en ipv te helpen ofzo, ga jij dat op FOK! posten?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jahoor, storing in het systeemKlanten kunnen alleen dingen inleveren, maar niks meenemen. Dit wordt een dikke rel

tjah, denk niet dat hij er ook maar iets aan kan doenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en ipv te helpen ofzo, ga jij dat op FOK! posten?

quote:Op woensdag 2 september 2009 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb mezelf tot chef gebombardeerd, dus het gepeupel mag werken. Tukkers aan de macht!

quote:Op woensdag 2 september 2009 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb mezelf tot chef gebombardeerd, dus het gepeupel mag werken. Tukkers aan de macht!

Had er net eentje van het secretariaat aan de telefoon, ze woont hier al dik 30 jaar ofzo, maar je hoort het nog duidelijk, net als bij mij
 Had er net eentje van het secretariaat aan de telefoon, ze woont hier al dik 30 jaar ofzo, maar je hoort het nog duidelijk, net als bij mij  

goede zaak tochquote:Op woensdag 2 september 2009 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er werken hier sowieso al 4 tukkers in totaalHad er net eentje van het secretariaat aan de telefoon, ze woont hier al dik 30 jaar ofzo, maar je hoort het nog duidelijk, net als bij mij

quote:Op woensdag 2 september 2009 17:07 schreef Robinhoo het volgende:
Wat zijn die college's saai, morgen neem ik laptop mee.

Echt gezellig!!
 Echt gezellig!!  

Super manquote:Op woensdag 2 september 2009 18:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat waren er veel mensen vanochtend op de meet!Echt gezellig!!

Ik ben de komende tijd helaas niet weer in oldenzaal, zaterdag weer, keihard zuipen, dat weet ik nu al. Gaan met busje terug, of kunnen we bij jou after-party enquote:Op woensdag 2 september 2009 18:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat waren er veel mensen vanochtend op de meet!Echt gezellig!!

Je doet maar!!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik ben de komende tijd helaas niet weer in oldenzaal, zaterdag weer, keihard zuipen, dat weet ik nu al. Gaan met busje terug, of kunnen we bij jou after-party en
 Ik ga toch zelf ook de stad in waarschijnlijk!
  Ik ga toch zelf ook de stad in waarschijnlijk!

Ah, beters!, doen we wel een pilsje!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:49 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je doet maar!!Ik ga toch zelf ook de stad in waarschijnlijk!

Wat voor schoenen?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef Samzz het volgende:
Ik wil heel graag nieuwe schoenen, maar in Nederland hebben ze lang niet zo mooie als in Amerika

Van die mooie, sexy pumps. Zonder dat je er meteen een maandloon aan uit hoeft te geven.quote:

En via ebay? aangezien de dollar wel mooi laag staat. Kijk wel een beetje uit met de maat, is opzich niet zo heel lastig.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van die mooie, sexy pumps. Zonder dat je er meteen een maandloon aan uit hoeft te geven.
Aaaah, op de site van VS staan zulke mooie, en op Urbanog ook

Ik durf dat nietquote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En via ebay? aangezien de dollar wel mooi laag staat. Kijk wel een beetje uit met de maat, is opzich niet zo heel lastig.
 Noem me een watje, maar voor ik dat doe, moet iemand met verstand van E-bay me dat uitleggen
 Noem me een watje, maar voor ik dat doe, moet iemand met verstand van E-bay me dat uitleggen  Ik heb daar inderdaad wel donders mooie schoentjes gezien!
 Ik heb daar inderdaad wel donders mooie schoentjes gezien!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Amerika. Ga ik over 6 weken heenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van die mooie, sexy pumps. Zonder dat je er meteen een maandloon aan uit hoeft te geven.
Aaaah, op de site van VS staan zulke mooie, en op Urbanog ook

quote:Op woensdag 2 september 2009 22:26 schreef skippy22 het volgende:
Oh hoi samzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.

Zo moeilijk is dat niet!, heb het zelf ook 2x gedaan, en heb zelf een verschrikkelijke voetmaatquote:Op woensdag 2 september 2009 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf dat nietNoem me een watje, maar voor ik dat doe, moet iemand met verstand van E-bay me dat uitleggen
Ik heb daar inderdaad wel donders mooie schoentjes gezien!

Waarom bestel jij pumps?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet!, heb het zelf ook 2x gedaan, en heb zelf een verschrikkelijke voetmaat

quote:

* ReMcOrE zwaaitquote:Op woensdag 2 september 2009 18:35 schreef Samzz het volgende:
Bah, internet doet heel vervelend
Iemand hier die wél goede ervaringen heeft met Ziggo?
 begonnen met @Home en dat is nu dus al een tijdje Ziggo, maar afgezien van 1 storing helemaal in het begin kan ik me geen grote/langdurige problemen herinneren
 begonnen met @Home en dat is nu dus al een tijdje Ziggo, maar afgezien van 1 storing helemaal in het begin kan ik me geen grote/langdurige problemen herinneren  

quote:Op donderdag 3 september 2009 09:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen vanuit de Gieterij allemaal

Oke. Ik hoef 12.45 pas te beginnen op Saxionquote:

Helden daarquote:Nieuwbouw Saxion vernoemd naar Epy Drost
Geplaatst door: Tim de Hullu, dinsdag 1 september 2009 18:00:00Saxion heeft haar drie gebouwen in Enschede namen gegeven: de Stadscampus wordt vernoemd naar oud-burgemeester Ko Wierenga, de Villa naar de oorspronkelijke eigenaar Karel Willem Ledeboer en de nieuwbouw naar Epy Drost, oud-voetballer van FC Twente. De namen zijn onthuld tijdens de opening van het hogeschooljaar.
"We hebben ervoor gekozen om de gebouwen te vernoemen naar mensen uit de brede context van het maatschappelijk leven", zegt Rob Admiraal, directeur Interne en Externe Betrekkingen, die de Raad van Bestuur van Saxion heeft geadviseerd over de naamgeving. Wierenga was van 1977 tot 1994 burgemeester van Enschede. "Hij was eigenlijk de founding father van deze hogeschool", zegt Admiraal. "Wierenga haalde het hoger onderwijs naar Enschede, dat eerder in segmenten verdeeld was over Hengelo en Enschede."
De meest opvallende naam is wel wijlen Epy Drost, oud-speler van FC Twente, de enige van de drie namen die geen verbintenis heeft met het hoger onderwijs of het gebouw. Hij speelde van 1966 tot 1980 bij de Enschedese voetbalclub en werd in 2000 door FC Twente-supporters uitgeroepen tot voetballer van de eeuw. Admiraal: "Gezien zijn bijzondere betekenis voor de club en de stad Enschede, vond de Raad van Bestuur het passend een gebouw naar hem te vernoemen."
De derde naam, die van wijlen Karel Willem Ledeboer, is een heel voor de hand liggende, hij was de oorspronkelijke eigenaar en bewoner van de Villa. De komende tijd zal de naamgeving aan de buiten- en aan de binnenzijde van de gebouwen duidelijk worden gemaakt, met belettering en foto’s. Op de plek van het natuurmuseum komt binnen drie jaar een nieuw gebouw. Dat gebouw zal vernoemd worden naar iemand uit het culturele leven.
Ook eerder vernoemde Saxion al de vleugels van het hoofdgebouw in Enschede naar personen: filmmaker Bert Haanstra, schrijver Bert Schierbeek, schilder Theo Wolvecamp en dichteres Cato Elderink.

Welke kant?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]

Over een uurtje ben ik daar ook

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |