quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:33 schreef jordeeeh het volgende:
Netjes toch van die Nederlanders, anders worden ze gestraft.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:33 schreef jordeeeh het volgende:
Netjes toch van die Nederlanders, anders worden ze gestraft.
Ik moest ook lachen toen ik ze zagquote:
Ik hou me normaliter niet zo bezig met dit soort galquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:39 schreef Fha het volgende:
Komt er ook een onder zijn steen vandaan hoor
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:39 schreef Remqo het volgende:
Die touristen zijn op een wandelvakantie
Het is mij niet onbekend dat dit gebeurt in de wereld neequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:40 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik hou me normaliter niet zo bezig met dit soort gal![]()
Jij wel dus?
Dat het gebeurd wist ik wel. Maar om het zo op pics te zien maakt het ineens erg realistischquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is mij niet onbekend dat dit gebeurt in de wereld nee
20 tot 40 euroquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:43 schreef ElectricEye het volgende:
Vooral die charmante manier van de blauwe onderbroek op de dijen hangen verdiend een welgemeende
Overigens, wat kost het nou om een negerin ter plekke te nemen?
Als je meer dan 5 tientjes moet betalen, moet er ook wat comfort bij toch? Dit is net zo charmant als je achter zo'n pilaar aftrekken, tenslotte!
Ja wel fijn dat je het even deelt met onsquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat het gebeurd wist ik wel. Maar om het zo op pics te zien maakt het ineens erg realistisch
Ja ik schrok en dacht wat belachelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja wel fijn dat je het even deelt met ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |