Nee niet TS maar Marijkezwollequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:17 schreef remlof het volgende:
Ik heb mezelf in de OP erbij gezet, als er nog meer mensen bijwillen laat het dan even weten want ik heb begrepen dat TS op vakantie is
Help.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:51 schreef remlof het volgende:
Ow da's wel leuk, ik kom misschien ook wel
LOL!!!quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!!
En dan te bedenken dat ik zei dat arnhem helaas niet op de route lag anders had ik remmie ook wel opgehaald
Se kinnen hjir gjin frysk jer.quote:
Hoe groot denk je dat mijn dinky toy is?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien dat ik Alexxxxx meesleep.
Dus dan kom je samen met remmie muskienquote:
Misschien kunnen we beter zeggen tussen 12 en half 1, voor er straks mensen een uur staan te wachtten tot de laatsten er zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We moeten ergens tussen 12 en 1 bij de apenheul zijn. Geen idee hoe lang het rijden is vanaf zwolle. En ik wil wel thee bij Marijke
edit: zwolle naar apenheul is maar half uurtje![]()
Lexx heeft Lada.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe groot denk je dat mijn dinky toy is?
[..]
Dus dan kom je samen met remmie muskien
Lijkt me idd een beter planquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien kunnen we beter zeggen tussen 12 en half 1, voor er straks mensen een uur staan te wachtten tot de laatsten er zijn.
Ik wil ook thee bij Marijke.
quote:
Wat een suterige dwerslizzers!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Se kinnen hjir gjin frysk jer.
Ik heb een eierstokkenrammelaarquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe groot denk je dat mijn dinky toy is?
[..]
Dus dan kom je samen met remmie muskien
Mijn Lada roeleertquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Dan kan je beter een dinky toy hebben
It binne allejer baargen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat een suterige dwerslizzers!
[..]
Ik heb een eierstokkenrammelaar(grijze stationwagon)
en nee
Koekjes, geen gebak, daar ga ik mee gooien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me idd een beter plan![]()
Neem jij de koekjes en/of gebak voor bij de thee mee?
Oe versgebakken koekjesquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Koekjes, geen gebak, daar ga ik mee gooien.
Moet ik ze ook nog zelf bakken?
Vertrouw je mijn bakkunsten?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe versgebakken koekjes![]()
I think I love you!
Jij vertrouwd mijn rijkunsten, dus dan kan ik op z'n minst vertrouwen in jouw bakkunstenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vertrouw je mijn bakkunsten?
En de dag van te voren he, anders moet ik om 6 uur ;s ochtends koekjes staan bakken ofzo.
Misschien vertrouw ik je rijkunsten niet meer na mijn bakkunsten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vertrouwd mijn rijkunsten, dus dan kan ik op z'n minst vertrouwen in jouw bakkunsten
Uhm ik neem mn eigen koekjes wel mee danquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien vertrouw ik je rijkunsten niet meer na mijn bakkunsten.
Iets met vergiftinging en knockie gaan.
Hihi het valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik neem mn eigen koekjes wel mee dan
Dan weet je meteen wie ik ben en vergeet je dat nooit weerquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:51 schreef remlof het volgende:
Ow da's wel leuk, ik kom misschien ook wel
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet je meteen wie ik ben en vergeet je dat nooit weer
Als je ook naar de meet gaat krijg je van mij een raket ijsjequote:Op zaterdag 12 september 2009 15:14 schreef Stoeprand het volgende:
Ik moet nog even overgehaald worden.
Hmm, dit doet het mij nog een keer overwegen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je ook naar de meet gaat krijg je van mij een raket ijsje
En als je heel lief bent krijg je er wel 2quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hmm, dit doet het mij nog een keer overwegen.
NOU DAN WEET IK NU WEL ZEKER DAT IK GA!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als je heel lief bent krijg je er wel 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
wat een zielen, wat een vreugdquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem minihuppel en huppelman (psalms) mee
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
NOU DAN WEET IK NU WEL ZEKER DAT IK GA!Tante Ratel neemt je wel bij het handje hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem minihuppel en huppelman (psalms) mee
Da's jammer.quote:Op zondag 13 september 2009 12:32 schreef naatje_1 het volgende:
Nog een jaartje, en dan ga ik misschien naar dergelijke meets toeDan acht ik me wel redelijk volwassen genoeg, maar tot ik 16 ben geen meets
bij elkaar getrapt zooitjequote:Op zondag 13 september 2009 12:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Da's jammer.Leek me wel gezellig zo'n bij elkaar geraapt zooitje..
Nee ik heb liever niet dat je mijn zoon vergiftigd :pquote:
Maar jou mag ik wel vergiftigen?quote:Op zondag 13 september 2009 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb liever niet dat je mijn zoon vergiftigd :p
jij welquote:Op zondag 13 september 2009 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar jou mag ik wel vergiftigen?
quote:
Dan is niet gelijk heel Onz wegquote:Op maandag 14 september 2009 08:24 schreef naatje_1 het volgende:
Dus als er gemeet gaat worden gaat ONZ weg omdat DW koekjes gaat bakken
nee, maar bij wijze van sprekenquote:Op maandag 14 september 2009 08:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan is niet gelijk heel Onz weg
De GM-topics gaan dan weg. :pquote:Op maandag 14 september 2009 08:24 schreef naatje_1 het volgende:
Dus als er gemeet gaat worden gaat ONZ weg omdat DW koekjes gaat bakken
het zal dan heel rustig wordenquote:Op maandag 14 september 2009 11:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De GM-topics gaan dan weg. :p
Inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 19:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het zal dan heel rustig worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |