abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72366409
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:51 schreef Vicky het volgende:
ja idd afwisselen...
ook al werkt hij wel en jij niet..
Ja precies. Ik ben hier altijd degene die eruit gaat 's nachts. Ook eigenlijk in de weekenden. Totdat ik echt niet meer kan, zoals afgelopen weekend, en dan neemt R het over. Dan is hij maar een dag moe op het werk. Gana we de volgende dag gewoon lekker vroeg naar bed

Wij hadden trouwens in de zwangerschap nog ook afgesproken dat R de laatste fles zou geven. Maar nu komt er niks van Hij ligt om half 9 voor pampus op de bank. Hij trekt dat allemaal helemaal niet. Echte kerel he
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72366460
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:52 schreef Books het volgende:
Waarschijnlijk niet omdat hij de andere dag moet werken of hij slaapt op de bank. Ing je moet echt doordringen en zeggen dat jij het niet meer trekt 24uur voor de kids zorgen en dat hij straks anders grotere problemen hebt als jij niet lekker in je hum blijft dreigt te komen. Praat je nog wel eens met iemand trouwens?

En sorry Djeez maar dit is nu eenmaal het beeld wat ik van je hebt en daar is ook mijn antwoord op gebaseerd.
ik dus ook... vandaar dat ik zei, afwisselen ook al werkt hij en zij niet..
je bent ALLEBEI ouder en hebt beide evenveel recht op slaap/rust ookal werkt de een niet en de ander wel.
Voor kinderen zorgen is ook een dagtaak.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:57:00 #128
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_72366494
Inderdaad en 24/7 werken kan niemand volhouden.
pi_72366520
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:57 schreef Books het volgende:
Inderdaad en 24/7 werken kan niemand volhouden.
klopt..
en anders een nachtje Tyler laten logeren bij opa en oma. Die zullen er echt niet slechter van worden hoor oom 1 nachtje wat minder te slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72366618
Djeez weet toch hoe erg het kan worden als je niet oppast. Ingrid?

Even een goed gesprek, heel duidelijk maken dat het zo niet werkt. Samen is het sleutelwoord; hij moet daar bij helpen en jij moet dat ook aan hem duidelijk maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72366703
Voor ons is wel of niet werken geen reden om er wel of niet uit te gaan. Wij gaan echt altijd om de beurt. Vannacht zei ik tegen manlief: tikkie JIJ bent hem. en dan gaat hij de volgende keer. Duidelijke afspraken erover maken voorkomt irritaties. Echt zo belangrijk

De haptotherapie is echt een verademing voor mij. Wat lekker verhelderend! Ook heerlijk om even aan mijzelf te werken zeg maar.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72366719
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

klopt..
en anders een nachtje Tyler laten logeren bij opa en oma. Die zullen er echt niet slechter van worden hoor oom 1 nachtje wat minder te slapen.
Was daar laatst niet iets over te doen? Dat ze niet meer wilde of was dat een andere moeder?
  woensdag 2 september 2009 @ 12:14:24 #133
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_72366965
Ja maar dan moet je partner er ook wel voor openstaan lijkt me. Wij doen gewoon om beurten en klaar en dat werkt prima maar als je lief daar weinig tot geen trek in heeft houdt het wel op denk ik. Hij werkt dus hij slaapt en als het te lastig wordt verhuist hij wel effe naar beneden om daar te gaan slapen met het resultaat dat Ingrid 24/7 met de kinderen bezig is. En ja wordt maar bozig hoor Djeez maar de waarheid mag ook wel eens gezegd worden als Ingrid zelf al aangeeft dat ze gaat neigen naar weer een depressie.
pi_72367044
Zeker omdat het 'weer een depressie' is. Ze moeten beiden weten van de vorige keer hoeveel zwaarder alles wordt als ze niet op tijd verandering aanbrengen en proberen het tij te keren.

En Ingrid, jij moet ook even voet bij stuk houden en eisen dat je hulp krijgt van hem, vind ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72367083
Trekken we nu niet al heel snel onze conclusie? Ik weet wat het verleden is maar toch
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 2 september 2009 @ 12:19:52 #136
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_72367107
Hoop dat het zo werkt maar ben bang van niet helaas voor Ingrid dan in dit geval. Ingrid luister maar goed naar Miss Sly want daar heeft ze echt een punt.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:20:52 #137
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_72367133
Ik hoop dat je gelijk hebt MeNicole maar ik denk het niet.
pi_72367294
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef Estrys het volgende:

[..]

Was daar laatst niet iets over te doen? Dat ze niet meer wilde of was dat een andere moeder?
dat was een andere mama
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72367333
zwangerschapsdementie of kan je dat niet meer gebruiken na 8 maanden?
pi_72367352
jwel... 9 maanden op 9 maanden af he
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 2 september 2009 @ 12:29:09 #141
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_72367357
Negen maanden op en negen maanden af dus het kan nog net Estrys hihihi...

He Vicky dat was tegelijk.
pi_72367497
GMTA Books
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 2 september 2009 @ 12:34:35 #143
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_72367534
pi_72367608
Pas maar op, dat riep ik ook en mijn lijf nam dat heel letterlijk, 9 op, 9 af en hop, weer 9 op

Ingrid; pas goed op jezelf! En Djeez kan best een keer een dagje wat relaxter doen op zijn werk, maar JIJ moet er gewoon volledig zijn voor de kinderen. Dus eigenlijk heb jij meer recht op slaap! Daarbij heb jij die 9 maanden nog niet gehad nu toch? Of net?
  woensdag 2 september 2009 @ 12:39:06 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_72367652
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:37 schreef freecell het volgende:
Pas maar op, dat riep ik ook en mijn lijf nam dat heel letterlijk, 9 op, 9 af en hop, weer 9 op

Ingrid; pas goed op jezelf! En Djeez kan best een keer een dagje wat relaxter doen op zijn werk, maar JIJ moet er gewoon volledig zijn voor de kinderen. Dus eigenlijk heb jij meer recht op slaap! Daarbij heb jij die 9 maanden nog niet gehad nu toch? Of net?
Ingrid heeft de 9 maanden op niet gehad, dus die mogen er aan het einde bijgeteld worden toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 2 september 2009 @ 12:39:46 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72367669
*even tussendoor dendert...
Weet niet goed wat ik moet zeggen over je post Ingrid, ik heb geen idee hoe jullie het thuis verdeeld hebben... Maar ik zou idd niet te lang wachten met aan de bel trekken. Bij Djeez, of bij de huisarts...

Anyway...
Vlak voor ik zwanger raakte was ik net weer goed aan het afvallen en ik stond op het punt om een maatje kleiner aan te kunnen en nu... 10 dagen na de bevalling paste ik net in de winkel dus mooi dat maatje kleiner!
Ik ben zo blij en ook wel een beetje trots op mezelf dat ik zo keurig op mijn gewicht heb gelet heel de zwangerschap. De broek zat nog een klein tikkie strak, maar hey, dat is ook niet gek zo kort nog op de zwangerschap, ik moet nog wel ietsje terugplooien, maar vooralsnog ging die broek mooi wel gewoon dicht!
pi_72367863
Wat goed BE!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72367995
Wat goed BE!
ik ben zelfs een beetje jaloers.

Ingrid, let je op jezelf? Probeer je rust te pakken.

En Guuz, lijkt me gek en lastig om te beseffen dat je onderwerp van praat bent. Maar je klinkt (en bent volgens mij) zo ontzettend gelukkig dat dat volgens mij is wat bij mensen blijft hangen.
Het is misschien niet allemaal gelopen zoals je zou willen, maar je neemt je leven en geluk in eigen hand en dat is knap en bewonderenswaardig.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72369289
We hebben van tevoren afgesproken dat ik eruit ga omdat Djeez werkt en ik niet. En daal baal ik soms wel van ja. Hij slaapt ook met oordopjes. Ik durf dat niet, want straks is er iets met de kids en hoor ik het niet. Djeez slaapt idd weleens beneden op de bank, of op het matras. Toen Kim van de week ineens weer bijna 40 graden koorts kreeg en dus belabberd was, sliep ze bij mij en hij beneden.
Vannacht heb ik hem er wel uit geschopt naar Kim toe, want ze riep hem.
Maar het probleem is dat ik sowieso wel wakker wordt. Ze hebben beiden meteen volume 10.

Haptotherapie, wat houd dat in Estrys?

BE wat goed zeg!
pi_72369350
Oh BE Goed man! Sowieso dat je durfde te passen na 10 dagen...
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')