quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
D-K.
Of laat jorienvdherik het maar worden!
Ow persoonlijk vind ik jou geen verkeerde hoor!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:05 schreef Kopbal het volgende:
Ik stel mezelf hierbij niet beschikbaar. Dus wees niet bang sjimmie
Top 3 van mensen die het niet gaan worden?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:12 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb even een top 3 gemaakt.
1. TerroRobbie
2. Datmeenjeniet
3. Jorienvdherik
Dan kan jij er ook wel tussen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Top 3 van mensen die het niet gaan worden?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:13 schreef denthemen het volgende:
RobbieDie is standaard depri/chagrijnig, kan nergens om lachen en eindigt een zin altijd met
Daarom juistquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:13 schreef denthemen het volgende:
RobbieDie is standaard depri/chagrijnig, kan nergens om lachen en eindigt een zin altijd met
Huhquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan kan jij er ook wel tussen.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Daarom juistLach me altijd suf om die gast.
Die drinkt te veelquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:17 schreef Blawh het volgende:
Robinhooo heeft trouwens ook veel tijd nu hij aan z'n nieuwe studie is begonnen.
Doen! Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
HuhEn ik wou me nog wel opgeven
Verkapt ik wil graag wordenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:17 schreef gitaarsnaar het volgende:
verrassend,
Doe maar eens een Feyenoord-mod
Ik denk dat een groot deel dat best zou willen, ik geef eerlijk toe dat het mij wel leuk lijktquote:
quote:
quote:
80% zeker dat Houniet het wordt en ik denk Happel ook wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:26 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik heb geen tijd iig.
en ben er niet geschikt voor.
Bedankt voor je PM, maar ik ga niet zeggen dat ik jou wil als modquote:
Misschien J-D ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
80% zeker dat Houniet het wordt en ik denk Happel ook wel.
Was te proberen tochquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bedankt voor je PM, maar ik ga niet zeggen dat ik jou wil als mod
zonder PM ook nogquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Was te proberen toch? Dndiek luisterde!
Happel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:31 schreef Kopbal het volgende:
Het is tijd voor een Feyenoord-mod.
Change has come!
Alleen jammer dat jullie de meeste idioten hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:31 schreef Kopbal het volgende:
Het is tijd voor een Feyenoord-mod.
Change has come!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alleen jammer dat jullie de meeste idioten hebbenDK, Ritmo, etc. Wij hebben alleen Sjimz
Vergeet Barca nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alleen jammer dat jullie de meeste idioten hebbenDK, Ritmo, etc. Wij hebben alleen Sjimz
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het Ajax-topic bestaat inderdaad louter uit kwaliteitsusers.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alleen jammer dat jullie de meeste idioten hebben![]()
Dat zeg ik niet, maar wij hebben, op Barca na, geen beruchte usersquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het Ajax-topic bestaat inderdaad louter uit kwaliteitsusers.
Dan is het voortaan een amateurvoetbalforumquote:
pizzakoppo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar wij hebben, op Barca na, geen beruchte users
Pizzakoppo is amper in het Ajax topic , zo'n KLB user is datquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
pizzakoppo.
En Ritmo valt wel mee hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is vaker in het Feyenoord topicquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Pizzakoppo is amper in het Ajax topic , zo'n KLB user is dat
Happelt is ok.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
80% zeker dat Houniet het wordt en ik denk Happel ook wel.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:37 schreef Blawh het volgende:
1 is er al bekend, kreeg ik net van sjimz te horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van mij mag Ritmo het wel worden. Iig leven in de brouwerij![]()
Met 't jezelf voorop stellen is ook de allerlaatste procentkans verkeken.quote:
Hij zit zelfs in de - procenten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met 't jezelf voorop stellen is ook de allerlaatste procentkans verkeken.
Klopt, mijn vader klonk vandaag weer heel vrolijk nadat hij zowel zijn vrouw als jouw moeder had gedaan.quote:
Ach liever hij dan ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, mijn vader klonk vandaag weer heel vrolijk nadat hij zowel zijn vrouw als jouw moeder had gedaan.
Ik zou het best leuk vinden hoorquote:
Ik ook. Na die Jodenstreek van gisterenquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb voor : "Als het maar geen jood is" gekozen
quote:
quote:
quote:
Ik ga niet op TR stemmen, je bent te laatquote:
TR is pedo, dat is iets anders hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ga niet op TR stemmen, je bent te laat
Alle homo's zijn toch pedo?quote:
Bansheeboyquote:
Vanavond gaat ie weer los in het VI-topic over pindarotsjes en zooiquote:
Namen en borstnummers?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:29 schreef methodmich het volgende:
Of anders weer eens een vrouw of twee vrouwen. Het damesteam gaat ook goed, dus waarom niet...
Heb je die nog niet gezien.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op een foto van je
Dankje, maar veels te weinig tijd en mijns inziens ook wat te weinig interesse in bepaalde delen van VBL.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En verder lijkt EnGCatjuh me wel oké als mod, maar die post weer net wat te weinig heb ik het idee.
quote:Poll: Wie wil je graag als nieuwe mod zien?
Je hebt gestemd op: xxxxxxxxxxxxx
Kan hij meteen 410 keer uitleggen waarom hij een post geëdit heeft. Laat aan duidelijkheid in ieder geval niets te wensen overquote:Op woensdag 2 september 2009 12:32 schreef Pritt het volgende:
Barca
Dan ben ik meteen van mijn Fok-verslaving af.
Busted.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Je mag die kruisjes best vervangen voor Datmeenjeniet hoor.
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kan hij meteen 410 keer uitleggen waarom hij een post geëdit heeft. Laat aan duidelijkheid in ieder geval niets te wensen over
Verstandige man, ben het helemaal met hem eensquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Denthemen zou ik trouwens serieus wel een goede keuze vinden
Als die andere dan maar geen jood is
Je had beter de nick Schizo kunnen nemen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef Foca het volgende:
[..]
Verstandige man, ben het helemaal met hem eens
Pfff, komt net op Fok! kijken en nu al meebepalen ?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef Foca het volgende:
[..]
Verstandige man, ben het helemaal met hem eens
Skitzofreniaaaaaaaquote:Op woensdag 2 september 2009 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je had beter de nick Schizo kunnen nemen.
En jij?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Blawh lijkt mij de beste optie, maar ik weet eigenlijk niet of hij zelf wilt.... Verder zie ik TR het graag eens worden.
Nou, niet met die clubvoorkeurenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:17 schreef Daniane het volgende:
Daniane
Ik ken er genoeg. DAM kan niet tegen kritiek.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:31 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Wie anders dan DAM? Ik kan me niemand voorstellen die er beter voor zou zijn.
Jij hebt er geen kijk op.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg. DAM kan niet tegen kritiek.
Wel jammer dat er geen voorkeur (of afkeur) op basis van lengte in de poll zit.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb voor : "Als het maar geen jood is" gekozen
Ik ga al weg hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wel jammer dat er geen voorkeur (of afkeur) op basis van lengte in de poll zit.
Ik kan wel 3 cm toevoegen zodat jij ook nog gekozen kan worden?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wel jammer dat er geen voorkeur (of afkeur) op basis van lengte in de poll zit.
Inderdaad. Stiekem ben jij ook Ajacied.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:13 schreef DIGGER het volgende:
Je hebt het natuurlijk over neuzen he Ray.
That would be mequote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef SCH het volgende:
DIGGER, dat is toch die slanke jongen met dat enorm lekkere wijf?
Je hoeft alleen maar elk weekend (elke dag en elke wedstrijd verplicht online) te modden? Kan toch wel?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Voor zover het er toe doet: ik heb er helaas te weinig tijd voor.
Oke, en nu?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef Gabbylicious het volgende:
Zoals jullie misschien wel hebben gelezen heb ik mezelf genomineerd voor de moderator-positie binnen VBL (zie: Transfernieuws in het modteam #2: Met Eric als mod )
Wegens één discussie?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:49 schreef TheZapster het volgende:
Iedereen mag van mij mod worden, behalve die Gabbylicious
Nee, ik heb het niet zo met religie/politiek.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat was al genoeg ja.Je stemt zeker ook CDA?
quote:
Ben jij de nieuwe adothehague?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef Gabbylicious het volgende:
Zoals jullie misschien wel hebben gelezen heb ik mezelf genomineerd voor de moderator-positie binnen VBL (zie: Transfernieuws in het modteam #2: Met Eric als mod )
Ik ben trouwens helemaal geen betweter.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als pfap, zjroen, mitt, DatMeenJeNiet, Happel, mcyodogg, MaxPower, vitessezuid, Blawh, Venomsnake, Damzkieee en WeebI nou eens zouden solliciteren, schiet het wellicht op.
Naast betweters TerroRobbie, Grulez en The_Verve natuurlijk.
Plus borisz als vertegenwoordiger van Hools - en blijkbaar de blowende hangjeugd op de middelbare school.
Als je ADO niet kent kun je zeker geen mod worden hierquote:
Dank je, ik reken op je vote.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:49 schreef TheZapster het volgende:
Iedereen mag van mij mod worden, behalve die Gabbylicious
Oh die gast uit WOS!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je ADO niet kent kun je zeker geen mod worden hier
Zie zn ava.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Sjuustem, met zijn 40 blogabets in een jaarquote:Op donderdag 3 september 2009 23:24 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Oh die gast uit WOS!
Hahaha, ja idiote gast
Waar is die in vredesnaam gebleven?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sjuustem, met zijn 40 blogabets in een jaar
Waar hoop je op?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:29 schreef Damzkieee het volgende:
Ban dacht ik.
Of dood.
Of zijn sollicitatiebrief aan het schrijven.
Die 3e. Kunnen we weer een tijdje lachen.quote:
Ik hoop juist op een fanatieke Feyenoorder of PSV-er, die dan ook al die honderden Ajax-topics vol met onzin moeten volgenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:37 schreef Red_85 het volgende:
Doe maar een Ajacied. Speciaal voor die 21 die op de knop gedrukt hebben
Waarom niet specifiek iemand die meer voetballiefhebber is en geniet van het spelletje. Iemand die goed is met taal en bekend staat om zijn oprechtheid? Iemand die niet per sé supporter is van 1 club.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoop juist op een fanatieke Feyenoorder of PSV-er, die dan ook al die honderden Ajax-topics vol met onzin moeten volgen
En bovenal geen zwak heeft voor Marokkaanse spelers.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom niet specifiek iemand die meer voetballiefhebber is en geniet van het spelletje. Iemand die goed is met taal en bekend staat om zijn oprechtheid? Iemand die niet per sé supporter is van 1 club.²
Dat is vrij paradoxaal, als je van het het spelletje houdt ben je al gauw gek op Marokkaanse ballers, om hun (verfijnde) techniek, gogme, balbehandeling en genialiteit:quote:Op donderdag 3 september 2009 23:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En bovenal geen zwak heeft voor Marokkaanse spelers.
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:59 schreef mcyodogg het volgende:
Is Taarabt je liefde kwijt?
Nu wel ja, maar ik was even bang dat je het mannetje was vergeten in de middelmatigheid van de Championship.quote:
Graag zelfsquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:05 schreef rubbereend het volgende:
Ik neem aan dat ik weer gewoon terug kan komen
Hmm. Ik ben pas een weekje begonnen met mijn studie, dus echt inschatten hoeveel tijd ik er kwijt aan ben weet ik nog niet natuurlijk. Ik mis echter veel basiskennis waardoor ik thuis heel veel moet bijspijkeren, wil ik succesvol studeren, that is. Mezelf kennende die alles altijd goed en serieus wilt doen, weet ik nu al dat het modschap onder de studie gaat lijden. En andersom. Daarom zou ik het geen slimme zet van mezelf vinden. Voorlopig in ieder geval.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar elk weekend (elke dag en elke wedstrijd verplicht online) te modden? Kan toch wel?
Zonder gekheid; zoveel tijd hoeft het niet te kosten. Ik werk ook 'gewoon' fulltime en ben sowieso 50% van de Eredivisiewedstrijden niet online. Met elkaar is het makkelijk te doen.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben pas een weekje begonnen met mijn studie, dus echt inschatten hoeveel tijd ik er kwijt aan ben weet ik nog niet natuurlijk. Ik mis echter veel basiskennis waardoor ik thuis heel veel moet bijspijkeren, wil ik succesvol studeren, that is. Mezelf kennende die alles altijd goed en serieus wilt doen, weet ik nu al dat het modschap onder de studie gaat lijden. En andersom. Daarom zou ik het geen slimme zet van mezelf vinden. Voorlopig in ieder geval.
Vroeger? Opaquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:08 schreef Happel het volgende:
Al die studenten hebben toch zeeën van tijd? Ik vroeger wel tenminste.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:28 schreef Rob van Dijk het volgende:
[..]
Zo voel ik me onderhand wel, bij het lezen van dit forum
Happel is toch al lang dood?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo voel ik me onderhand wel, bij het lezen van dit forum
quote:
quote:
Robinhooquote:Op zondag 6 september 2009 22:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Iemand die meer mobiel fokt.
Dus of dat handig is als mod weet ik ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
quote:Op zondag 6 september 2009 22:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Robinhoo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 september 2009 22:34 schreef sjimz het volgende:
[..]Ik snap hem nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Door deze opmerking zal ik je moeten opnemen in mijn campagne, jij bent de 1e die tegen de muur gaatquote:Op zondag 6 september 2009 22:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Je bent sowieso niet echt mobiel, den
Als ze tieten laat zien dan krijgt ze mijn steunquote:
Ach, ik ben tenminste geen jood, die lopen altijd wegquote:
We zoeken er trouwens 2 hequote:Op zondag 6 september 2009 22:38 schreef Ritmo het volgende:
+1 Vote voor Denthemen. Het wordt waarschijnlijk toch weer een jood, dus dan maar hem.
Jij mag blijvenquote:Op zondag 6 september 2009 22:38 schreef Ritmo het volgende:
+1 Vote voor Denthemen. Het wordt waarschijnlijk toch weer een jood, dus dan maar hem.
Kan Paul wel doen die ging toch met haar trouwenquote:Op zondag 6 september 2009 22:41 schreef Ritmo het volgende:
Wie hosselt Anouk Hoogendijk even als mod?Heeft voorlopig toch maar een 1 wedstrijdje per week.
Och jezus, die was ik vergeten op mijn muurlijstje, Paul.quote:Op zondag 6 september 2009 22:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kan Paul wel doen die ging toch met haar trouwen
Euh, bespaar ons de details.quote:Op zondag 6 september 2009 22:43 schreef Prosac het volgende:
en Remlof is niet zo handig met zijn gereedschap de laatste tijd..
Ik ben semi gehandicapt: Alleen als het me uitkomtquote:Op zondag 6 september 2009 22:43 schreef Prosac het volgende:
Moeten we FC dan ook rolstoelvriendelijk maken voor Den?
Weet niet of Schmoops en Yvonne daar wel zin in hebben en Remlof is niet zo handig met zijn gereedschap de laatste tijd..
Voor de verzekeringquote:Op zondag 6 september 2009 22:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben semi gehandicapt: Alleen als het me uitkomt
CWI.quote:Op zondag 6 september 2009 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Waar moet ik mijn sollicitatie eigenlijk heensturen?
quote:Op zondag 6 september 2009 22:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij mag blijven
Blijvers:
Ritmo
Palmboom313 (ivm het vragen om tieten)
Sjimz (nieuwe pispaal)
Muurklanten:
Gordon_Shumway
Verzekering? Voor het UWV. Zo kom ik aan mijn auto e.dquote:Op zondag 6 september 2009 22:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voor de verzekering
Goed bezig ouwe
quote:
Ah, met die keurmeesters daar wordt ik volgens mij ook nog wel afgekeurdquote:Op zondag 6 september 2009 22:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Verzekering? Voor het UWV. Zo kom ik aan mijn auto e.dEn zo heb ik ook Yvonne weten te overhalen: "Het is mijn laatste wens
"
bij deze heb je mijn stemquote:Op zondag 6 september 2009 22:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Och jezus, die was ik vergeten op mijn muurlijstje, Paul.
Jouw muurlijstje is in elk geval wel overzichtelijk.quote:
Die Joden moeten dan wel tegen de Klaagmuur staan he.quote:Op zondag 6 september 2009 23:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jouw muurlijstje is in elk geval wel overzichtelijk.
1.Alle joden.
2.Alles wat sympathie voor joden heeft.
3.Ritmo.
Er komt dus maar 1 nieuwe modquote:Op zondag 6 september 2009 23:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja jullie zijn zo lief, 1 is voldoende.
Dan wordt het dus weer een loser...quote:Op maandag 7 september 2009 00:00 schreef Prosac het volgende:
Niks bekend, we moeten sollicitatiebrieven hebben inderdaad
ja zou leuk zijn als er überhaupt eentje binnen zou komenquote:Op maandag 7 september 2009 00:00 schreef Prosac het volgende:
Niks bekend, we moeten sollicitatiebrieven hebben inderdaad
Wel de lusten niet de lasten he, die users hier.quote:Op maandag 7 september 2009 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja zou leuk zijn als er überhaupt eentje binnen zou komen
Heb jij gesolliciteerd?quote:Op maandag 7 september 2009 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan wordt het dus weer een loser...
schrikt dat je af? Trek je je sollicitatie terug nu?quote:
met rolstoelliftquote:Op maandag 7 september 2009 00:22 schreef denthemen het volgende:
Toch geen stormbaan? Dan kan ik mezelf wel afmelden
Sjimz is er ook door gekomen, dus het zal wel niet. Sjimz zou de eerste horde namelijk ook niet over komen.quote:Op maandag 7 september 2009 00:22 schreef denthemen het volgende:
Toch geen stormbaan? Dan kan ik mezelf wel afmelden
Die ken zeker niet bij het touw komen.quote:Op maandag 7 september 2009 00:24 schreef Superheld het volgende:
[..]
Sjimz is er ook door gekomen, dus het zal wel niet. Sjimz zou de eerste horde namelijk ook niet over komen.
Nou, je bent een mongool en debiel roepen lijkt me geen goede voor modjesquote:
Dat is juist een leerschool. Worden users sterker van en gaan ze nadenken over hun postgedrag.quote:Op maandag 7 september 2009 00:25 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nou, je bent een mongool en debiel roepen lijkt me geen goede voor modjes
Nee ik vind mod zo'n functie waar je gevraagd voor moet worden. Denk dat de users die ik capabel acht niet snel zelf zullen solliciteren maar het wel zouden overwegen als ze gevraagd zouden worden. Nu krijg je van die saaie pikkies die net iets te graag willen die gaan solliciteren.quote:
Moet je nou verklappen dat ik graag mod wil worden en al weken smeekbrieven mail?quote:Op maandag 7 september 2009 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
schrikt dat je af? Trek je je sollicitatie terug nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |