quote:
Ik ga niet op TR stemmen, je bent te laatquote:
TR is pedo, dat is iets anders hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ga niet op TR stemmen, je bent te laat
Alle homo's zijn toch pedo?quote:
Bansheeboyquote:
Vanavond gaat ie weer los in het VI-topic over pindarotsjes en zooiquote:
Namen en borstnummers?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:29 schreef methodmich het volgende:
Of anders weer eens een vrouw of twee vrouwen. Het damesteam gaat ook goed, dus waarom niet...
Heb je die nog niet gezien.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op een foto van je
Dankje, maar veels te weinig tijd en mijns inziens ook wat te weinig interesse in bepaalde delen van VBL.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En verder lijkt EnGCatjuh me wel oké als mod, maar die post weer net wat te weinig heb ik het idee.
quote:Poll: Wie wil je graag als nieuwe mod zien?
Je hebt gestemd op: xxxxxxxxxxxxx
Kan hij meteen 410 keer uitleggen waarom hij een post geëdit heeft. Laat aan duidelijkheid in ieder geval niets te wensen overquote:Op woensdag 2 september 2009 12:32 schreef Pritt het volgende:
Barca
Dan ben ik meteen van mijn Fok-verslaving af.
Busted.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Je mag die kruisjes best vervangen voor Datmeenjeniet hoor.
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kan hij meteen 410 keer uitleggen waarom hij een post geëdit heeft. Laat aan duidelijkheid in ieder geval niets te wensen over
Verstandige man, ben het helemaal met hem eensquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Denthemen zou ik trouwens serieus wel een goede keuze vinden
Als die andere dan maar geen jood is
Je had beter de nick Schizo kunnen nemen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef Foca het volgende:
[..]
Verstandige man, ben het helemaal met hem eens
Pfff, komt net op Fok! kijken en nu al meebepalen ?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef Foca het volgende:
[..]
Verstandige man, ben het helemaal met hem eens
Skitzofreniaaaaaaaquote:Op woensdag 2 september 2009 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je had beter de nick Schizo kunnen nemen.
En jij?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Blawh lijkt mij de beste optie, maar ik weet eigenlijk niet of hij zelf wilt.... Verder zie ik TR het graag eens worden.
Nou, niet met die clubvoorkeurenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:17 schreef Daniane het volgende:
Daniane
Ik ken er genoeg. DAM kan niet tegen kritiek.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:31 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Wie anders dan DAM? Ik kan me niemand voorstellen die er beter voor zou zijn.
Jij hebt er geen kijk op.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg. DAM kan niet tegen kritiek.
Wel jammer dat er geen voorkeur (of afkeur) op basis van lengte in de poll zit.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb voor : "Als het maar geen jood is" gekozen
Ik ga al weg hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wel jammer dat er geen voorkeur (of afkeur) op basis van lengte in de poll zit.
Ik kan wel 3 cm toevoegen zodat jij ook nog gekozen kan worden?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wel jammer dat er geen voorkeur (of afkeur) op basis van lengte in de poll zit.
Inderdaad. Stiekem ben jij ook Ajacied.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:13 schreef DIGGER het volgende:
Je hebt het natuurlijk over neuzen he Ray.
That would be mequote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef SCH het volgende:
DIGGER, dat is toch die slanke jongen met dat enorm lekkere wijf?
Je hoeft alleen maar elk weekend (elke dag en elke wedstrijd verplicht online) te modden? Kan toch wel?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Voor zover het er toe doet: ik heb er helaas te weinig tijd voor.
Oke, en nu?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef Gabbylicious het volgende:
Zoals jullie misschien wel hebben gelezen heb ik mezelf genomineerd voor de moderator-positie binnen VBL (zie: Transfernieuws in het modteam #2: Met Eric als mod )
Wegens één discussie?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:49 schreef TheZapster het volgende:
Iedereen mag van mij mod worden, behalve die Gabbylicious
Nee, ik heb het niet zo met religie/politiek.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat was al genoeg ja.Je stemt zeker ook CDA?
quote:
Ben jij de nieuwe adothehague?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef Gabbylicious het volgende:
Zoals jullie misschien wel hebben gelezen heb ik mezelf genomineerd voor de moderator-positie binnen VBL (zie: Transfernieuws in het modteam #2: Met Eric als mod )
Ik ben trouwens helemaal geen betweter.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als pfap, zjroen, mitt, DatMeenJeNiet, Happel, mcyodogg, MaxPower, vitessezuid, Blawh, Venomsnake, Damzkieee en WeebI nou eens zouden solliciteren, schiet het wellicht op.
Naast betweters TerroRobbie, Grulez en The_Verve natuurlijk.
Plus borisz als vertegenwoordiger van Hools - en blijkbaar de blowende hangjeugd op de middelbare school.
Als je ADO niet kent kun je zeker geen mod worden hierquote:
Dank je, ik reken op je vote.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:49 schreef TheZapster het volgende:
Iedereen mag van mij mod worden, behalve die Gabbylicious
Oh die gast uit WOS!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je ADO niet kent kun je zeker geen mod worden hier
Zie zn ava.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |