Zuid 2quote:Op donderdag 3 september 2009 11:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
3e en 4e verdieping boven de hoofdingang![]()
En jij?
Wedden dat je je kapot schrikt als iemand je ineens op de schouder tikt "hee MarkoAlmeloooo"quote:Op donderdag 3 september 2009 11:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben in voor een ToF! meet in het grand cafe hier
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wedden dat je je kapot schrikt als iemand je ineens op de schouder tikt "hee MarkoAlmeloooo"![]()
Is mij ooit eens gebeurd in de mediatheek van roc almelo... "Hey LilDutchPrincess" echt wtf
hehequote:Op donderdag 3 september 2009 13:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wedden dat je je kapot schrikt als iemand je ineens op de schouder tikt "hee MarkoAlmeloooo"![]()
Is mij ooit eens gebeurd in de mediatheek van roc almelo... "Hey LilDutchPrincess" echt wtf
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
whahahaquote:Op donderdag 3 september 2009 13:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee was van een ander forum... maar ik was blij dat er geen bekenden in de buurt zatenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahawas het een mede-FOK!ker?
Waar ga je heen dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee was van een ander forum... maar ik was blij dat er geen bekenden in de buurt zaten![]()
Bah ik moet naar de stad, maar heb geeeeeeeen zin...
Begin maandag met stage.. Maar dat bedrijf heeft een "geen spijkerbroeken" beleid... dus heb wat zwarte broeken/blousjes ofzo nodig... heb er nu maar 2 ofzo...quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Begin maandag met stage.. Maar dat bedrijf heeft een "geen spijkerbroeken" beleid... dus heb wat zwarte broeken/blousjes ofzo nodig... heb er nu maar 2 ofzo...(en da's vreemd, want mijn kledingkast puilt uit
)
Als ik nog zin kan maken, Enschede...quote:Op donderdag 3 september 2009 13:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
waar duik je de stad in dan?
hehequote:Op donderdag 3 september 2009 13:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Als ik nog zin kan maken, Enschede...
alleen zaterdagavond voor mijquote:
Waarom niet!?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:21 schreef Fems het volgende:
Hoi trouwens,
na lange tijd.
En eignelijk mag ik hier helemaalniet zijn
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:21 schreef Fems het volgende:
Hoi trouwens,
na lange tijd.
ook primaquote:Op donderdag 3 september 2009 14:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
alleen zaterdagavond voor mij
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:21 schreef Fems het volgende:
Hoi trouwens,
na lange tijd.
maar je komt af en toe toch nog wel in Tukkerland?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:30 schreef Fems het volgende:
Ik ben weg!
Officeel inwoner van Groningen
noh danquote:
Ik moest even ongegeneerd hard lachenquote:
Ik ook, en ben toch vaste klant in ToFquote:Op donderdag 3 september 2009 15:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
noh dan
MM woont ook wel ergens anders.
ojah, katsquote:Op donderdag 3 september 2009 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook, en ben toch vaste klant in ToF
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Echte tukkers goat toch altied weer noar huus...
Gaat niks boven Twente! (ohw wacht dat was groningen.. euhmm)
eurosportquote:
Hej wa geliek an, ik wil ook terugquote:Op donderdag 3 september 2009 15:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Echte tukkers goat toch altied weer noar huus...
afgezien van dat ik morgen nog ff 4 uurtjes moet werken, klopt het ook voor mijquote:Op donderdag 3 september 2009 16:43 schreef Robinhoo het volgende:
ACH NIET ZEUREN HET IS WEEKEND BIER ZUIPEN.
Ik nog 8quote:Op donderdag 3 september 2009 16:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgezien van dat ik morgen nog ff 4 uurtjes moet werken, klopt het ook voor mij
Wel een paar biertjes denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:01 schreef ReMcOrE het volgende:
moet je voor de grap eens uitrekenen hoeveel geld je er voor hebt uitgegeven zonder dat je er ooit gebruik van hebt gemaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |