quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ik teveel gezopen heb dan heb ik vaak ergens anders pijn
In je anus?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ik teveel gezopen heb dan heb ik vaak ergens anders pijn
Wel meer dan goed voor me was eigenlijkquote:
Nee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben je vandaag vrij ofzo, Happel?.
Ja, gaat wel hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooh, no needs for the PI though.
Ik vind het wel gezellig.
Zag er goed uit, ja. Maar of hij kan tippen aan deel 1?quote:
quote:
Ik ben er ook onwijs bang voor als het ik zo snel bekijk... Maar ik denk dat het wel goed komt, er heeft zo lang tussen gezeten, dan ga je geen rukfilm maken om maar een sequel te maken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, gaat wel hoor.
[..]
Zag er goed uit, ja. Maar of hij kan tippen aan deel 1?
Star Wars is ruk en elke sequel die daarna kwam ook...quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben er ook onwijs bang voor als het ik zo snel bekijk... Maar ik denk dat het wel goed komt, er heeft zo lang tussen gezeten, dan ga je geen rukfilm maken om maar een sequel te maken.
Dat wel natuurlijk.quote:Ik heb er wel echt zin in hoor.
Dat is een kwestie van smaak. Zo vind ik elke Godfather film dramatisch. Althans, dat denk ik, deel 1 heb ik nooit af kunnen kijken omdat ik in slaap viel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Star Wars is ruk en elke sequel die daarna kwam ook...
[..]
?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:31 schreef Happel het volgende:
Hoe doe je dat trouwens met je avatar? Zie twee verschillende op 1 pagina.
Ik heb niks aan mijn instellingen veranderd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
?
Heb jij niet gewoon webicons uit staan? Ik zie namelijk gewoon 2 dezelfde
Ik zie ook twee verschillende. Heb webicons gewoon aanstaan volgens mijquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
?
Heb jij niet gewoon webicons uit staan? Ik zie namelijk gewoon 2 dezelfde
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb niks aan mijn instellingen veranderd.
Bliksem is ook zwart.Zie screenshot:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:22 schreef Happel het volgende:
Zag er goed uit, ja. Maar of hij kan tippen aan deel 1?
Epische seriequote:
Waar haal je die allemaal vandaan, joh?quote:
quote:
Niet meer voor lang.quote:
eztv.it?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:11 schreef Happel het volgende:
Ben al tijden op zoek naar alle seizoenen van the Wire. Krijg ze niet gevonden.
Jij modquote:
Zou best kunnen werken.quote:
quote:Teken vallen tumor aan
Een stof die door teken wordt uitgescheden vernietigt tumoren. Hebben de beestjes toch nog een nut. Amblyomma cajennense, zo heet een kleine harde teek uit het Braziliaanse regenwoud. Tot nu toe was het beestje vooral bekend om zijn beten. Wie zo’n teek op zijn huid ontdekt, krijgt waarschijnlijk rickettsiose, een ziekte die een hoge koorts veroorzaakt. Maar het beestje heeft meer in zijn mars. Het scheidt een stofje uit – Brazilianen noemen het tekenspuug – dat zeer goed lijkt te werken tegen tumoren. Onderzoekers van het medische instituut Butantan van de universiteit van São Paulo ontdekten dat het kankercellen afbreekt, terwijl het gewone menselijke cellen met rust laat. De ontdekking is toevallig gedaan tijdens een ander project, maar de onderzoekers zijn zo enthousiast, dat ze verder zijn gegaan met het tekenspuug. Ratten met een tumor kregen het goedje ingespoten en werden binnen zes weken weer gezond. Ook op menselijke kankercellen werkt het wonderbaarlijke speeksel. De Brazilianen hebben ondertussen patent aangevraagd op het tekenvocht en hulp ingeroepen van collega’s uit rijkere landen. Ze hebben niet de middelen om het tekenspuug verder te ontwikkelen tot een medicijn. Daar is een grote farmaceutische onderneming voor nodig met het kapitaal om het middel verder te ontwikkelen. Er wordt met verschillende partijen gesproken.
Wat tof.quote:
Ze staan allemaal op rapidshare, ik heb er een account, voor 10 euro mag je hem lenenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar haal je die allemaal vandaan, joh?
Ben al tijden op zoek naar alle seizoenen van the Wire. Krijg ze niet gevonden.
Ik ben erg benieuwd though.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat is Ari toch een baas![]()
Ik ga echt elke keer stuk om die vent
Biologen redden de wereldquote:
Ik op mijn werk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:59 schreef Jasza het volgende:
Morgen ff lekker relaxen in de sauna.
Geef maar aan mij, ik krijg er 1 oktokber pas 1.quote:
Kutsysteemquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Geef maar aan mij, ik krijg er 1 oktokber pas 1.
Nu moest ik 65 euro betalen voor een busabbonement.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
KutsysteemEcht onbegrijpelijk dat daar nooit wat aan gedaan wordt/is.
Ik had het ook. Was ook zo'n 200 euro kwijt ofzo aan vervoer... En gelukkig had ik een kamer (maar daar kreeg ik ook nog geen stufi voor...)quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nu moest ik 65 euro betalen voor een busabbonement.
Een gast uit mijn klas gaat bus naar station, en trein naar Enschede, die betaalt 60 voor bus en 120 voor trein.
Voor 1 fucking maand.![]()
Mijn ex belde mij net, maar ik had me mobiel niet bij me.
nog bij pleintje geweestquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:34 schreef Robinhoo het volgende:
Ben benieuwd wat er vanavond op het programma staat.
nee het was heel erg rustig in Hengeloquote:
ooooh je krijgt er nog genoeg van dit weekendquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
nee het was heel erg rustig in Hengelo![]()
wouden nog bijna naar Enschede gaan, maar ach. Aal dat gezoep ok altied
Denk het waquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:10 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ooooh je krijgt er nog genoeg van dit weekend
Oprotten Eric.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:13 schreef Gabbylicious het volgende:
Hoi, ik ben jullie nieuwe mod.
Noem me maar Eric.
Hahahhaahahahahahahaah. Eindelijk een mod met humor.quote:
Chill. Smakelijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:15 schreef Jasza het volgende:
Straks lekker uit eten bij de Griek, altijd leuk als 1 van je ouders jarig is.
La Rouxquote:
Klote is dat inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:28 schreef Riro het volgende:
'ongeval' op Amsterdam centraal. Paar sporen verderop, maar m'n trein staat nu al 20 minuten stil.
ik vond er ook weinig aan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:02 schreef Blawh het volgende:
Wat een saaie training van het NL Elftal, trainingen van Heracles zijn sowieso leuker en gezelliger.
Ik ookquote:
woarquote:
Enschede, Hengelo, Arnhem, Vriezenveen, Westerhaarquote:
?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:05 schreef Superheld het volgende:
[ afbeelding ]
Hou het casual boys, hou het casual.
Chemo's in volle gang, daarna weer tests. Hoop echt dat het snel achter de rug is en dat we het daar kunnen laten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:37 schreef denthemen het volgende:
Montana, hoe is het inmiddels met je moeder? Al wat uitslagen binnen?
Mijnes 82 en is nog kerngezond. Rijdt nog auto enzo.quote:
Ik hoop met je mee!quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Chemo's in volle gang, daarna weer tests. Hoop echt dat het snel achter de rug is en dat we het daar kunnen laten.
Ook net Chinees opquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:06 schreef Superheld het volgende:
Weekeeeend
Even chinees halen maar.
wat doenquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Enschede, Hengelo, Arnhem, Vriezenveen, Westerhaar
Van alles ophalen en wegbrengenquote:
200. Computerspeakersetje. 3 jaar oud al geloof ik.quote:
Hehe lekker hoor, heb afgelopen maand ook 505 watt en surround set gekochtquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
200. Computerspeakersetje. 3 jaar oud al geloof ik.
Dat trekt dit huis niet en m'n pa al helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hehe lekker hoor, heb afgelopen maand ook 505 watt en surround set gekocht
Je kunt toch wel via internet halen met je barcode? Of heb je die niet meer?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Alleen die SCC....VVV-uit kan ik vergeten.
Elke SCC krijgt een unieke barcode. Dus er komt een nieuwe op. En die barcodes heb ik altijd in een notepad staan. Ga me daar ff 24 cijfertjes ofzo iedere keer intypen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:55 schreef Riro het volgende:
[..]
Je kunt toch wel via internet halen met je barcode? Of heb je die niet meer?
Bij welke Griek heb je gegeten (mits het in Adam was)?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:00 schreef Jasza het volgende:
Net lekker gegeten bij de Griek, en dan ga je naar huis en word je nog ff zeiknat
Bij Ijburg in de buurt, zit eigenlijk totaal afgelegenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bij welke Griek heb je gegeten (mits het in Adam was)?
Ah oké, ken ik nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij Ijburg in de buurt, zit eigenlijk totaal afgelegen![]()
Wel heerlijk eten daar![]()
I-grec heet het
Zal er een keertje langsgaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ah oké, ken ik niet
Ik vind Grieks eten top maar Thais is toch m'n favo. Als je nog een keer geniaal Thais wilt eten moet je naar de White Elephant op de Van Wou gaan, beter ben ik nog niet tegen gekomen
Ik wil je wel leegspelenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:57 schreef Gabbylicious het volgende:
Hoe gaat ie met jullie jongens?
Jullie toekomstig moderator is lekker een potje aan het pokeren![]()
Ben je aan het zappen, komt er ineens zo'n Japanse Hentai film voorbijquote:
Idd maar wel weer grappigquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:52 schreef RayMania het volgende:
Over het hacker-topicx 1000. Zo kansloos dit.
Het begrip uitslapen is ook niet meer wat het is geweest zo te zienquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:10 schreef Aanvoerder het volgende:Lekker uitslapen op zaterdag als je de hele week om 5 uur op moet. Dan waardeer je het ook meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |