Haha, dank voor je inlevingsvermogen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:04 schreef Kleurdoos het volgende:
t is echt een enorme homp (700 gram dus) ik heb ook een foto van dat ie nog in de vliezen zit..ook apart om te zien
en ik dacht, laat ik m wat vrolijker voor je maken als aanstaande bevalster
Ze boden mij ook die mogelijkheid deze keer en het enige dat ik zei was: Haal hem eruit, nu!!!!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik las ook ergens dat een paar moeders hun eigen kindjes aanpakten tijdens de bevalling, zelf eruit trekken
dat wil ik bij een eventuele volgende ook wel
Ik weet ook niet hoe ik er dan aan toe zal zijn hoor..Bij Elin wist ik iig niet dat het een optie wasquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze boden mij ook die mogelijkheid deze keer en het enige dat ik zei was: Haal hem eruit, nu!!!!!!
Het leek me altijd heel mooi om te doen, maar ik was zo moe, had zoveel pijn, was het zo zat...
Ja, ik vond het zelf ook stom Vicky, maar ik voelde me echt rot. Hij zat zo lief te lachen naar me en bij mij kon er even geen lachje vanaf. Gelukkig heb ik heeeel goed geslapenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:40 schreef Vicky het volgende:
daar hoef je je toch niet schuldig over te voelen seilram... je bent niet alleen moeder, je bent ook nog gewoon mens!
Snap het heel goed hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 10:00 schreef Guuzewuus het volgende:
Hier een gek moment gisteren, zo'n moment dat ik me ineens weer even bewust word van het 'ongewone' van mijn situatie.
Ik kwam een oude studiegenoot tegen in de Ikea, met haar gezinnetje (man en twee zoons). Ze zag dat ik zwanger was en reageerde daar natuurlijk op (op een leuke manier hoor, niks mis mee verder) en toen wist ik niet zo goed hoe te reageren. Zou ze weten hoe, dacht ik. Ja, ik leek het wel zo aan te voelen, dat ze op de hoogte was. Maar zij noch ik benoemde dat in eerste instantie. Uiteindelijk vroeg ik haar maar of ze wist dat het van ee donor was. ja, van de eerste wist ze dat wel. Toen konden we daar wel relaxed op doorkletsen, dat deze van dezelfde donor was enzo.
Maar ondertussen voelde ik me toch ongemakkelijk. Blijkbaar weet iedereen het. Wordt het als een sensationele roddel doorgebriefd? Of heeft men het er op een respectvolle manier over? is het toeval dat deze dame op de hoogte was, of weet gewoon echt iedereen die mij gekend heeft het? Zou ze me mislukt vinden. Zou ze denken: "Oh G heeft dus nooit een fijne partner kunnen vinden." Zou ze het zielig vinden? Of misschien wel alleen maar knap, zonder negatieve bijgedachten?"
En daar moet ik dan even mee dealen met mezelf...
Ja, precies zo. Mooi gezegdquote:Op woensdag 2 september 2009 10:32 schreef miss_sly het volgende:
ow, dat herken ik wel, hoor guuz
bij mij ging het om andere dingen, maar soms ben je daar dan even toch mee bezig, hoe anders het loopt dan je had gewild/gedacht/gehoopt. en hoe goed het toch is zoals het is!
Klus ze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |