Dat had ik ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:46 schreef Lishe het volgende:
En wat ik me nog het meest voor de geest kan halen qua gevoel. (Echt stom, maar ik weet het nog precies) Wanneer je kindje op je buik zit en de placenta er ng niet uit is. En die navelstreng die sneed. Stommigheidje.
(Of zoals Sugar graag zegt: Gedoetje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je er 1 zien? onder een spoiler uiteraardquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:29 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de placenta straks. We hebben een hond, een kat en kippen, maar die krijgen 'm niet... Rationeel gezien is het natuurlijk onzin, maar vind het toch een smerig idee. Ik zie de kippen al ieder aan één kant van de navelstreng trekken.No offence verder hoor, want weggooien is eigenlijk zonde.
![]()
Wat doen ze er trouwens mee na een thuisbevalling? Gaat ie gewoon de kliko in?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:23 schreef cattie het volgende:
Achteraf gezien vind ik het jammer dat we de placenta's niet mee naar huis hebben genomen om onder de geboortebomen te begraven.Pff opluchting he? Ik heb het ook 2 keer gedacht.. gelukkig was het niet zo..maar toch ook een kleine teleurstellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Pff opluchting he? Ik heb het ook 2 keer gedacht.. gelukkig was het niet zo..maar toch ook een kleine teleurstelling
Jawoor, laat maar zien!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wil je er 1 zien? onder een spoiler uiteraard?
haaruitval was hier ook gruwelijkwordt nu steeds minder gelukkig, pff.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een hartje![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]Die oogjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een hartje
![]()
Maar wat een lap vlees eigenlijk hè? 't Lijkt wel een stuk rauwe lever.Wel bijzonder om je te bedenken dat ze daar zo lang van heeft geleefd.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |