Jouw muurlijstje is in elk geval wel overzichtelijk.quote:
Die Joden moeten dan wel tegen de Klaagmuur staan he.quote:Op zondag 6 september 2009 23:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jouw muurlijstje is in elk geval wel overzichtelijk.
1.Alle joden.
2.Alles wat sympathie voor joden heeft.
3.Ritmo.
Er komt dus maar 1 nieuwe modquote:Op zondag 6 september 2009 23:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja jullie zijn zo lief, 1 is voldoende.
Dan wordt het dus weer een loser...quote:Op maandag 7 september 2009 00:00 schreef Prosac het volgende:
Niks bekend, we moeten sollicitatiebrieven hebben inderdaad
ja zou leuk zijn als er überhaupt eentje binnen zou komenquote:Op maandag 7 september 2009 00:00 schreef Prosac het volgende:
Niks bekend, we moeten sollicitatiebrieven hebben inderdaad
Wel de lusten niet de lasten he, die users hier.quote:Op maandag 7 september 2009 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja zou leuk zijn als er überhaupt eentje binnen zou komen
Heb jij gesolliciteerd?quote:Op maandag 7 september 2009 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan wordt het dus weer een loser...
schrikt dat je af? Trek je je sollicitatie terug nu?quote:
met rolstoelliftquote:Op maandag 7 september 2009 00:22 schreef denthemen het volgende:
Toch geen stormbaan? Dan kan ik mezelf wel afmelden
Sjimz is er ook door gekomen, dus het zal wel niet. Sjimz zou de eerste horde namelijk ook niet over komen.quote:Op maandag 7 september 2009 00:22 schreef denthemen het volgende:
Toch geen stormbaan? Dan kan ik mezelf wel afmelden
Die ken zeker niet bij het touw komen.quote:Op maandag 7 september 2009 00:24 schreef Superheld het volgende:
[..]
Sjimz is er ook door gekomen, dus het zal wel niet. Sjimz zou de eerste horde namelijk ook niet over komen.
Nou, je bent een mongool en debiel roepen lijkt me geen goede voor modjesquote:
Dat is juist een leerschool. Worden users sterker van en gaan ze nadenken over hun postgedrag.quote:Op maandag 7 september 2009 00:25 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nou, je bent een mongool en debiel roepen lijkt me geen goede voor modjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |