weer terug van je ban?quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
Bah eindelijk geen koorts meer, heb ik een keelontsteking.
Matig matig matig!
vergaderen nog welquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Zometeen om half 11 vergadering en daarna tot 5 uur werken
Ik zal sneek even PM-enquote:
Was t maar zo'n feest, dan zou ik de milfjes van de bieb zat voeren en vuige dingen met ze doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vergaderen nog wel
bier d'r bij?
Final destinationquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:38 schreef Samzz het volgende:
Welke film zal ik kijken? Elizabeth of The Prestige?
Waar trainen ze danquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:08 schreef jjstyle333 het volgende:
Chris, als je beter te pas bent vrijdag, ga je dan nog een kijkje nemen bij training van nederlands elftal ?
The Prestigequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:38 schreef Samzz het volgende:
Welke film zal ik kijken? Elizabeth of The Prestige?
De eerste valt altijd wel mee... wacht maar tot het april is ofzo...quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:52 schreef Rumille het volgende:
1e collegedag zit erop, viel best mee.
Ja, dat had ik net idd al besloten. Elizabeth heb ik al gezien.quote:
dat zou prima moeten werken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouter, zou dit werken om het beeld+geluid van mijn laptop naar een tv te krijgen?
3,5mm jack + S-VHS --> Scart kabel
Drequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
De eerste valt altijd wel mee... wacht maar tot het april is ofzo...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |