joahquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik ga me bezig houden met een advies over de verhuur van ruimten binnen de organisatie. Er zijn een aantal externe partijen die willen huren, en ik moet dus gaan uitzoeken wie dat zou mogen en hoeveel eurootjes ze daarvoor moeten neertellen...
En daarnaast moet ik dus management ondersteuning geven (wtf dat is moet je me ook niet vragen,)
Waar ga je afstuderen? En dat mag ook wel eens he! is al september
nee, dat is een kleine tv/dvd-combinatie die op mijn kamer staat, beneden staat deze JVCquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:14 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb wel eens scherpere foto's gezien ja
maar die grijze tv op de laatste foto moet je hem aansluiten?
ook beeldbuis?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, dat is een kleine tv/dvd-combinatie die op mijn kamer staat, beneden staat deze JVC
ja, dat is er nog 1 met een beeldbuisquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook beeldbuis?
dan is die scart voldoende.
dan is die eerste scart aansluiting wel voldoende. En ach, van 1,60 goaj ook nich kapotquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat is er nog 1 met een beeldbuismaar donders goed beeld, niks te klagen
Hoi meisjequote:Op dinsdag 1 september 2009 19:30 schreef Samzz het volgende:
Het is helemaal geen fijn weer
Oh, hoi Pikachu
en wij zijn Denneboom kwijt, ook een zorg minderquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:28 schreef Rumille het volgende:
Goedenavond allen.
3 spelers binnen en Suarez blijft, ik ben een tevreden supporter.
oh! je bedoelt deze?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan is die eerste scart aansluiting wel voldoende. En ach, van 1,60 goaj ook nich kapot
Hoe is het met m'n favoriete Ajax-supporter?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wij zijn Denneboom kwijt, ook een zorg minder
[..]
oh! je bedoelt deze?
[ afbeelding ]
dan ga ik die eens bestellen (of ff het dorp in om hem te zoeken bij Leppink etc.), kijken of dat wil werkenquote:
ja hallo!quote:
zit me alleen ff te bedenken of ik 1 van die 2 scartkabels er uit kan halen (beide poorten zijn nu bezet) om zo deze nieuwe kabel aan te sluitenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan is die eerste scart aansluiting wel voldoende.
ikkequote:Op dinsdag 1 september 2009 20:07 schreef Robinhoo het volgende:
Zitten er hier mensen op saxion enschede eigenlijk?
Hehe oke, zie jequote:Op dinsdag 1 september 2009 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
ikkemet ingang van 18 september weer elke vrijdag voor mijn Post-HBO opleiding
afgezien van pauze ben ik de hele dag in Haanstra te vinden, begane grond...quote:
Ohnee vrijdag zei je?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgezien van pauze ben ik de hele dag in Haanstra te vinden, begane grond...
wat zeg je me nou?!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ohnee vrijdag zei je?Ik ben elke vrijdag vrij
I can't help it.quote:
Ja, maar ivm stage momenteel ergens anders.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:07 schreef Robinhoo het volgende:
Zitten er hier mensen op saxion enschede eigenlijk?
Ik ben om 8u op het station!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:42 schreef Oldenzaal het volgende:
ToF Meet!!!!! Morgen om 05:59 op station Oldenzaal!!!!!
KOMT U ALLEN!!!
Wouter deed het volgens mij smiddags, hij was ook alleen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:42 schreef Oldenzaal het volgende:
ToF Meet!!!!! Morgen om 05:59 op station Oldenzaal!!!!!
KOMT U ALLEN!!!
Helaas, dan zit ik al in.. Oss zie ik netquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik ben om 8u op het station!
pfff half 2 pas, zijn toch geen tijden meer.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:30 schreef Robinhoo het volgende:
Ik hoef half 2 pas op school te zijn.
morgen bus van 7.36 en 14.24 terugquote:Op woensdag 2 september 2009 10:32 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
pfff half 2 pas, zijn toch geen tijden meer.
Ik mag morgen weer een dagje naar school. 6:15uur gaat de trein en om 19:00uur eindelijk weer eens thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |