Ja precies. Ik ben hier altijd degene die eruit gaat 's nachts. Ook eigenlijk in de weekenden. Totdat ik echt niet meer kan, zoals afgelopen weekend, en dan neemt R het over. Dan is hij maar een dag moe op het werk. Gana we de volgende dag gewoon lekker vroeg naar bedquote:Op woensdag 2 september 2009 11:51 schreef Vicky het volgende:
ja idd afwisselen...
ook al werkt hij wel en jij niet..

Hij ligt om half 9 voor pampus op de bank. Hij trekt dat allemaal helemaal niet. Echte kerel he
 Hij ligt om half 9 voor pampus op de bank. Hij trekt dat allemaal helemaal niet. Echte kerel he   

ik dus ook... vandaar dat ik zei, afwisselen ook al werkt hij en zij niet..quote:Op woensdag 2 september 2009 11:52 schreef Books het volgende:
Waarschijnlijk niet omdat hij de andere dag moet werken of hij slaapt op de bank. Ing je moet echt doordringen en zeggen dat jij het niet meer trekt 24uur voor de kids zorgen en dat hij straks anders grotere problemen hebt als jij niet lekker in je hum blijft dreigt te komen. Praat je nog wel eens met iemand trouwens?
En sorry Djeez maar dit is nu eenmaal het beeld wat ik van je hebt en daar is ook mijn antwoord op gebaseerd.

klopt..quote:Op woensdag 2 september 2009 11:57 schreef Books het volgende:
Inderdaad en 24/7 werken kan niemand volhouden.

Was daar laatst niet iets over te doen? Dat ze niet meer wilde of was dat een andere moeder?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
klopt..
en anders een nachtje Tyler laten logeren bij opa en oma. Die zullen er echt niet slechter van worden hoor oom 1 nachtje wat minder te slapen.

dat was een andere mamaquote:Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Was daar laatst niet iets over te doen? Dat ze niet meer wilde of was dat een andere moeder?

of kan je dat niet meer gebruiken na 8 maanden?
  of kan je dat niet meer gebruiken na 8 maanden?

Ingrid heeft de 9 maanden op niet gehad, dus die mogen er aan het einde bijgeteld worden toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:37 schreef freecell het volgende:
Pas maar op, dat riep ik ook en mijn lijf nam dat heel letterlijk, 9 op, 9 af en hop, weer 9 op
Ingrid; pas goed op jezelf! En Djeez kan best een keer een dagje wat relaxter doen op zijn werk, maar JIJ moet er gewoon volledig zijn voor de kinderen. Dus eigenlijk heb jij meer recht op slaap! Daarbij heb jij die 9 maanden nog niet gehad nu toch? Of net?

Wat goed BE!!
 Wat goed BE!!  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |