ik denk vanaf vanmiddagquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:23 schreef c0nd0r het volgende:
[...]
Bericht 57% gewijzigd door SuperwormJim op 09-09-2009 15:12
Dat heb ik gisteren gevraagd in een TRquote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef rulerofdeath het volgende:
sinds wanneer staat deze sticky?
De grote GM-Meet - Poging 2quote:Op donderdag 10 september 2009 07:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heeft iemand nog een linkje naar deel 1 toevallig? Dan PM ik alle leute even van het werk
quote:Op donderdag 10 september 2009 07:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gevraagd in een TR![]()
[..]
De grote GM-Meet - Poging 2
Staat gewoon in de OP schat
Aaah, dat verklaart veel.quote:
gewoon iedereen PM-en die in 1 van de 3 topics heeft gepost(heb je snel een overzicht)quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is trouwens zo'n chaos dat het bijna onmogelijk is om te achterhalen wie in eerste instantie hebben gezegd te komen... Dus PM-en wordt wat lastig
Zal ik nu wel even proberenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
gewoon iedereen PM-en die in 1 van de 3 topics heeft gepost(heb je snel een overzicht)
Veel plezier op vakantiequote:Op vrijdag 11 september 2009 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo, heb iedereen (incl de al aangemeldde users) gepm'd. Misschien hadden mensen zich ook al afgemeld, maar kan het allemaal niet meer bijhouden![]()
Nou, ik ben een weekje met vakantie!Veel plezier allemaal en tot volgende week!
Leuk, hopelijk kun je komenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:24 schreef JJH het volgende:
Gaat ie nog door? ik kreeg net iig PM.
De 26ste is een beetje korte termijn om vrij te vragen, maar ik zal zien wat ik kan doen.
Je bent toch een vaste bezoeker van het GM-topicquote:
Dankjewel!quote:
Hey, crew is allowedquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij mag pas komen als het bijna afgelopen is. Voor het slotje
ik ga nooit naar meets, ik ben fucking lelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent toch een vaste bezoeker van het GM-topic![]()
Ik dacht, misschien vind je het wel leuk
Sorry!
Arme MiniMurp, zal zich haar leven lang schamen voor haar vaderquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:00 schreef murp het volgende:
[..]
ik ga nooit naar meets, ik ben fucking lelijk
ik ben bang in openbare ruimtesquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Arme Eva, zal zich haar leven lang schamen voor haar vader
Maar dan kom je toch gewoon met een zak over je hoofd?
Agorafobiequote:
Tenminste, als ik nog geld overheb. M;n beste vriend komt die week langs als het goed is.quote:
moet je hem betalen om hem langs te laten komen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tenminste, als ik nog geld overheb. M;n beste vriend komt die week langs als het goed is.
Bier is duur.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je hem betalen om hem langs te laten komen?
jammerquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dames en heren, ik kan helaas niet meer ivm personeelsfeest van m'n werk.
Maar heb je dan Hertog Jan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet wel een cafe waar het maar ¤ 1 per glas is
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:27 schreef eNGine10 het volgende:
Oh wel leuk dat jullie eindelijk iets georganiseerd hebben
Na weet niet. Heb de laatste tijd amper in het Goedemorgen topic gereageerd (bijbaantje). En ik sta reserve op m'n werk maar dat zou ik nog wel kunnen verzetten.quote:
Geeft niks gewoon komenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Na weet niet. Heb de laatste tijd amper in het Goedemorgen topic gereageerd (bijbaantje). En ik sta reserve op m'n werk maar dat zou ik nog wel kunnen verzetten.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
In de achterhoek Hertog Jan wat denk je zelf natuurlijk niet. gewoon GROLSCH
Ja.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
DW jij rijdt toch ook mee met mij? Kom je dan naar Zwolle ook?
Laat dan maar, Grolsch is niet te zuipen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
In de achterhoek Hertog Jan wat denk je zelf natuurlijk niet. gewoon GROLSCH
Moet ik wel weten hoe laat jij op station bent hequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.Pik je me dan op bij ;t station?
Hoe laat moet ik er zijn? En hoe laat moeten we bij Marijke zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik wel weten hoe laat jij op station bent he
We moeten ergens tussen 12 en 1 bij de apenheul zijn. Geen idee hoe lang het rijden is vanaf zwolle. En ik wil wel thee bij Marijkequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik er zijn? En hoe laat moeten we bij Marijke zijn?
Ja doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:51 schreef remlof het volgende:
Ow da's wel leuk, ik kom misschien ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |