weer terug van je ban?quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
Bah eindelijk geen koorts meer, heb ik een keelontsteking.
Matig matig matig!
vergaderen nog welquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Zometeen om half 11 vergadering en daarna tot 5 uur werken
Ik zal sneek even PM-enquote:
Was t maar zo'n feest, dan zou ik de milfjes van de bieb zat voeren en vuige dingen met ze doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vergaderen nog wel
bier d'r bij?
Final destinationquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:38 schreef Samzz het volgende:
Welke film zal ik kijken? Elizabeth of The Prestige?
Waar trainen ze danquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:08 schreef jjstyle333 het volgende:
Chris, als je beter te pas bent vrijdag, ga je dan nog een kijkje nemen bij training van nederlands elftal ?
The Prestigequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:38 schreef Samzz het volgende:
Welke film zal ik kijken? Elizabeth of The Prestige?
De eerste valt altijd wel mee... wacht maar tot het april is ofzo...quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:52 schreef Rumille het volgende:
1e collegedag zit erop, viel best mee.
Ja, dat had ik net idd al besloten. Elizabeth heb ik al gezien.quote:
dat zou prima moeten werken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouter, zou dit werken om het beeld+geluid van mijn laptop naar een tv te krijgen?
3,5mm jack + S-VHS --> Scart kabel
Drequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
De eerste valt altijd wel mee... wacht maar tot het april is ofzo...![]()
dat ga ik gelijk roggelen als ik thuis ben, nog 35 minuten arbeitenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zou prima moeten werken.
Je krijg alleen geen PC-kwaliteit. Laat die aansluitingen van je tv maar eens zien
hoe ist?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had daarnet een vrouwtje aan de balie, zag eruit als een jaar of 35
Bleek ze 21 te zijnDie is dus voor haar 30e al oud.
Goed hoor.. laatste week vakantie aan het vieren... Volgende week op stage in Zwolle... en daar?quote:
en laatst had je er één van 16 die 25 leek toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had daarnet een vrouwtje aan de balie, zag eruit als een jaar of 35
Bleek ze 21 te zijnDie is dus voor haar 30e al oud.
Ze was 16 maar zag eruit als 21quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en laatst had je er één van 16 die 25 leek toch?
Geen idee, maar ik had wel zin eerlijk gezegdquote:
goed. ik heb waarschijnlijk een afstudeerbedrijf gevondenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Goed hoor.. laatste week vakantie aan het vieren... Volgende week op stage in Zwolle... en daar?
verdiend goed hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Prostitutie in barcelona
Goed, wie van jullie was dat?
tjah, wanneer niet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had wel zin eerlijk gezegd
Ik ga me bezig houden met een advies over de verhuur van ruimten binnen de organisatie. Er zijn een aantal externe partijen die willen huren, en ik moet dus gaan uitzoeken wie dat zou mogen en hoeveel eurootjes ze daarvoor moeten neertellen...quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed. ik heb waarschijnlijk een afstudeerbedrijf gevonden
wat voor stage ga je doen?
doodverwensingquote:
Ja. Gisteren was Luinge bij VI, en toen was er een user die zei dat ik niet zo moest janken telkens.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toevallig in het kader van het optreden van Luinge afgelopen zondag?
ach ja, zo goed dat met fanatiek supporters hèquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja. Gisteren was Luinge bij VI, en toen was er een user die zei dat ik niet zo moest janken telkens.
En beetje discuseren, en toen ik het zat werd omdat hij me telkens persoonlijk aanviel heb ik hem dood verwenst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |