quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ik teveel gezopen heb dan heb ik vaak ergens anders pijn
In je anus?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ik teveel gezopen heb dan heb ik vaak ergens anders pijn
Wel meer dan goed voor me was eigenlijkquote:
Nee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben je vandaag vrij ofzo, Happel?.
Ja, gaat wel hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooh, no needs for the PI though.
Ik vind het wel gezellig.
Zag er goed uit, ja. Maar of hij kan tippen aan deel 1?quote:
quote:
Ik ben er ook onwijs bang voor als het ik zo snel bekijk... Maar ik denk dat het wel goed komt, er heeft zo lang tussen gezeten, dan ga je geen rukfilm maken om maar een sequel te maken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, gaat wel hoor.
[..]
Zag er goed uit, ja. Maar of hij kan tippen aan deel 1?
Star Wars is ruk en elke sequel die daarna kwam ook...quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben er ook onwijs bang voor als het ik zo snel bekijk... Maar ik denk dat het wel goed komt, er heeft zo lang tussen gezeten, dan ga je geen rukfilm maken om maar een sequel te maken.
Dat wel natuurlijk.quote:Ik heb er wel echt zin in hoor.
Dat is een kwestie van smaak. Zo vind ik elke Godfather film dramatisch. Althans, dat denk ik, deel 1 heb ik nooit af kunnen kijken omdat ik in slaap viel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Star Wars is ruk en elke sequel die daarna kwam ook...
[..]
?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:31 schreef Happel het volgende:
Hoe doe je dat trouwens met je avatar? Zie twee verschillende op 1 pagina.
Ik heb niks aan mijn instellingen veranderd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
?
Heb jij niet gewoon webicons uit staan? Ik zie namelijk gewoon 2 dezelfde
Ik zie ook twee verschillende. Heb webicons gewoon aanstaan volgens mijquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
?
Heb jij niet gewoon webicons uit staan? Ik zie namelijk gewoon 2 dezelfde
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb niks aan mijn instellingen veranderd.
Bliksem is ook zwart.Zie screenshot:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:22 schreef Happel het volgende:
Zag er goed uit, ja. Maar of hij kan tippen aan deel 1?
Epische seriequote:
Waar haal je die allemaal vandaan, joh?quote:
quote:
Niet meer voor lang.quote:
eztv.it?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:11 schreef Happel het volgende:
Ben al tijden op zoek naar alle seizoenen van the Wire. Krijg ze niet gevonden.
Jij modquote:
Zou best kunnen werken.quote:
quote:Teken vallen tumor aan
Een stof die door teken wordt uitgescheden vernietigt tumoren. Hebben de beestjes toch nog een nut. Amblyomma cajennense, zo heet een kleine harde teek uit het Braziliaanse regenwoud. Tot nu toe was het beestje vooral bekend om zijn beten. Wie zo’n teek op zijn huid ontdekt, krijgt waarschijnlijk rickettsiose, een ziekte die een hoge koorts veroorzaakt. Maar het beestje heeft meer in zijn mars. Het scheidt een stofje uit – Brazilianen noemen het tekenspuug – dat zeer goed lijkt te werken tegen tumoren. Onderzoekers van het medische instituut Butantan van de universiteit van São Paulo ontdekten dat het kankercellen afbreekt, terwijl het gewone menselijke cellen met rust laat. De ontdekking is toevallig gedaan tijdens een ander project, maar de onderzoekers zijn zo enthousiast, dat ze verder zijn gegaan met het tekenspuug. Ratten met een tumor kregen het goedje ingespoten en werden binnen zes weken weer gezond. Ook op menselijke kankercellen werkt het wonderbaarlijke speeksel. De Brazilianen hebben ondertussen patent aangevraagd op het tekenvocht en hulp ingeroepen van collega’s uit rijkere landen. Ze hebben niet de middelen om het tekenspuug verder te ontwikkelen tot een medicijn. Daar is een grote farmaceutische onderneming voor nodig met het kapitaal om het middel verder te ontwikkelen. Er wordt met verschillende partijen gesproken.
Wat tof.quote:
Ze staan allemaal op rapidshare, ik heb er een account, voor 10 euro mag je hem lenenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar haal je die allemaal vandaan, joh?
Ben al tijden op zoek naar alle seizoenen van the Wire. Krijg ze niet gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |