abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 september 2009 @ 16:51:31 #251
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72403302
Anitra dat mag gewoon groot hoor, je werkt zo hard ervoor, je hoeft niet af te bouwen, maar je wilt het zelf, daar heb je kracht voor nodig, en ik vind dat heel dapper en knap

En dank jullie allemaal

Ook even naar K&W rent om yp's tuintje te kijken!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 3 september 2009 @ 16:51:43 #252
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72403305
Evenstar, mooi inderdaad. Ook dat je het geluk zelf moet zoeken/ pakken, vind ik treffend .
  donderdag 3 september 2009 @ 16:52:55 #253
223453 Guuzewuus
pi_72403346
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:51 schreef Chan het volgende:
Goed bezig zeg Huup BE en Innepin

Ik zit alweer op mijn normale gewicht, er mag nu echt niks meer af anders ben ik straks weer te licht.. Vreemd genoeg pas ik alleen mijn normale broeken niet meer, kennelijk zijn mn heupen breder geworden... En ik was al een peer
Dat had ik ook. 8 Weken na de bevalling zat ik twee kilo onder mijn startgewicht, maar de spijkerbroek die ik met 70 kilo heb gedragen, kreeg ik toen met 68 kilo niet meer dicht. Vond ik ook een hele gekke ervaring .
  donderdag 3 september 2009 @ 17:12:33 #254
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72403929
Mijn voeten zijn nog steeds een maat groter dan voor de zwangerschap! Nu heb ik 36 ipv van 35 .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_72404021
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Anitra dat mag gewoon groot hoor, je werkt zo hard ervoor, je hoeft niet af te bouwen, maar je wilt het zelf, daar heb je kracht voor nodig, en ik vind dat heel dapper en knap

En dank jullie allemaal

Ook even naar K&W rent om yp's tuintje te kijken!
Thanks!

[ Bericht 10% gewijzigd door Anitra op 03-09-2009 18:35:56 ]
pi_72405515
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:12 schreef Vivi het volgende:
Mijn voeten zijn nog steeds een maat groter dan voor de zwangerschap! Nu heb ik 36 ipv van 35 .
wat heb jij kleine pootjes dan

ik heb mn schoenen nog niet geprobeerd aan te trekken. Het zit nu zo in mn systeem om mn slippers aan te doen dat k er niet eens bij stilsta om mn schoenen te proberen
De dag na de bevalling was ik zo'n 7 kg kwijt. Nu een week later dus 13, idd zoals je zegt Guus, die 6 kg extra zijn vooral vocht. Idioot eigk dan hoeveel kilo's dat uitmaakt!

Er zullen ongetwijfeld wat kilo's vet zijn blijven plakken. Mn spiegel zegt van wel althans maar ik heb goeie moed. We eten keigezond, en de borstvoeding houdt me gemotiveerd om zo gezond te eten. Had ik van tevoren niet verwacht dat ik daar motivatie uit zou trekken eerlijk gezegd
En het is zo'n 20 minuten lopen naar het centrum van het dorp hier. Net teveel gehannes om iedere keer de wandelwagen in de auto te proppen en kind in de cosi enz enz voor even boodschappen. Maar het is wel een lekker stuk om te gaan lopen met mn meiske. En wie weet over een maand of anderhalf of twee maar weer es voorzichtig beginnen met hardlopen. Ik heb er nu al zin in maar ik ben bang dat ik te vroeg begin en dan dingen forceer ofzo.

oh en weet je waar ik nu al enorm naar uitzie? nog maar 5 weken en dan mag k weer in bad heerlijk! niet meer in walvissenstand maar echt even ontspannen in mn badje <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72406268
Waarom mag je niet in bad huup? Is dat normaal na een bevalling?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 3 september 2009 @ 18:45:12 #258
108648 cattie
lieve moeder
pi_72406390
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:52 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Dat had ik ook. 8 Weken na de bevalling zat ik twee kilo onder mijn startgewicht, maar de spijkerbroek die ik met 70 kilo heb gedragen, kreeg ik toen met 68 kilo niet meer dicht. Vond ik ook een hele gekke ervaring .
Dat dus, alleen dan met 63 kg. Heb een broek maat 40 moeten kopen ipv maat 38. Ik hoop dat die buik nog wat weg te werken is.

Je mag de eerste 6 weken niet in bad (of als je een week niet meer gevloeid hebt, dat zei de vk bij mij.)
  donderdag 3 september 2009 @ 18:45:43 #259
108648 cattie
lieve moeder
pi_72406411
Fijn Evenstar!
pi_72406959
Oh oke, dank je Cattie!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72407039
ja dat wat Cattie zegt idd

dat van dat week niet meer gevloeid hebben is hier niet gezegd trouwens wissiknie! Maar ik geloof dat ik maar liever helemaal geen risico neem en die zes weken maar afwacht. Nog maar 5 weken left to go
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 3 september 2009 @ 19:15:21 #262
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72407363
Ik weeg nu evenveel als toen ik zwanger werd van oudste maar no way dat ik in maatje 40 pas hoor
De meeste dingen zijn maat 42 en sommige zelfs nog maat 44 Ik wil komende winter een beetje gaan sporten, dat zal wel verschil gaan maken
Je figuur verandert gewoon na het zwanger zijn..
Huup fijn dat je al zo`n lading vocht kwijt bent!
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 3 september 2009 @ 19:18:23 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72407477
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:12 schreef Vivi het volgende:
Shhhhh, dat was bij mij na de eerste zwsch ook zo, ik hoop dus deze keer niet. Ik kan mijn schoenen al bijna weer aan en ben nu mijn voeten aan het 'trainen' nu de boel nog een beetje zacht en week is.

Btw ook voor Innepin, ook al zo netjes met je gewicht!

[ Bericht 11% gewijzigd door BE op 03-09-2009 19:43:25 ]
  donderdag 3 september 2009 @ 19:33:50 #264
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72408138
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:15 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wat heb jij kleine pootjes dan
*Nogmaals subtiel wijst op de schijnheilsmiley*
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_72408444
Heb je helemaal gelijk in TF, je lichaam veranderd enorm na een zwangerschap. Had ik 6 jaar geleden een maatje 34 van kleding (soms zelf een 32), amper een voorgevel en was ik verders zo goed als recht als een plank (mijn vader noemde mij niet voor niets TL Buis bewoner) na de 2 vorige zwangerschappen heb ik inmiddels een maat 38, heupen waar je U tegen zegt en een heuse volle voorgevel.

Vivi ik vroeg me af hoe het nu met je gaat sinds je moeder is overleden?
pi_72408586
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:45 schreef cattie het volgende:

[..]

Dat dus, alleen dan met 63 kg. Heb een broek maat 40 moeten kopen ipv maat 38. Ik hoop dat die buik nog wat weg te werken is.

Je mag de eerste 6 weken niet in bad (of als je een week niet meer gevloeid hebt, dat zei de vk bij mij.)
mag dat niet Volgens mij lag ik na een week of twee weer in bad. waarom zegt niemand mij dat soort dingen?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72408644
zo hoorde ik NADAT ik ongesteld geweest was voor de 1e keer dat je helemaal nog geen tampons mocht gebruiken.. wist ik ook niet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 3 september 2009 @ 19:48:25 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72408706
Volgens mij hebben zowel de kraam als de vk dat gezegd.
Het heeft te maken met de wond die de placenta in je buik achter laat. Als je dan gaat badderen (of zwemmen dáár heb ik echt enorm veel zin in! ) loop je kans op infecties.
Wat vaag dat niemand dat tegen jou gezegd heeft...
pi_72408771
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Het heeft te maken met de wond die de placenta in je buik achter laat. Als je dan gaat badderen (of zwemmen dáár heb ik echt enorm veel zin in! ) loop je kans op infecties.
dat hebben ze idd ook gezegd... iig zolang je vloeit mag je niet in bad/zwemmen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72408834
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:47 schreef Vicky het volgende:
zo hoorde ik NADAT ik ongesteld geweest was voor de 1e keer dat je helemaal nog geen tampons mocht gebruiken.. wist ik ook niet..
Ik ook niet zo leer je nog eens wat.
Nu ga ik twijfelen maar volgens mij de vk echt niet, misschien de kraam wel maar dan heb ik het niet onthouden in ieder geval.
pi_72409293
Wanneer mag je wel weer tampons gebruiken dan? De tweede keer dat je ongesteld bent?
pi_72409334
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

*Nogmaals subtiel wijst op de schijnheilsmiley*
oh... ja... gnorf enzo

ik ben benieuwd of dat hier ook zo zal zijn dan met die schoenmaat.
Figuur na de zwangerschap terug had ik niet echt op gerekend gelukkig haha, kan ik daar ook niet in teleurgesteld worden ik zie het allemaal wel, ben benieuwd.

Estrys wat gek dat niemand dat tegen je gezegd heeft toen?! Hier heeft de vk het idd gezegd bij de laatste controle en de kraam heeft het ook nogmaals ter sprake gebracht. Idd ivm infectiegevaar enzo. Zelfde gold voor tampons.
en volgens mijn kraam kon ik ook voorlopig maar het beste kotex maandverband gebruiken want die had geen synthetisch laagje over de bovenkant zoals de meeste verbanden. Daardoor zou het minder gaan broeien en de kraamzuivering beter opnemen. In de categorie "alle risico's uitsluiten" ga ik binnenkort maar eens kijken of ik een pak kotex kan vinden ergens. Ik heb toch geen voorkeur voor een merk verder dus.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72409402
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh... ja... gnorf enzo

ik ben benieuwd of dat hier ook zo zal zijn dan met die schoenmaat.
Figuur na de zwangerschap terug had ik niet echt op gerekend gelukkig haha, kan ik daar ook niet in teleurgesteld worden ik zie het allemaal wel, ben benieuwd.

Estrys wat gek dat niemand dat tegen je gezegd heeft toen?! Hier heeft de vk het idd gezegd bij de laatste controle en de kraam heeft het ook nogmaals ter sprake gebracht. Idd ivm infectiegevaar enzo. Zelfde gold voor tampons.
en volgens mijn kraam kon ik ook voorlopig maar het beste kotex maandverband gebruiken want die had geen synthetisch laagje over de bovenkant zoals de meeste verbanden. Daardoor zou het minder gaan broeien en de kraamzuivering beter opnemen. In de categorie "alle risico's uitsluiten" ga ik binnenkort maar eens kijken of ik een pak kotex kan vinden ergens. Ik heb toch geen voorkeur voor een merk verder dus.
kotex hebben ze volgens mij bij de AH en bij de DA drogisten. Kruidvat heeft het iig niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72409461
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:07 schreef Vicky het volgende:

[..]

kotex hebben ze volgens mij bij de AH en bij de DA drogisten. Kruidvat heeft het iig niet.
ja ik herinner me ook dat ik ze bij de AH wel gezien heb.
En ik geloof ook bij Etos maar dat weet ik niet zeker.

Ik ga eens kijken als ik mezelf weer ga uitlaten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator donderdag 3 september 2009 @ 20:11:33 #275
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72409558
Ik heb om diezelfde redenen ook alleen maar kotex gebruikt Huup, idd AH haalde ik het vandaan.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 3 september 2009 @ 20:14:21 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72409657
Hier ook kotex.
Gewoon bij de Plus supermarkt.
pi_72409678
ik wist dat niet van het bovenlaagje van Kotex overigens!
maar nou heb ik me sowieso niet verdiept in het wel en wee van maandverband enzo haha. Maar ik was wel blij dat mn kraam dat zei. Alles wat risico uitsluit vind ik wel prettig en het kost geen moeite om een ander merk te kopen ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72409684
Ik wist dat ook echt niet, dat je niet in bad mag en geen tampons mag gebruiken.
Ik ben na 4 weken geloof ik naar de sauna geweest, en daar ook gewoon in he bubbelbad en zwemmen enzo
Maar vanaf wanneer mag je weer tampons gebruiken dan?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72409799
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
En ik wou net als Huup heeeeeel graag in bad en toen duurde en duurde dat vloeien maar..... Uiteindelijk was ik het zo zat (na 8 weken ofzo) dat ik het aangekaart heb bij de gyn en toen bleek er nog een restje placenta te zijn achtergebleven

8 weken duren dan zooooo lang!
pi_72409846
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:15 schreef tessie het volgende:
...

zodra ze er niet meer alleen overdwars inpassen

garpje, ik heb geen idee... ik neem aan na die eerste menstruatie? Dus vanaf de tweede?

Oei Raissa, das naar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72409875
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:15 schreef tessie het volgende:
Ik wist dat ook echt niet, dat je niet in bad mag en geen tampons mag gebruiken.
Ik ben na 4 weken geloof ik naar de sauna geweest, en daar ook gewoon in he bubbelbad en zwemmen enzo
van wat ik heb gelezen mag dat bij je 2e menstruatie.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 3 september 2009 @ 20:20:13 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72409891
Ik vind het ook gewoon prettiger nu je het elke dag nodig hebt, die kotex, gewoon net iets zachter dan die always synthetische laagjes.

Tessie, in principe mag het weer als je een tijdje niet gevloeid hebt, ik gok idd die week die hierboven genoemd is.
Dan kan je er vanuit gaan dat die wond van binnen dicht is en hoef je dus niet meer bang te zijn voor bacteriën. Dat is nl. het risico van tampons, dat je bacteriën mee naar binnen duwt...
pi_72409902
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zodra ze er niet meer alleen overdwars inpassen

garpje, ik heb geen idee... ik neem aan na die eerste menstruatie? Dus vanaf de tweede?

Oei Raissa, das naar
bij de 2e keer passen ze ook nog overdwars hoor..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 3 september 2009 @ 20:21:02 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72409925
Ow, Vicky zegt pas na de eerste menstruatie... Dat is mss wel een veiliger marge.
pi_72410196
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:20 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik kan niet wachten

t meiske is hier nu net wakker en mn lief heeft haar eruit gehaald. Nu zitten ze op de bank te knuffelen ik smelt echt, zo schattig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72410574
heerlijk Huup!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 3 september 2009 @ 20:45:26 #287
35189 Troel
scherp en bot
pi_72410868
Er zijn ontzettend veel meningsverschillen over dat in bad gaan overigens. Er zijn ook verloskundigen en gynaecologen die daar geen enkel probleem in zien omdat het toch je "eigen" bacteriën zijn die in je badkamer leven en dergelijke.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 3 september 2009 @ 20:55:32 #288
223453 Guuzewuus
pi_72411309
Ik wist niet dat je geen tampons mocht gebruiken .

En ook niet dat je niet in bad mocht (Nou heb ik geen bad, dat scheelt, maar toch )
pi_72413555
Even een crosspostje uit SC geen idee of het hier of daar hoort, zo niet pm dan maar, dan haal ik het wel weer weg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72414943
Ohhh, LL dat is inderdaad iets dat je als moeder je kind wil besparen. Ik hoop voor jullie dat er een 'leefbare' situatie ontstaat.
  donderdag 3 september 2009 @ 22:26:56 #291
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72415939
LL moeilijk zeg, kan je niet eerst op een neutrale plek afspreken, dat ze elkaar weer zien, met jou erbij? ik snap dat dat heel moeilijk is, maar dan kan sander zelf aangeven wat hij wil ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72415983
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:55 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik wist niet dat je geen tampons mocht gebruiken .

En ook niet dat je niet in bad mocht (Nou heb ik geen bad, dat scheelt, maar toch )
Gelukkig Ik ben niet alleen

Dat van tampons hebben ze zeker niet gezegd, dat weet ik zeker. Van in bad gaan twijfel ik nog maar volgens mij de VK in ieder geval niet.
pi_72416148
LL, ik weet niet precies wat er speelt, maar het klinkt heel vervelend in elk geval.

En nog ff over die tampons... als het lang duurt voordat je voor het eerst ongesteld word, dan zal je toch ook de 1e keer wel tampons mogen gebruiken? Ik zie er niet zoveel kwaad in eigenlijk Ben nu na 10 weken nog steeds niet ongesteld, maar neem toch aan dat mn baarmoeder nu toch wel genezen is enzo? Het bloeden na de bevalling duurde ook maar een dag of 10.
En overdwars passen ze hier gelukkig niet
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72416471
uhm, over die tampons en in bad gaan. Volgens mij is er weinig verschil tussen een curretage en een bevalling (allebei is het een wond in de baarmoeder). Mijn arts legde het destijds zo uit: je mag zolang je vloeit geen tampons gebruiken en niet in bad. Maar...als je eenmaal bent gestopt met vloeien en een week niets meer verliest mag het daarna beide wel weer.
Oja, Huup, je geeft me echt hoop op een goede afloop van al het vocht, thanks!
* mefke79 sluipt het topic weer uit...ik hoor hier nog niet
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72416612
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:20 schreef Vicky het volgende:

[..]

NOES
Gaat nog wat worden, ik HAAT maandverband!! Zo zweterig
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72423159
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:03 schreef chacama het volgende:
Ohhh, LL dat is inderdaad iets dat je als moeder je kind wil besparen. Ik hoop voor jullie dat er een 'leefbare' situatie ontstaat.
Ja dat hoop ik ook, maar mijn gevoel zegt iets anders....
Ik voel me ook zo egoistisch, ik wil hem het liefste gewoon bij me houden, bij ons gezin.
Wetend dat de omgang weer opgebouwd gaat worden waarin ik hem een weekend moet gaan missen
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:26 schreef _evenstar_ het volgende:
LL moeilijk zeg, kan je niet eerst op een neutrale plek afspreken, dat ze elkaar weer zien, met jou erbij? ik snap dat dat heel moeilijk is, maar dan kan sander zelf aangeven wat hij wil ?
Ik wilde dat het kennismakingsgesprek van een uur gewoon thuis plaats zou vinden maar heb nog geen antwoord daarvan.
Sander is 5 en hij geeft zelf aan dat hij niet wil, dus ja je kan en mag (in mijn mening) als moeder dat niet stimuleren. Het is toch zijn vader, dus als moeder moet ik neutraal blijven
De rechten om te vertellen wat hij wil mag pas over 7 jaar he?
pi_72424600
Gisteren bij de gyn geweest. M'n baarmoeder was idd nog wel iets in te zien maar ze durfde niet te zeggen wat Als ik bv had gegeven dan had ze met zekerheid wel durven zeggen dat ik zwanger was maar omdat ik de pil slik durfde ze dat toch maar niet! Nu doen ze dus niks. Ik heb nu 3 pillen mee gekregen voor gewrichtpijn die hebben blijkbaar als bijeffect dat ze de baarmoeder schoonmaken en "mag" ik zelf weten wat ik ermee doe. Als ik wel zwanger ben dan gaat het weg. Ben ik niet zwanger word het rest stuk placenta uitgedreven. Als ik niks doe moet ik over 2 weken terug komen voor een echo want dan kunnen ze waarschlijnlijk iets meer zien. En nu zit ik in twijfel. R is er heel makkelijk in. Als er nog 1 komt dan komt er nog 1. Ik heb er iets meer moeite mee. Ik wil er heel graag nog 1 maar niet nu al. Leander is nog niet eens 2 maand oud gelukkig hoef ik niet meteen al nu te kiezen. Vanavond gaan we er nog eens goed over praten en dan kan ik morgen kiezen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72424704
jeu, Menicole, da's niet niks. Is het niet mogelijk om nog even af te wachten en te kijken óf het echt een zwangerschap is?
Sterkte iig
pi_72424718

zou je al zwanger kunnen zijn dan?
pi_72424727
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:28 schreef MeNicole2 het volgende:
Gisteren bij de gyn geweest. M'n baarmoeder was idd nog wel iets in te zien maar ze durfde niet te zeggen wat Als ik bv had gegeven dan had ze met zekerheid wel durven zeggen dat ik zwanger was maar omdat ik de pil slik durfde ze dat toch maar niet! Nu doen ze dus niks. Ik heb nu 3 pillen mee gekregen voor gewrichtpijn die hebben blijkbaar als bijeffect dat ze de baarmoeder schoonmaken en "mag" ik zelf weten wat ik ermee doe. Als ik wel zwanger ben dan gaat het weg. Ben ik niet zwanger word het rest stuk placenta uitgedreven. Als ik niks doe moet ik over 2 weken terug komen voor een echo want dan kunnen ze waarschlijnlijk iets meer zien. En nu zit ik in twijfel. R is er heel makkelijk in. Als er nog 1 komt dan komt er nog 1. Ik heb er iets meer moeite mee. Ik wil er heel graag nog 1 maar niet nu al. Leander is nog niet eens 2 maand oud gelukkig hoef ik niet meteen al nu te kiezen. Vanavond gaan we er nog eens goed over praten en dan kan ik morgen kiezen
Sterkte met de keuze, moet dat perse morgen? Kunnen ze echt niet met zekerheid zeggen wat het is?
Wat een rare gang van zaken vind ik dit van die arts. Ik zou denk ik een beetje het gevoel hebben dat ze me met een kluitje (of pil) het riet in sturen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')