Dat dus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:19 schreef pfaf het volgende:
BS en Sjimz bedankt voor de inzet natuurlijk.
Jammer dit..quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:36 schreef RayMania het volgende:
Zoals ik in FC al zei; er is teveel gebeurd om alles 1 2 3 te vergeten. Toch bedankt.
Ik weet niet waar dit over gaat, maar je bent echt een stumperd 1e klas.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:36 schreef RayMania het volgende:
Zoals ik in FC al zei; er is teveel gebeurd om alles 1 2 3 te vergeten. Toch bedankt.
je weet niet waar het over gaat maar je hebt er wel een mening overquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat, maar je bent echt een stumperd 1e klas.
Ohja gelukkig welquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:41 schreef Rumille het volgende:
Jammer
Alhoewel sjimz over 2 maanden toch wel terugkomt.
Zo denken er meer over.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat, maar je bent echt een stumperd 1e klas.
Als je in een topic met deze insteek gaat lopen kankeren over iets dat in het verleden is gebeurt dan be je gewoon een triest geval.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
je weet niet waar het over gaat maar je hebt er wel een mening over
Ik dacht eerst dat dit sarcastisch was, maar toen ik verder las twijfelde ik toch aan mn eerste gedachte.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:18 schreef Prosac het volgende:
Kut man, hadden jullie dit beter niet eerst achter even kunnen melden?
Gek hoor, als ze hier net een trap na krijgen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:44 schreef Prosac het volgende:
BS, als jij je er nou ook nog mee komt bemoeien, doe dat dan nog even via PM of achter. sjeez
Jij moet je je er gewoon niet mee bemoeien, dan kan het nog leuk wordenquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik geef BS geen trap na, ondanks dat hij opstapt, hoeft hij zich niet direct zo te gedragen. Doe dat dan nog even in FC. Jammer dit..
Topic verpesten zo.
Het is dat lekken niet mag...quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gek hoor, als ze hier net een trap na krijgen.
Lek nou maar, anders is het wéér een rel.quote:
Ik wil er hier verder niet meer over zeggen. Niet de bedoeling om dat hier nogmaals uit te vechten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:49 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jij moet je je er gewoon niet mee bemoeien, dan kan het nog leuk worden.
Ze heeft gelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lek nou maar, anders is het wéér een rel.
Nee, dit is een afscheidstopic en niet een topic om dat nogmaals uit te vechten. Iedereen heeft er dan weer een mening overquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
TOESTEMMING! GEQUOTE!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:39 schreef RayMania het volgende:
[..].
Even een relletje starten in VBL.
quote:
quote:
Wat is een zondag op FOK! nu zonder relletje?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is trouwens wel waar dat BliksemSchigt en ik weggaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL zitten we jah, as if!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is een zondag op FOK! nu zonder relletje?
Duhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |