quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:44 schreef _Ingrid_ het volgende:We hebben van tevoren afgesproken dat ik eruit ga omdat Djeez werkt en ik niet. En daal baal ik soms wel van ja. Hij slaapt ook met oordopjes. Ik durf dat niet, want straks is er iets met de kids en hoor ik het niet. Djeez slaapt idd weleens beneden op de bank, of op het matras. Toen Kim van de week ineens weer bijna 40 graden koorts kreeg en dus belabberd was, sliep ze bij mij en hij beneden.
Vannacht heb ik hem er wel uit geschopt naar Kim toe, want ze riep hem.
Maar het probleem is dat ik sowieso wel wakker wordt. Ze hebben beiden meteen volume 10.
Haptotherapie, wat houd dat in Estrys?
BE wat goed zeg!
Op afspraken kan je terugkomen. Als het niet gaat zoals het moet dat moet het maar zoals het gaat. En nu gaat het even niet om in je eentje de nachten te doen. Hoop toch dat ie een beetje begrip daarvoor heeft en zegt nou oke dan help ik weer even.
Als mijn lief met oordopjes gaat slapen (en daardoor ons kind niet kan horen) dan steek ik die oordopjes toch ergens waar de zon niet schijnt en dan bedoel ik niet zijn oren
Haptotherapie:
Google is my friendIn de haptotherapie wordt voelbaar gemaakt waar en op welk moment je blokkeert of jezelf terughoudt. Eventuele blokkeringen in je gevoel komen bij de haptotherapie gemakkelijker los, zodat gevoelens die zijn weggestopt, herkend en verwerkt kunnen worden en vervolgens een plaats kunnen krijgen in je leven.
Bij de haptotherapie geeft de aanraking informatie over je gevoelsleven. Het geeft inzicht in hoe je in het leven staat en over hoe je je hebt ontwikkeld.
Haptotherapie helpt bij het zoeken naar een eigen evenwicht, waardoor een gevoelsfundament van veiligheid, zelfvertrouwen en eigenheid ontstaat en je je eigen plaats in de wereld om je heen ontdekt. Hierdoor ben je beter in staat je eigen mogelijkheden en onmogelijkheden onder ogen te komen.