quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
D-K.
Of laat jorienvdherik het maar worden!
Ow persoonlijk vind ik jou geen verkeerde hoor!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:05 schreef Kopbal het volgende:
Ik stel mezelf hierbij niet beschikbaar. Dus wees niet bang sjimmie
Top 3 van mensen die het niet gaan worden?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:12 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb even een top 3 gemaakt.
1. TerroRobbie
2. Datmeenjeniet
3. Jorienvdherik
Dan kan jij er ook wel tussen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Top 3 van mensen die het niet gaan worden?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:13 schreef denthemen het volgende:
RobbieDie is standaard depri/chagrijnig, kan nergens om lachen en eindigt een zin altijd met
Daarom juistquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:13 schreef denthemen het volgende:
RobbieDie is standaard depri/chagrijnig, kan nergens om lachen en eindigt een zin altijd met
Huhquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan kan jij er ook wel tussen.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Daarom juistLach me altijd suf om die gast.
Die drinkt te veelquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:17 schreef Blawh het volgende:
Robinhooo heeft trouwens ook veel tijd nu hij aan z'n nieuwe studie is begonnen.
Doen! Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
HuhEn ik wou me nog wel opgeven
Verkapt ik wil graag wordenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:17 schreef gitaarsnaar het volgende:
verrassend,
Doe maar eens een Feyenoord-mod
Ik denk dat een groot deel dat best zou willen, ik geef eerlijk toe dat het mij wel leuk lijktquote:
quote:
quote:
80% zeker dat Houniet het wordt en ik denk Happel ook wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:26 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik heb geen tijd iig.
en ben er niet geschikt voor.
Bedankt voor je PM, maar ik ga niet zeggen dat ik jou wil als modquote:
Misschien J-D ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
80% zeker dat Houniet het wordt en ik denk Happel ook wel.
Was te proberen tochquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bedankt voor je PM, maar ik ga niet zeggen dat ik jou wil als mod
zonder PM ook nogquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Was te proberen toch? Dndiek luisterde!
Happel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:31 schreef Kopbal het volgende:
Het is tijd voor een Feyenoord-mod.
Change has come!
Alleen jammer dat jullie de meeste idioten hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:31 schreef Kopbal het volgende:
Het is tijd voor een Feyenoord-mod.
Change has come!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alleen jammer dat jullie de meeste idioten hebbenDK, Ritmo, etc. Wij hebben alleen Sjimz
Vergeet Barca nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alleen jammer dat jullie de meeste idioten hebbenDK, Ritmo, etc. Wij hebben alleen Sjimz
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het Ajax-topic bestaat inderdaad louter uit kwaliteitsusers.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alleen jammer dat jullie de meeste idioten hebben![]()
Dat zeg ik niet, maar wij hebben, op Barca na, geen beruchte usersquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het Ajax-topic bestaat inderdaad louter uit kwaliteitsusers.
Dan is het voortaan een amateurvoetbalforumquote:
pizzakoppo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar wij hebben, op Barca na, geen beruchte users
Pizzakoppo is amper in het Ajax topic , zo'n KLB user is datquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
pizzakoppo.
En Ritmo valt wel mee hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is vaker in het Feyenoord topicquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Pizzakoppo is amper in het Ajax topic , zo'n KLB user is dat
Happelt is ok.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
80% zeker dat Houniet het wordt en ik denk Happel ook wel.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:37 schreef Blawh het volgende:
1 is er al bekend, kreeg ik net van sjimz te horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van mij mag Ritmo het wel worden. Iig leven in de brouwerij![]()
Met 't jezelf voorop stellen is ook de allerlaatste procentkans verkeken.quote:
Hij zit zelfs in de - procenten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met 't jezelf voorop stellen is ook de allerlaatste procentkans verkeken.
Klopt, mijn vader klonk vandaag weer heel vrolijk nadat hij zowel zijn vrouw als jouw moeder had gedaan.quote:
Ach liever hij dan ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, mijn vader klonk vandaag weer heel vrolijk nadat hij zowel zijn vrouw als jouw moeder had gedaan.
Ik zou het best leuk vinden hoorquote:
Ik ook. Na die Jodenstreek van gisterenquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb voor : "Als het maar geen jood is" gekozen
quote:
quote:
quote:
Ik ga niet op TR stemmen, je bent te laatquote:
TR is pedo, dat is iets anders hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ga niet op TR stemmen, je bent te laat
Alle homo's zijn toch pedo?quote:
Bansheeboyquote:
Vanavond gaat ie weer los in het VI-topic over pindarotsjes en zooiquote:
Namen en borstnummers?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:29 schreef methodmich het volgende:
Of anders weer eens een vrouw of twee vrouwen. Het damesteam gaat ook goed, dus waarom niet...
Heb je die nog niet gezien.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op een foto van je
Dankje, maar veels te weinig tijd en mijns inziens ook wat te weinig interesse in bepaalde delen van VBL.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En verder lijkt EnGCatjuh me wel oké als mod, maar die post weer net wat te weinig heb ik het idee.
quote:Poll: Wie wil je graag als nieuwe mod zien?
Je hebt gestemd op: xxxxxxxxxxxxx
Kan hij meteen 410 keer uitleggen waarom hij een post geëdit heeft. Laat aan duidelijkheid in ieder geval niets te wensen overquote:Op woensdag 2 september 2009 12:32 schreef Pritt het volgende:
Barca
Dan ben ik meteen van mijn Fok-verslaving af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |