Als je ook naar de meet gaat krijg je van mij een raket ijsjequote:Op zaterdag 12 september 2009 15:14 schreef Stoeprand het volgende:
Ik moet nog even overgehaald worden.
Hmm, dit doet het mij nog een keer overwegen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je ook naar de meet gaat krijg je van mij een raket ijsje
En als je heel lief bent krijg je er wel 2quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hmm, dit doet het mij nog een keer overwegen.
NOU DAN WEET IK NU WEL ZEKER DAT IK GA!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als je heel lief bent krijg je er wel 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
wat een zielen, wat een vreugdquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem minihuppel en huppelman (psalms) mee
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
NOU DAN WEET IK NU WEL ZEKER DAT IK GA!Tante Ratel neemt je wel bij het handje hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem minihuppel en huppelman (psalms) mee
Da's jammer.quote:Op zondag 13 september 2009 12:32 schreef naatje_1 het volgende:
Nog een jaartje, en dan ga ik misschien naar dergelijke meets toeDan acht ik me wel redelijk volwassen genoeg, maar tot ik 16 ben geen meets
bij elkaar getrapt zooitjequote:Op zondag 13 september 2009 12:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Da's jammer.Leek me wel gezellig zo'n bij elkaar geraapt zooitje..
Nee ik heb liever niet dat je mijn zoon vergiftigd :pquote:
Maar jou mag ik wel vergiftigen?quote:Op zondag 13 september 2009 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb liever niet dat je mijn zoon vergiftigd :p
jij welquote:Op zondag 13 september 2009 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar jou mag ik wel vergiftigen?
quote:
Dan is niet gelijk heel Onz wegquote:Op maandag 14 september 2009 08:24 schreef naatje_1 het volgende:
Dus als er gemeet gaat worden gaat ONZ weg omdat DW koekjes gaat bakken
nee, maar bij wijze van sprekenquote:Op maandag 14 september 2009 08:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan is niet gelijk heel Onz weg
De GM-topics gaan dan weg. :pquote:Op maandag 14 september 2009 08:24 schreef naatje_1 het volgende:
Dus als er gemeet gaat worden gaat ONZ weg omdat DW koekjes gaat bakken
het zal dan heel rustig wordenquote:Op maandag 14 september 2009 11:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De GM-topics gaan dan weg. :p
Inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 19:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het zal dan heel rustig worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |