abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72369356
Ingrid, ik zou dan toch ook maar eens met Djeez praten over dat hij er ook wel eens uit mag..
Hij kan heus wel een nachtje met wat minder slaap maar als jij elke nacht weinig slaap hebt loop je jezelf een keer voorbij...

Tis niet alleen de lusten maar ook de lasten samen delen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72369358
Dan ga jij lekker beneden op de bank liggen Ingrid. Je moet echt ook aan jezelf denken, zo ga je eraan onderdoor en je weet hoe makkelijk het steeds slechter kan gaan. 24/7 kan gewoon niet. Niemand niet. En je wilde met z'n tweeën kinderen. Ga anders een nachtje ergens anders slapen, je moet echt ook tijd voor jezelf hebben.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_72369481
In principe hebben jullie gelijk, maar het is wel lastig. Djeez heb ik het vanmorgen gemaild, zodat ik niet meer terug kon krabbelen zeg maar. En niks ging zeggen. Hij weet dat ik het hier heb neergezet btw.

En net de psych gemaild of het mogelijk is weer telefonisch/mail contact te hebben.
pi_72369586
BE, wauw netjes hoor!

Ingrid, goed dat je de psych weer gemaild hebt!
Fake it till you make it...
pi_72369655
tja.. al is het lastig.. je moet ook ff voor jezelf opkomen hoor!!
1 nachtje met minder slaap lukt meestal wel, 2 is oo nog te doen maar bij 3 ga je het merken... en je kan niet 24/7 voor je kids en Djeez klaarstaan! Samen delen die lasten. Je hoeft het niet helemaal alleen te doen. Hij wilde ook kids, dus hij moet ook de verantwoording nemen...

Goed dat je je psych weer gemaild hebt!!

Ik werk nu ook niet, maar ik schop M. net zo makkelijk zijn bed uit hoor..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72369757
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
In principe hebben jullie gelijk, maar het is wel lastig. Djeez heb ik het vanmorgen gemaild, zodat ik niet meer terug kon krabbelen zeg maar. En niks ging zeggen. Hij weet dat ik het hier heb neergezet btw.

En net de psych gemaild of het mogelijk is weer telefonisch/mail contact te hebben.
Neehee, ga persoonlijk met de psych praten, hup! Veel beter dan zo via de mail.
En dat is het lastig is, snappen we allemaal, maar het gaat niet alleen om jou, maar ook om twee kleine kindjes. Die hebben een mama nodig die 's nachts kan slapen. Iig soms. En goed in haar vel zit en energie heeft om met ze te spelen en voor ze te zorgen. En een mama die zaken met papa kan bespreken. En een papa en mama die problemen Samen oplossen en Samen ervoor zorgen dat het goed gaat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 2 september 2009 @ 14:12:27 #157
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72369973
Ingrid, hoop dat je een beetje snapt nu wat ik laats bedoelde kom op voor jezelf en ben het met Yppy eens ga met de psych zelf praten, onderzoek eens bij sommige grotere instellingen is er ook opvang mogelijk voor de kindjes!

BE Stoere wat goed joh !!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72370017
In onze vakantie lag M. "aan de verkeerde" kant van het bed. Dus nu moest hij er uit als Jen wakker werd, anders moest ik over hem heen klauteren en was hij alsnog wakker.

Maar meestal doen we het samen. In het begin (en zeker toen ik nog bv gaf) deed ik het altijd. Maar ik heb er steeds minder moeite mee om hem gewoon zn bed uit te schoppen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_72370106
Het is juist het probleem dat ik geen oppas heb. Sinds kort werkt mijn vader weer zo goed als volledig. Die pastte dan op. Ik kan niet praten met Kim erbij. Die pikt alles op. Met Tyler erbij lukt nog wel.
Maar telefonisch wil ook wel.
_evenstar_ wat bedoel je met grotere instellingen?
Dit is de psych van het ziekenhuis en daar is geen opvang.
pi_72370138
Ingrid, dan gaat Djeez toch een uurtje eerder naar huis zodat je wel rustig kan praten....

nadeel van telefonisch is dat de psych niet je gelaatstuitdrukkingen waar kan nemen.. en je emoties niet kan zien..
er is een verschil tussen horen en zien als het op emoties aankomt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 2 september 2009 @ 14:20:31 #161
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72370169
is er op het ziekenhuis geen dagopvang?
Bij het AZM is er een dagcentrum, ik ging /ga daar altijd even met arwen spelen voor ze op afspraak moest of bloedprikken oid.
Ik denk dat als je daar langs gaat ( de kinderarts weet wel ofdat die er een si en zo ja welke afdeling.
Je de situatie uitlegt er best wat te regelen is.

Ik bedoel de grote gezondheidinstellingen zoals in limburg het mondriaan was, en je hebt er vast meerdere over heel nederland maar ik ken ze niet bij naam.
  woensdag 2 september 2009 @ 14:20:56 #162
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72370182
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:18 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, dan gaat Djeez toch een uurtje eerder naar huis zodat je wel rustig kan praten....

nadeel van telefonisch is dat de psych niet je gelaatstuitdrukkingen waar kan nemen.. en je emoties niet kan zien..
er is een verschil tussen horen en zien als het op emoties aankomt...
+ lichaamstaal dat zegt heel veel
pi_72370264
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:20 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

+ lichaamstaal dat zegt heel veel
idd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72370485
Ja dat is zo de non verbale communicatie het dat geloof ik. Maar iig beter dan niks lijkt me.
Zal het nog eens navragen of er opvang is. Bij ggz was dat iig niet zo. Verder weet ik geen instelling hier.
  woensdag 2 september 2009 @ 14:38:56 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_72370623
Het Wilhelmina in Assen heeft geen kinderopvang
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72370637
Of die opvang er nu wel of niet is, jij moet met de psych spreken. Opvang komt daarna. Kom nou voor jezelf op Ingrid. En ander doet het niet. Kim zit op de psz, dus je kunt best weg met Tyler. Of Djeez gaat later werken of komt eerder thuis. Als het niet gaat, dan moet het maar. Hup, actie!
*OUD heilige*
pi_72370700
Als de psych dan dinsdagmiddag kan zou het mooi zijn. Vrijdags gaat Kim ook, maar dan is hij vrij.
Ik zal Djeez dit nog ff laten lezen, wie weet kan hij iets regelen. Al heeft hij nog maar 1,5 vrije dag.
  woensdag 2 september 2009 @ 14:44:38 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_72370758
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Als de psych dan dinsdagmiddag kan zou het mooi zijn. Vrijdags gaat Kim ook, maar dan is hij vrij.
Ik zal Djeez dit nog ff laten lezen, wie weet kan hij iets regelen. Al heeft hij nog maar 1,5 vrije dag.
Is er voor Djeez niet de mogelijkheid om een uur eerder te beginnen op zijn werk zodat hij ook een uurtje eerder weg kan? natuurlijk is het niet de bedoeling dat dat elke dag zo is, maar in jullie geval zou het toch al een oplossing kunnen zijn?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72370797
Ik vind het wel een goed idee. Wie weet lukt het, het zou dan 1x per week zijn.
pi_72370871
Dan ga je naar een andere psych, die wel op vrijdag kan.

Ingrid, praat nou met Djeez, ipv het te laten lezen. Praat, praat, praat!!!
*OUD heilige*
pi_72371036
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:48 schreef YPPY het volgende:
Dan ga je naar een andere psych, die wel op vrijdag kan.

Ingrid, praat nou met Djeez, ipv het te laten lezen. Praat, praat, praat!!!
idd praten, praten, praten!! Laten lezen is een optie maar daar komen weer geen visuele emoties bij kijken.
Je hebt toh een relatie met elkaar, dan moet je elkaar toch ook bijna alles kunnen vertellen.. In voor en tegenspoed, in goede en in slechte tijden!!
Als je niet praat ga je opkroppen en daar ga je aan onderdoor!!

Ik ga vanmiddag praten met de kinderpsych en vrijdag met de spv-er.. Ik ben al over mijn grens heen en zit totaal niet goed in mijN vel maar ik weet dat het helptom te praten, praten en nog ee s praten. Al vertel ik 10x hetzelfde..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72371522
Tot nu toe doe ik het 's nachts alleen. omdat ik bv geef en schaap daar niet bij kan helpen. Maar soms, als het even niet ander is, helpt hij 's nachts ook, net zo goed als overdag. Als je het allemaal al goed trekt en lekker in je vel zit, is het soms allemaal al zwaar genoeg. Als je al weet dat het kan eindigen in een ppd en je daar kennelijk gevoelig voor bent (wat geen schande is, hoor, begrijp me niet verkeerd) dan moet je daar goed opletten en heb je, naar jezelf maar zeker naar je kinderen toe, samen de plicht om alles te doen wat je kunt om het te voorkomen.

Vicky, wat rot dat je niet goed in je vel zit. Goed dat je het erkent en er iets mee doet. Succes
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72371655
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
We hebben van tevoren afgesproken dat ik eruit ga omdat Djeez werkt en ik niet. En daal baal ik soms wel van ja. Hij slaapt ook met oordopjes. Ik durf dat niet, want straks is er iets met de kids en hoor ik het niet. Djeez slaapt idd weleens beneden op de bank, of op het matras. Toen Kim van de week ineens weer bijna 40 graden koorts kreeg en dus belabberd was, sliep ze bij mij en hij beneden.
Vannacht heb ik hem er wel uit geschopt naar Kim toe, want ze riep hem.
Maar het probleem is dat ik sowieso wel wakker wordt. Ze hebben beiden meteen volume 10.

Haptotherapie, wat houd dat in Estrys?

BE wat goed zeg!
Op afspraken kan je terugkomen. Als het niet gaat zoals het moet dat moet het maar zoals het gaat. En nu gaat het even niet om in je eentje de nachten te doen. Hoop toch dat ie een beetje begrip daarvoor heeft en zegt nou oke dan help ik weer even.

Als mijn lief met oordopjes gaat slapen (en daardoor ons kind niet kan horen) dan steek ik die oordopjes toch ergens waar de zon niet schijnt en dan bedoel ik niet zijn oren

Haptotherapie: Google is my friend
In de haptotherapie wordt voelbaar gemaakt waar en op welk moment je blokkeert of jezelf terughoudt. Eventuele blokkeringen in je gevoel komen bij de haptotherapie gemakkelijker los, zodat gevoelens die zijn weggestopt, herkend en verwerkt kunnen worden en vervolgens een plaats kunnen krijgen in je leven.
Bij de haptotherapie geeft de aanraking informatie over je gevoelsleven. Het geeft inzicht in hoe je in het leven staat en over hoe je je hebt ontwikkeld.
Haptothe­rapie helpt bij het zoeken naar een eigen evenwicht, waardoor een gevoelsfundament van veiligheid, zelfvertrouwen en ei­genheid ontstaat en je je eigen plaats in de wereld om je heen ontdekt. Hierdoor ben je beter in staat je eigen mogelijkheden en onmogelijkheden onder ogen te komen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72371887
Ik ben naar buiten toe geweest en ik leef noooog!!
nou over een dag of twee maar weer es proberen een stukje verder te lopen, kijken hoe dat gaat. Voorlopig was dit ver genoeg, tien minuutjes heen en tien weer terug.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72371945
Ah! Zo fijn om google als vriend te hebben. Maarre... hoe werkt het in praktijk? Word je gemasseerd (ik noem maar een zijstraat), oefen je lichaamshoudingen, is het vooral praten of gebeurt er iets anders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')