Dat had ik ook bij Morris (alleen geen grommen). Ik vergeleek het toen met dat iemand je zou zeggen te stoppen terwijl je aan het overgeven bent. Dat is ook onmogelijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:16 schreef owlet het volgende:
Ik kon het ook gewoon niet stoppen. 8 cm of niet, mijn lichaam ging gewoon persen inclusief een of ander gek grommen waar ik niets aan kon doen![]()
Toen ging het idd ook hard, van 8 naar 10 in een paar minuten.
Ja, zover waren wij ook wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:14 schreef Troel het volgende:
In diep donker Afrika overlijden veel vrouwen door complicaties bij een bevalling
'Gewoon'...quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:16 schreef Guuzewuus het volgende:
Maar dan vraag ik me wel een inimini klien beetje af nu waarom mijn dochter dan wèl in nood was eigenlijk ..
Nou ja, ook in Afrika komen er kinderen in nood bij de bevalling natuurlijk. Alleen dan met een minder fijne uitkomst.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:16 schreef Guuzewuus het volgende:
En inderdaad BE, die mensen in Afrika.
Maar dan vraag ik me wel een inimini klien beetje af nu waarom mijn dochter dan wel in nood was eigenlijk ..
Ja, zo is dat.... 'Gewoon'...quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
'Gewoon'...
Sommige kindjes hebben last van de weeen, sommige kindjes niet.
Daar sta jij zelf verder buiten.
Oh echt, wat stom eigenlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef Grasjes het volgende:
Ik herinnerde me na een tijd ook steeds meer van de bevalling en hou daar zelfs een beetje een naar gevoel aan over. Heb helaas ook nooit een nagesprek gehad terwijl ik daar wel echt behoefte aan had. Zou ik ook iedereen aanraden om wel een nagesprek af te dwingen.
Helemaal nuchter zal je er denk ik niet ingaan een tweede keer?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Oh echt, wat stom eigenlijk.
Ik had in de kraamweek zelf al een nagesprek over de bevalling. En toen na 6 weken nog een soort nacontrole-gesprek waarin ze weer vroegen hoe ik er nu op terugkeek. Voor mij ook wel hele fijne gesprekken en momenten inderdaad.
En bij mij gaat het denk ik nu gewoon weer meer leven omdat er een tweede bevalling aan staat te komen. beetje mentale voorbereiding denk ik.![]()
mijne ook volgens t rapport ,blabla bradycardiequote:Op maandag 31 augustus 2009 21:16 schreef Guuzewuus het volgende:
Stom hè, ik kijk heel oké terug op de vorige bevalling, heb er ook echt geen trauma aan overgehouden ofzo, maar nu herinner ik me ineens weer al dat soort details.
En inderdaad BE, die mensen in Afrika.
Maar dan vraag ik me wel een inimini klien beetje af nu waarom mijn dochter dan wèl in nood was eigenlijk ..
daar was ik anders wel echt heel erg bang voorquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:08 schreef owlet het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat als je echt die enorme persdrang hebt die je nauwelijks tegen kan houden dat het dat in principe geen kwaad zou kunnen om mee te persen. Je lichaam geeft aan wat het moet doen.
Alleen laten ze je voor de zekerheid enzo vaak wel even wachten tot je tegen de 10 cm zit. Maar da's echt voor het "nette", ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat je je kind of jezelf schade aan brengt of hebt gebracht door eerder te persen als je lichaam dat vanzelf gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |