en ipv te helpen ofzo, ga jij dat op FOK! posten?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jahoor, storing in het systeemKlanten kunnen alleen dingen inleveren, maar niks meenemen. Dit wordt een dikke rel
tjah, denk niet dat hij er ook maar iets aan kan doenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en ipv te helpen ofzo, ga jij dat op FOK! posten?
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb mezelf tot chef gebombardeerd, dus het gepeupel mag werken. Tukkers aan de macht!
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb mezelf tot chef gebombardeerd, dus het gepeupel mag werken. Tukkers aan de macht!
goede zaak tochquote:Op woensdag 2 september 2009 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er werken hier sowieso al 4 tukkers in totaalHad er net eentje van het secretariaat aan de telefoon, ze woont hier al dik 30 jaar ofzo, maar je hoort het nog duidelijk, net als bij mij
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:07 schreef Robinhoo het volgende:
Wat zijn die college's saai, morgen neem ik laptop mee.
Super manquote:Op woensdag 2 september 2009 18:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat waren er veel mensen vanochtend op de meet!Echt gezellig!!
Ik ben de komende tijd helaas niet weer in oldenzaal, zaterdag weer, keihard zuipen, dat weet ik nu al. Gaan met busje terug, of kunnen we bij jou after-party enquote:Op woensdag 2 september 2009 18:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat waren er veel mensen vanochtend op de meet!Echt gezellig!!
Je doet maar!!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik ben de komende tijd helaas niet weer in oldenzaal, zaterdag weer, keihard zuipen, dat weet ik nu al. Gaan met busje terug, of kunnen we bij jou after-party en
Ah, beters!, doen we wel een pilsje!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:49 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je doet maar!!Ik ga toch zelf ook de stad in waarschijnlijk!
Wat voor schoenen?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef Samzz het volgende:
Ik wil heel graag nieuwe schoenen, maar in Nederland hebben ze lang niet zo mooie als in Amerika
Van die mooie, sexy pumps. Zonder dat je er meteen een maandloon aan uit hoeft te geven.quote:
En via ebay? aangezien de dollar wel mooi laag staat. Kijk wel een beetje uit met de maat, is opzich niet zo heel lastig.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van die mooie, sexy pumps. Zonder dat je er meteen een maandloon aan uit hoeft te geven.
Aaaah, op de site van VS staan zulke mooie, en op Urbanog ook
Ik durf dat nietquote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En via ebay? aangezien de dollar wel mooi laag staat. Kijk wel een beetje uit met de maat, is opzich niet zo heel lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |