Dat dus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:19 schreef pfaf het volgende:
BS en Sjimz bedankt voor de inzet natuurlijk.
Jammer dit..quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:36 schreef RayMania het volgende:
Zoals ik in FC al zei; er is teveel gebeurd om alles 1 2 3 te vergeten. Toch bedankt.
Ik weet niet waar dit over gaat, maar je bent echt een stumperd 1e klas.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:36 schreef RayMania het volgende:
Zoals ik in FC al zei; er is teveel gebeurd om alles 1 2 3 te vergeten. Toch bedankt.
je weet niet waar het over gaat maar je hebt er wel een mening overquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat, maar je bent echt een stumperd 1e klas.
Ohja gelukkig welquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:41 schreef Rumille het volgende:
Jammer
Alhoewel sjimz over 2 maanden toch wel terugkomt.
Zo denken er meer over.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat, maar je bent echt een stumperd 1e klas.
Als je in een topic met deze insteek gaat lopen kankeren over iets dat in het verleden is gebeurt dan be je gewoon een triest geval.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
je weet niet waar het over gaat maar je hebt er wel een mening over
Ik dacht eerst dat dit sarcastisch was, maar toen ik verder las twijfelde ik toch aan mn eerste gedachte.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:18 schreef Prosac het volgende:
Kut man, hadden jullie dit beter niet eerst achter even kunnen melden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |