UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
??quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wilde eerst wel, maar t hoeft niet meer
je weet waar ik woonquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:20 schreef rulerofdeath het volgende:
maar we moeten nog wel een keer aan 't kanon
ik kan me in deze vindenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:30 schreef rulerofdeath het volgende:
iemand nog een idee voor een nieuwe TT?
Henrikequote:
Wouterquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Henrike
mag jij FOK!ken onder schooltijd ja
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:19 schreef norich het volgende:
[..]
Wouter
Vast niet, maar gewoon doen natuurlijk
Uitstekend hier, ik geniet van elke posting die ik nog mag doen. Ook geniet ik nu nog van topics als: Vlinder in huis gevonden, wat nu?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeiemiddag!, kanon is lekker, laatste keer in enschede gehad, bij de brouwerij, wat was ik teut!. Alles goed met de tukkers?
Neuh, als 't maar lekker is.quote:
moet gelijk aan die reclame van Smiths chips denken, dat liedje over die brandnetelburgerquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Neuh, als 't maar lekker is.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Neuh, als 't maar lekker is.
wat is daar niet biologisch aan dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:09 schreef Samzz het volgende:
Die brandnetelburger heeft geen ruk met biologisch te maken...
Ik bedoel biologisch als in biologische producten van een biologische boerderijquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is daar niet biologisch aan dan?
ook heel logischquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:10 schreef Mark-Hgl het volgende:
Fuck, lag er een glasplaat onder mijn bed waarvan ik dacht dat het een plastic plaat was. Gooi ik hem zo aan diggelen...
Ook handig na het uitgaan! wanneer moet twente trouwens weer?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:10 schreef Mark-Hgl het volgende:
Fuck, lag er een glasplaat onder mijn bed waarvan ik dacht dat het een plastic plaat was. Gooi ik hem zo aan diggelen...
13 september, thuis tegen FC Utrechtquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ook handig na het uitgaan! wanneer moet twente trouwens weer?
tjah, om nou iedereen een neukbeurt te gevenquote:
Even lekker al die meisjes hier tussen de bolle billetjes neukenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, om nou iedereen een neukbeurt te geven
weer terug van je ban?quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
Bah eindelijk geen koorts meer, heb ik een keelontsteking.
Matig matig matig!
vergaderen nog welquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Zometeen om half 11 vergadering en daarna tot 5 uur werken
Ik zal sneek even PM-enquote:
Was t maar zo'n feest, dan zou ik de milfjes van de bieb zat voeren en vuige dingen met ze doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vergaderen nog wel
bier d'r bij?
Final destinationquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:38 schreef Samzz het volgende:
Welke film zal ik kijken? Elizabeth of The Prestige?
Waar trainen ze danquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:08 schreef jjstyle333 het volgende:
Chris, als je beter te pas bent vrijdag, ga je dan nog een kijkje nemen bij training van nederlands elftal ?
The Prestigequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:38 schreef Samzz het volgende:
Welke film zal ik kijken? Elizabeth of The Prestige?
De eerste valt altijd wel mee... wacht maar tot het april is ofzo...quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:52 schreef Rumille het volgende:
1e collegedag zit erop, viel best mee.
Ja, dat had ik net idd al besloten. Elizabeth heb ik al gezien.quote:
dat zou prima moeten werken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouter, zou dit werken om het beeld+geluid van mijn laptop naar een tv te krijgen?
3,5mm jack + S-VHS --> Scart kabel
Drequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
De eerste valt altijd wel mee... wacht maar tot het april is ofzo...![]()
dat ga ik gelijk roggelen als ik thuis ben, nog 35 minuten arbeitenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zou prima moeten werken.
Je krijg alleen geen PC-kwaliteit. Laat die aansluitingen van je tv maar eens zien
hoe ist?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had daarnet een vrouwtje aan de balie, zag eruit als een jaar of 35
Bleek ze 21 te zijnDie is dus voor haar 30e al oud.
Goed hoor.. laatste week vakantie aan het vieren... Volgende week op stage in Zwolle... en daar?quote:
en laatst had je er één van 16 die 25 leek toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had daarnet een vrouwtje aan de balie, zag eruit als een jaar of 35
Bleek ze 21 te zijnDie is dus voor haar 30e al oud.
Ze was 16 maar zag eruit als 21quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en laatst had je er één van 16 die 25 leek toch?
Geen idee, maar ik had wel zin eerlijk gezegdquote:
goed. ik heb waarschijnlijk een afstudeerbedrijf gevondenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Goed hoor.. laatste week vakantie aan het vieren... Volgende week op stage in Zwolle... en daar?
verdiend goed hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Prostitutie in barcelona
Goed, wie van jullie was dat?
tjah, wanneer niet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had wel zin eerlijk gezegd
Ik ga me bezig houden met een advies over de verhuur van ruimten binnen de organisatie. Er zijn een aantal externe partijen die willen huren, en ik moet dus gaan uitzoeken wie dat zou mogen en hoeveel eurootjes ze daarvoor moeten neertellen...quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed. ik heb waarschijnlijk een afstudeerbedrijf gevonden
wat voor stage ga je doen?
doodverwensingquote:
Ja. Gisteren was Luinge bij VI, en toen was er een user die zei dat ik niet zo moest janken telkens.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toevallig in het kader van het optreden van Luinge afgelopen zondag?
ach ja, zo goed dat met fanatiek supporters hèquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja. Gisteren was Luinge bij VI, en toen was er een user die zei dat ik niet zo moest janken telkens.
En beetje discuseren, en toen ik het zat werd omdat hij me telkens persoonlijk aanviel heb ik hem dood verwenst
joahquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik ga me bezig houden met een advies over de verhuur van ruimten binnen de organisatie. Er zijn een aantal externe partijen die willen huren, en ik moet dus gaan uitzoeken wie dat zou mogen en hoeveel eurootjes ze daarvoor moeten neertellen...
En daarnaast moet ik dus management ondersteuning geven (wtf dat is moet je me ook niet vragen,)
Waar ga je afstuderen? En dat mag ook wel eens he! is al september
nee, dat is een kleine tv/dvd-combinatie die op mijn kamer staat, beneden staat deze JVCquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:14 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb wel eens scherpere foto's gezien ja
maar die grijze tv op de laatste foto moet je hem aansluiten?
ook beeldbuis?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, dat is een kleine tv/dvd-combinatie die op mijn kamer staat, beneden staat deze JVC
ja, dat is er nog 1 met een beeldbuisquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook beeldbuis?
dan is die scart voldoende.
dan is die eerste scart aansluiting wel voldoende. En ach, van 1,60 goaj ook nich kapotquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat is er nog 1 met een beeldbuismaar donders goed beeld, niks te klagen
Hoi meisjequote:Op dinsdag 1 september 2009 19:30 schreef Samzz het volgende:
Het is helemaal geen fijn weer
Oh, hoi Pikachu
en wij zijn Denneboom kwijt, ook een zorg minderquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:28 schreef Rumille het volgende:
Goedenavond allen.
3 spelers binnen en Suarez blijft, ik ben een tevreden supporter.
oh! je bedoelt deze?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan is die eerste scart aansluiting wel voldoende. En ach, van 1,60 goaj ook nich kapot
Hoe is het met m'n favoriete Ajax-supporter?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wij zijn Denneboom kwijt, ook een zorg minder
[..]
oh! je bedoelt deze?
[ afbeelding ]
dan ga ik die eens bestellen (of ff het dorp in om hem te zoeken bij Leppink etc.), kijken of dat wil werkenquote:
ja hallo!quote:
zit me alleen ff te bedenken of ik 1 van die 2 scartkabels er uit kan halen (beide poorten zijn nu bezet) om zo deze nieuwe kabel aan te sluitenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan is die eerste scart aansluiting wel voldoende.
ikkequote:Op dinsdag 1 september 2009 20:07 schreef Robinhoo het volgende:
Zitten er hier mensen op saxion enschede eigenlijk?
Hehe oke, zie jequote:Op dinsdag 1 september 2009 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
ikkemet ingang van 18 september weer elke vrijdag voor mijn Post-HBO opleiding
afgezien van pauze ben ik de hele dag in Haanstra te vinden, begane grond...quote:
Ohnee vrijdag zei je?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgezien van pauze ben ik de hele dag in Haanstra te vinden, begane grond...
wat zeg je me nou?!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ohnee vrijdag zei je?Ik ben elke vrijdag vrij
I can't help it.quote:
Ja, maar ivm stage momenteel ergens anders.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:07 schreef Robinhoo het volgende:
Zitten er hier mensen op saxion enschede eigenlijk?
Ik ben om 8u op het station!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:42 schreef Oldenzaal het volgende:
ToF Meet!!!!! Morgen om 05:59 op station Oldenzaal!!!!!
KOMT U ALLEN!!!
Wouter deed het volgens mij smiddags, hij was ook alleen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:42 schreef Oldenzaal het volgende:
ToF Meet!!!!! Morgen om 05:59 op station Oldenzaal!!!!!
KOMT U ALLEN!!!
Helaas, dan zit ik al in.. Oss zie ik netquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik ben om 8u op het station!
pfff half 2 pas, zijn toch geen tijden meer.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:30 schreef Robinhoo het volgende:
Ik hoef half 2 pas op school te zijn.
morgen bus van 7.36 en 14.24 terugquote:Op woensdag 2 september 2009 10:32 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
pfff half 2 pas, zijn toch geen tijden meer.
Ik mag morgen weer een dagje naar school. 6:15uur gaat de trein en om 19:00uur eindelijk weer eens thuis
en ipv te helpen ofzo, ga jij dat op FOK! posten?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jahoor, storing in het systeemKlanten kunnen alleen dingen inleveren, maar niks meenemen. Dit wordt een dikke rel
tjah, denk niet dat hij er ook maar iets aan kan doenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en ipv te helpen ofzo, ga jij dat op FOK! posten?
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb mezelf tot chef gebombardeerd, dus het gepeupel mag werken. Tukkers aan de macht!
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb mezelf tot chef gebombardeerd, dus het gepeupel mag werken. Tukkers aan de macht!
goede zaak tochquote:Op woensdag 2 september 2009 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er werken hier sowieso al 4 tukkers in totaalHad er net eentje van het secretariaat aan de telefoon, ze woont hier al dik 30 jaar ofzo, maar je hoort het nog duidelijk, net als bij mij
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:07 schreef Robinhoo het volgende:
Wat zijn die college's saai, morgen neem ik laptop mee.
Super manquote:Op woensdag 2 september 2009 18:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat waren er veel mensen vanochtend op de meet!Echt gezellig!!
Ik ben de komende tijd helaas niet weer in oldenzaal, zaterdag weer, keihard zuipen, dat weet ik nu al. Gaan met busje terug, of kunnen we bij jou after-party enquote:Op woensdag 2 september 2009 18:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat waren er veel mensen vanochtend op de meet!Echt gezellig!!
Je doet maar!!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik ben de komende tijd helaas niet weer in oldenzaal, zaterdag weer, keihard zuipen, dat weet ik nu al. Gaan met busje terug, of kunnen we bij jou after-party en
Ah, beters!, doen we wel een pilsje!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:49 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je doet maar!!Ik ga toch zelf ook de stad in waarschijnlijk!
Wat voor schoenen?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef Samzz het volgende:
Ik wil heel graag nieuwe schoenen, maar in Nederland hebben ze lang niet zo mooie als in Amerika
Van die mooie, sexy pumps. Zonder dat je er meteen een maandloon aan uit hoeft te geven.quote:
En via ebay? aangezien de dollar wel mooi laag staat. Kijk wel een beetje uit met de maat, is opzich niet zo heel lastig.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van die mooie, sexy pumps. Zonder dat je er meteen een maandloon aan uit hoeft te geven.
Aaaah, op de site van VS staan zulke mooie, en op Urbanog ook
Ik durf dat nietquote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En via ebay? aangezien de dollar wel mooi laag staat. Kijk wel een beetje uit met de maat, is opzich niet zo heel lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerika. Ga ik over 6 weken heenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van die mooie, sexy pumps. Zonder dat je er meteen een maandloon aan uit hoeft te geven.
Aaaah, op de site van VS staan zulke mooie, en op Urbanog ook
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:26 schreef skippy22 het volgende:
Oh hoi samzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Zo moeilijk is dat niet!, heb het zelf ook 2x gedaan, en heb zelf een verschrikkelijke voetmaatquote:Op woensdag 2 september 2009 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf dat nietNoem me een watje, maar voor ik dat doe, moet iemand met verstand van E-bay me dat uitleggen
Ik heb daar inderdaad wel donders mooie schoentjes gezien!
Waarom bestel jij pumps?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet!, heb het zelf ook 2x gedaan, en heb zelf een verschrikkelijke voetmaat
quote:
* ReMcOrE zwaaitquote:Op woensdag 2 september 2009 18:35 schreef Samzz het volgende:
Bah, internet doet heel vervelend
Iemand hier die wél goede ervaringen heeft met Ziggo?
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen vanuit de Gieterij allemaal
Oke. Ik hoef 12.45 pas te beginnen op Saxionquote:
Helden daarquote:Nieuwbouw Saxion vernoemd naar Epy Drost
Geplaatst door: Tim de Hullu, dinsdag 1 september 2009 18:00:00Saxion heeft haar drie gebouwen in Enschede namen gegeven: de Stadscampus wordt vernoemd naar oud-burgemeester Ko Wierenga, de Villa naar de oorspronkelijke eigenaar Karel Willem Ledeboer en de nieuwbouw naar Epy Drost, oud-voetballer van FC Twente. De namen zijn onthuld tijdens de opening van het hogeschooljaar.
"We hebben ervoor gekozen om de gebouwen te vernoemen naar mensen uit de brede context van het maatschappelijk leven", zegt Rob Admiraal, directeur Interne en Externe Betrekkingen, die de Raad van Bestuur van Saxion heeft geadviseerd over de naamgeving. Wierenga was van 1977 tot 1994 burgemeester van Enschede. "Hij was eigenlijk de founding father van deze hogeschool", zegt Admiraal. "Wierenga haalde het hoger onderwijs naar Enschede, dat eerder in segmenten verdeeld was over Hengelo en Enschede."
De meest opvallende naam is wel wijlen Epy Drost, oud-speler van FC Twente, de enige van de drie namen die geen verbintenis heeft met het hoger onderwijs of het gebouw. Hij speelde van 1966 tot 1980 bij de Enschedese voetbalclub en werd in 2000 door FC Twente-supporters uitgeroepen tot voetballer van de eeuw. Admiraal: "Gezien zijn bijzondere betekenis voor de club en de stad Enschede, vond de Raad van Bestuur het passend een gebouw naar hem te vernoemen."
De derde naam, die van wijlen Karel Willem Ledeboer, is een heel voor de hand liggende, hij was de oorspronkelijke eigenaar en bewoner van de Villa. De komende tijd zal de naamgeving aan de buiten- en aan de binnenzijde van de gebouwen duidelijk worden gemaakt, met belettering en foto’s. Op de plek van het natuurmuseum komt binnen drie jaar een nieuw gebouw. Dat gebouw zal vernoemd worden naar iemand uit het culturele leven.
Ook eerder vernoemde Saxion al de vleugels van het hoofdgebouw in Enschede naar personen: filmmaker Bert Haanstra, schrijver Bert Schierbeek, schilder Theo Wolvecamp en dichteres Cato Elderink.
Welke kant?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Over een uurtje ben ik daar ook
Zuid 2quote:Op donderdag 3 september 2009 11:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
3e en 4e verdieping boven de hoofdingang![]()
En jij?
Wedden dat je je kapot schrikt als iemand je ineens op de schouder tikt "hee MarkoAlmeloooo"quote:Op donderdag 3 september 2009 11:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben in voor een ToF! meet in het grand cafe hier
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wedden dat je je kapot schrikt als iemand je ineens op de schouder tikt "hee MarkoAlmeloooo"![]()
Is mij ooit eens gebeurd in de mediatheek van roc almelo... "Hey LilDutchPrincess" echt wtf
hehequote:Op donderdag 3 september 2009 13:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wedden dat je je kapot schrikt als iemand je ineens op de schouder tikt "hee MarkoAlmeloooo"![]()
Is mij ooit eens gebeurd in de mediatheek van roc almelo... "Hey LilDutchPrincess" echt wtf
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
whahahaquote:Op donderdag 3 september 2009 13:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee was van een ander forum... maar ik was blij dat er geen bekenden in de buurt zatenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahawas het een mede-FOK!ker?
Waar ga je heen dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee was van een ander forum... maar ik was blij dat er geen bekenden in de buurt zaten![]()
Bah ik moet naar de stad, maar heb geeeeeeeen zin...
Begin maandag met stage.. Maar dat bedrijf heeft een "geen spijkerbroeken" beleid... dus heb wat zwarte broeken/blousjes ofzo nodig... heb er nu maar 2 ofzo...quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Begin maandag met stage.. Maar dat bedrijf heeft een "geen spijkerbroeken" beleid... dus heb wat zwarte broeken/blousjes ofzo nodig... heb er nu maar 2 ofzo...(en da's vreemd, want mijn kledingkast puilt uit
)
Als ik nog zin kan maken, Enschede...quote:Op donderdag 3 september 2009 13:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
waar duik je de stad in dan?
hehequote:Op donderdag 3 september 2009 13:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Als ik nog zin kan maken, Enschede...
alleen zaterdagavond voor mijquote:
Waarom niet!?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:21 schreef Fems het volgende:
Hoi trouwens,
na lange tijd.
En eignelijk mag ik hier helemaalniet zijn
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:21 schreef Fems het volgende:
Hoi trouwens,
na lange tijd.
ook primaquote:Op donderdag 3 september 2009 14:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
alleen zaterdagavond voor mij
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:21 schreef Fems het volgende:
Hoi trouwens,
na lange tijd.
maar je komt af en toe toch nog wel in Tukkerland?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:30 schreef Fems het volgende:
Ik ben weg!
Officeel inwoner van Groningen
noh danquote:
Ik moest even ongegeneerd hard lachenquote:
Ik ook, en ben toch vaste klant in ToFquote:Op donderdag 3 september 2009 15:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
noh dan
MM woont ook wel ergens anders.
ojah, katsquote:Op donderdag 3 september 2009 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook, en ben toch vaste klant in ToF
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Echte tukkers goat toch altied weer noar huus...
Gaat niks boven Twente! (ohw wacht dat was groningen.. euhmm)
eurosportquote:
Hej wa geliek an, ik wil ook terugquote:Op donderdag 3 september 2009 15:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Echte tukkers goat toch altied weer noar huus...
afgezien van dat ik morgen nog ff 4 uurtjes moet werken, klopt het ook voor mijquote:Op donderdag 3 september 2009 16:43 schreef Robinhoo het volgende:
ACH NIET ZEUREN HET IS WEEKEND BIER ZUIPEN.
Ik nog 8quote:Op donderdag 3 september 2009 16:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgezien van dat ik morgen nog ff 4 uurtjes moet werken, klopt het ook voor mij
Wel een paar biertjes denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:01 schreef ReMcOrE het volgende:
moet je voor de grap eens uitrekenen hoeveel geld je er voor hebt uitgegeven zonder dat je er ooit gebruik van hebt gemaakt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die andere ook, anders had je ze niet gekochtquote:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:03 schreef ReMcOrE het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een strak dieet, maar op dit moment heb ik nog manboobs ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:58 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik heb mijn kast opgeruimd. Ik kwam meteen een aantal BH's tegen die ik nog nooit gedragen heb, maar me ook niet passen. Waaronder en mooie van de Christine Le Duc... Dus, wie interesse heeft
Hoe weet je dat ze je niet passen als je ze nog nooit gedragen hebt?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:58 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik heb mijn kast opgeruimd. Ik kwam meteen een aantal BH's tegen die ik nog nooit gedragen heb, maar me ook niet passen. Waaronder en mooie van de Christine Le Duc... Dus, wie interesse heeft
Omdat de cupmaat niet goed is. Ik heb er daar twee van en eentje heb ik gepast en die paste niet, dus die wat ik nu bedoel, heb ik niet eens aan gehad.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:20 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze je niet passen als je ze nog nooit gedragen hebt?
Ze heeft Equote:Op donderdag 3 september 2009 17:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb een strak dieet, maar op dit moment heb ik nog manboobs ja.
Welke cup is het?
Die hebben geen D.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Geef ze aan een vriendin/je moeder!
Hoe weet jij datquote:
ik pas ze ook nietquote:Op donderdag 3 september 2009 18:28 schreef Samzz het volgende:
Ik ken niemand met D, alleen kleiner of groter
Was net al gefouilleerdquote:Vrees voor rellen rond interland
1/3
ENSCHEDE - In Enschede is het gehele weekeinde een noodverordening van kracht rond de voetbalinterland Nederland Japan die zaterdagavond in de Grolsch Veste wordt gespeeld. Ook i.v.m. de proef eet worden de regels aangescherpt.
Noodverordening interland om rellen te voorkomen
Ook in Hengelo gelden verscherpte veiligheidsmaatregelen.
De maatregel is door de Enschedese burgemeester Den Oudsten afgekondigd na overleg met zijn Hengelose collega Kerckhaert en politie en justitie. De autoriteiten hebben aanwijzingen dat supporters van verschillende Nederlandse clubs uit zijn op gewelddadige confronaties in en rond het centrum van Enschede.
De noodverordening gaat vandaag in om 18.00 uur en eindigt zondag om 18.00 uur. de maatregel maakt het mogelijk mensen preventief te fouilleren en te weren of verwijderen uit de stad en de aangewezen gebieden.
Ik ben morgen in de binnenstad, dus blijf daar ook maar vanafquote:Op donderdag 3 september 2009 18:47 schreef Blawh het volgende:
Die Veste mogen slopen, maar van de binnenstad moeten ze afblijven.
Neeeeee, neeeeee. Aub neequote:Op donderdag 3 september 2009 18:48 schreef Samzz het volgende:
Zolang ze Go Planet maar laten staan, want ik moet nog naar Normaal 12 september!
Ik was inderdaad van plan om lekker te gaan rellen en de boel af te breken, maar nu ik gefouilleerd ben kan dat niet meerquote:Op donderdag 3 september 2009 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je zag er natuurlijk 'gevaarlijk' uit, dus namen ze geen risico met je
Je denkt alleen maar aan jezelf.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:48 schreef Samzz het volgende:
Zolang ze Go Planet maar laten staan, want ik moet nog naar Normaal 12 september!
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:47 schreef Blawh het volgende:
Die Veste mogen ze slopen, maar van de binnenstad moeten ze afblijven. en aan de binnenstad mogen ze ook komen![]()
Je moet voor de grap de binnenstad van Almelo eens vergelijken met die van Enschede.quote:
niks, ook mooi laten staanquote:Op donderdag 3 september 2009 18:47 schreef Blawh het volgende:
Die Veste mogen ze slopen, maar van de binnenstad moeten ze afblijven.
Overdag:quote:Op donderdag 3 september 2009 18:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je moet voor de grap de binnenstad van Almelo eens vergelijken met die van Enschede.
Word je dan niet jaloers?
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zaterdagnacht:
Enschede.![]()
Almelo.
Hengelo.
Oldenzaal.![]()
Neequote:Op donderdag 3 september 2009 18:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je moet voor de grap de binnenstad van Almelo eens vergelijken met die van Enschede.
Word je dan niet jaloers?
Neequote:Op donderdag 3 september 2009 18:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je gaat ook nooit uit in Enschede?
Daar komt niemand meer.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:05 schreef Robinhoo het volgende:
Daar komen nu toch alleen maar dudes en chicks van de leeftijdcategorie 14-16?
Als je op vrijdag komt?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:05 schreef Robinhoo het volgende:
Daar komen nu toch alleen maar dudes en chicks van de leeftijdcategorie 14-16?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |