Als ze tieten laat zien dan krijgt ze mijn steunquote:
Ach, ik ben tenminste geen jood, die lopen altijd wegquote:
We zoeken er trouwens 2 hequote:Op zondag 6 september 2009 22:38 schreef Ritmo het volgende:
+1 Vote voor Denthemen. Het wordt waarschijnlijk toch weer een jood, dus dan maar hem.
Jij mag blijvenquote:Op zondag 6 september 2009 22:38 schreef Ritmo het volgende:
+1 Vote voor Denthemen. Het wordt waarschijnlijk toch weer een jood, dus dan maar hem.
Kan Paul wel doen die ging toch met haar trouwenquote:Op zondag 6 september 2009 22:41 schreef Ritmo het volgende:
Wie hosselt Anouk Hoogendijk even als mod?Heeft voorlopig toch maar een 1 wedstrijdje per week.
Och jezus, die was ik vergeten op mijn muurlijstje, Paul.quote:Op zondag 6 september 2009 22:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kan Paul wel doen die ging toch met haar trouwen
Euh, bespaar ons de details.quote:Op zondag 6 september 2009 22:43 schreef Prosac het volgende:
en Remlof is niet zo handig met zijn gereedschap de laatste tijd..
Ik ben semi gehandicapt: Alleen als het me uitkomtquote:Op zondag 6 september 2009 22:43 schreef Prosac het volgende:
Moeten we FC dan ook rolstoelvriendelijk maken voor Den?
Weet niet of Schmoops en Yvonne daar wel zin in hebben en Remlof is niet zo handig met zijn gereedschap de laatste tijd..
Voor de verzekeringquote:Op zondag 6 september 2009 22:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben semi gehandicapt: Alleen als het me uitkomt
CWI.quote:Op zondag 6 september 2009 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Waar moet ik mijn sollicitatie eigenlijk heensturen?
quote:Op zondag 6 september 2009 22:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij mag blijven
Blijvers:
Ritmo
Palmboom313 (ivm het vragen om tieten)
Sjimz (nieuwe pispaal)
Muurklanten:
Gordon_Shumway
Verzekering? Voor het UWV. Zo kom ik aan mijn auto e.dquote:Op zondag 6 september 2009 22:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voor de verzekering
Goed bezig ouwe
quote:
Ah, met die keurmeesters daar wordt ik volgens mij ook nog wel afgekeurdquote:Op zondag 6 september 2009 22:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Verzekering? Voor het UWV. Zo kom ik aan mijn auto e.dEn zo heb ik ook Yvonne weten te overhalen: "Het is mijn laatste wens
"
bij deze heb je mijn stemquote:Op zondag 6 september 2009 22:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Och jezus, die was ik vergeten op mijn muurlijstje, Paul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |