weer terug van je ban?quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
Bah eindelijk geen koorts meer, heb ik een keelontsteking.
Matig matig matig!

vergaderen nog welquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Zometeen om half 11 vergadering en daarna tot 5 uur werken

Ik zal sneek even PM-enquote:

Was t maar zo'n feest, dan zou ik de milfjes van de bieb zat voeren en vuige dingen met ze doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vergaderen nog wel
bier d'r bij?

helaas moet ik dan wel alleen, ken niemand met een CC of iemand met een (S)CC die zijn eigen plek niet terugkoopt
 helaas moet ik dan wel alleen, ken niemand met een CC of iemand met een (S)CC die zijn eigen plek niet terugkoopt  

Final destinationquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:38 schreef Samzz het volgende:
Welke film zal ik kijken? Elizabeth of The Prestige?

Waar trainen ze danquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:08 schreef jjstyle333 het volgende:
Chris, als je beter te pas bent vrijdag, ga je dan nog een kijkje nemen bij training van nederlands elftal ?
 ?
 ?

The Prestigequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:38 schreef Samzz het volgende:
Welke film zal ik kijken? Elizabeth of The Prestige?

De eerste valt altijd wel mee... wacht maar tot het april is ofzo...quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:52 schreef Rumille het volgende:
1e collegedag zit erop, viel best mee.

Ja, dat had ik net idd al besloten. Elizabeth heb ik al gezien.quote:

dat zou prima moeten werken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouter, zou dit werken om het beeld+geluid van mijn laptop naar een tv te krijgen?
3,5mm jack + S-VHS --> Scart kabel

Drequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
De eerste valt altijd wel mee... wacht maar tot het april is ofzo...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |