Zuid 2quote:Op donderdag 3 september 2009 11:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
3e en 4e verdieping boven de hoofdingang
En jij?

Wedden dat je je kapot schrikt als iemand je ineens op de schouder tikt "hee MarkoAlmeloooo"quote:Op donderdag 3 september 2009 11:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben in voor een ToF! meet in het grand cafe hier

quote:Op donderdag 3 september 2009 13:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wedden dat je je kapot schrikt als iemand je ineens op de schouder tikt "hee MarkoAlmeloooo"
Is mij ooit eens gebeurd in de mediatheek van roc almelo... "Hey LilDutchPrincess" echt wtf

hehequote:Op donderdag 3 september 2009 13:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wedden dat je je kapot schrikt als iemand je ineens op de schouder tikt "hee MarkoAlmeloooo"
Is mij ooit eens gebeurd in de mediatheek van roc almelo... "Hey LilDutchPrincess" echt wtf

quote:Op donderdag 3 september 2009 13:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]

whahahaquote:Op donderdag 3 september 2009 13:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
 was het een mede-FOK!ker?
 was het een mede-FOK!ker?  

Nee was van een ander forum... maar ik was blij dat er geen bekenden in de buurt zatenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahawas het een mede-FOK!ker?

Waar ga je heen dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee was van een ander forum... maar ik was blij dat er geen bekenden in de buurt zaten
Bah ik moet naar de stad, maar heb geeeeeeeen zin...

Begin maandag met stage.. Maar dat bedrijf heeft een "geen spijkerbroeken" beleid... dus heb wat zwarte broeken/blousjes ofzo nodig... heb er nu maar 2 ofzo...quote:
 (en da's vreemd, want mijn kledingkast puilt uit
 (en da's vreemd, want mijn kledingkast puilt uit   )
 )

quote:Op donderdag 3 september 2009 13:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Begin maandag met stage.. Maar dat bedrijf heeft een "geen spijkerbroeken" beleid... dus heb wat zwarte broeken/blousjes ofzo nodig... heb er nu maar 2 ofzo...(en da's vreemd, want mijn kledingkast puilt uit
)

?
  ?

Als ik nog zin kan maken, Enschede...quote:Op donderdag 3 september 2009 13:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]

waar duik je de stad in dan?

hehequote:Op donderdag 3 september 2009 13:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Als ik nog zin kan maken, Enschede...
 succes
 succes    

alleen zaterdagavond voor mijquote:

Waarom niet!?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:21 schreef Fems het volgende:
Hoi trouwens,
na lange tijd.
En eignelijk mag ik hier helemaalniet zijn

quote:Op donderdag 3 september 2009 14:21 schreef Fems het volgende:
Hoi trouwens,
na lange tijd.

ook primaquote:Op donderdag 3 september 2009 14:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
alleen zaterdagavond voor mij

quote:Op donderdag 3 september 2009 14:21 schreef Fems het volgende:
Hoi trouwens,
na lange tijd.
maar je komt af en toe toch nog wel in Tukkerland?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:30 schreef Fems het volgende:
Ik ben weg!
Officeel inwoner van Groningen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |