ja.quote:Op maandag 21 september 2009 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is mij net beloofd dat mijn salaris gewoon op tijd binnenkomt.
Dus vooralsnog ziet het er heel rooskleurig uit allemaal.
DW rij je dan weer met mij mee vanaf Zwolle?
Dat is goed nieuwsquote:Op maandag 21 september 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
[ code verwijderd ]
Als we met meer dan 20 man zijn krijgen we een biertje korting per persoon
quote:Op maandag 21 september 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
[ code verwijderd ]
Presentquote:Op maandag 21 september 2009 21:04 schreef Trevland het volgende:
Ik weet niet of er nog meer mensen met het probleem zitten dat ze langer willen blijven dan het ov het toe laat
Hoeveel moet je daarvoor halen?quote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik kom steeds allemaal oude acties tegen
Is er iemand dol op Appelsientje? Die hebben nu ook een actie. En de donateurs van het WNF hadden een bon in het maart nummer zitten voor 50% korting.
Ik zoek nog wel even verder
Ben ook op zoek, niets te vindenquote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik kom steeds allemaal oude acties tegen
Is er iemand dol op Appelsientje? Die hebben nu ook een actie. En de donateurs van het WNF hadden een bon in het maart nummer zitten voor 50% korting.
Ik zoek nog wel even verder
http://www.uitmetkorting.nl/php/korting_apenheul.php?id=apenheulquote:Op maandag 21 september 2009 21:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoeveel moet je daarvoor halen?
Ik ook nietquote:Op maandag 21 september 2009 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.uitmetkorting.nl/php/korting_apenheul.php?id=apenheul
Iets van 4 of 6 pakken dus... zo dol ben ik er nou ook weer niet op
Maar ik zoek nog steeds rustig verder
En je beessies dan, die houden toch van exotisch? Nemen we een exotisch smaakjequote:
ik heb een hele mooie roze parapluquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:32 schreef sjerren het volgende:
Mini-meet![]()
Apenheul is zooo leuk!, jullie gaan heus gezellig hebben.
Kdoe duimen dat jullie goed weer hebben![]()
(en doe stiekem duimen dat Huppel een plensbui op d'r koppie krijgt)
Kijk eens aan nog een aanmeldingquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb een hele mooie roze paraplu
Wie weet...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk eens aan nog een aanmelding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wie weet...Gewoon ziek meldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 07:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Moeten we trouwens niet eens een tijd afspreken voor de Apenheul?
Dat idee had ik al. Zal ik jou ophalen van het station, dan rijden we samen naar Marijke. Zorg jij dan dat je rond 11 uur aankomt op Zwolle?quote:Op woensdag 23 september 2009 08:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Goede vraag. Ik ben eerst bijna 2 uur onderweg naar Zwolle he.
Lijkt mij een mooie tijdquote:Op woensdag 23 september 2009 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hoe laat spreken we met z'n allen af voor de Apenheul schatjes? Zullen we half 1 doen, dan hebben de mensen van ver ook voldoende uitslaaptijd enzo
Van die tijd was ik al uit gegaan en de slaap tijd heb ik wel nodig want heb vrijdag nog een bruiloftquote:Op woensdag 23 september 2009 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hoe laat spreken we met z'n allen af voor de Apenheul schatjes? Zullen we half 1 doen, dan hebben de mensen van ver ook voldoende uitslaaptijd enzo
Ja echt welquote:Op woensdag 23 september 2009 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Half 1 it is
Hebben we er allemaal zin in?
is bier zo duur?quote:Op maandag 21 september 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
[ code verwijderd ]
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:33 schreef remlof het volgende:
Ik ga ervan uit dat ik zaterdag weer helemaal beter ben en dan ben ik er om half een![]()
Zekersquote:Op woensdag 23 september 2009 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Half 1 it is
Hebben we er allemaal zin in?
dat was eigenlijk ook mijn reactiequote:
Ik neem op zeker wel mn cam meequote:Op woensdag 23 september 2009 16:39 schreef Trevland het volgende:
Gaat er nog iemand foto's maken of doen we daar niet aan?
Zolang je geen mexicaanse griep hebt verwacht ik gewoon dat je er bent zaterdag.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:33 schreef remlof het volgende:
Ik ga ervan uit dat ik zaterdag weer helemaal beter ben en dan ben ik er om half een![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:33 schreef remlof het volgende:
Mijn cam gaat ook meequote:Op woensdag 23 september 2009 16:39 schreef Trevland het volgende:
Gaat er nog iemand foto's maken of doen we daar niet aan?
Wat gezellig! Jij bij hem of hij bij jou?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:43 schreef Ezechielk het volgende:
Vanavond een mini-meet met 8108139dpths
Geen van beide, even een biertje doen in de kroegquote:Op woensdag 23 september 2009 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat gezellig! Jij bij hem of hij bij jou?
hoe onthoud je die naam toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:43 schreef Ezechielk het volgende:
Vanavond een mini-meet met 8108139dpths
Copy-pastequote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe onthoud je die naam toch?
kijk, goed nieuws.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Copy-paste
Maar het bier smaakte goed
Hoe bedoel je, Erwin dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk, goed nieuws.
Erwin dan?
smaakte die ook goed?quote:
Ja man, die baard van hemquote:
joah, daar kon wel een pallet zout bijquote:
Nee man, flossen ftwquote:Op donderdag 24 september 2009 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, daar kon wel een pallet zout bij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |