Haha, dank voor je inlevingsvermogen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:04 schreef Kleurdoos het volgende:
t is echt een enorme homp (700 gram dus) ik heb ook een foto van dat ie nog in de vliezen zit..ook apart om te zien
en ik dacht, laat ik m wat vrolijker voor je maken als aanstaande bevalster
Ze boden mij ook die mogelijkheid deze keer en het enige dat ik zei was: Haal hem eruit, nu!!!!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik las ook ergens dat een paar moeders hun eigen kindjes aanpakten tijdens de bevalling, zelf eruit trekken
dat wil ik bij een eventuele volgende ook wel
Ik weet ook niet hoe ik er dan aan toe zal zijn hoor..Bij Elin wist ik iig niet dat het een optie wasquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze boden mij ook die mogelijkheid deze keer en het enige dat ik zei was: Haal hem eruit, nu!!!!!!
Het leek me altijd heel mooi om te doen, maar ik was zo moe, had zoveel pijn, was het zo zat...
Ja, ik vond het zelf ook stom Vicky, maar ik voelde me echt rot. Hij zat zo lief te lachen naar me en bij mij kon er even geen lachje vanaf. Gelukkig heb ik heeeel goed geslapenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:40 schreef Vicky het volgende:
daar hoef je je toch niet schuldig over te voelen seilram... je bent niet alleen moeder, je bent ook nog gewoon mens!
Snap het heel goed hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 10:00 schreef Guuzewuus het volgende:
Hier een gek moment gisteren, zo'n moment dat ik me ineens weer even bewust word van het 'ongewone' van mijn situatie.
Ik kwam een oude studiegenoot tegen in de Ikea, met haar gezinnetje (man en twee zoons). Ze zag dat ik zwanger was en reageerde daar natuurlijk op (op een leuke manier hoor, niks mis mee verder) en toen wist ik niet zo goed hoe te reageren. Zou ze weten hoe, dacht ik. Ja, ik leek het wel zo aan te voelen, dat ze op de hoogte was. Maar zij noch ik benoemde dat in eerste instantie. Uiteindelijk vroeg ik haar maar of ze wist dat het van ee donor was. ja, van de eerste wist ze dat wel. Toen konden we daar wel relaxed op doorkletsen, dat deze van dezelfde donor was enzo.
Maar ondertussen voelde ik me toch ongemakkelijk. Blijkbaar weet iedereen het. Wordt het als een sensationele roddel doorgebriefd? Of heeft men het er op een respectvolle manier over? is het toeval dat deze dame op de hoogte was, of weet gewoon echt iedereen die mij gekend heeft het? Zou ze me mislukt vinden. Zou ze denken: "Oh G heeft dus nooit een fijne partner kunnen vinden." Zou ze het zielig vinden? Of misschien wel alleen maar knap, zonder negatieve bijgedachten?"
En daar moet ik dan even mee dealen met mezelf...
Ja, precies zo. Mooi gezegdquote:Op woensdag 2 september 2009 10:32 schreef miss_sly het volgende:
ow, dat herken ik wel, hoor guuz
bij mij ging het om andere dingen, maar soms ben je daar dan even toch mee bezig, hoe anders het loopt dan je had gewild/gedacht/gehoopt. en hoe goed het toch is zoals het is!
Klus ze!
Ja precies. Ik ben hier altijd degene die eruit gaat 's nachts. Ook eigenlijk in de weekenden. Totdat ik echt niet meer kan, zoals afgelopen weekend, en dan neemt R het over. Dan is hij maar een dag moe op het werk. Gana we de volgende dag gewoon lekker vroeg naar bedquote:Op woensdag 2 september 2009 11:51 schreef Vicky het volgende:
ja idd afwisselen...
ook al werkt hij wel en jij niet..
ik dus ook... vandaar dat ik zei, afwisselen ook al werkt hij en zij niet..quote:Op woensdag 2 september 2009 11:52 schreef Books het volgende:
Waarschijnlijk niet omdat hij de andere dag moet werken of hij slaapt op de bank. Ing je moet echt doordringen en zeggen dat jij het niet meer trekt 24uur voor de kids zorgen en dat hij straks anders grotere problemen hebt als jij niet lekker in je hum blijft dreigt te komen. Praat je nog wel eens met iemand trouwens?
En sorry Djeez maar dit is nu eenmaal het beeld wat ik van je hebt en daar is ook mijn antwoord op gebaseerd.
klopt..quote:Op woensdag 2 september 2009 11:57 schreef Books het volgende:
Inderdaad en 24/7 werken kan niemand volhouden.
Was daar laatst niet iets over te doen? Dat ze niet meer wilde of was dat een andere moeder?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
klopt..
en anders een nachtje Tyler laten logeren bij opa en oma. Die zullen er echt niet slechter van worden hoor oom 1 nachtje wat minder te slapen.
dat was een andere mamaquote:Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Was daar laatst niet iets over te doen? Dat ze niet meer wilde of was dat een andere moeder?
Ingrid heeft de 9 maanden op niet gehad, dus die mogen er aan het einde bijgeteld worden toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:37 schreef freecell het volgende:
Pas maar op, dat riep ik ook en mijn lijf nam dat heel letterlijk, 9 op, 9 af en hop, weer 9 op
Ingrid; pas goed op jezelf! En Djeez kan best een keer een dagje wat relaxter doen op zijn werk, maar JIJ moet er gewoon volledig zijn voor de kinderen. Dus eigenlijk heb jij meer recht op slaap! Daarbij heb jij die 9 maanden nog niet gehad nu toch? Of net?
Neehee, ga persoonlijk met de psych praten, hup! Veel beter dan zo via de mail.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
In principe hebben jullie gelijk, maar het is wel lastig. Djeez heb ik het vanmorgen gemaild, zodat ik niet meer terug kon krabbelen zeg maar. En niks ging zeggen. Hij weet dat ik het hier heb neergezet btw.
En net de psych gemaild of het mogelijk is weer telefonisch/mail contact te hebben.
+ lichaamstaal dat zegt heel veelquote:Op woensdag 2 september 2009 14:18 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, dan gaat Djeez toch een uurtje eerder naar huis zodat je wel rustig kan praten....
nadeel van telefonisch is dat de psych niet je gelaatstuitdrukkingen waar kan nemen.. en je emoties niet kan zien..
er is een verschil tussen horen en zien als het op emoties aankomt...
iddquote:Op woensdag 2 september 2009 14:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
+ lichaamstaal dat zegt heel veel
Is er voor Djeez niet de mogelijkheid om een uur eerder te beginnen op zijn werk zodat hij ook een uurtje eerder weg kan? natuurlijk is het niet de bedoeling dat dat elke dag zo is, maar in jullie geval zou het toch al een oplossing kunnen zijn?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Als de psych dan dinsdagmiddag kan zou het mooi zijn.Vrijdags gaat Kim ook, maar dan is hij vrij.
Ik zal Djeez dit nog ff laten lezen, wie weet kan hij iets regelen. Al heeft hij nog maar 1,5 vrije dag.
idd praten, praten, praten!! Laten lezen is een optie maar daar komen weer geen visuele emoties bij kijken.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:48 schreef YPPY het volgende:
Dan ga je naar een andere psych, die wel op vrijdag kan.
Ingrid, praat nou met Djeez, ipv het te laten lezen. Praat, praat, praat!!!
Op afspraken kan je terugkomen. Als het niet gaat zoals het moet dat moet het maar zoals het gaat. En nu gaat het even niet om in je eentje de nachten te doen. Hoop toch dat ie een beetje begrip daarvoor heeft en zegt nou oke dan help ik weer even.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
We hebben van tevoren afgesproken dat ik eruit ga omdat Djeez werkt en ik niet. En daal baal ik soms wel van ja. Hij slaapt ook met oordopjes. Ik durf dat niet, want straks is er iets met de kids en hoor ik het niet. Djeez slaapt idd weleens beneden op de bank, of op het matras. Toen Kim van de week ineens weer bijna 40 graden koorts kreeg en dus belabberd was, sliep ze bij mij en hij beneden.
Vannacht heb ik hem er wel uit geschopt naar Kim toe, want ze riep hem.
Maar het probleem is dat ik sowieso wel wakker wordt. Ze hebben beiden meteen volume 10.
Haptotherapie, wat houd dat in Estrys?
BE wat goed zeg!
Ja graag zelfs. Alleen dan wel naar een goede, want ze is bang te worden nagekeken. Bij mij op de fitnessclub komen allemaal patsers en superstrakke vrouwtjes, en daar wil ze niet schril bij afsteken.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:44 schreef YPPY het volgende:
Uhm... detail, wil Ingrid wel naar een sportschool?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |