Chemo's in volle gang, daarna weer tests. Hoop echt dat het snel achter de rug is en dat we het daar kunnen laten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:37 schreef denthemen het volgende:
Montana, hoe is het inmiddels met je moeder? Al wat uitslagen binnen?
Mijnes 82 en is nog kerngezond. Rijdt nog auto enzo.quote:
Ik hoop met je mee!quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Chemo's in volle gang, daarna weer tests. Hoop echt dat het snel achter de rug is en dat we het daar kunnen laten.
Ook net Chinees opquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:06 schreef Superheld het volgende:
Weekeeeend
Even chinees halen maar.
wat doenquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Enschede, Hengelo, Arnhem, Vriezenveen, Westerhaar
Van alles ophalen en wegbrengenquote:
200. Computerspeakersetje. 3 jaar oud al geloof ik.quote:
Hehe lekker hoor, heb afgelopen maand ook 505 watt en surround set gekochtquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
200. Computerspeakersetje. 3 jaar oud al geloof ik.
Dat trekt dit huis niet en m'n pa al helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hehe lekker hoor, heb afgelopen maand ook 505 watt en surround set gekocht
Je kunt toch wel via internet halen met je barcode? Of heb je die niet meer?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Alleen die SCC....VVV-uit kan ik vergeten.
Elke SCC krijgt een unieke barcode. Dus er komt een nieuwe op. En die barcodes heb ik altijd in een notepad staan. Ga me daar ff 24 cijfertjes ofzo iedere keer intypen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:55 schreef Riro het volgende:
[..]
Je kunt toch wel via internet halen met je barcode? Of heb je die niet meer?
Bij welke Griek heb je gegeten (mits het in Adam was)?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:00 schreef Jasza het volgende:
Net lekker gegeten bij de Griek, en dan ga je naar huis en word je nog ff zeiknat
Bij Ijburg in de buurt, zit eigenlijk totaal afgelegenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bij welke Griek heb je gegeten (mits het in Adam was)?
Ah oké, ken ik nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij Ijburg in de buurt, zit eigenlijk totaal afgelegen![]()
Wel heerlijk eten daar![]()
I-grec heet het
Zal er een keertje langsgaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ah oké, ken ik niet
Ik vind Grieks eten top maar Thais is toch m'n favo. Als je nog een keer geniaal Thais wilt eten moet je naar de White Elephant op de Van Wou gaan, beter ben ik nog niet tegen gekomen
Ik wil je wel leegspelenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:57 schreef Gabbylicious het volgende:
Hoe gaat ie met jullie jongens?
Jullie toekomstig moderator is lekker een potje aan het pokeren![]()
Ben je aan het zappen, komt er ineens zo'n Japanse Hentai film voorbijquote:
Idd maar wel weer grappigquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:52 schreef RayMania het volgende:
Over het hacker-topicx 1000. Zo kansloos dit.
Het begrip uitslapen is ook niet meer wat het is geweest zo te zienquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:10 schreef Aanvoerder het volgende:Lekker uitslapen op zaterdag als je de hele week om 5 uur op moet. Dan waardeer je het ook meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |