Ah jij hebt het alweer goed voor elkaar hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga er ook niet bij zijn. Ik zit die datum met mijn verwende reet op een mooi wit strand in Gran Canaria.
Dat zou erg fijn zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:26 schreef rulerofdeath het volgende:
Ratel
had ik al gezegd dat m'n vriendin dus waarschijnlijk ook meekwam?
en als ik naar apeldoorn moet, dan kan ik jou zo oppikken
komt voor mekaar.quote:
Dat is ook veel leuker natuurlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga er ook niet bij zijn. Ik zit die datum met mijn verwende reet op een mooi wit strand in Gran Canaria.
inderdaad, maak eens een hele mooie OPquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
c0nd0r, fix die OP eens even, we weten toch al wanneer we gaan, en waarheen. ;p
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:26 schreef rulerofdeath het volgende:
Ratel
had ik al gezegd dat m'n vriendin dus waarschijnlijk ook meekwam?
en als ik naar apeldoorn moet, dan kan ik jou zo oppikken
quote:
Waarom?quote:
waarom niet?quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
c0nd0r, fix die OP eens even, we weten toch al wanneer we gaan, en waarheen. ;p
Als iemand een mooie OP maakt plak ik hem er wel inquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
inderdaad, maak eens een hele mooie OP
Joh, dat is toch gezellig? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:
Geen zin in een banner, daarom alleen tekst:quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
Als iemand een mooie OP maakt plak ik hem er wel in
Kopieren / plakken:quote:De Grote GM Meet #3
Begin Juni kwamen we op het idee om een tweede poging te wagen voor een meet met mensen uit het dagelijkse GoedeMorgen topic.
Vele polls hebben de revue gepasseerd, en daar is het volgende uitgekomen:
Datum: 26 september 2009
Plaats: Apeldoorn
Attractie: Apenheul
Crew allowed: Ja
De bedoeling is om met zijn allen te verzamelen bij de ingang van de Apenheul, om aapjes te kijken/vergelijken. Daarna gaan we gezellig met z'n allen wat eten, en als afsluiter voor mensen die tijd, zin en geld hebben, of simpelweg alcoholist zijn, nog even de kroeg in te duiken.
Personen die komen:
Ezechielk
Ratelslangetje
Marijkezwolle
Rulerofdeath + vriendin
Personen die misschien komen:
Deze OP is gemaakt door Ezechielk
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | Begin Juni kwamen we op het idee om een tweede poging te wagen voor een meet met mensen uit het dagelijkse GoedeMorgen topic. Vele polls hebben de revue gepasseerd, en daar is het volgende uitgekomen: [b]Datum:[/b] 26 september 2009 [b]Plaats:[/b] Apeldoorn [b]Attractie:[/b] Apenheul [b]Crew allowed:[/b] Ja De bedoeling is om met zijn allen te verzamelen bij de ingang van de Apenheul, om aapjes te kijken/vergelijken. Daarna gaan we gezellig met z'n allen wat eten, en als afsluiter voor mensen die tijd, zin en geld hebben, of simpelweg alcoholist zijn, nog even de kroeg in te duiken. [b]Personen die komen:[/b] Ezechielk Ratelslangetje Marijkezwolle Rulerofdeath + vriendin [b]Personen die misschien komen:[/b] [sub]Deze OP is gemaakt door [url=http://forum.fok.nl/user/profile/160953]Ezechielk[/url][/sub] |
Anders ben jij de enige die op de meet komt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:46 schreef Ezechielk het volgende:
En als iedereen nog even wil zeggen of hij/zij voor zeker komt, of misschien, kan hij compleet gemaakt worden.
En dat is ook weer zo ongezelligquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Anders ben jij de enige die op de meet komt.
Nu zijn we met zn tweetjesquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dat is ook weer zo ongezellig
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nu zijn we met zn tweetjes
Leuk dat ze meekomt! Zit zij ook op Fok! ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:27 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik kom ook, met vriendin
nee, volgens mij niet. Ze kijkt wel altijd voor het nieuws op de FP maar volgens mij komt ze nooit op het forum.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk dat ze meekomt! Zit zij ook op Fok! ?
Jaaaaaaaaaaaaaa sexquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Joh, dat is toch gezellig? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:42 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa sexGroepsexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
dan kunnen we met z'n vieren erheen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
apenheul, ik post nooit in het GM topic maar mag ik wel komen?
Ik heb een grote autoquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan kunnen we met z'n vieren erheen.
Gaafquote:
Good onequote:
Iedereen is welkom, net als in het GM topic trouwensquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
apenheul, ik post nooit in het GM topic maar mag ik wel komen?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Good one![]()
Er komen tot nu toe meer mannen dan vrouwen, dus je kan je lol op
Ik neem marijke mee dus ik kom ook hoorquote:Personen die komen:
Ezechielk
Ratelslangetje
Marijkezwolle
Rulerofdeath + vriendin
Ezechielk is van mijquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ben nog vrijgezel trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Natuurlijk, alleen maar gezellig!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag minihuppel ook mee btw?
Jeuj! Dat wordt gezelligquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem marijke mee dus ik kom ook hoor
en DW ook geloof ik
Ik ben toch weer single, dus geen problemen meequote:Op dinsdag 1 september 2009 19:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Good one![]()
Er komen tot nu toe meer mannen dan vrouwen, dus je kan je lol op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 2 september 2009 00:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben toch weer single, dus geen problemen mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Als we ergens een slaapplek kunnen regelen kan jij ook een borrel meedrinkenquote:
Niet als minihuppel ook mee gaatquote:Op woensdag 2 september 2009 08:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als we ergens een slaapplek kunnen regelen kan jij ook een borrel meedrinken
Draakje?
Mag die niet bij vreemde mensen slapen dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet als minihuppel ook mee gaat
Ik ga niet de kroeg in als ik met mijn zoon ergens benquote:Op woensdag 2 september 2009 08:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mag die niet bij vreemde mensen slapen dan?
Dan is de keuze aan jouquote:Op woensdag 2 september 2009 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet de kroeg in als ik met mijn zoon ergens ben
Hoe oud is minihuppel?quote:
11quote:
Nee als vriendjelief op een eiland zit moet ik minihuppel wel meenemenquote:
Dan mag ;t.quote:
Komt goed uit want ik wil ook graag naar huis 's avonds.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:46 schreef rulerofdeath het volgende:
ik moet trouwens die avond weer thuis zijn. laatste zomerfeesten
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik wil ook graag naar huis 's avonds.
Maar ik rij met jou of panzerknakker (sorry als ik de naam verkeerd typ) mee?
en dat noem je een grote auto?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
60% procent kans dat ik ook wel ga, afterparty kan hier gehouden wordenoh en ik heb een opel astra voor de dames die meerijden
Wat voor 1 heb jijquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dat noem je een grote auto?![]()
Als ik ga is dat natuurlijk geen prob!, pm anders je msn ofzo, dat is miskien wel handig.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik wil ook graag naar huis 's avonds.
Maar ik rij met jou of panzerknakker (sorry als ik de naam verkeerd typ) mee?
ik heb een polo, wel iets kleiner, maar toen jij dat zo zei moest ik aan een of andere lompe amerikaan denken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wat voor 1 heb jij![]()
[..]
Als ik ga is dat natuurlijk geen prob!, pm anders je msn ofzo, dat is miskien wel handig.
Lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Dames we moeten wel even afspreken hoe of wat he.
Bijvoorbeeld hoe laat we thee gaan drinken bij zwolle
lijkt me handig of je moet je adres hier open en bloot willen neerzettenquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me een goed planZullen we dat via PM doen? Dan kan ik jou mijn adres geven enzo
Is er trouwens al een tijd afgesproken in Apeldoorn? En de datum is nog steeds de 26e?
hihihi, nopequote:Op zaterdag 5 september 2009 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
lijkt me handig of je moet je adres hier open en bloot willen neerzetten
Ik heb een schijthekel aan kleine kinderen. ;pquote:
Ik heb geen MSN.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wat voor 1 heb jij![]()
[..]
Als ik ga is dat natuurlijk geen prob!, pm anders je msn ofzo, dat is miskien wel handig.
Ik ookquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan kleine kinderen. ;p
Komt dat even goed uitquote:
Dat lijkt me primaquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zeg tussen 12 en 1 afspreken bij de apenheul.
Dan heeft iedereen tijd zat om er te komen enz.
Dan is het geen goedemorgen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zeg tussen 12 en 1 afspreken bij de apenheul.
Dan heeft iedereen tijd zat om er te komen enz.
voor de lui uit twente denk ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is het geen goedemorgen.
Maar voor ons 3en wel.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb vrij geregeld.
Ja, jammer hequote:Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is het geen goedemorgen.
Maar voor ons 3en wel.
Ik sta er ook niet inquote:Op woensdag 9 september 2009 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Lang niet iedereen staat erin he, huppel+huppel mini, ik.. ;o
Hahahaquote:Op woensdag 9 september 2009 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon omdat het kan smiddags goedemorgen zeggen tegen iedereen![]()
Zwolle ga jij ze pm'en dan?
Dat wordt dan niet nu (m'n pauze is bijna om), maar dat ik dan in m'n volgende pauze wel evenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Als jij dat dan even regelt ga ik weer schoonmaken bij een bejaarde
ik denk vanaf vanmiddagquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:23 schreef c0nd0r het volgende:
[...]
Bericht 57% gewijzigd door SuperwormJim op 09-09-2009 15:12
Dat heb ik gisteren gevraagd in een TRquote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef rulerofdeath het volgende:
sinds wanneer staat deze sticky?
De grote GM-Meet - Poging 2quote:Op donderdag 10 september 2009 07:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heeft iemand nog een linkje naar deel 1 toevallig? Dan PM ik alle leute even van het werk
quote:Op donderdag 10 september 2009 07:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gevraagd in een TR![]()
[..]
De grote GM-Meet - Poging 2
Staat gewoon in de OP schat
Aaah, dat verklaart veel.quote:
gewoon iedereen PM-en die in 1 van de 3 topics heeft gepost(heb je snel een overzicht)quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is trouwens zo'n chaos dat het bijna onmogelijk is om te achterhalen wie in eerste instantie hebben gezegd te komen... Dus PM-en wordt wat lastig
Zal ik nu wel even proberenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
gewoon iedereen PM-en die in 1 van de 3 topics heeft gepost(heb je snel een overzicht)
Veel plezier op vakantiequote:Op vrijdag 11 september 2009 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo, heb iedereen (incl de al aangemeldde users) gepm'd. Misschien hadden mensen zich ook al afgemeld, maar kan het allemaal niet meer bijhouden![]()
Nou, ik ben een weekje met vakantie!Veel plezier allemaal en tot volgende week!
Leuk, hopelijk kun je komenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:24 schreef JJH het volgende:
Gaat ie nog door? ik kreeg net iig PM.
De 26ste is een beetje korte termijn om vrij te vragen, maar ik zal zien wat ik kan doen.
Je bent toch een vaste bezoeker van het GM-topicquote:
Dankjewel!quote:
Hey, crew is allowedquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij mag pas komen als het bijna afgelopen is. Voor het slotje
ik ga nooit naar meets, ik ben fucking lelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent toch een vaste bezoeker van het GM-topic![]()
Ik dacht, misschien vind je het wel leuk
Sorry!
Arme MiniMurp, zal zich haar leven lang schamen voor haar vaderquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:00 schreef murp het volgende:
[..]
ik ga nooit naar meets, ik ben fucking lelijk
ik ben bang in openbare ruimtesquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Arme Eva, zal zich haar leven lang schamen voor haar vader
Maar dan kom je toch gewoon met een zak over je hoofd?
Agorafobiequote:
Tenminste, als ik nog geld overheb. M;n beste vriend komt die week langs als het goed is.quote:
moet je hem betalen om hem langs te laten komen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tenminste, als ik nog geld overheb. M;n beste vriend komt die week langs als het goed is.
Bier is duur.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je hem betalen om hem langs te laten komen?
jammerquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dames en heren, ik kan helaas niet meer ivm personeelsfeest van m'n werk.
Maar heb je dan Hertog Jan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet wel een cafe waar het maar ¤ 1 per glas is
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:27 schreef eNGine10 het volgende:
Oh wel leuk dat jullie eindelijk iets georganiseerd hebben
Na weet niet. Heb de laatste tijd amper in het Goedemorgen topic gereageerd (bijbaantje). En ik sta reserve op m'n werk maar dat zou ik nog wel kunnen verzetten.quote:
Geeft niks gewoon komenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Na weet niet. Heb de laatste tijd amper in het Goedemorgen topic gereageerd (bijbaantje). En ik sta reserve op m'n werk maar dat zou ik nog wel kunnen verzetten.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
In de achterhoek Hertog Jan wat denk je zelf natuurlijk niet. gewoon GROLSCH
Ja.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
DW jij rijdt toch ook mee met mij? Kom je dan naar Zwolle ook?
Laat dan maar, Grolsch is niet te zuipen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
In de achterhoek Hertog Jan wat denk je zelf natuurlijk niet. gewoon GROLSCH
Moet ik wel weten hoe laat jij op station bent hequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.Pik je me dan op bij ;t station?
Hoe laat moet ik er zijn? En hoe laat moeten we bij Marijke zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik wel weten hoe laat jij op station bent he
We moeten ergens tussen 12 en 1 bij de apenheul zijn. Geen idee hoe lang het rijden is vanaf zwolle. En ik wil wel thee bij Marijkequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik er zijn? En hoe laat moeten we bij Marijke zijn?
Ja doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:51 schreef remlof het volgende:
Ow da's wel leuk, ik kom misschien ook wel
Nee niet TS maar Marijkezwollequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:17 schreef remlof het volgende:
Ik heb mezelf in de OP erbij gezet, als er nog meer mensen bijwillen laat het dan even weten want ik heb begrepen dat TS op vakantie is
Help.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:51 schreef remlof het volgende:
LOL!!!quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!!
En dan te bedenken dat ik zei dat arnhem helaas niet op de route lag anders had ik remmie ook wel opgehaald
Se kinnen hjir gjin frysk jer.quote:
Hoe groot denk je dat mijn dinky toy is?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien dat ik Alexxxxx meesleep.
Dus dan kom je samen met remmie muskienquote:
Misschien kunnen we beter zeggen tussen 12 en half 1, voor er straks mensen een uur staan te wachtten tot de laatsten er zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We moeten ergens tussen 12 en 1 bij de apenheul zijn. Geen idee hoe lang het rijden is vanaf zwolle. En ik wil wel thee bij Marijke
edit: zwolle naar apenheul is maar half uurtje![]()
Lexx heeft Lada.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe groot denk je dat mijn dinky toy is?
[..]
Dus dan kom je samen met remmie muskien
Lijkt me idd een beter planquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien kunnen we beter zeggen tussen 12 en half 1, voor er straks mensen een uur staan te wachtten tot de laatsten er zijn.
Ik wil ook thee bij Marijke.
quote:
Wat een suterige dwerslizzers!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Se kinnen hjir gjin frysk jer.
Ik heb een eierstokkenrammelaarquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe groot denk je dat mijn dinky toy is?
[..]
Dus dan kom je samen met remmie muskien
Mijn Lada roeleertquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Dan kan je beter een dinky toy hebben
It binne allejer baargen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat een suterige dwerslizzers!
[..]
Ik heb een eierstokkenrammelaar(grijze stationwagon)
en nee
Koekjes, geen gebak, daar ga ik mee gooien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me idd een beter plan![]()
Neem jij de koekjes en/of gebak voor bij de thee mee?
Oe versgebakken koekjesquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Koekjes, geen gebak, daar ga ik mee gooien.
Moet ik ze ook nog zelf bakken?
Vertrouw je mijn bakkunsten?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe versgebakken koekjes![]()
I think I love you!
Jij vertrouwd mijn rijkunsten, dus dan kan ik op z'n minst vertrouwen in jouw bakkunstenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vertrouw je mijn bakkunsten?
En de dag van te voren he, anders moet ik om 6 uur ;s ochtends koekjes staan bakken ofzo.
Misschien vertrouw ik je rijkunsten niet meer na mijn bakkunsten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vertrouwd mijn rijkunsten, dus dan kan ik op z'n minst vertrouwen in jouw bakkunsten
Uhm ik neem mn eigen koekjes wel mee danquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien vertrouw ik je rijkunsten niet meer na mijn bakkunsten.
Iets met vergiftinging en knockie gaan.
Hihi het valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik neem mn eigen koekjes wel mee dan
Dan weet je meteen wie ik ben en vergeet je dat nooit weerquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:51 schreef remlof het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet je meteen wie ik ben en vergeet je dat nooit weer
Als je ook naar de meet gaat krijg je van mij een raket ijsjequote:Op zaterdag 12 september 2009 15:14 schreef Stoeprand het volgende:
Ik moet nog even overgehaald worden.
Hmm, dit doet het mij nog een keer overwegen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je ook naar de meet gaat krijg je van mij een raket ijsje
En als je heel lief bent krijg je er wel 2quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hmm, dit doet het mij nog een keer overwegen.
NOU DAN WEET IK NU WEL ZEKER DAT IK GA!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als je heel lief bent krijg je er wel 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
wat een zielen, wat een vreugdquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem minihuppel en huppelman (psalms) mee
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
NOU DAN WEET IK NU WEL ZEKER DAT IK GA!Tante Ratel neemt je wel bij het handje hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem minihuppel en huppelman (psalms) mee
Da's jammer.quote:Op zondag 13 september 2009 12:32 schreef naatje_1 het volgende:
Nog een jaartje, en dan ga ik misschien naar dergelijke meets toeDan acht ik me wel redelijk volwassen genoeg, maar tot ik 16 ben geen meets
bij elkaar getrapt zooitjequote:Op zondag 13 september 2009 12:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Da's jammer.Leek me wel gezellig zo'n bij elkaar geraapt zooitje..
Nee ik heb liever niet dat je mijn zoon vergiftigd :pquote:
Maar jou mag ik wel vergiftigen?quote:Op zondag 13 september 2009 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb liever niet dat je mijn zoon vergiftigd :p
jij welquote:Op zondag 13 september 2009 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar jou mag ik wel vergiftigen?
quote:
Dan is niet gelijk heel Onz wegquote:Op maandag 14 september 2009 08:24 schreef naatje_1 het volgende:
Dus als er gemeet gaat worden gaat ONZ weg omdat DW koekjes gaat bakken
nee, maar bij wijze van sprekenquote:Op maandag 14 september 2009 08:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan is niet gelijk heel Onz weg
De GM-topics gaan dan weg. :pquote:Op maandag 14 september 2009 08:24 schreef naatje_1 het volgende:
Dus als er gemeet gaat worden gaat ONZ weg omdat DW koekjes gaat bakken
het zal dan heel rustig wordenquote:Op maandag 14 september 2009 11:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De GM-topics gaan dan weg. :p
Inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 19:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het zal dan heel rustig worden
quote:
Yeah rightquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Die remlof, gaat speciaal voor de meet naar de kapper
viezerikquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Yeah right
Maar ik kom wel inderdaad.
waarschijnlijk he? 85% zeker op dit momentquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Vind ik ook goed =D
Hoe laat moeten we bij je zijn dan? Alex komt ook mee trouwens. ;p
Nee niks 85%, ik heb je net bij de komers gezetquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarschijnlijk he? 85% zeker op dit moment
Geen flauw idee, ik ben altijd wel op tijd opquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Vind ik ook goed =D
Hoe laat moeten we bij je zijn dan? Alex komt ook mee trouwens. ;p
Gezellig!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Yeah right
Maar ik kom wel inderdaad.
Ze rijdt met alex meequote:Op vrijdag 18 september 2009 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik ben altijd wel op tijd opAls jij en Huppel een tijd afspreken dan zorg ik ervoor dat de thee klaar staat en de koekjes gebakken zijn
Dus je kan de kroeg inquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze rijdt met alex mee![]()
Minihuppel wil niet mee
neequote:
Godver, je moet nog rijden, dat is waar ookquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze rijdt met alex mee![]()
Minihuppel wil niet mee
Wel een koekje voor ons meenemen hčquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling!
Laat maar weten hoe laat jij/jullie (meneer huppel ging misschien ook mee toch?) er denken te zijn, dan staat alles klaar
Ja en anders komt marijke niet veilig thuisquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Godver, je moet nog rijden, dat is waar ook
Ja die gaat wel meequote:Op vrijdag 18 september 2009 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling!
Laat maar weten hoe laat jij/jullie (meneer huppel ging misschien ook mee toch?) er denken te zijn, dan staat alles klaar
Voor jou wil ik nog wel een hele taart meenemenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel een koekje voor ons meenemen hč
Zal kijken wat ik kan doen, ligt eraan hoeveel er komenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel een koekje voor ons meenemen hč
Wat fijn dat je daar aan denktquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en anders komt marijke niet veilig thuis
[..]
Ja die gaat wel mee![]()
[..]
Voor jou wil ik nog wel een hele taart meenemen
Huppelmini heeft die dag een feestje maar weet nog niet veel info daarover. zodra ik dat weet kan ik jou een tijd doorgeven.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat fijn dat je daar aan denkt![]()
Gezellig! PM anders maar even hoe laat je er ongeveer denkt te zijn
Geloof dat we tussen 12 en half 1 afspreken bij de apenheul.quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Iemand enig idee hoe laat we zullen beginnen met aapjes kijken?
Is het eigenlijk moeilijk om vanaf het treinstation bij de apenheul te komen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof dat we tussen 12 en half 1 afspreken bij de apenheul.
Nee! Volgens de site van de apenheul gaat er heel vaak een busquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is het eigenlijk moeilijk om vanaf het treinstation bij de apenheul te komen?
Teringquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee! Volgens de site van de apenheul gaat er heel vaak een bus
Dat kan denk ik wel. Het kusje lijkt me geen goed idee want dan wordt huppelman boosquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tering
Kan jij me niet ophalen? Krijg je een kusje van me
Hm, Ezvrouw ookquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan denk ik wel. Het kusje lijkt me geen goed idee want dan wordt huppelman boos
Gaat die ook mee?quote:
quote:
Anders kunnen wij je ook wel ophalenquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tering
Kan jij me niet ophalen? Krijg je een kusje van me
Maak er eens even 100% van, want dan weet ik of ik nog hele mooie nieuwe schoenen kan kopen deze week.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarschijnlijk he? 85% zeker op dit moment
Daar heb je mij toch niet voor nodig?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maak er eens even 100% van, want dan weet ik of ik nog hele mooie nieuwe schoenen kan kopen deze week.
Als ik geld voor de trein over moet houden kan ik ze niet kopen want die dingen zijn 90,-quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar heb je mij toch niet voor nodig?
Mn auto is weer eens goed gaar, dus kan echt nog geen zekerheid geven, sorry
Vergeet de entree, en het bier in de kroeg nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik geld voor de trein over moet houden kan ik ze niet kopen want die dingen zijn 90,-
En heel mooi.
Nog steeds goed gaar of alweer? ;p
Geen nieuwe schoenen voor mij dus.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet de entree, en het bier in de kroeg niet
Foto?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik geld voor de trein over moet houden kan ik ze niet kopen want die dingen zijn 90,-
En heel mooi.
Nog steeds goed gaar of alweer? ;p
Ga naar de Ursula, daar staan ze, enkelhoge platforms, naast de andere enkelhoge platforms die ik al heb.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Als de thuiszorg echt lastig blijft doen is er kans dat ik niet naar de apenheul kan
quote:Op maandag 21 september 2009 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Uit kostentechnsiche en autotechnsiche overwegingen moet ik me helaas afmelden.Dat gare hok heeft me zoveelgeld gekost, dat ik geen geldmeer heb om naar de apenheul en dergelijke....
Sorry DW en de rest
ik ookquote:Op maandag 21 september 2009 14:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het grote afzeggen is begonnen![]()
Ik kom wel hoor.
quote:Op maandag 21 september 2009 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie net op de site van de apenheul dat je daar ook kan betalen met een Your Gift card en laten wij die nou net in huis hebben
Wie is het?quote:Op maandag 21 september 2009 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol na 9 forumpostst (wel alle 9 in ONZ) al naar een meet gaan is best dapper
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | Volwassenen ¤ 17,50 ¤ 15,50 Kinderen 3 t/m 9 jaar ¤ 14,00 ¤ 12,00 Kinderen t/m 2 jaar gratis gratis Senioren 65+ ¤ 14,00 ¤ 12,00 Mindervaliden* ¤ 14,00 ¤ 12,00 Basischolen** ¤ 8,00 Voortgezet onderwijs** ¤ 11,00 |
ja.quote:Op maandag 21 september 2009 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is mij net beloofd dat mijn salaris gewoon op tijd binnenkomt.
Dus vooralsnog ziet het er heel rooskleurig uit allemaal.
DW rij je dan weer met mij mee vanaf Zwolle?
Dat is goed nieuwsquote:Op maandag 21 september 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
[ code verwijderd ]
Als we met meer dan 20 man zijn krijgen we een biertje korting per persoon
quote:Op maandag 21 september 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
[ code verwijderd ]
Presentquote:Op maandag 21 september 2009 21:04 schreef Trevland het volgende:
Ik weet niet of er nog meer mensen met het probleem zitten dat ze langer willen blijven dan het ov het toe laat
Hoeveel moet je daarvoor halen?quote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik kom steeds allemaal oude acties tegen
Is er iemand dol op Appelsientje? Die hebben nu ook een actie. En de donateurs van het WNF hadden een bon in het maart nummer zitten voor 50% korting.
Ik zoek nog wel even verder
Ben ook op zoek, niets te vindenquote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik kom steeds allemaal oude acties tegen
Is er iemand dol op Appelsientje? Die hebben nu ook een actie. En de donateurs van het WNF hadden een bon in het maart nummer zitten voor 50% korting.
Ik zoek nog wel even verder
http://www.uitmetkorting.nl/php/korting_apenheul.php?id=apenheulquote:Op maandag 21 september 2009 21:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoeveel moet je daarvoor halen?
Ik ook nietquote:Op maandag 21 september 2009 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.uitmetkorting.nl/php/korting_apenheul.php?id=apenheul
Iets van 4 of 6 pakken dus... zo dol ben ik er nou ook weer niet op
Maar ik zoek nog steeds rustig verder
En je beessies dan, die houden toch van exotisch? Nemen we een exotisch smaakjequote:
ik heb een hele mooie roze parapluquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:32 schreef sjerren het volgende:
Mini-meet![]()
Apenheul is zooo leuk!, jullie gaan heus gezellig hebben.
Kdoe duimen dat jullie goed weer hebben![]()
(en doe stiekem duimen dat Huppel een plensbui op d'r koppie krijgt)
Kijk eens aan nog een aanmeldingquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb een hele mooie roze paraplu
Wie weet...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk eens aan nog een aanmelding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wie weet...Gewoon ziek meldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 07:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Moeten we trouwens niet eens een tijd afspreken voor de Apenheul?
Dat idee had ik al. Zal ik jou ophalen van het station, dan rijden we samen naar Marijke. Zorg jij dan dat je rond 11 uur aankomt op Zwolle?quote:Op woensdag 23 september 2009 08:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Goede vraag. Ik ben eerst bijna 2 uur onderweg naar Zwolle he.
Lijkt mij een mooie tijdquote:Op woensdag 23 september 2009 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hoe laat spreken we met z'n allen af voor de Apenheul schatjes? Zullen we half 1 doen, dan hebben de mensen van ver ook voldoende uitslaaptijd enzo
Van die tijd was ik al uit gegaan en de slaap tijd heb ik wel nodig want heb vrijdag nog een bruiloftquote:Op woensdag 23 september 2009 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hoe laat spreken we met z'n allen af voor de Apenheul schatjes? Zullen we half 1 doen, dan hebben de mensen van ver ook voldoende uitslaaptijd enzo
Ja echt welquote:Op woensdag 23 september 2009 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Half 1 it is
Hebben we er allemaal zin in?
is bier zo duur?quote:Op maandag 21 september 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
[ code verwijderd ]
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:33 schreef remlof het volgende:
Ik ga ervan uit dat ik zaterdag weer helemaal beter ben en dan ben ik er om half een![]()
Zekersquote:Op woensdag 23 september 2009 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Half 1 it is
Hebben we er allemaal zin in?
dat was eigenlijk ook mijn reactiequote:
Ik neem op zeker wel mn cam meequote:Op woensdag 23 september 2009 16:39 schreef Trevland het volgende:
Gaat er nog iemand foto's maken of doen we daar niet aan?
Zolang je geen mexicaanse griep hebt verwacht ik gewoon dat je er bent zaterdag.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:33 schreef remlof het volgende:
Ik ga ervan uit dat ik zaterdag weer helemaal beter ben en dan ben ik er om half een![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:33 schreef remlof het volgende:
Mijn cam gaat ook meequote:Op woensdag 23 september 2009 16:39 schreef Trevland het volgende:
Gaat er nog iemand foto's maken of doen we daar niet aan?
Wat gezellig! Jij bij hem of hij bij jou?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:43 schreef Ezechielk het volgende:
Vanavond een mini-meet met 8108139dpths
Geen van beide, even een biertje doen in de kroegquote:Op woensdag 23 september 2009 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat gezellig! Jij bij hem of hij bij jou?
hoe onthoud je die naam toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:43 schreef Ezechielk het volgende:
Vanavond een mini-meet met 8108139dpths
Copy-pastequote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe onthoud je die naam toch?
kijk, goed nieuws.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Copy-paste
Maar het bier smaakte goed
Hoe bedoel je, Erwin dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk, goed nieuws.
Erwin dan?
smaakte die ook goed?quote:
Ja man, die baard van hemquote:
joah, daar kon wel een pallet zout bijquote:
Nee man, flossen ftwquote:Op donderdag 24 september 2009 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, daar kon wel een pallet zout bij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |