abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65292625

In het nieuwe sci-fi drama Fringe van J.J. Abrams (Lost, Alias), bundelen FBI-agente Olivia Dunham (Anna Torv, The Secret Life of Us) en wetenschapper Peter Bishop (Joshua Jackson, Dawson's Creek) hun krachten onder leiding van hoofd van de 'Fringe'-afdeling Phillip Broyles (Lance Reddick, The Wire, Oz) om paranormale zaken te onderzoeken.

Ze krijgen hulp van Peters vader, Walter (John Noble, Lord of the Rings), een briljante (wellicht gestoorde) wetenschapper die zijn dagen in een psychiatrisch verzorgingstehuis sleet na een verkeerd afgelopen experiment met dodelijke afloop.

Fringe behandelt zowel paranormale mysteries en mythologiën, als de relaties tussen de personages.

Fringe begint op dinsdag 9 september met de 2 uur durende pilot en zal daarna wekelijks te zien zijn.

Algemene Informatie:
  • Officiële Site
  • Fringe op IMDb
  • Fringe op TV.com
  • Fringe Op Wikipedia

Fansites:
  • FringeTVSeries.com
  • Fringe-TV.com
  • Fringe-Forum.com
  • FringeTV.Blogspot.com

Trailers & Interviews:
  • Trailer - YouTube
  • YouTube - FringeOnline

Deze OP staat hier en is daar tevens aan te passen.
  • pi_65292808
    Fringe .
    Whatever I want.
    pi_65292880
    TVP

Even snel de laatste aflevering kijken
      woensdag 21 januari 2009 @ 19:29:33 #4
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_65293179
    Leuke serie tot dusver.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_65296512
    Mooi dat het weer begonnen is

Leuke aflevering, moet er wel weer inkomen. Nog maar even die recap kijken dan.

Walter trouwens weer met een paar grappige opmerkingen
    Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
      woensdag 21 januari 2009 @ 22:04:11 #6
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_65298731
    Kwam even niet door het begin heen vanmiddag, vanavond nog maar een keer proberen.
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_65317563
    Oeh hij was weer leuk! En spannend.
    En ik ben echt een beetje verliefd op Walter. In het stiekem dan.
    pi_65319818
    Fringe

Na EP02 van Lost ga ik EP11 van Fringe kijken.

Walter
    pi_65348946
    best vette serie ben bij ep6 atm
    <hr>
    pi_65420366
    Net de nieuwste ep gekeken en het blijft boeiend.
    Een van mijn favoriete series toch wel
    pi_65421642
    Ah hij is er weer. Mooi, die ga ik vanavond kijken!
      woensdag 28 januari 2009 @ 10:59:34 #12
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_65484435
    Wederom een toffe intro
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      woensdag 28 januari 2009 @ 11:14:03 #13
    228569 feelsgoodman
    esse est percipi
    pi_65484887
    Ik zie hem nogsteeds niet op usenet, what the hell.
    pi_65487362
    Tvp zonder te kijken, vanavond weer
    pi_65496350
    Ik zal Ep12 vanavond even kijken
    pi_65504043
    Net ep 12 gezien. Het viel me op dat de Macbook van Olivia Windows draaide... Zou dat met opzet zijn gedaan? Bijvoorbeeld omdat Apple misschien voor dit soort beelden geen toestemming geeft?
    pi_65514416
    Stomme filler deze week. Alleen Walter is elke aflevering geniaal .
    Amen.
    pi_65517245
    Walter idd weer geniaal
    Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
    pi_65524416
    Bij X-files (om de vergelijking maar weer eens te maken) werd ook een langdurend verhaal gecombineerd met cases van een aflevering. Ik vind dat wel lekker afwisselend, zag dit dus ook niet als een filler.
    Vooral de karakters maken in deze aflevering ontwikkeling door, is ook wel eens prettig.
    Wat een geniale serie (en ja, nog steeds verliefd op Walter!)
    pi_65566030
    Leuke aflevering. Je zag natuurlijk van ver aankomen dat Peter Walter weer in genade aan zou nemen Vooral omdat Olivia dat zei nadat die zoon zijn vader in bescherming nam.
      Admin zondag 1 februari 2009 @ 13:02:28 #21
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65620258
    Ik heb de laatste paar afleveringen the Observer niet meer gezien. Was die er ook niet of heb ik 'm gewoon gemist?
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_65620862
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 13:02 schreef Breuls het volgende:
    Ik heb de laatste paar afleveringen the Observer niet meer gezien. Was die er ook niet of heb ik 'm gewoon gemist?
    Jawel: http://fringepedia.net/index.php?title=Observer

Ik heb hem ook gemist
    pi_65621088
    Hij wordt steeds moeilijker te vinden idd.

De laatste 2 afleveringen loopt er iemand in de achtergrond die slechts vaag op The Observer lijkt (hij heeft een lange jas aan en een koffer bij zich, dat is het wel zo'n beetje).
    pi_65628685
    wel leuke serie dit.. afgelopen aflevering veel beter dan die daarvoor over dat virus, die vond ik heel slecht
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
    pi_65629575
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 12:31 schreef Guppi het volgende:
    Bij X-files (om de vergelijking maar weer eens te maken) werd ook een langdurend verhaal gecombineerd met cases van een aflevering. Ik vind dat wel lekker afwisselend, zag dit dus ook niet als een filler.
    Vooral de karakters maken in deze aflevering ontwikkeling door, is ook wel eens prettig.
    Wat een geniale serie (en ja, nog steeds verliefd op Walter!)
    Eens

Als je elke aflevering aan het 'grote verhaal' besteed wordt dat ook snel saai. Tot nu toe hebben ze een mooie afwisseling met wat 'monster of the week' afleveringen. Sowieso word ik een beetje moe van de gewoonte om elke aflevering van een tv-serie waarin niet minstens drie plotwendingen zijn geweest die alle mysteries verklaren direct als filler weg te wuiven.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')