Ah jij hebt het alweer goed voor elkaar hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga er ook niet bij zijn. Ik zit die datum met mijn verwende reet op een mooi wit strand in Gran Canaria.
Dat zou erg fijn zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:26 schreef rulerofdeath het volgende:
Ratel
had ik al gezegd dat m'n vriendin dus waarschijnlijk ook meekwam?
en als ik naar apeldoorn moet, dan kan ik jou zo oppikken
komt voor mekaar.quote:
Dat is ook veel leuker natuurlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga er ook niet bij zijn. Ik zit die datum met mijn verwende reet op een mooi wit strand in Gran Canaria.
inderdaad, maak eens een hele mooie OPquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
c0nd0r, fix die OP eens even, we weten toch al wanneer we gaan, en waarheen. ;p
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:26 schreef rulerofdeath het volgende:
Ratel
had ik al gezegd dat m'n vriendin dus waarschijnlijk ook meekwam?
en als ik naar apeldoorn moet, dan kan ik jou zo oppikken
quote:
Waarom?quote:
waarom niet?quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
c0nd0r, fix die OP eens even, we weten toch al wanneer we gaan, en waarheen. ;p
Als iemand een mooie OP maakt plak ik hem er wel inquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
inderdaad, maak eens een hele mooie OP
Joh, dat is toch gezellig? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:
Geen zin in een banner, daarom alleen tekst:quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
Als iemand een mooie OP maakt plak ik hem er wel in
Kopieren / plakken:quote:De Grote GM Meet #3
Begin Juni kwamen we op het idee om een tweede poging te wagen voor een meet met mensen uit het dagelijkse GoedeMorgen topic.
Vele polls hebben de revue gepasseerd, en daar is het volgende uitgekomen:
Datum: 26 september 2009
Plaats: Apeldoorn
Attractie: Apenheul
Crew allowed: Ja
De bedoeling is om met zijn allen te verzamelen bij de ingang van de Apenheul, om aapjes te kijken/vergelijken. Daarna gaan we gezellig met z'n allen wat eten, en als afsluiter voor mensen die tijd, zin en geld hebben, of simpelweg alcoholist zijn, nog even de kroeg in te duiken.
Personen die komen:
Ezechielk
Ratelslangetje
Marijkezwolle
Rulerofdeath + vriendin
Personen die misschien komen:
Deze OP is gemaakt door Ezechielk
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | Begin Juni kwamen we op het idee om een tweede poging te wagen voor een meet met mensen uit het dagelijkse GoedeMorgen topic. Vele polls hebben de revue gepasseerd, en daar is het volgende uitgekomen: [b]Datum:[/b] 26 september 2009 [b]Plaats:[/b] Apeldoorn [b]Attractie:[/b] Apenheul [b]Crew allowed:[/b] Ja De bedoeling is om met zijn allen te verzamelen bij de ingang van de Apenheul, om aapjes te kijken/vergelijken. Daarna gaan we gezellig met z'n allen wat eten, en als afsluiter voor mensen die tijd, zin en geld hebben, of simpelweg alcoholist zijn, nog even de kroeg in te duiken. [b]Personen die komen:[/b] Ezechielk Ratelslangetje Marijkezwolle Rulerofdeath + vriendin [b]Personen die misschien komen:[/b] [sub]Deze OP is gemaakt door [url=http://forum.fok.nl/user/profile/160953]Ezechielk[/url][/sub] |
Anders ben jij de enige die op de meet komt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:46 schreef Ezechielk het volgende:
En als iedereen nog even wil zeggen of hij/zij voor zeker komt, of misschien, kan hij compleet gemaakt worden.
En dat is ook weer zo ongezelligquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Anders ben jij de enige die op de meet komt.
Nu zijn we met zn tweetjesquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dat is ook weer zo ongezellig
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nu zijn we met zn tweetjes
Leuk dat ze meekomt! Zit zij ook op Fok! ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:27 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik kom ook, met vriendin
nee, volgens mij niet. Ze kijkt wel altijd voor het nieuws op de FP maar volgens mij komt ze nooit op het forum.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk dat ze meekomt! Zit zij ook op Fok! ?
Jaaaaaaaaaaaaaa sexquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Joh, dat is toch gezellig? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:42 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa sexGroepsexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
dan kunnen we met z'n vieren erheen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
apenheul, ik post nooit in het GM topic maar mag ik wel komen?
Ik heb een grote autoquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan kunnen we met z'n vieren erheen.
Gaafquote:
Good onequote:
Iedereen is welkom, net als in het GM topic trouwensquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
apenheul, ik post nooit in het GM topic maar mag ik wel komen?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Good one![]()
Er komen tot nu toe meer mannen dan vrouwen, dus je kan je lol op
Ik neem marijke mee dus ik kom ook hoorquote:Personen die komen:
Ezechielk
Ratelslangetje
Marijkezwolle
Rulerofdeath + vriendin
Ezechielk is van mijquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ben nog vrijgezel trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |