Natuurlijk, alleen maar gezellig!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag minihuppel ook mee btw?
Jeuj! Dat wordt gezelligquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem marijke mee dus ik kom ook hoor
en DW ook geloof ik
Ik ben toch weer single, dus geen problemen meequote:Op dinsdag 1 september 2009 19:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Good one![]()
Er komen tot nu toe meer mannen dan vrouwen, dus je kan je lol op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 2 september 2009 00:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben toch weer single, dus geen problemen mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Als we ergens een slaapplek kunnen regelen kan jij ook een borrel meedrinkenquote:
Niet als minihuppel ook mee gaatquote:Op woensdag 2 september 2009 08:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als we ergens een slaapplek kunnen regelen kan jij ook een borrel meedrinken
Draakje?
Mag die niet bij vreemde mensen slapen dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet als minihuppel ook mee gaat
Ik ga niet de kroeg in als ik met mijn zoon ergens benquote:Op woensdag 2 september 2009 08:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mag die niet bij vreemde mensen slapen dan?
Dan is de keuze aan jouquote:Op woensdag 2 september 2009 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet de kroeg in als ik met mijn zoon ergens ben
Hoe oud is minihuppel?quote:
11quote:
Nee als vriendjelief op een eiland zit moet ik minihuppel wel meenemenquote:
Dan mag ;t.quote:
Komt goed uit want ik wil ook graag naar huis 's avonds.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:46 schreef rulerofdeath het volgende:
ik moet trouwens die avond weer thuis zijn. laatste zomerfeesten
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik wil ook graag naar huis 's avonds.
Maar ik rij met jou of panzerknakker (sorry als ik de naam verkeerd typ) mee?
en dat noem je een grote auto?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
60% procent kans dat ik ook wel ga, afterparty kan hier gehouden wordenoh en ik heb een opel astra voor de dames die meerijden
Wat voor 1 heb jijquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dat noem je een grote auto?![]()
Als ik ga is dat natuurlijk geen prob!, pm anders je msn ofzo, dat is miskien wel handig.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik wil ook graag naar huis 's avonds.
Maar ik rij met jou of panzerknakker (sorry als ik de naam verkeerd typ) mee?
ik heb een polo, wel iets kleiner, maar toen jij dat zo zei moest ik aan een of andere lompe amerikaan denken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wat voor 1 heb jij![]()
[..]
Als ik ga is dat natuurlijk geen prob!, pm anders je msn ofzo, dat is miskien wel handig.
Lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Dames we moeten wel even afspreken hoe of wat he.
Bijvoorbeeld hoe laat we thee gaan drinken bij zwolle
lijkt me handig of je moet je adres hier open en bloot willen neerzettenquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me een goed planZullen we dat via PM doen? Dan kan ik jou mijn adres geven enzo
Is er trouwens al een tijd afgesproken in Apeldoorn? En de datum is nog steeds de 26e?
hihihi, nopequote:Op zaterdag 5 september 2009 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
lijkt me handig of je moet je adres hier open en bloot willen neerzetten
Ik heb een schijthekel aan kleine kinderen. ;pquote:
Ik heb geen MSN.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wat voor 1 heb jij![]()
[..]
Als ik ga is dat natuurlijk geen prob!, pm anders je msn ofzo, dat is miskien wel handig.
Ik ookquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan kleine kinderen. ;p
Komt dat even goed uitquote:
Dat lijkt me primaquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zeg tussen 12 en 1 afspreken bij de apenheul.
Dan heeft iedereen tijd zat om er te komen enz.
Dan is het geen goedemorgen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zeg tussen 12 en 1 afspreken bij de apenheul.
Dan heeft iedereen tijd zat om er te komen enz.
voor de lui uit twente denk ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is het geen goedemorgen.
Maar voor ons 3en wel.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb vrij geregeld.
Ja, jammer hequote:Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is het geen goedemorgen.
Maar voor ons 3en wel.
Ik sta er ook niet inquote:Op woensdag 9 september 2009 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Lang niet iedereen staat erin he, huppel+huppel mini, ik.. ;o
Hahahaquote:Op woensdag 9 september 2009 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon omdat het kan smiddags goedemorgen zeggen tegen iedereen![]()
Zwolle ga jij ze pm'en dan?
Dat wordt dan niet nu (m'n pauze is bijna om), maar dat ik dan in m'n volgende pauze wel evenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Als jij dat dan even regelt ga ik weer schoonmaken bij een bejaarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |