsdagmiddag kan zou het mooi zijn. Vrijdags gaat Kim ook, maar dan is hij vrij.
Ik zal Djeez dit nog ff laten lezen, wie weet kan hij iets regelen. Al heeft hij nog maar 1,5 vrije dag.
Is er voor Djeez niet de mogelijkheid om een uur eerder te beginnen op zijn werk zodat hij ook een uurtje eerder weg kan? natuurlijk is het niet de bedoeling dat dat elke dag zo is, maar in jullie geval zou het toch al een oplossing kunnen zijn?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72370797
Ik vind het wel een goed idee. Wie weet lukt het, het zou dan 1x per week zijn.
pi_72370871
Dan ga je naar een andere psych, die wel op vrijdag kan.

Ingrid, praat nou met Djeez, ipv het te laten lezen. Praat, praat, praat!!!
*OUD heilige*
pi_72371036
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:48 schreef YPPY het volgende:
Dan ga je naar een andere psych, die wel op vrijdag kan.

Ingrid, praat nou met Djeez, ipv het te laten lezen. Praat, praat, praat!!!
idd praten, praten, praten!! Laten lezen is een optie maar daar komen weer geen visuele emoties bij kijken.
Je hebt toh een relatie met elkaar, dan moet je elkaar toch ook bijna alles kunnen vertellen.. In voor en tegenspoed, in goede en in slechte tijden!!
Als je niet praat ga je opkroppen en daar ga je aan onderdoor!!

Ik ga vanmiddag praten met de kinderpsych en vrijdag met de spv-er.. Ik ben al over mijn grens heen en zit totaal niet goed in mijN vel maar ik weet dat het helptom te praten, praten en nog ee s praten. Al vertel ik 10x hetzelfde..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72371522
Tot nu toe doe ik het 's nachts alleen. omdat ik bv geef en schaap daar niet bij kan helpen. Maar soms, als het even niet ander is, helpt hij 's nachts ook, net zo goed als overdag. Als je het allemaal al goed trekt en lekker in je vel zit, is het soms allemaal al zwaar genoeg. Als je al weet dat het kan eindigen in een ppd en je daar kennelijk gevoelig voor bent (wat geen schande is, hoor, begrijp me niet verkeerd) dan moet je daar goed opletten en heb je, naar jezelf maar zeker naar je kinderen toe, samen de plicht om alles te doen wat je kunt om het te voorkomen.

Vicky, wat rot dat je niet goed in je vel zit. Goed dat je het erkent en er iets mee doet. Succes
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72371655
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
We hebben van tevoren afgesproken dat ik eruit ga omdat Djeez werkt en ik niet. En daal baal ik soms wel van ja. Hij slaapt ook met oordopjes. Ik durf dat niet, want straks is er iets met de kids en hoor ik het niet. Djeez slaapt idd weleens beneden op de bank, of op het matras. Toen Kim van de week ineens weer bijna 40 graden koorts kreeg en dus belabberd was, sliep ze bij mij en hij beneden.
Vannacht heb ik hem er wel uit geschopt naar Kim toe, want ze riep hem.
Maar het probleem is dat ik sowieso wel wakker wordt. Ze hebben beiden meteen volume 10.

Haptotherapie, wat houd dat in Estrys?

BE wat goed zeg!
Op afspraken kan je terugkomen. Als het niet gaat zoals het moet dat moet het maar zoals het gaat. En nu gaat het even niet om in je eentje de nachten te doen. Hoop toch dat ie een beetje begrip daarvoor heeft en zegt nou oke dan help ik weer even.

Als mijn lief met oordopjes gaat slapen (en daardoor ons kind niet kan horen) dan steek ik die oordopjes toch ergens waar de zon niet schijnt en dan bedoel ik niet zijn oren

Haptotherapie: Google is my friend
In de haptotherapie wordt voelbaar gemaakt waar en op welk moment je blokkeert of jezelf terughoudt. Eventuele blokkeringen in je gevoel komen bij de haptotherapie gemakkelijker los, zodat gevoelens die zijn weggestopt, herkend en verwerkt kunnen worden en vervolgens een plaats kunnen krijgen in je leven.
Bij de haptotherapie geeft de aanraking informatie over je gevoelsleven. Het geeft inzicht in hoe je in het leven staat en over hoe je je hebt ontwikkeld.
Haptothe­rapie helpt bij het zoeken naar een eigen evenwicht, waardoor een gevoelsfundament van veiligheid, zelfvertrouwen en ei­genheid ontstaat en je je eigen plaats in de wereld om je heen ontdekt. Hierdoor ben je beter in staat je eigen mogelijkheden en onmogelijkheden onder ogen te komen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72371887
Ik ben naar buiten toe geweest en ik leef noooog!!
nou over een dag of twee maar weer es proberen een stukje verder te lopen, kijken hoe dat gaat. Voorlopig was dit ver genoeg, tien minuutjes heen en tien weer terug.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72371945
Ah! Zo fijn om google als vriend te hebben. Maarre... hoe werkt het in praktijk? Word je gemasseerd (ik noem maar een zijstraat), oefen je lichaamshoudingen, is het vooral praten of gebeurt er iets anders?
pi_72372007
Huup wat lekker zeg dat jullie buiten zijn geweest En fijn dat je nog leeft

Ik zit er behoorlijk doorheen, ben nog steeds niet helemaal fit en dat is kennelijk goed te zien, iedereen die ik tegenkom zegt dat ik er zo bleek uitzie.. Maar om mezelf wat op te vrolijken heb ik net de topics van zwangerschap en geboorte teruggelezen van toen Timo geboren werd Echt zo lief al die aanmoedigingen en felicitaties en erg leuk om nog een keer terug te zien
pi_72372135
ja ik voel me heel stoer nu heen en weer naar de benzinepomp...

Wat rottig dat je je nog niet fit voelt. En dat mensen er wat van zeggen is helemaal irritant. Ik ken het haha, goh je ziet zo witjes voel je je wel goed? En na verloop van tijd ga je je hoe langer hoe meer bluh voelen. Probeer goed je rust te nemen en veel fruit enzo te eten. Misschien anders iets van roosvicee ferro nemen ofzo? Wie weet geeft dat net een beetje een extra boost!
En anders, koop gewoon een zelfbruinende dagcreme, ben je van al het gezever af en kun jij langzaam bijkomen

Ik moet zeggen dat het mij ook tegenvalt, hoe immobiel ik ben. Dat je eigenlijk bijna alles nu nog uit handen moet geven. Heel vervelend vind ik dat en ik merk dat ik eigenlijk wel snel teveel doe of wil.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 2 september 2009 @ 17:26:37 #178
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72372872
Huupsje
  woensdag 2 september 2009 @ 18:04:39 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72373753
Chan en Huup, het is heel herkenbaar hoor.
Ik heb het tegen een vriendinnetje wel een vergeleken alsof je door een vrachtauto overreden bent, niet dat ik daar ervaring mee heb, maar dat stel ik me zo voor.
Stapje voor stapje, dat lange verlof is er niet voor niets ten slotte.
pi_72376784
Missschien even je hb laten checken? Ik was ook nog steeds heel moe en bleek enzo, bleek dus dat mn hb gewoon veel te laag was...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 2 september 2009 @ 19:48:13 #181
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72376908
Ingrid, weet je wat volgens mij goed voor jou zou zijn? Werken. Niet fulltime, maar een leuke baan voor een dag of twee, je zal merken dat je opknapt als je niet meer 24/7 alleen maar de zorgrol hoeft te vervullen en ook eens je wereldje kan verbreden daardoor . Het is maar een idee hoor .

BE, wat goed dat je alweer zo slank bent!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_72377745
Djeez wat heb jij een gigantisch bord voor kop. Sorry hoor ingrid maar komop wijf, toon eens wat guts zeg. Girlpower hoor. Dit ga jij zo niet volhouden en als jou vent dat niet inziet waarom zijn jullie eigenlijk dan nog samen?? (als hij toch al beneden op de bank slaapt) En ingrid jij krijgt van mij een schop onder je hol omdat je dit djeez laat lezen. Komop communicatie is zooooo belangrijk en je doet het toch samen??? Idd praten praten praten.
sorry als misschien iets te geirriteerd reageer maar ik herken een hoop in jou van mezelf een paar jaar terug.
pi_72377813
en als je zo door gaat heb je niet jezelf er mee maar ook je kinderen
  woensdag 2 september 2009 @ 20:25:36 #184
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72378279
LL ik snap deels je reactie wel, maar of dit zinvol is ik weet niet, tuurlijk zulle dingen overeenkomen, maar je eigen ervaring is niet die van een ander. En je zal ook uit eigen ervaring weten dat hoe hard iemand ook gilt.
Sommige dingen moet jezelf ondervinden voor je verschil kan maken.
pi_72378515
Ik snap wel dat mijn ervaring niet die van een ander is (ook al komen ze bijna gelijk overheen, ik zie het verschil niet)
Zeker omdat Ingrid al eerder een depressie heeft meegemaakt moet ze nu gewoon extra voorzichtig zijn toch?
Maar goed bij deze dan alvast mijn excuses
  woensdag 2 september 2009 @ 20:36:17 #186
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72378705
chill hey,

Zoals ik al zei ik snap je reactie, maar nogmaals ook al lijkt er voor jou geen evrschil toch kun je het nooit vergelijken, en advies geven kan, maar denk dat de juiste advies al veel gegeven is ga hulp zoeken bij professionele mensen, denk aan jezelf etc.
Het mag dan identiek lijken, elke situatie is anders, elk persoon is anders en je kunt je eigen ervaring niet op die van een ander reageren
pi_72378795
Je hebt gelijk, sorry
pi_72380344
Nog even, ik bedoelde met laten lezen niet dat hij het maar moet lezen en verder niks. We praten er ook over. (tussen kim door)

Vivi, misschien heb je wel gelijk. Ik zat wel te denken misschien volgend jaar, dan zit Kim op de basisschool. Maarja, heb alleen vbo/mavo tuinbouw diploma en 1 certificaat administratie.
Maar aan de andere kant heeft Djeez alleen overgangsbewijs van havo 3 naar 4. En die heeft wel een leuke baan gevonden.
Zoals de meesten wel weten vind ik het ook heel eng. Toch wel veel slechte ervaringen mee gehad. En het is al zo lang geleden. Maar dat kan ik ook nog voorleggen aan de psych dan.

Yppy, het liefst hou ik deze psych. Heb ken ik nu, heb ik vertrouwen in. Hier in de buurt zou ik wel met een andere kunnen praten, maar dan moet je elke keer(elke week dus) 10,- betalen. Het lijkt weinig, maar dat zou dan van weekgeld af gaan en dat lukt niet.
pi_72380558
de psych 10 euro betalen?? vaag...

en tuurlijk isset eng om weer te gaan werken, maar dat is een stap die je moet nemen.
Al begin je 1 dag in de week in de supermarkt ofzo. Ben je iig onder de mensen en ben je 1 dag even geen mama maar gewoon Ingrid..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72380766
Ingrid, als je deze psych graag wilt houden, kan dat, maar daar moet je dan zelf actie voor ondernemen. Ga als Kim op de psz zit, regel met Djeez dat hij wat met zijn uren kan schuiven, neem zelf initiatief. Echt, er kan zoveel als je doorzet. En ik weet dat het moeilijk is, dat weet je, maar ik weet ook dat je het zelf op moet lossen. Een ander gaat er niet voor zorgen dat jij beter kunt slapen en goed in je vel zit.
*OUD heilige*
pi_72380878
Of Djeez wat met zijn uren kan schuiven, ligt aan de baas natuurlijk. Maar proberen kan altijd.

Vicky dat is dan geloof ik een vrijgevestigde psych. Had het net gevonden bij Unive, maar ben het weer kwijt.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Ingrid_ op 02-09-2009 21:42:26 ]
  Redactie Frontpage woensdag 2 september 2009 @ 21:49:50 #192
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_72381509
Nou, ik geef ook maar ff een reactie. Wel enigszins geschrokken doordat Ingrid het zo laat aangaf en de aanvallen richting mij hier, maar toch opgelucht dat ze het uiteindelijk wel heeft aangekaart. Samen met enkele collega's probeer ik nu op te zetten om van 7 tot 16 te werken. Ze zijn er niet echt happig op, vooral in mijn functie niet. Ik ben magazijnchef, en tot half vijf kan men bestellen en kan de handel nog weg. Als ik om vier uur vertrek, werkt dat niet meer. Maar ms dat een dag in de week dat wel mogelijk kan zijn als ik het verhaal uitleg.

Verder is het een behoorlijk zware functie, waarin vooral geestelijk veel van me wordt gevraagd. Ik werk met dure, geavanceerde meetapparatuur voor de bouw. Voordat deze het pand verlaten, moet ik die dure jongens afstellen. Ik ben er ingerold en heb geen technische opleiding. Dus ik moet mijn koppie er goed bijhebben. Dankzij de crisis is 20% van de werknemers al ontslagen, en meer ontslagen worden niet uitgesloten. Als ik ineens fouten ga maken, zou ook mijn baan wel eens op de tocht komen te staan.

Maar goed, ik wil er alles aan doen om ons gezin bij elkaar te houden. Ik ga nu proberen om, aangezien ik een avondmens ben, tussen 23 en 3.00 uur zonder oordopjes in te slapen en Ingrid met. Begint een van de twee te spoken, dan kan ik eruit. De shift van 3 tot 7 zal Ingrid dan voor haar rekening nemen. 's Weekends hadden we al een regeling. Zaterdag ga ik er telkens uit, geef de flessen en mag Ingrid uitslapen tot 12 uur. 's Zondags doen we het andersom, en mag ik uitslapen. Die regel werkt vrijwel altijd zonder wrevel.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_72381579
fijn dat je het gaat proberen Djeez! Ik hoop dat je werkgever een beetje meewerkt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72382442
Wow Djeez, petje af! Goede reactie van je. En stuur Ingrid naar de psycholoog he, ze moet echt meer (en eerder!!!) voor zichzelf opkomen.
*OUD heilige*
pi_72383325
Ingrid en Djeez fijn dat jullie mogelijk een oplossing hebben gevonden!

En Ingrid het kan inderdaad heel fijn zijn om je een paar dagen per week eens ergens anders druk over te maken/ bezig te zijn met je gezin. Dan kan je er de andere dagen weer lekker fris tegenaan.
  Redactie Frontpage woensdag 2 september 2009 @ 22:41:25 #196
3926 crew  Djeez
pi_72383644
Ik zit er zelf over na te denken Ingrid naar de sportschool te sturen als Kim van de psz af is. Scheelt 50 euro per maand, sportschool is hooguit 30. Ik ga een sper week met een groep collega's, en het helpt je echt om de zinnen ff te verzetten. Ik ga zelf heen voor de spieren, maar is niet echt wat voor Ingrid. Dichtsbijzijnde fitnesscentrum is een Achmea Health Center, is dit wat?
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_72383793
Uhm... detail, wil Ingrid wel naar een sportschool?
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage woensdag 2 september 2009 @ 22:48:35 #198
3926 crew  Djeez
pi_72383962
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:44 schreef YPPY het volgende:
Uhm... detail, wil Ingrid wel naar een sportschool?
Ja graag zelfs. Alleen dan wel naar een goede, want ze is bang te worden nagekeken. Bij mij op de fitnessclub komen allemaal patsers en superstrakke vrouwtjes, en daar wil ze niet schril bij afsteken.
pi_72383988
Het is denk ik vooral belangrijk dat Ingrid iets gaat doen waar ze helemaal zelf achter staat. Anders is het gewoon een "verplichting" die ze erbij krijgt terwijl het juist fijn is om iets te hebben dat je leuk vindt.

Al gaat ze eens per week in de open lucht pottenbakken met macrobiotische insteek bij wijze van...
pi_72384062
Ingrid, heb je al eens andere sporten overwogen? Teamsporten ofzo? Dan leer je meteen wat mensen kennen waar je op een makkelijke manier contact mee hebt. Dat motiveert dan ook weer om te gaan. Onder de mensen komen lijkt me voor jou juist heel belangrijk en goed.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage donderdag 3 september 2009 @ 08:35:42 #201
3926 crew  Djeez
pi_72389956
Ik ben net weer aan het werk na een vrij rustige nacht. Even na 23.00 uur, ik wilde net naar bed gaan, werd Tyler krijsend wakker. Ik heb hem gekalmeerd en Dentitox gegeven tegen de doorkomende tandjes. Hierna viel hij als een blok in slaap. Tot 3.00 uur is hij nog drie keer wakker geworden en viel hij snel weer in slaap.

Ik heb de hele nacht geslapen zonder oordopjes. Het is ff wennen, ik weet niet beter. Maar goed, ik heb ze geen van beide na 3 uur nog gehoord. Sterker nog, toen ik even over half acht vertrok, lagen ze alle drie nog heerlijk te slapen!
  donderdag 3 september 2009 @ 08:57:43 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_72390250
Super Djeez! Ik hoop dat je tot 3 uur toch ook nog redelijk tot goed hebt kunnen slapen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator donderdag 3 september 2009 @ 08:59:38 #203
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72390278
Wow een lintje voor jou hoor
Serieus: Fok is niet de plek voor dit soort "gesprekken" die hoor je netjes met elkaar te hebben thuis. Als dat niet lukt om 1 of andere reden dan moet je daar hulp voor inschakelen. Via de huisarts, psych of wat ook en volgens mij weet Ingrid dat ook best.
Tuurlijk kun je hier je verhaal kwijt maar ergens klopt dat niet he, je moet het met elkaar doen, niet met elkaar via Fok.
Zoek gewoon hulp, krijg je leven op orde en gebruik Fok voor de leuke verhalen over Tyler en de mooie foto's van Kim.

(en dit is niet bedoeld om te kwetsen maar meer om jullie te beschermen tegen jezelf. dit alles staat nog jaren op internet, is terug te vinden door Kim als ze oud genoeg is, en ik snap gewoon niet dat je je priveleven zo te lezen zet voor jan en alleman)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72390352
Goed gedaan Djeez, je hebt je gedragen als een vader. En nu hup naar de psych Ingrid en praat daar en praat samen.
*OUD heilige*
  donderdag 3 september 2009 @ 09:05:03 #205
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_72390356
Djeez je mag het gerust weten je hebt me verbaasd en wat fijn dat het voor de eerste nacht gewerkt lijkt te hebben. Nu in deze lijn doorgaan en Ingrid helpen met het zoeken naar een manier om toch bij de psych te komen.
pi_72390772
En weet je wat het ook wel is. Als je zelf niet lekker in je vel zit dan nemen de kinderen dat over. Als de ouder die wel goed in zijn vel zit de zorg voor de kids een tijdje neemt slapen ze vaak zomaar ineens vanzelf beter.

En nu kan ik wel gaan zeggen dat ik het goed vind van Djeez maar ik vind dat ie alleen maar gedaa heeft wat ie al eerder had moeten doen Iets wat heel normaal is!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72392574
Wat Lois zegt
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 11:11:20 #208
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72393244
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef Vivi het volgende:
Ingrid, weet je wat volgens mij goed voor jou zou zijn? Werken. Niet fulltime, maar een leuke baan voor een dag of twee, je zal merken dat je opknapt als je niet meer 24/7 alleen maar de zorgrol hoeft te vervullen en ook eens je wereldje kan verbreden daardoor . Het is maar een idee hoor .

o dat is zeker waar, maar is het niet zo dat alles wat ze verdient meteen naar de schuldeisers verdwijnt? dan schiet er toch niemand wat mee op? misschien is het zinvol om eens een arbeidsbureau binnen te lopen en te vragen naar cursussen en om- of bijscholingsmogelijkheden.
dan kan je na de schuldsanering misschien zo weer aan de slag.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 11:14:13 #209
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72393313
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:47 schreef Koningin het volgende:
Wat Lois zegt
en ik vind van niet
  donderdag 3 september 2009 @ 11:16:54 #210
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72393383
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:11 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

o dat is zeker waar, maar is het niet zo dat alles wat ze verdient meteen naar de schuldeisers verdwijnt? dan schiet er toch niemand wat mee op? misschien is het zinvol om eens een arbeidsbureau binnen te lopen en te vragen naar cursussen en om- of bijscholingsmogelijkheden.
beetje gek advies imho.

Ten eerste zou het vooral handig zijn om bezig te zijn, even met iets totaal anders dan alleen thuis/kinderen.
Wat meer onder de mensen us ook een breder sociaal netwerk.
Ten derde ja wat ze verdient gaat wellicht naar het gkb, maar dan zijn ze ook eerder van hun schuld af
Plus dat ze misschien wel een ietsjes breder weekbudget krijgen.
pi_72393398
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:16 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

beetje gek advies imho.

Ten eerste zou het vooral handig zijn om bezig te zijn, even met iets totaal anders dan alleen thuis/kinderen.
Ten derde ja wat ze verdient gaat wellicht naar het gkb, maar dan zijn ze ook eerder van hun schuld af
dit was ik ook aan het tikken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator donderdag 3 september 2009 @ 11:19:30 #212
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72393458
Ik denk dat de schuldeisers er heel veel mee opschieten hoor, wat een krom advies
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 3 september 2009 @ 11:25:45 #213
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_72393606
quote:

[..]

Als je in de schuldsanering zit ben je zelfs verplicht om zoveel mogelijk inkomen te genereren. Ookal hou je er zelf geen dubbeltje méér aan over.

Het is niet persé zo dat ze dan eerder van de schulden af zijn. Vaak is het een 3-jarig traject waarin een gedeelte van de schulden wordt afbetaald. Daarna wordt de rest kwijtgescholden (mits je je netjes aan alle afspraken hebt gehouden). Dus je lost wellicht wel een groter deel van je schulden af, maar je zit er net zo lang aan vast.
Afhankelijk van de hoogte van het schuldenbedrag uiteraard

En ik denk dat werken wel goed zou zijn, maar meer ter dagbesteding en maatschappelijke participatie. Het vergroten van je wereld e.d. Het zou net zo goed om vrijwilligerswerk kunnen gaan, bij wijze van spreken.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  donderdag 3 september 2009 @ 11:27:00 #214
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72393635
igraine tehenwoordig is die 3 jaar voort 5 jaar
  donderdag 3 september 2009 @ 11:29:21 #215
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_72393720
Maximaal is het 5 jaar volgens mij. In de praktijk is het meestal 3 jaar.
  donderdag 3 september 2009 @ 11:36:45 #216
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72393914
lees idd dat het nog steeds meesta; 36 maand is.

mijn excuus ^^
  donderdag 3 september 2009 @ 11:41:42 #217
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_72394048
Ik heb er in mijn werk vrijwel dagelijks mee te maken, dus dacht al.
pi_72394736
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:16 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

beetje gek advies imho.

sneu maar waar: financieel gaan ze er helemaal niks op vooruit (eerder nog ietsje er op achteruit) omdat ze dan voor minder inkomensafhankelijke dingen in aanmerking komen en er kinderopvang geregeld moet worden. tikje oftopic wel dit. maar er gaat dan dus meer naar de gkb en moeten ze meer dingen zelf betalen. dus effectief en netto en op korte termijn kost het alleen maar geld.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 3 september 2009 @ 12:10:24 #219
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72394825
afbetaling gaat naar draagkracht, dus als ze minder huursubsidie e.d. krijgen, is er ook een andere draagkracht en wordt deze draagkracht bij het gkb aangepast.
Omdat wettelijk is vast gesteld dat er een minimale norm is aan weekbudget e.d.

vandaar de misschien wortd het weekbudget groter, kleiner mag het niet worden nl.
  donderdag 3 september 2009 @ 12:13:27 #220
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72394921
quote:

[..]

Wat een vreemde instelling? Boven een bepaald vastgesteld vrij te laten bedrag wel, maar je lost iig meer (en sneller) af en werken is ook goed voor je eigenwaarde (daaarbij was ik persoonlijk soms minder moe van het werken dan van de hele dag voor zo'n kuiken zorgen). En het is fijn om weer eens een volwassen gesprek te kunnen voeren.

Maar idd, een cursus of omscholing zou ook kunnen natuurlijk, je hebt er zat die je bijvoorbeeld al binnen een jaar kan afronden .
  donderdag 3 september 2009 @ 12:15:43 #221
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72394981
Oh, het was al gezegd allemaal .
  donderdag 3 september 2009 @ 12:23:36 #222
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72395229
http://home.szw.nl/index.cfm?menu_item_id=13711&hoofdmenu_item_id=13825&rubriek_item=391837&rubriek_id=391817&set_id=1899

( ik krijg het zo even niet onder een mooi linkje evrstopt )

Is dat niet een optie, Mits je de indicatie krijgt ( je gata naar het cwi, legt uit dat je komt voor een wsw indicatie, je krijgt een afspraak en die gaat eeneerste oordeel maken of hij denkt dat je in aanmerking komt, vandaaruit krijg je de beslissing of ze verder willen kijken of niet.
Wordt je verder verwezen krijg je een psychische en lichamelijke keuring, bij de arboartsvan dat rapport wordt dan een belsissing genomen.
Op die manier kun je berschermder weer te werk gaan omdat er wordt gekeken naar wat je aankan, zowel lichamelijk als geestelijk. is er kans om op een sociale werkplek te komen, of om bij een bedrijf met een " rugzakje" te werken. je wordt dan uitgedetacheert. Soms bemiddelen ze in reintegratie , soms zelfs omscholing.
Het is niet iets dat heel snel gaat, dus ook al zou je het nu aanvragen duurt het meestal wel minimaal een jaar voor je aan de slag kan. en je kunt dan nog altijd beslissen dat je liever iets anders doet.
Maar denk dat gezien je achtegrond, en wat je hier vetrelt het niet eens een heel gek idee is.
je moet er alleen wel zelf achteraan gaan want ze komen het je niet brengen.
pi_72395332
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:15 schreef Vivi het volgende:
Oh, het was al gezegd allemaal .
Ben je voor spuit 11 aan het oefenen
  donderdag 3 september 2009 @ 12:37:38 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72395638
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:47 schreef Koningin het volgende:
Wat Lois zegt

Plaatsvervangende schaamte hier...

En verder vind ik het advies om te gaan werken zeer nuttig, of ze nou het geld door de plee spoelt of aan het gkb geeft, gewoon eens iets anders doen of zien dan alleen maar thuis met de kinderen lijkt mij op dit moment een ven de meest zinvolle dingen die Ingrid kan doen.

En meer zeg ik er niet over, ik had me er sowieso al buiten willen houden.
  donderdag 3 september 2009 @ 12:46:27 #225
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72395898
Hier gaat het goed, ik ben gelukkig, ik ben trots op alles wat ik bereikt heb.
terugkijkend op een jaar terug.
Ik leefde met Arwen bij mijn oma en mijn ouders met Arwen, waar ik altijd dankbaar voor zal zijn maar niet makkelijk was, want totaal geen privacy.
Dan het overlijden van Maurice, het verdiet, de woede en alles die erbij komt, maar ook begrip en berusting.
En dat laatste nog wel het meeste.
Niet dat ik hem zijn dood wenste, maar ik weet voor hem was/is het beter zo hij heeft de rust die hij zocht.
En eerlijk is eerlijk een berg angst van mijn schouders, want je hoorde zoveel verhalen van boze vaders destijds die hun gezin meegenomen hadden naar hun " rust" .
Mijn leven begon pas echt met zijn heengaan.
En dan komen er de zorgen, je hebt je eigen huisje, maar daarboven op een boel schuld van een ander zijn doen, je kan niet genieten je leeft er, maar het is gevoelsmatig niet van jou.
Dan vind je nieuwe liefde, er gebeurde iets heel naars in de familie waar ik ivm politiezaken niet over kan praten, je "grote" oma, sterft, en nog meer schulden buiten je doen.
Je geeft de kans een liefde, maar het mocht niet zo zijn.
Maar toch trots want ik kwam voor mezelf op.
Ik koos voor mijzelf en Arwen, niet meer voor ieder ander.
En dan kom je thuis en is je huis pas echt je huis, dromen die er al langer waren ga je je realiseren, en dan komen er uit onverwachte hoeken allemaal kleine goede dingen aangewaaid.
En ondanks dat er best veel verdriet is om Arwen haar verdriet, kunnen we het saampjes prima aan.
Ik en zij en zij en ik.
Samen!.
Ik ben heel blij en trots dat ik ons dit kan geven, dat ik niet meer ben zoals ik was.

Men zegt wel eens geluk komt je niet aanwaaien, daar moet jezelf naar opzoek, en geloven deed ik het nooit, tot ik die zoektocht wel een kans durfde te geven.

En ik vond mijn geluk
pi_72396200
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier gaat het goed, ik ben gelukkig, ik ben trots op alles wat ik bereikt heb.

En ik vond mijn geluk
Ik weet niet wat er heeft gespeeld, maar ik krijg er een brok van in mijn keel.
  Jubileum moderator donderdag 3 september 2009 @ 13:03:08 #227
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72396369
Evenstar dikke dikke kus!! Arwen heeft een dijk van een moeder!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72396441
evenstar, wat goed om te lezen

BE, nog even voor je kleinere maat! Wat goed, en dat zo kort na de bevalling al!
pi_72396557
evenstar, wat goed! Jij bent er hier echt wel het wandelende bewijs van dat je het zelf moet doen om iets van je leven te maken en geluk te vinden.
*OUD heilige*
pi_72396832
Wat mag Arwen blij zijn met een mama zoals jij Evenstar!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 3 september 2009 @ 13:21:31 #231
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72396835
Ooooooh

Ook ik krijg er een dikke keel van en traanogen. Wat mooi, evenstar! Zo raak geschreven en zo terecht, je grote trots! Echt, ik heb heel veel respect voor hoe je de dingen hebt aangegrepen en voor je durf om te kiezen voor geluk voor jou en je dochter. Bewonderenswaardig en hartverwarmend dat te lezen in je prachtige stukje hierboven.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72396965
Bedankt voor de antwoorden/tips.

_Evenstar_ fijn om te lezen !
En die tip kan het nakijken. Mijn vader heeft dat ook, vanwege hersenbloedingen en daardoor meer lichamelijke klachten. Duurt idd lang, maar gaat nu goed. Dus wie weet.

(ik had destijds in het kort vermeld dat we in het saneringstraject zitten, nog even uitleg)Het saneringstraject dus. Dus niet de wsnp, of minnelijk wat 3 tot 5 jaar duurt. We hebben mazzel gehad dat oa de bank ermee akkoord ging. De gkb heeft een afkoopbedrag voorgesteld en de schuldeisers gingen ermee akoord. De gkb heeft dat bedrag aan oa de bank betaald. En nu hebben we een soort lening bij de gkb. Die betalen we maandelijks terug. Met een soort rente erbij in, alleen heet dat anders. Verder is het verplicht budgetbeheer te houden. Dus de gkb beheert het geld en betaald de vaste lasten. En wij krijgen dan weekgeld voor de boodschappen, waar ook shampoo, luiers, cadeautjes, ed bij hoort. Misschien is het wat duidelijker wat dat betreft. Het geld wat over blijft, niet veel, gaat in een potje onvoorzien. Dat is voor bijvoorbeeld het eigen riscico, (tandarts) rekening wat niet vergoed wordt, iets wat kapot gaat, of gewoon voor iets leuks uit de aanbieding, cadeautje etc) Je kan extra aflossen, maar dan moet je boeterente betalen elke keer dat je dat doet. Met vakantiegeld gedeelte gedaan.
Dan hou ik er verder over op, gezien het toch niet gewenst is blijkbaar.
  donderdag 3 september 2009 @ 13:34:50 #233
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72397214
Euh..daar gaat het toch ook niet over verder Ingrid? Het gaat erom dat het voor jou goed is om je wereldje wat breder te maken, en wat steviger te worden,mentaal .

Oh, en dat verongelijkte toontje steeds wordt lichtelijk ergerlijk hoor
pi_72397366
Ja, dat is misschien wel zo. Maar ik voel me niet eenzaam ofzo. Wel lastig vrienden die niet in dezelfde stad wonen. Maar bellen/msnen/mailen etc gaat ook goed. Zat al wel aan een simpele cursus te denken wat me leuk lijkt in het wijkcentrum. Ook goed om contact te leggen. Qua werk kon ik eerst alleen schoonmaakwerk vinden voor 5-10 uur per week, alleen.

welk toontje bedoel je?
pi_72397484
Evenstar.... wat klinkt je sterk. Arwen heeft een hele stoere mama! Wat mooi geschreven.

Ingird, durft te vechten voor jezelf. En in datzelfde proces meteen voor je kinderen en je man. Maar op de eerste plaats jezelf. Succes. Alles is al gezegd en er zijn goede tips gegeven.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 13:45:49 #236
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72397505
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:19 schreef Lois het volgende:
Ik denk dat de schuldeisers er heel veel mee opschieten hoor, wat een krom advies
whatever
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 13:46:42 #237
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72397532
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:06 schreef simmu het volgende:

[..]

sneu maar waar: financieel gaan ze er helemaal niks op vooruit (eerder nog ietsje er op achteruit) omdat ze dan voor minder inkomensafhankelijke dingen in aanmerking komen en er kinderopvang geregeld moet worden. tikje oftopic wel dit. maar er gaat dan dus meer naar de gkb en moeten ze meer dingen zelf betalen. dus effectief en netto en op korte termijn kost het alleen maar geld.
dat dus.
  donderdag 3 september 2009 @ 13:50:36 #238
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_72397644
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:26 schreef _Ingrid_ het volgende:

Dan hou ik er verder over op, gezien het toch niet gewenst is blijkbaar.
Ik denk dat Viev dit toontje bedoeld.
pi_72397813
Dat zei ik vanwege oa Lois. Terwijl ik juist goede tips en pm's heb gehad. Financieen hebben er niet wat mee te maken nu vind ik.
pi_72397817
evenstar je bent een kanjer
pi_72398040
Ik vind dat Lois wel gelijk heeft hoor. Wat je hier vertelt en bespreekt, dat jij 's nachts alles alleen moet doen bijv. 'hoort' hier ook niet. Dat moet je samen bespreken. Over een paar jaar lees Kim dit terug en dat ziet ze dit allemaal. Het lijkt me niet leuk voor haar om zoiets te lezen.
Werken heeft in jouw situatie niet zozeer met geld te maken, maar met het opkomen voor jezelf, het onder de mensen zijn, het hebben van een andere wereld. Boeit dan niet wat je wel of niet verdiend (al vind ik dat je zoveel moet aflossen als je kunt). Ontplooien, zien wat je kan, bijleren, jezelf ontwikkelen!
*OUD heilige*
pi_72398042
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:57 schreef Anitra het volgende:
evenstar je bent een kanjer
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Mooi ook zoals je het kan verwoorden. Ik werd er ook een beetje emo door.
pi_72398156
Anitra, hoe gaat het nu met jou en die medicijnen? Je had prednison toch?

Nog iets positiefs: op 1 na staan alle planten in de voortuin. De lege plek moet ik nog invullen. Dat wordt ws toch geen vlinderstruik. Ik vind het zo mooi geworden. Ik zag er best tegenop het aan te pakken, veel zat tegen, maar nu is het gedaan. Voor foto's zie mijn k&w topic.
*OUD heilige*
pi_72399285
Evenstar wat fijn

BE yay voor de kleinere maat!
Hier ben ik nu 13 kilo kwijt, nog een stuk of 4 te gaan en dan zijn de zwangerschapskilo's weg. (en dan nog wat die ik er zelf af wilde hebben ) Nog niet al het vocht is weggetrokken maar wel eh, 80% ofzo. Ziet er een stuk beter uit haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72399740
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:07 schreef YPPY het volgende:
Anitra, hoe gaat het nu met jou en die medicijnen? Je had prednison toch?

Nog iets positiefs: op 1 na staan alle planten in de voortuin. De lege plek moet ik nog invullen. Dat wordt ws toch geen vlinderstruik. Ik vind het zo mooi geworden. Ik zag er best tegenop het aan te pakken, veel zat tegen, maar nu is het gedaan. Voor foto's zie mijn k&w topic.
Die heb ik al een tijdje niet meer gelukkig, dinsdag weer naar de leverarts, maar mijn gevoel zegt dat ik toch weer aan de prednison moet, maar dat zien we dan wel.
Ik ben nu aan het minderen met mijn pijnstilling, heb fentanylpleisters en elke plakbeurt gaat er een stukje meer af want de 12,5 stappen van de pleisters zelf zijn te groot. Maar ben al bijna op de helft dan nog de oxy en de oxa weg en da ben ik een gelukkig mens
  donderdag 3 september 2009 @ 15:03:56 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72399874
Evenstar!

*naar K&W rent...
  donderdag 3 september 2009 @ 15:05:12 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72399910
Oh Huup, ik kan steeds met verbazing naar mijn voeten kijken. Ik dacht dat het wel mee viel met het vocht vast houden, maar wat er nu tevoorschijn komt is veel slanker dan ik dacht. Zo gaaf om te zien!
Nog 1-1,5 hier! En dan idd verder met de minimaal 20 die ik er dan nog weer af wil hebben.
pi_72403088
Evenstar Mooi geschreven!

voor de verdwenen zwangerschapskilo's van BE en Huup
En voor die van mezelf, want ik weeg sinds twee weken alweer 2 kilo minder dan voor de zwangerschap *trots is*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 3 september 2009 @ 16:50:42 #249
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72403270
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:53 schreef oeke het volgende:
En Guuz, lijkt me gek en lastig om te beseffen dat je onderwerp van praat bent. Maar je klinkt (en bent volgens mij) zo ontzettend gelukkig dat dat volgens mij is wat bij mensen blijft hangen. Het is misschien niet allemaal gelopen zoals je zou willen, maar je neemt je leven en geluk in eigen hand en dat is knap en bewonderenswaardig.
Wat een mooie, troostende gedachte. Met dat vertrouwen wil ik er in staan.

En BE en Huup, wat heerlijk dat het afvallen zo vlot gaat . En das het voordeel van vocht hè Huup, dat raak je gewoon ook echt snel weer kwijt.
pi_72403294
Goed bezig zeg Huup BE en Innepin

Ik zit alweer op mijn normale gewicht, er mag nu echt niks meer af anders ben ik straks weer te licht.. Vreemd genoeg pas ik alleen mijn normale broeken niet meer, kennelijk zijn mn heupen breder geworden... En ik was al een peer
  donderdag 3 september 2009 @ 16:51:31 #251
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72403302
Anitra dat mag gewoon groot hoor, je werkt zo hard ervoor, je hoeft niet af te bouwen, maar je wilt het zelf, daar heb je kracht voor nodig, en ik vind dat heel dapper en knap

En dank jullie allemaal

Ook even naar K&W rent om yp's tuintje te kijken!
  donderdag 3 september 2009 @ 16:51:43 #252
223453 Guuzewuus
pi_72403305
Evenstar, mooi inderdaad. Ook dat je het geluk zelf moet zoeken/ pakken, vind ik treffend .
  donderdag 3 september 2009 @ 16:52:55 #253
223453 Guuzewuus
pi_72403346
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:51 schreef Chan het volgende:
Goed bezig zeg Huup BE en Innepin

Ik zit alweer op mijn normale gewicht, er mag nu echt niks meer af anders ben ik straks weer te licht.. Vreemd genoeg pas ik alleen mijn normale broeken niet meer, kennelijk zijn mn heupen breder geworden... En ik was al een peer
Dat had ik ook. 8 Weken na de bevalling zat ik twee kilo onder mijn startgewicht, maar de spijkerbroek die ik met 70 kilo heb gedragen, kreeg ik toen met 68 kilo niet meer dicht. Vond ik ook een hele gekke ervaring .
  donderdag 3 september 2009 @ 17:12:33 #254
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72403929
Mijn voeten zijn nog steeds een maat groter dan voor de zwangerschap! Nu heb ik 36 ipv van 35 .
pi_72404021
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Anitra dat mag gewoon groot hoor, je werkt zo hard ervoor, je hoeft niet af te bouwen, maar je wilt het zelf, daar heb je kracht voor nodig, en ik vind dat heel dapper en knap

En dank jullie allemaal

Ook even naar K&W rent om yp's tuintje te kijken!
Thanks!

[ Bericht 10% gewijzigd door Anitra op 03-09-2009 18:35:56 ]
pi_72405515
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:12 schreef Vivi het volgende:
Mijn voeten zijn nog steeds een maat groter dan voor de zwangerschap! Nu heb ik 36 ipv van 35 .
wat heb jij kleine pootjes dan

ik heb mn schoenen nog niet geprobeerd aan te trekken. Het zit nu zo in mn systeem om mn slippers aan te doen dat k er niet eens bij stilsta om mn schoenen te proberen
De dag na de bevalling was ik zo'n 7 kg kwijt. Nu een week later dus 13, idd zoals je zegt Guus, die 6 kg extra zijn vooral vocht. Idioot eigk dan hoeveel kilo's dat uitmaakt!

Er zullen ongetwijfeld wat kilo's vet zijn blijven plakken. Mn spiegel zegt van wel althans maar ik heb goeie moed. We eten keigezond, en de borstvoeding houdt me gemotiveerd om zo gezond te eten. Had ik van tevoren niet verwacht dat ik daar motivatie uit zou trekken eerlijk gezegd
En het is zo'n 20 minuten lopen naar het centrum van het dorp hier. Net teveel gehannes om iedere keer de wandelwagen in de auto te proppen en kind in de cosi enz enz voor even boodschappen. Maar het is wel een lekker stuk om te gaan lopen met mn meiske. En wie weet over een maand of anderhalf of twee maar weer es voorzichtig beginnen met hardlopen. Ik heb er nu al zin in maar ik ben bang dat ik te vroeg begin en dan dingen forceer ofzo.

oh en weet je waar ik nu al enorm naar uitzie? nog maar 5 weken en dan mag k weer in bad heerlijk! niet meer in walvissenstand maar echt even ontspannen in mn badje <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72406268
Waarom mag je niet in bad huup? Is dat normaal na een bevalling?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 3 september 2009 @ 18:45:12 #258
108648 cattie
lieve moeder
pi_72406390
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:52 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Dat had ik ook. 8 Weken na de bevalling zat ik twee kilo onder mijn startgewicht, maar de spijkerbroek die ik met 70 kilo heb gedragen, kreeg ik toen met 68 kilo niet meer dicht. Vond ik ook een hele gekke ervaring .
Dat dus, alleen dan met 63 kg. Heb een broek maat 40 moeten kopen ipv maat 38. Ik hoop dat die buik nog wat weg te werken is.

Je mag de eerste 6 weken niet in bad (of als je een week niet meer gevloeid hebt, dat zei de vk bij mij.)
  donderdag 3 september 2009 @ 18:45:43 #259
108648 cattie
lieve moeder
pi_72406411
Fijn Evenstar!
pi_72406959
Oh oke, dank je Cattie!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72407039
ja dat wat Cattie zegt idd

dat van dat week niet meer gevloeid hebben is hier niet gezegd trouwens wissiknie! Maar ik geloof dat ik maar liever helemaal geen risico neem en die zes weken maar afwacht. Nog maar 5 weken left to go
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 3 september 2009 @ 19:15:21 #262
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72407363
Ik weeg nu evenveel als toen ik zwanger werd van oudste maar no way dat ik in maatje 40 pas hoor
De meeste dingen zijn maat 42 en sommige zelfs nog maat 44 Ik wil komende winter een beetje gaan sporten, dat zal wel verschil gaan maken
Je figuur verandert gewoon na het zwanger zijn..
Huup fijn dat je al zo`n lading vocht kwijt bent!
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 3 september 2009 @ 19:18:23 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72407477
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:12 schreef Vivi het volgende:
Shhhhh, dat was bij mij na de eerste zwsch ook zo, ik hoop dus deze keer niet. Ik kan mijn schoenen al bijna weer aan en ben nu mijn voeten aan het 'trainen' nu de boel nog een beetje zacht en week is.

Btw ook voor Innepin, ook al zo netjes met je gewicht!

[ Bericht 11% gewijzigd door BE op 03-09-2009 19:43:25 ]
  donderdag 3 september 2009 @ 19:33:50 #264
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72408138
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:15 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wat heb jij kleine pootjes dan
*Nogmaals subtiel wijst op de schijnheilsmiley*
pi_72408444
Heb je helemaal gelijk in TF, je lichaam veranderd enorm na een zwangerschap. Had ik 6 jaar geleden een maatje 34 van kleding (soms zelf een 32), amper een voorgevel en was ik verders zo goed als recht als een plank (mijn vader noemde mij niet voor niets TL Buis bewoner) na de 2 vorige zwangerschappen heb ik inmiddels een maat 38, heupen waar je U tegen zegt en een heuse volle voorgevel.

Vivi ik vroeg me af hoe het nu met je gaat sinds je moeder is overleden?
pi_72408586
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:45 schreef cattie het volgende:

[..]

Dat dus, alleen dan met 63 kg. Heb een broek maat 40 moeten kopen ipv maat 38. Ik hoop dat die buik nog wat weg te werken is.

Je mag de eerste 6 weken niet in bad (of als je een week niet meer gevloeid hebt, dat zei de vk bij mij.)
mag dat niet Volgens mij lag ik na een week of twee weer in bad. waarom zegt niemand mij dat soort dingen?
pi_72408644
zo hoorde ik NADAT ik ongesteld geweest was voor de 1e keer dat je helemaal nog geen tampons mocht gebruiken.. wist ik ook niet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 3 september 2009 @ 19:48:25 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72408706
Volgens mij hebben zowel de kraam als de vk dat gezegd.
Het heeft te maken met de wond die de placenta in je buik achter laat. Als je dan gaat badderen (of zwemmen dáár heb ik echt enorm veel zin in! ) loop je kans op infecties.
Wat vaag dat niemand dat tegen jou gezegd heeft...
pi_72408771
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Het heeft te maken met de wond die de placenta in je buik achter laat. Als je dan gaat badderen (of zwemmen dáár heb ik echt enorm veel zin in! ) loop je kans op infecties.
dat hebben ze idd ook gezegd... iig zolang je vloeit mag je niet in bad/zwemmen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72408834
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:47 schreef Vicky het volgende:
zo hoorde ik NADAT ik ongesteld geweest was voor de 1e keer dat je helemaal nog geen tampons mocht gebruiken.. wist ik ook niet..
Ik ook niet zo leer je nog eens wat.
Nu ga ik twijfelen maar volgens mij de vk echt niet, misschien de kraam wel maar dan heb ik het niet onthouden in ieder geval.
pi_72409293
Wanneer mag je wel weer tampons gebruiken dan? De tweede keer dat je ongesteld bent?
pi_72409334
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

*Nogmaals subtiel wijst op de schijnheilsmiley*
oh... ja... gnorf enzo

ik ben benieuwd of dat hier ook zo zal zijn dan met die schoenmaat.
Figuur na de zwangerschap terug had ik niet echt op gerekend gelukkig haha, kan ik daar ook niet in teleurgesteld worden ik zie het allemaal wel, ben benieuwd.

Estrys wat gek dat niemand dat tegen je gezegd heeft toen?! Hier heeft de vk het idd gezegd bij de laatste controle en de kraam heeft het ook nogmaals ter sprake gebracht. Idd ivm infectiegevaar enzo. Zelfde gold voor tampons.
en volgens mijn kraam kon ik ook voorlopig maar het beste kotex maandverband gebruiken want die had geen synthetisch laagje over de bovenkant zoals de meeste verbanden. Daardoor zou het minder gaan broeien en de kraamzuivering beter opnemen. In de categorie "alle risico's uitsluiten" ga ik binnenkort maar eens kijken of ik een pak kotex kan vinden ergens. Ik heb toch geen voorkeur voor een merk verder dus.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72409402
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh... ja... gnorf enzo

ik ben benieuwd of dat hier ook zo zal zijn dan met die schoenmaat.
Figuur na de zwangerschap terug had ik niet echt op gerekend gelukkig haha, kan ik daar ook niet in teleurgesteld worden ik zie het allemaal wel, ben benieuwd.

Estrys wat gek dat niemand dat tegen je gezegd heeft toen?! Hier heeft de vk het idd gezegd bij de laatste controle en de kraam heeft het ook nogmaals ter sprake gebracht. Idd ivm infectiegevaar enzo. Zelfde gold voor tampons.
en volgens mijn kraam kon ik ook voorlopig maar het beste kotex maandverband gebruiken want die had geen synthetisch laagje over de bovenkant zoals de meeste verbanden. Daardoor zou het minder gaan broeien en de kraamzuivering beter opnemen. In de categorie "alle risico's uitsluiten" ga ik binnenkort maar eens kijken of ik een pak kotex kan vinden ergens. Ik heb toch geen voorkeur voor een merk verder dus.
kotex hebben ze volgens mij bij de AH en bij de DA drogisten. Kruidvat heeft het iig niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72409461
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:07 schreef Vicky het volgende:

[..]

kotex hebben ze volgens mij bij de AH en bij de DA drogisten. Kruidvat heeft het iig niet.
ja ik herinner me ook dat ik ze bij de AH wel gezien heb.
En ik geloof ook bij Etos maar dat weet ik niet zeker.

Ik ga eens kijken als ik mezelf weer ga uitlaten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator donderdag 3 september 2009 @ 20:11:33 #275
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72409558
Ik heb om diezelfde redenen ook alleen maar kotex gebruikt Huup, idd AH haalde ik het vandaan.
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 3 september 2009 @ 20:14:21 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72409657
Hier ook kotex.
Gewoon bij de Plus supermarkt.
pi_72409678
ik wist dat niet van het bovenlaagje van Kotex overigens!
maar nou heb ik me sowieso niet verdiept in het wel en wee van maandverband enzo haha. Maar ik was wel blij dat mn kraam dat zei. Alles wat risico uitsluit vind ik wel prettig en het kost geen moeite om een ander merk te kopen ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72409684
Ik wist dat ook echt niet, dat je niet in bad mag en geen tampons mag gebruiken.
Ik ben na 4 weken geloof ik naar de sauna geweest, en daar ook gewoon in he bubbelbad en zwemmen enzo
Maar vanaf wanneer mag je weer tampons gebruiken dan?
pi_72409799
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
En ik wou net als Huup heeeeeel graag in bad en toen duurde en duurde dat vloeien maar..... Uiteindelijk was ik het zo zat (na 8 weken ofzo) dat ik het aangekaart heb bij de gyn en toen bleek er nog een restje placenta te zijn achtergebleven

8 weken duren dan zooooo lang!
pi_72409846
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:15 schreef tessie het volgende:
...

zodra ze er niet meer alleen overdwars inpassen

garpje, ik heb geen idee... ik neem aan na die eerste menstruatie? Dus vanaf de tweede?

Oei Raissa, das naar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72409875
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:15 schreef tessie het volgende:
Ik wist dat ook echt niet, dat je niet in bad mag en geen tampons mag gebruiken.
Ik ben na 4 weken geloof ik naar de sauna geweest, en daar ook gewoon in he bubbelbad en zwemmen enzo
van wat ik heb gelezen mag dat bij je 2e menstruatie.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 3 september 2009 @ 20:20:13 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72409891
Ik vind het ook gewoon prettiger nu je het elke dag nodig hebt, die kotex, gewoon net iets zachter dan die always synthetische laagjes.

Tessie, in principe mag het weer als je een tijdje niet gevloeid hebt, ik gok idd die week die hierboven genoemd is.
Dan kan je er vanuit gaan dat die wond van binnen dicht is en hoef je dus niet meer bang te zijn voor bacteriën. Dat is nl. het risico van tampons, dat je bacteriën mee naar binnen duwt...
pi_72409902
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zodra ze er niet meer alleen overdwars inpassen

garpje, ik heb geen idee... ik neem aan na die eerste menstruatie? Dus vanaf de tweede?

Oei Raissa, das naar
bij de 2e keer passen ze ook nog overdwars hoor..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 3 september 2009 @ 20:21:02 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72409925
Ow, Vicky zegt pas na de eerste menstruatie... Dat is mss wel een veiliger marge.
pi_72410196
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:20 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik kan niet wachten

t meiske is hier nu net wakker en mn lief heeft haar eruit gehaald. Nu zitten ze op de bank te knuffelen ik smelt echt, zo schattig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72410574
heerlijk Huup!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 3 september 2009 @ 20:45:26 #287
35189 Troel
scherp en bot
pi_72410868
Er zijn ontzettend veel meningsverschillen over dat in bad gaan overigens. Er zijn ook verloskundigen en gynaecologen die daar geen enkel probleem in zien omdat het toch je "eigen" bacteriën zijn die in je badkamer leven en dergelijke.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 3 september 2009 @ 20:55:32 #288
223453 Guuzewuus
pi_72411309
Ik wist niet dat je geen tampons mocht gebruiken .

En ook niet dat je niet in bad mocht (Nou heb ik geen bad, dat scheelt, maar toch )
pi_72413555
Even een crosspostje uit SC geen idee of het hier of daar hoort, zo niet pm dan maar, dan haal ik het wel weer weg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72414943
Ohhh, LL dat is inderdaad iets dat je als moeder je kind wil besparen. Ik hoop voor jullie dat er een 'leefbare' situatie ontstaat.
  donderdag 3 september 2009 @ 22:26:56 #291
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72415939
LL moeilijk zeg, kan je niet eerst op een neutrale plek afspreken, dat ze elkaar weer zien, met jou erbij? ik snap dat dat heel moeilijk is, maar dan kan sander zelf aangeven wat hij wil ?
pi_72415983
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:55 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik wist niet dat je geen tampons mocht gebruiken .

En ook niet dat je niet in bad mocht (Nou heb ik geen bad, dat scheelt, maar toch )
Gelukkig Ik ben niet alleen

Dat van tampons hebben ze zeker niet gezegd, dat weet ik zeker. Van in bad gaan twijfel ik nog maar volgens mij de VK in ieder geval niet.
pi_72416148
LL, ik weet niet precies wat er speelt, maar het klinkt heel vervelend in elk geval.

En nog ff over die tampons... als het lang duurt voordat je voor het eerst ongesteld word, dan zal je toch ook de 1e keer wel tampons mogen gebruiken? Ik zie er niet zoveel kwaad in eigenlijk Ben nu na 10 weken nog steeds niet ongesteld, maar neem toch aan dat mn baarmoeder nu toch wel genezen is enzo? Het bloeden na de bevalling duurde ook maar een dag of 10.
En overdwars passen ze hier gelukkig niet
pi_72416471
uhm, over die tampons en in bad gaan. Volgens mij is er weinig verschil tussen een curretage en een bevalling (allebei is het een wond in de baarmoeder). Mijn arts legde het destijds zo uit: je mag zolang je vloeit geen tampons gebruiken en niet in bad. Maar...als je eenmaal bent gestopt met vloeien en een week niets meer verliest mag het daarna beide wel weer.
Oja, Huup, je geeft me echt hoop op een goede afloop van al het vocht, thanks!
* mefke79 sluipt het topic weer uit...ik hoor hier nog niet
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72416612
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:20 schreef Vicky het volgende:

[..]

NOES
Gaat nog wat worden, ik HAAT maandverband!! Zo zweterig
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72423159
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:03 schreef chacama het volgende:
Ohhh, LL dat is inderdaad iets dat je als moeder je kind wil besparen. Ik hoop voor jullie dat er een 'leefbare' situatie ontstaat.
Ja dat hoop ik ook, maar mijn gevoel zegt iets anders....
Ik voel me ook zo egoistisch, ik wil hem het liefste gewoon bij me houden, bij ons gezin.
Wetend dat de omgang weer opgebouwd gaat worden waarin ik hem een weekend moet gaan missen
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:26 schreef _evenstar_ het volgende:
LL moeilijk zeg, kan je niet eerst op een neutrale plek afspreken, dat ze elkaar weer zien, met jou erbij? ik snap dat dat heel moeilijk is, maar dan kan sander zelf aangeven wat hij wil ?
Ik wilde dat het kennismakingsgesprek van een uur gewoon thuis plaats zou vinden maar heb nog geen antwoord daarvan.
Sander is 5 en hij geeft zelf aan dat hij niet wil, dus ja je kan en mag (in mijn mening) als moeder dat niet stimuleren. Het is toch zijn vader, dus als moeder moet ik neutraal blijven
De rechten om te vertellen wat hij wil mag pas over 7 jaar he?
pi_72424600
Gisteren bij de gyn geweest. M'n baarmoeder was idd nog wel iets in te zien maar ze durfde niet te zeggen wat Als ik bv had gegeven dan had ze met zekerheid wel durven zeggen dat ik zwanger was maar omdat ik de pil slik durfde ze dat toch maar niet! Nu doen ze dus niks. Ik heb nu 3 pillen mee gekregen voor gewrichtpijn die hebben blijkbaar als bijeffect dat ze de baarmoeder schoonmaken en "mag" ik zelf weten wat ik ermee doe. Als ik wel zwanger ben dan gaat het weg. Ben ik niet zwanger word het rest stuk placenta uitgedreven. Als ik niks doe moet ik over 2 weken terug komen voor een echo want dan kunnen ze waarschlijnlijk iets meer zien. En nu zit ik in twijfel. R is er heel makkelijk in. Als er nog 1 komt dan komt er nog 1. Ik heb er iets meer moeite mee. Ik wil er heel graag nog 1 maar niet nu al. Leander is nog niet eens 2 maand oud gelukkig hoef ik niet meteen al nu te kiezen. Vanavond gaan we er nog eens goed over praten en dan kan ik morgen kiezen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72424704
jeu, Menicole, da's niet niks. Is het niet mogelijk om nog even af te wachten en te kijken óf het echt een zwangerschap is?
Sterkte iig
pi_72424718

zou je al zwanger kunnen zijn dan?
pi_72424727
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:28 schreef MeNicole2 het volgende:
Gisteren bij de gyn geweest. M'n baarmoeder was idd nog wel iets in te zien maar ze durfde niet te zeggen wat Als ik bv had gegeven dan had ze met zekerheid wel durven zeggen dat ik zwanger was maar omdat ik de pil slik durfde ze dat toch maar niet! Nu doen ze dus niks. Ik heb nu 3 pillen mee gekregen voor gewrichtpijn die hebben blijkbaar als bijeffect dat ze de baarmoeder schoonmaken en "mag" ik zelf weten wat ik ermee doe. Als ik wel zwanger ben dan gaat het weg. Ben ik niet zwanger word het rest stuk placenta uitgedreven. Als ik niks doe moet ik over 2 weken terug komen voor een echo want dan kunnen ze waarschlijnlijk iets meer zien. En nu zit ik in twijfel. R is er heel makkelijk in. Als er nog 1 komt dan komt er nog 1. Ik heb er iets meer moeite mee. Ik wil er heel graag nog 1 maar niet nu al. Leander is nog niet eens 2 maand oud gelukkig hoef ik niet meteen al nu te kiezen. Vanavond gaan we er nog eens goed over praten en dan kan ik morgen kiezen
Sterkte met de keuze, moet dat perse morgen? Kunnen ze echt niet met zekerheid zeggen wat het is?
Wat een rare gang van zaken vind ik dit van die arts. Ik zou denk ik een beetje het gevoel hebben dat ze me met een kluitje (of pil) het riet in sturen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')