Waarom gebruikt de qblh negatieve termen als demonen? Die Abremalin operatie is toch bedoeld om volledige controle te krijgen over demonen, en als het mis gaat kun je bezeten worden?quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Eigenlijk in plaats van.
De abramelin operatie is meer de kleine broer van qbl.
[..]
Is anders genoeg literatuur over.
En de Zohar is ook schitterend
[..]
Er is ook magie buiten kaballah.
Sigils van Spare zijn een aardige opening.
[..]
Naja, problemen, met een hoop mogelijkheden tot verfijning
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Inuit_mythologyquote:Though once upon a time Tuurngaq simply meant "helping spirit", it has, with Christianisation, taken on the meaning of demon in the Christian belief system, (quite literally demonizing the word).
Misschien heeft hij vandaag iets beters te doen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
Het loopt niet bepaalt storm hier.
Bassos heeft er geen zin meer in?
Zou kunnen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Misschien heeft hij vandaag iets beters te doen.
Heh.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:39 schreef mediaconsument het volgende:Mijn vragen van het moment:
[..]
Waarom gebruikt de qblh negatieve termen als demonen?
Als het misgaat komen ze niet.quote:Die Abramelin operatie is toch bedoeld om volledige controle te krijgen over demonen, en als het mis gaat kun je bezeten worden?
Lijkt spannend en spooky he? die hele abramelin operatie ?quote:Is dit niet weer een ziekelijk trucje om mensen zichzelf kapot te laten maken, zonder dat ze het zelf doorhebben?
Wat maakt het uit waar ik me bezig houd voor hetgene waar jij je mee bezig houdt ?quote:Uiteindelijk is mijn vraag dus hetzelfde als die van ali, weet jij eigenlijk wel waar je mee bezig bent?
Heh.quote:En mijn toevoeging is daarop, waarom heb je voor de qblh gekozen? Waarom niet voor jezelf? Zo komt het iig over op mij.
Welke puzzel ?quote:Ik moet overigens nog wat uitzoeken over die puzzel die je me gaf.
http://www.hermetic.com/crowley/engccxx.htmlquote:Al heb ik nog geen antwoord gekregen op mijn vraag, welke letter in het raadsel verkeerd was. Dat vond ik namelijk niet verfijnd overkomen, al heb ik er wel weer wat van geleerd natuurlijk.
en dan:quote:Ik neem aan dat de rest duidelijk is. Korte samenvatting voor de zekerheid: Ben eerlijk, steek wat moeite in je onderzoek en laat het lef zien dat je met Bassos de diepte in durft te gaan, anders zal hij je uitschelden. Ow, en laat je niet afleiden
quote:Wat maakt het uit waar ik me bezig houd voor hetgene waar jij je mee bezig houdt ?
Wil je een kopie worden dan ?
quote:Welke puzzel ?
m.a.w. dit wil dus zeggen dat jij niet de diepte in durft te gaan met Bassos of?quote:Zoek het ff lekker zelf op.
Kijk, daar heb ik wat aan, nu kan ik verder.quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:39 schreef bassos het volgende:
[..]
Heh.
Soms is het dag, maar dan wordt het weer nacht.
[..]
Jij weet het duidelijk allemaal al.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:07 schreef IM-DI7 het volgende:
Er is helemaal niets wat Bassos mij kan vertellen.
36x2=72.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:50 schreef Lavenderr het volgende:[..]Kijk, daar heb ik wat aan, nu kan ik verder.
kk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:32 schreef Lavenderr het volgende:[..]Weet ik nog niet. Wil er even over nadenken.
wel als je op je medemens vertrouwt en dat net de rekensom is die je wilde makenquote:
Ja graag.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:34 schreef bassos het volgende:
[..]
kk.
Wil je een hint voor een zoekterm ?
met een k extra misschienquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja graag.
Hoort kk hier ook bij?
Oh sorry.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:39 schreef Lavenderr het volgende:[..]Ja graag.
Hoort kk hier ook bij?
Demonen en gedoe heb ik nooit begrepen, er zijn wel krachten die schadelijk kunnen zijn, maar die bewust jou komen etteren, nee...quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:39 schreef mediaconsument het volgende:
Mijn vragen van het moment:
[..]
Waarom gebruikt de qblh negatieve termen als demonen? Die Abremalin operatie is toch bedoeld om volledige controle te krijgen over demonen, en als het mis gaat kun je bezeten worden?
Is dit niet weer een ziekelijk trucje om mensen zichzelf kapot te laten maken, zonder dat ze het zelf doorhebben?
Dat hele demonenverhaal komt dan ook vaker naar voren in de geschiedenis, echter valt het me op dat er een aantal culturen zijn, zoals de Inuit, Aboriginals, Maori, etc die geloven dat dat dit helpers zijn. Een mooi voorbeeld is dan ook deze quote.
[..]
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Inuit_mythology
Uiteindelijk is mijn vraag dus hetzelfde als die van ali, weet jij eigenlijk wel waar je mee bezig bent? En mijn toevoeging is daarop, waarom heb je voor de qblh gekozen? Waarom niet voor jezelf? Zo komt het iig over op mij.
Ik moet overigens nog wat uitzoeken over die puzzel die je me gaf. Al heb ik nog geen antwoord gekregen op mijn vraag, welke letter in het raadsel verkeerd was. Dat vond ik namelijk niet verfijnd overkomen, al heb ik er wel weer wat van geleerd natuurlijk.
Hint, zonder sparks verandert er ook niets.quote:
Nee, je bent een dungeon masterquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef bassos het volgende:
[..]
Game Master.
(al die nare engelse termen)
SL
SpelLeider.
Wat ik weet, weet jij niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:10 schreef bassos het volgende:
Jij weet het duidelijk allemaal al.
Dat is jammer dat ik dat nu niet goed heb gelezen. Excuses. Ik kwam uit bij verfijnder, wat alleen het verschil aangeeft. Hoe licht ik ben, weet jij niet.quote:Paar punten :
Waar claim ik verlicht te zijn ?
(naja lichter dan jij zal wel)
Ja, bekend mee.quote:Ben je bekend met spiritueel materialisme?(Trungpa)
Mensen die beweren hoe ik me zou moeten gedragen beweren daarmee meteen verlichter te zijn dan ik.
Lekkere claim is dat.
(als in jam jam peuzel peuzel)
Naja, als dat zo duidelijk is;quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:01 schreef IM-DI7 het volgende:Het antwoord wat je geeft wijst duidelijk op dualistisch denken.
Of wat makkelijker vertaald. De baas!quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef bassos het volgende:
[..]
Game Master.
(al die nare engelse termen)
SL
SpelLeider.
For i am divided for love's sake, for the chance of union.quote:
gast....quote:Op donderdag 3 september 2009 19:46 schreef bassos het volgende:
[..]
For i am divided for love's sake, for the chance of union.
Yoga means union.
Liefde is samenkomst.
Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:18 schreef herzberg het volgende:
(en als dit bericht ook als onzin wordt verwijderd kom ik nooit meer in dit forum!)
Dat wil ik ook wel eens wetenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:18 schreef herzberg het volgende:
bassos, wat is de relatie tussen handschoenen en liefde?
(en als dit bericht ook als onzin wordt verwijderd kom ik nooit meer in dit forum!)
Jammer dat zo'n mooie post wordt genegeerd. Hoe ben je tot jou bevindingen gekomen? Wat heeft je aan het denken gezet en op welke manier ben je hierin gegroeid? Ik heb nog meer vragen over jou ervaringen, alleen mijn hoofd wilt even niet meewerkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Demonen en gedoe heb ik nooit begrepen, er zijn wel krachten die schadelijk kunnen zijn, maar die bewust jou komen etteren, nee...
Het is als vuur, vuur is gewoon, kan je leven redden als je het koud hebt, kan enorme verwoesting plegen als het fout gaat(om daarna weer ontzettend vruchtbare grond achter te laten, zelfs die verwoesting kent zijn goede kanten).
Zo zie ik de entiteiten, beter gezegd krachten van het universum, de verschijningsvormen zijn legio, naar gelang hoe je het zelf vorm geeft, net als de goden en alles, het gaat uiteindelijk om krachten, aardkracht, universele kracht, het is niet zwart of wit, het is gewoon zoals het is, soms komt dat goed uit, soms is dat wat minder voor jou als persoon, maar nooit is het bewust kwaadwillend.
Of je het nu over de egyptische goden hebt, de goden van het oude india, de goden van de sumeriers, allemaal vermenselijkingen van krachten waardoor ze beter te begrijpen waren voor de mens, maar nooit echt een persoon-achtig iets in de vorm van een echt bestaande god.
Engelen, gidsen, lichtwerkers enz enz enz, allemaal staan ze voor bepaalde krachten, hoe je ze ervaart ligt aan jou, in je geest, daarom is er ook zo'n enorme verschil in de loop van degeschiedenis, het ene volk zat meer die kant op en zag ze als bv engele, het andere volk had weer een andere zienswijze en zag wat anders ervoor, maar als je goed kijkt door de geschiedenis heen en door de verschillende volkeren heen dan zie je dat ze ergens voor staat en dat daar enorme overeenkomsten zijn tussen een bepaalde engel en een bepaald ander wezen bij een ander volk.
Ik heb veel gelezen, veel gepraat, veel nagedacht en veel geklooid met dit soort dingen.quote:Op maandag 7 september 2009 00:15 schreef Trippii het volgende:
[..]
Jammer dat zo'n mooie post wordt genegeerd. Hoe ben je tot jou bevindingen gekomen? Wat heeft je aan het denken gezet en op welke manier ben je hierin gegroeid? Ik heb nog meer vragen over jou ervaringen, alleen mijn hoofd wilt even niet meewerken.
Wat heb je op een vuilnishoop te zoeken als je het onderdeel dat je zocht al gevonden hebt?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:14 schreef bassos het volgende:
[..]
Onjuiste aanname.
Ik had een doel.
Verfijning tov astrology bewerkstelligen.
Dat is gelukt.
Ik had het oorspronkelijke doel om de astrologie input in de boekbespreking te doen.
Die is er echter niet.
Welk boek bedoel je? In dit forum heb ik alleen nog maar aspirant-astrologen en mensen die willen weten wat het is gezien.quote:Omdat ikzelf geen zin heb.
Ik kwam hier om een astro review te doen.
Eerst liet het boek in kwestie op zich wachten.
Dus ik vermaakte mezelf hier in TRU.
Uiteindelijk blijkt het een noob boekje te zijn van iemand die niets kan of weet en daarmee zijn inkomen verdient.
Daar leen ik me niet voor.
Als ik een review van hem daadwerkelijk post, moet die wel zo vernietigend zijn dat het daraf is.
Persoonlijk vindt ik dat niet mijn taak.
Daarom is het ook goed een onderzoek te doen naar de man die het "kill the buddha" principe heeft geïntroduceerd. Op het moment dat jij begon over inwijdingen mbt. de kabbalah etc, begon er bij mij een belletje te rinkelen. En vroeg ik me af waarom jij juist voor een dergelijk pad hebt gekozen.quote:En dat is expres.
Jij doet onderzoek over hetgene dat op jouw pad komt.
Als je goed rondkijkt op dit forum, zie je genoeg vragen die ik je wil stellen. Echter op een aantal vragen hiervan kun jij geen antwoord geven, dus op het moment dat je dat kan en wil, dan doe je dat vanzelf toch?quote:Nu je er toch over begint;
waar blijven ze ?
Je hebt gelijk dat ik niet veel van je informatie onderzocht heb, en dat voornamelijk omdat mijn interesse op dit moment richting een eerlijkere kant van het verhaal uitgaat, om zodoende minder weerstand op te wekken en mezelf dus beter te kunnen concentreren. Eskimo's en hun ondergang, landkaarten en mogelijkheden zijn daarvan de voorbeelden.quote:En je bezig houden met wat ik eventueel zou willen is een afleiding voor wat jijzelf eigenlijk wilt.
Dat wil ik nu ook wel eens weten!quote:Op zondag 13 september 2009 11:26 schreef ATuin-hek het volgende:
Hier nog maar een keer dan:
Wat is de correlatie binnen de diverse anatomische regionen in de hersenen bij een resting state fMRI BOLD scan?
Tis wel echt een brandende vraag jaquote:Op zondag 13 september 2009 11:31 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat wil ik nu ook wel eens weten!
Ik denk dat ik het weet, maar zal afwachten wat Bassos te melden heeft.quote:Op zondag 13 september 2009 11:26 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat is de correlatie binnen de diverse anatomische regionen in de hersenen bij een resting state fMRI BOLD scan?
Is hier al zekerheid over dan?quote:Op zondag 13 september 2009 11:26 schreef ATuin-hek het volgende:
Hoe specifiek wil je het hebben? Want dan kun je er wel een topic naast openen volgens mijquote:Op zondag 13 september 2009 11:26 schreef ATuin-hek het volgende:
Er zijn wel hypothesen over, maar nog geen eenduidig antwoord. Er is nog zat ruimte voor onderzoekquote:Op zondag 13 september 2009 11:39 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Is hier al zekerheid over dan?
Bassos wil toch dat we hem vragen stellenquote:Op zondag 13 september 2009 11:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoe specifiek wil je het hebben? Want dan kun je er wel een topic naast openen volgens mij
Dan had ik de vraag anders gesteld. Ipv wat is, wat kan .... zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 11:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er zijn wel hypothesen over, maar nog geen eenduidig antwoord. Er is nog zat ruimte voor onderzoek
Hypothyreoïdie.quote:Op zondag 13 september 2009 11:47 schreef Dragorius het volgende:
In dat geval > hypothyreoïdie.... Welke permanente behandeling is hiervoor mogelijk? Oh en ik zeg je alvast dat google-en geen zin zal hebben
de medici mogen niet meedoen bij deze 'vraag'![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hypothyreoïdie.
Verminderde schildklierfunctie.
Vaak wordt levothyroxine of liothyronine voorgeschreven. Met een voorkeur voor levothyroxine.
Acute hypothyreoïdie geneest vanzelf.
Deze medicijnen zijn volgens mij onnodig in het verhaal van Bassos. Denk ook niet dat bassos dergelijke kennis over de hersenen heeft.quote:Op zondag 13 september 2009 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hypothyreoïdie.
Verminderde schildklierfunctie.
Vaak wordt levothyroxine of liothyronine voorgeschreven. Met een voorkeur voor levothyroxine.
Acute hypothyreoïdie geneest vanzelf.
Ik gaf dan ook antwoord op een vraag van Dragorius.quote:Op zondag 13 september 2009 13:18 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Deze medicijnen zijn volgens mij onnodig in het verhaal van Bassos. Denk ook niet dat bassos dergelijke kennis over de hersenen heeft.
Daarom kun je hem beter vragen stellen over astrologie denk ik.
Volgens mij heeft bassos ook een leven.quote:Op zondag 13 september 2009 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik gaf dan ook antwoord op een vraag van Dragorius.
Bassos verwaardigt zich niet om zich bij ons te voegen, of heb jij hem gezien?
Okee.quote:Op zondag 13 september 2009 13:07 schreef ATuin-hek het volgende:
Oh en Lavenderr, om je vraag van eerder te beantwoorden: TuurlijkAls je een antwoord weet, leef je uit.
Hij wèl? Het is niet eerlijkquote:Op zondag 13 september 2009 13:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bassos ook een leven.
Interessantquote:Op zondag 13 september 2009 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Okee.
Er is een hoge correlatie geobserveerd, 0.61, bij het adem inhouden.
Ik denk dat hij flink zit te Googlen.quote:Op zondag 13 september 2009 13:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bassos ook een leven.
Moet nog even verder lezen, kan er nog geen antwoord op geven.quote:Op zondag 13 september 2009 13:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
InteressantEn bij helemaal niets doen?
We hebben allemaal een leven...tenzij 1 van ons een A.I. isquote:
Wat is een A.I? Iets engs?quote:Op zondag 13 september 2009 14:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]
We hebben allemaal een leven...tenzij 1 van ons een A.I. is
quote:Op zondag 13 september 2009 14:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]
We hebben allemaal een leven...tenzij 1 van ons een A.I. is
artificial intelligencequote:
Thanks.quote:Op zondag 13 september 2009 16:14 schreef Exoteria het volgende:
[..]
artificial intelligence
kunstmatige intelligentie
kanquote:Op zondag 13 september 2009 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Thanks.
En wie beschikt over zoiets? Robots?
Heb me er in verdiept, kom uit bij spiegeltherapie en fingertapping, maar dat bedoel je niet he?quote:Op zondag 13 september 2009 13:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
InteressantEn bij helemaal niets doen?
Er zijn ook mensen voor wie de term op zou kunnen gaanquote:Op zondag 13 september 2009 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Thanks.
En wie beschikt over zoiets? Robots?
Had dat niet iets te maken met een bepaald type mens dat haar haren kleurt?quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen voor wie de term op zou kunnen gaan
Vertel je er nog wel een x wat over
Ook, ook...quote:Op maandag 14 september 2009 11:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Had dat niet iets te maken met een bepaald type mens dat haar haren kleurt?
Daar zeg je wat, mijn ex heeft bruin haar.. en die was bepaald stom..quote:Op maandag 14 september 2009 11:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ook, ook...
Al moet ik zeggen in mijn ervaring dat de meeste blonde vrouwen die ik ken intelligenter zijn dan de anders-gekleurden (qua haar...voor de PVV-roepers onder ons)
Dit is meer een adoratie topic.quote:Op zondag 13 september 2009 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
Bassos? Geen interesse meer in je eigen topic?
Maar je kunt niet ontkennen dat een aantal mensen moeite heeft gedaan om je cryptische, spaarzame hints te ontcijferen.quote:Op maandag 14 september 2009 18:33 schreef bassos het volgende:
[..]
Dit is meer een adoratie topic.
Dat hele idee dat ik een topic zou hebben is kul.
Yogy heeft het voorgesteld, maar daar is verder niets uitgekomen.
Dat is opzich wel weer een aardig voorbeeld van hoe gedachten en geheugen eigenlijk werken.
Je las ergens iets over een eigen bassos topic, toen haalde een ongeinformeerde mod datzelfde concept aan en voila:
Ook jij denkt dat een topic gestart door mediaconsument mijn topic zou zijn.
Ik heb wat zijdelings als balletje opgegooit, maar dat bleek te eng oid.
Dus op dit moment heb ik geen eigen topic tot ik mijn review dan toch maar post.
(naja ik heb van de andere 9 reviewers ook nog niets gezien, dus heb vast nog wel weken zo niet maanden)
Die review is ten slotte waarom ik ging posten in TRU.
Dat het boek in kwestie totaal flut blijkt te zijn doet natuurlijk niet af aan het posten in TRU.
Zo werkt god wel vaker.
Noob.quote:Op zondag 13 september 2009 10:41 schreef mediaconsument het volgende:[..]
Wat heb je op een vuilnishoop te zoeken als je het onderdeel dat je zocht al gevonden hebt?</quote>
Alle invalshoeken op de ene beweging zijn hetzelfde waard; namelijk alles.
[quote]Welk boek bedoel je?
Die is dood.quote:Daarom is het ook goed een onderzoek te doen naar de man die het "kill the buddha" principe heeft geïntroduceerd.
Wacht eens even.quote:Op het moment dat jij begon over inwijdingen
Nu nog weten waar de klepel hangt.quote:mbt. de kabbalah etc, begon er bij mij een belletje te rinkelen.
En je bent rotsvast overtuigd dat ik voor een pad heb gekozen.quote:En vroeg ik me af waarom jij juist voor een dergelijk pad hebt gekozen.
Ik ben niet alwetend.quote:Als je goed rondkijkt op dit forum, zie je genoeg vragen die ik je wil stellen. Echter op een aantal vragen hiervan kun jij geen antwoord geven, dus op het moment dat je dat kan en wil, dan doe je dat vanzelf toch?
Dus bij deze einde verhaal ?quote:Je hebt gelijk dat ik niet veel van je informatie onderzocht heb
quote:Ben eerlijk, steek wat moeite in je onderzoek en laat het lef zien dat je met Bassos de diepte in durft te gaan, anders zal hij je uitschelden.
Die praten er wel op een normale manier over lijkt me iddquote:Op maandag 14 september 2009 19:29 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het een beetje catfight.. mensen die zich onder spirituelen willen scharen maar wel ruzieen zijn nog niet spiritueel genoeg denk ik.
Iemand die Reiki afschildert als vaagheid is ook niet verfijnd als je het mij vraagtquote:Op maandag 14 september 2009 19:29 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het een beetje catfight.. mensen die zich onder spirituelen willen scharen maar wel ruzieen zijn nog niet spiritueel genoeg denk ik.
Het is volgens mij de manier waarop je het oppakt. Kennelijk beslissen een aantal mensen alvast voor mij dat ik me erg rot moet gaan voelen. Terwijl het een degelijke discussie is mijns inziens. Het is in ieder geval zeker dat Bassos een interessante gast is.quote:Op maandag 14 september 2009 19:29 schreef Bastard het volgende:
Claimt de gast-mod die openlijk heeft toegegeven nog niet geïnitieerd te zijn in reiki en voor wie het dus daadwerkelijk heel vaag zou moeten zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 19:31 schreef Dragorius het volgende:[..]Iemand die Reiki afschildert als vaagheid is ook niet verfijnd als je het mij vraagt![]()
Duh.quote:Op maandag 14 september 2009 19:35 schreef mediaconsument het volgende:[..]Het is volgens mij de manier waarop je het oppakt.
Dat heeft een naam.quote:Kennelijk beslissen een aantal mensen alvast voor mij dat ik me erg rot moet gaan voelen.
Adoratie betekent hardere bassos tot het verdwijnt.quote:Terwijl het een degelijke discussie is mijns inziens. Het is in ieder geval zeker dat Bassos een interessante gast is.
De eerste discussies die ik van je meemaakte, hadden voornamelijk met Astrologie te maken. Had daarom even de link niet gelegd met het boek over de crisis.quote:Op maandag 14 september 2009 19:20 schreef bassos het volgende:
[..]
Noob.
Fokkers beyond the crisis.
is meermaals als sticky te lezen.
Jij hebt het bij mij geïntroduceerd, daar ben ik je niet minder dan dankbaar voor. Dit idee was al aanwezig in mijn hoofd, maar heeft vorm gekregen dankzij jouw creatieve uitspattingen.quote:Die is dood.
Kijk daar had google je een hoop moeite kunnen besparen.
Ik had inderdaad beter een vraag hierover kunnen stellen, mijn excuses.quote:Wacht eens even.
Ik heb het niet over inwijdingen gehad.
Ik heb ze zelfs belachelijk gemaakt als props die horen bij materialisme.
Initiatie betekent begin.
Nu nog weten waar de klepel hangt.
Bedankt voor de uitleg.quote:En je bent rotsvast overtuigd dat ik voor een pad heb gekozen.
Dat terwijl ik heb geclaimed eclectisch te hebben gesneupt.
Zie hier wederom hoe de geest werkt.
Je hebt een idee, en in plaats van het te proberen te ontkrachten, probeer je het bevestigd te zien.
(dat is een inherente eigenschap van mensen, dus voel je niet geïrriteerd, maar eerder verheugd dat je nu een extra methode hebt om het te beseffen en je initiële respons van je lichaam op basis van een externe stimulus kunt veranderen in iets wat je beter uitkomt.)
Middels deze vraag ben ik dit te weten gekomen, ik zal dus nog verder moeten zoeken naar het antwoord. Dit speelt bij mij namelijk enorm. Op welk gebied van Astrologie heb je trouwens wat meer ervaring? Je vertelde al over uurhoeksastrologie?quote:Ik ben niet alwetend.
Dus als iemand een vraag stelt over de bh maat van de buurvrouw antwoord ik niet.
Je Tzolkin dingetje heb ik niet op geantwoord omdat mijn ervaring met de mayaanse kalender beperkt is tot wat algemene dingen en wat een vriend van me erover verteld heeft.
Ik heb er zelf verder geen interesse in.
Dat zal de toekomst vertellen.quote:Dus bij deze einde verhaal ?
hoe kan Reiki nou vaag zijn?quote:Op maandag 14 september 2009 19:41 schreef bassos het volgende:
[..]
Claimt de gast-mod die openlijk heeft toegegeven nog niet geïnitieerd te zijn in reiki en voor wie het dus daadwerkelijk heel vaag zou moeten zijn.
Mijn vraag is :
Op basis van welke informatie heb je besloten dat reiki niet vaag is ?
Hier kan ik wat mee.quote:Op maandag 14 september 2009 19:48 schreef bassos het volgende:
[..]
Duh.
Je hebt het al uitgelegd.
Gewoon wat langer wachten tot je daadwerkelijk antwoordt en dan laat je vanzelf beperking achterwege.
[..]
Dat heeft een naam.
Het is het maken van een geestelijk poppetje.
Dit soort dingen kan je goed zien als mensen proberen je te koppelen aan een ander poppetje dat ze al eerder hadden gemaakt.
Mensen vinden het heel fijn om een poppetje te hebben, want dat geeft rust.
Als nu iemand handelt in strijd met wat het poppetje zou moeten doen komt er geestelijk conflict.
Daarna kan je in forums openlijk zien wat voor keuze gemaakt is.
En dit heeft ook betrekking op jou, maar eigenlijk denk ik dat je het wellicht wel snapt.
[..]
Adoratie betekent hardere bassos tot het verdwijnt.
Meestal gaat het eerst over in iets anders dan vriendelijk.
Dus houd het inhoudelijk en ontwijk discussies over een persoonlijkheid van posters.
Tenzij je er zin in hebt natuurlijk.
Yup.quote:Op maandag 14 september 2009 19:49 schreef mediaconsument het volgende:
Zegt de term the next level jou iets trouwens?
prachtig antwoord Bassos! Hier kan ik me in vinden!quote:Op maandag 14 september 2009 19:55 schreef bassos het volgende:
[..]
Yup.
dat is heel bijzonder.
Het heeft te maken met kunstmatig leven.
Vet cool.
Ding.
het is ook een indicatie dat de poster die het post een noob is.
maar dat terzijde.
En daar ben ik trots op. Ik mag van geluk spreken dat ik mensen tegenkom die dit aspect van het leven begrijpen, en ik dus maar al te goed bekend ben met het feit dat ik nog veel moet leren om verder te kunnen. Maar wat uit je post opmaak, is dat jij denkt dat leven kunstmatig is?quote:Op maandag 14 september 2009 19:55 schreef bassos het volgende:
[..]
Yup.
dat is heel bijzonder.
Vet cool.
Ding.
maar dat terzijde.
Level 80 Dark Knight (of hoe heten die dingen?quote:Op maandag 14 september 2009 19:55 schreef bassos het volgende:
[..]
Yup.
dat is heel bijzonder.
Vet cool.
Ding.
maar dat terzijde.
Waarschijnlijk informatie op doen?quote:Op maandag 14 september 2009 19:41 schreef bassos het volgende:
Mijn vraag is :
Op basis van welke informatie heb je besloten dat reiki niet vaag is ?
quote:Op maandag 14 september 2009 20:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk informatie op doen?
Ik heb wow gespeeld.quote:Op maandag 14 september 2009 19:59 schreef Flammie het volgende:
Bassos speel jij Wow of Everquest?"Ding"
Dit topic heeft last van toeschouwers die niet meer naar bassos durven reageren omdat ze dan pipo of fucktard genoemd worden. Ik vond dat ook best eng in het begin.quote:Op maandag 14 september 2009 20:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Level 80 Dark Knight (of hoe heten die dingen?)
Dit topic is echt aan het falen zoals het nu loopt....
Welke race en class hadden je voorkeur?quote:Op maandag 14 september 2009 20:05 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik heb wow gespeeld.
Guild-management is waarom ik zo vaak raidleader werd en guilddestroyer.
Ik weet wat ik doe, dus ook in wow.
Dus weet ik het beter dan andere raiders en kan het ook nog beter uitleggen dan vage grieken oid.
Dan wordt je altijd raidleader.
(ik heb het meermaals geweigerd, maar tja, een noob aan het stuur verzorgt ook geen progress)
Nu heb ik een afwijking.
Ik heb een overweldigende voorliefde voor de waarheid.
Bijkomend nadeel :
Ik kan dat prima verwoorden.
Killer of guilds :
Ik weet dat eerder dan de persoon in kwestie.
Dus ik ben ongeschikt als raidleader in een casual guild.
Maar ik speelde maar half hardcore.
En daarna komt het absolute probleem :
Ik ben te lief, dus deel geen straf uit.
Dat is altijd het einde van hardcore.
Ach je kent het en leest er overheen. Schelden is een gebrek aan vocabulair zeggen zequote:Op maandag 14 september 2009 20:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dit topic heeft last van toeschouwers die niet meer naar bassos durven reageren omdat ze dan pipo of fucktard genoemd worden. Ik vond dat ook best eng in het begin.
hey fucktard, pipo s mogen dan eng en evil zijn,quote:Op maandag 14 september 2009 20:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dit topic heeft last van toeschouwers die niet meer naar bassos durven reageren omdat ze dan pipo of fucktard genoemd worden. Ik vond dat ook best eng in het begin.
Ik ben gewoon kapot gescholden.quote:Op maandag 14 september 2009 20:09 schreef Flammie het volgende:
Mediaconsument zei zelf dat er alleen gescholden word als je niet de diepte in durft te gaan....
En nu word ie zelf verrot gescholden...
Backfire topic dus!
Word jij ook al aanbeden?quote:Op maandag 14 september 2009 20:10 schreef Exoteria het volgende:
[..]
hey fucktard, pipo s mogen dan eng en evil zijn,
maar jagen mij niet weg hoor.
één naaldhak op de adamsappel en ze gaan ook liggen.
wellicht heeft bassos niet zo heel veel interessants te vertellen...
of misschien komt er niet zo veel interessants uit omdat je niet interessant hoeft te lullen als je toch al aanbeden wordt.
WOW past dan wel weer in mijn straatje, maar daar kom ik niet voor naar truth.
Reageren? Om te communiceren op een bepaalde diepte is wel eenzelfde golflengte nodig nog steeds hequote:Op maandag 14 september 2009 20:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 20:11 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik ben gewoon kapot gescholden. Pff.
Morrowind PWNT Oblivion BIG TIME!quote:Op maandag 14 september 2009 20:06 schreef Michielos het volgende:
Ik ben nu een level 12 Asassin in Morrowind trouwens
Ook maar meteen Tribunal en Bloodmoon installed en Oblivion
quote:
Diepte is > door de oppervlakkigheid heen gaan.quote:Op maandag 14 september 2009 20:14 schreef Bastard het volgende:
Wat is diepte eigenlijk? Dat is iets langer dan 1 vage post en de rest laten aanvullen wat het mogelijk zou kunnen zijn wat er bedoeld word mag ik hopen.
Jij weet nog niet wat diepte is. Met je googcheltrucsquote:
Van cola ga je DDDDDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDD.quote:Op maandag 14 september 2009 20:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Diepte is > door de oppervlakkigheid heen gaan.Zo, en nu schenk ik nog een colaatje bij.
17 maakt 8 is het teken van de lemniscaat, het eeuwige, de cyclusquote:Op maandag 14 september 2009 20:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jij weet nog niet wat diepte is. Met je googcheltrucs
Pipo.
echte kennis is 17
fok!tard
quote:Op maandag 14 september 2009 20:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jij weet nog niet wat diepte is. Met je googcheltrucs
+ 4 )maal 2quote:Pipo.
echte kennis is (17
quote:fok!tard
quote:Op maandag 14 september 2009 20:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Van cola ga je DDDDDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDD.
Ye ik ben nu overal aan eht ronddolen en side quests aan het doen. heb er kk veel fun aanquote:Op maandag 14 september 2009 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Morrowind PWNT Oblivion BIG TIME!
Er is trouwens een geweldige mod met dat de eerste stad echt friggin' HUGE is, compleet met underground scenevol drugs, seks, drank enz!Er zit nog een quest aan vast met een sexy vamierin die een kinky catfight houdt met een andere chick!
![]()
Sowieso vind ik de gameplay en de sfeer van Morrowind veel fijner als die van Oblivion.
Degene die het vraagteken vergeet.quote:Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef Exoteria het volgende:
[..]
DÉ weg om alle antwoorden te krijgen dus.
Wie is hier nou de n00b
quote:Op maandag 14 september 2009 20:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Degene die het vraagteken vergeet.
Top spel!quote:
Het klonk als een vraag. Jij kunt het weten.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 20:21 schreef bassos het volgende:
De zieligheid van sommige posters druipt ervan af.
Boo fucking hoo.
Stelletje groepsgedwongen vastgeroeste meedoeners aan wat de omgeving van je verlangt.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:21 schreef bassos het volgende:
Boo fucking hoo.
Stelletje groepsgedwongen vastgeroeste meedoeners aan wat de omgeving van je verlangt.
Zonder hen, geen leven. Een huis kan dan ook moeilijk zonder meubulair.quote:Op maandag 14 september 2009 20:21 schreef bassos het volgende:
Boo fucking hoo.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:22 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het klonk als een vraag. Jij kunt het weten.
Vampieren zijn cheyl!quote:Op maandag 14 september 2009 20:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Top spel!Heb hem alleen niet uitgespeeld omdat ik het einde ruk vind.. maar prima mee vermaakt, ik bleef vampier
Beetje puberale gedachten niet?quote:Op maandag 14 september 2009 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus als iedereen jou afbekt is de wereld gek en niet jij?
De wens is de vader van de gedachte? Waar het hart vol van zit?quote:Op maandag 14 september 2009 20:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Van cola ga je DDDDDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDD.
ye ik speel nu Morrowind atmquote:Op maandag 14 september 2009 20:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Top spel!Heb hem alleen niet uitgespeeld omdat ik het einde ruk vind.. maar prima mee vermaakt, ik bleef vampier
Wie opent een bloed-fetish topic in [SEX]?quote:Op maandag 14 september 2009 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Vampieren zijn cheyl!Extreme tip: Vampire the masquerade - Bloodlines! (SPEEL EEN MALKAVIAN!!!
)
quote:Op maandag 14 september 2009 20:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zonder hen, geen leven. Een huis kan dan ook moeilijk zonder meubulair.
Morrorwind schijnt ook beter te zijn maar ik game alleen op de 360quote:Op maandag 14 september 2009 20:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
ye ik speel nu Morrowind atmHierna ga ik door met Tribunal, Bloodmoon en daarna oblivion. Moet garant staan voor vele jaren gameplezier mijn inziens
Huizen zijn ook subjectiefquote:Op maandag 14 september 2009 20:25 schreef Exoteria het volgende:
[..]
waarom niet?
Ik heb in een huis zonder meubilair gewoond.
quote:
Zal erg gezellig zijn geweest dan.quote:Op maandag 14 september 2009 20:25 schreef Exoteria het volgende:
[..]
waarom niet?
Ik heb in een huis zonder meubilair gewoond.
Ik denk eerder met:quote:Op maandag 14 september 2009 20:29 schreef bassos het volgende:
De vraag zou eventueel kunnen zijn waarom zoveel posters (inclusief mods) offtopic zijn.
Ik heb daar wel een :
" Ik zie " over.
Zou het te maken hebben met ontwijkingsgedrag gevoed door angst ?
Vast niet....
pipo's.
Ik kan het ook buiten een huis gezellig hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 20:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zal erg gezellig zijn geweest dan.
*Stormt ff binnen bij het lezen van*quote:Op maandag 14 september 2009 20:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wie opent een bloed-fetish topic in [SEX]?
Wat was de class van je main? En welk ras?quote:Op maandag 14 september 2009 20:29 schreef bassos het volgende:
De vraag zou eventueel kunnen zijn waarom zoveel posters (inclusief mods) offtopic zijn.
Ik heb daar wel een :
" Ik zie " over.
Vast niet....
pipo's.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zal erg gezellig zijn geweest dan.
offtopic? Oh ja de games even, excuus.. we proberen je te doorgrondenquote:Op maandag 14 september 2009 20:29 schreef bassos het volgende:
Ik heb daar wel een :
" Ik zie " over.
Vast niet....
pipo's.
Dan maak je een kloon aan... bassos2 ofzoquote:Op maandag 14 september 2009 20:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
*Stormt ff binnen bij het lezen van*
Ik zou wel willen, maar ik durf die kant van mij
niet open en bloot prijs te geven op tha interwebz
Alles heeft dan ook een begin. Ik zou overigens ook niet in een rommelig huis kunnen wonen. Te veel meubulair is niet fijn.quote:Op maandag 14 september 2009 20:32 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Het had inderdaad meer inhoud!
en die inhoud probeer ik nu dagelijks te behouden, ondanks de aanwezigheid van computers, games,leren bankstellen en sfeerhaarden
Ik zal er ff over nadenkenquote:Op maandag 14 september 2009 20:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan maak je een kloon aan... bassos2 ofzo
Sfeerhaard? Ik wil er hier nog eentje kopen!quote:Op maandag 14 september 2009 20:32 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Het had inderdaad meer inhoud!
en die inhoud probeer ik nu dagelijks te behouden, ondanks de aanwezigheid van computers, games,leren bankstellen en sfeerhaarden
Ja!quote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Sfeerhaard? Ik wil er hier nog eentje kopen!Ben nog rond aan het snuffelen voor een mooie betaalbare.
OMFG.quote:Op maandag 14 september 2009 20:36 schreef ToT het volgende:Het schijnt DE krachtigste vorm te zijn, nog krachtiger als Tera Mai.
<snip complete en totale nubishness>
Volgens mediaconsument komt dat door het volgendequote:Op maandag 14 september 2009 20:48 schreef Dragorius het volgende:
Ik ben je gebrek aan respect nu best wel zat overigens, bassos
Aan jezelf te danken dus dragorius!!!quote:Ik neem aan dat de rest duidelijk is. Korte samenvatting voor de zekerheid: Ben eerlijk, steek wat moeite in je onderzoek en laat het lef zien dat je met Bassos de diepte in durft te gaan, anders zal hij je uitschelden. Ow, en laat je niet afleiden!
Het is pas een punt als je haptquote:Op maandag 14 september 2009 20:48 schreef Dragorius het volgende:
En waarom zou jij enige vorm van respect verdienen terwijl je zoveel moeite doet om het te vernietigen ?quote:Op maandag 14 september 2009 20:48 schreef Dragorius het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 20:48 schreef Dragorius het volgende:
Die hoogmoed siert je nietquote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef bassos het volgende:
[..]
En waarom zou jij enige vorm van respect verdienen terwijl je zoveel moeite doet om het te vernietigen ?
Lieve Exoterica,quote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef Exoteria het volgende:
Daar heb je ook weer een punt.quote:
quote:
Welke hoogmoed ?quote:Op maandag 14 september 2009 20:53 schreef Bastard het volgende:[..]Die hoogmoed siert je niet![]()
Die val komt er welquote:
Kijk, da's dus ook waarom ik niet de diepte in ga met bassos. Ik laat me niet uitschelden / kleineren / whatever.quote:Op maandag 14 september 2009 20:55 schreef Exoteria het volgende:
[..]
daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Het ontneemt verschillende mensen de goede zin serieus te posten.
Als er een arrogant balletje de bus uitstapt kan ik mij ook maar net bedwingen mijn voet niet uit te steken.
Iets dergelijks, maar dan met een baseball knuppel en een schedel, roept bassos met vlagen ook bij mij op.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef bassos het volgende:
[..]
Lieve Exoterica,
Ik antwoord je niet met een reden.
Je wil nog helemaal geen antwoord van me.
Dat is prima.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk, da's dus ook waarom ik niet de diepte in ga met bassos. Ik laat me niet uitschelden / kleineren / whatever.
Mij maakt-ie de pis niet lauw hoor.
We hebben een RESPECTVOLLE discussie, of helemaal geen!
Een echte.quote:Op maandag 14 september 2009 20:56 schreef Exoteria het volgende:[..]antwoord op welke vraag?
Ohhh dus JIJ was dat grietje in die varkensvleeskeurmerkreclame (Scrabblewoord, 3x woordwaarde, kassa!quote:
Wat beperkt.quote:Op maandag 14 september 2009 20:56 schreef ToT het volgende:[..]Kijk, da's dus ook waarom ik niet de diepte in ga met bassos. Ik laat me niet uitschelden / kleineren / whatever.
Mij maakt-ie de pis niet lauw hoor.
We hebben een RESPECTVOLLE discussie, of helemaal geen!
Dussss.... als mensen je voor rotte vis uitmaken en publiekelijk afzeiken, zijn ze verplicht te antwoorden, anders ben je maar een minderwaardig figuurtje?quote:Op maandag 14 september 2009 21:00 schreef bassos het volgende:
[..]
Wat beperkt.
En dat voor een Master in Reiki.
Die ook vragen ontwijkt.
Vet man, dat Reiki.
Ik heb je niet voor rotte vis uitgemaakt.quote:Op maandag 14 september 2009 21:01 schreef ToT het volgende:[..]Dussss.... als mensen je voor rotte vis uitmaken en publiekelijk afzeiken, zijn ze verplicht te antwoorden, anders ben je maar een minderwaardig figuurtje?
quote:Op maandag 14 september 2009 21:03 schreef Dragorius het volgende:
Niet happen ToT, hier moeten we boven staan leviteren
quote:Op maandag 14 september 2009 21:04 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik heb je niet voor rotte vis uitgemaakt.
Ik claim dat reiki een geldklopperij scam is.
En ik claim dat jij die een Master als Reiki-whatever claimt niet verfijnder is geworden door die titel.
Je gedrag toont ook aan dat je nog best wel jezelf wat nederiger zou kunnen opstellen.
(aangezien je ervaring ook zuigt)
En jij hebt het recht op jouw houding, omdat.....?quote:Op maandag 14 september 2009 21:04 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik heb je niet voor rotte vis uitgemaakt.
Ik claim dat reiki een geldklopperij scam is.
En ik claim dat jij die een Master als Reiki-whatever claimt niet verfijnder is geworden door die titel.
Je gedrag toont ook aan dat je nog best wel jezelf wat nederiger zou kunnen opstellen.
(aangezien je ervaring ook zuigt)
Dat is precies het puntje.quote:Op maandag 14 september 2009 21:05 schreef Dqod het volgende:[..]Ohh ja.. Het is die titel van Reiki-Master die hem verfijnder maakt of niet
Waarom zou iemand die claimt verfijnder te zijn dan de rest hier dat echt zijn?quote:Op maandag 14 september 2009 21:08 schreef bassos het volgende:
Waarom zou een echt meester in wat dan ook claimen een meester te zijn in wat dan ook ?
Tja ach de term "master" is gewoon een titel die je krijgt als je cursussen mag geven en bepaalde inwijdingen hebt gehad, that's it. Ik ben echt geen überheerstende meester over wat dan ook hoor!quote:Op maandag 14 september 2009 21:08 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat is precies het puntje.
Waarom zou een echt meester in wat dan ook claimen een meester te zijn in wat dan ook ?
Tenzij het een doel nastreeft.
Als het wel een doel nastreeft, dan openbaar ik met liefde wat dat dan is.
Tot nutoe nieobest
lalalalala.
Wat heeft het feit dat hij claimt een reiki-master te zijn van doen met zijn reageren..quote:Op maandag 14 september 2009 21:08 schreef bassos het volgende:
[..]
Tot nutoe nieobest
lalalalala.
Kijk hoe de verdediging van gekoesterde popjes wordt verdedigd.quote:Op maandag 14 september 2009 21:06 schreef Dragorius het volgende:
Gelukkig ben jij de nederigheid zelve, bassos
Moet je z'n opmerking niet gaan omzeilen..quote:Op maandag 14 september 2009 21:11 schreef bassos het volgende:
[..]
Kijk hoe de verdediging van gekoesterde popjes wordt verdedigd.
(in de serie van hoe de geest werkt)
ToT heeft tenminste niet zo'n denigrerende houding in discussies. Dat siert hemquote:Op maandag 14 september 2009 21:11 schreef bassos het volgende:
[..]
Kijk hoe de verdediging van gekoesterde popjes wordt verdedigd.
(in de serie van hoe de geest werkt)
Je krijgt met zo'n cursus het idee mee dat je geld moet vragen voor het genezen van jezelf.quote:Op maandag 14 september 2009 21:09 schreef ToT het volgende:
Verder of Reiki geldklopperij is:
Natuurlijk, zonder Reiki kun je ook echt wel met energie werken, geen probleem! Je krijgt alleen wel een goede start mee met zo'n cursus
quote:Op maandag 14 september 2009 21:15 schreef bassos het volgende:
[..]
Je krijgt met zo'n cursus het idee mee dat je geld moet vragen voor het genezen van jezelf.
Of was je nog niet zover dat je ook te horen kreeg dat er maar 1 ding per universum gaande is ?
Je moet gewoon een baan hebben.
En daarnaast iets studeren.
(of dat nu self-studie is of niet)
En daardoorheen ben je ook nog gevoelig.
Reiki leert je niets wat je niet gratis en beter via internet kan leren.
Alles wat het verschil maakt is of je het daadwerkelijk doet.
Dagelijks.
Dat vind jij prettig.quote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef Dragorius het volgende:[..]ToT heeft tenminste niet zo'n denigrerende houding in discussies. Dat siert hem![]()
En jij denkt nog steeds dat als ik iets post het persoonlijk is.quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef Dragorius het volgende:[..]Het is duidelijk dat je ToT in ieder geval niet kent
Liever pret dan uit-de-hoogte-doen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat vind jij prettig.
Dat is iets anders.
Als je alleen prettig ervaart is het leven zo vlak.
Nogmaals:quote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Liever pret dan uit-de-hoogte-doen.
Dat hele uit de hoogte doen hebben jullie noobs zelf verzonnen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef Dragorius het volgende:[..]Liever pret dan uit-de-hoogte-doen.
Ga al je topics nog eens bij langs zou ik zeggenquote:Op maandag 14 september 2009 21:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat hele uit de hoogte doen hebben jullie noobs zelf verzonnen.
Of misschien toch niet.
Wie weet.
Doe mij maar een citaat van Bassos die uit de hoogte doet.
Wow, wat een goed citaat.quote:Op maandag 14 september 2009 21:22 schreef ToT het volgende:
Lezen doe je ook niet, want ik zeg JUIST dat je zonder een Reiki-cursus ook wel met energie kunt werken!
Verder valt het me ONTZETTEND op dat je dingen hier ongelooflijk zit te verdraaien. Lees de posts hier allemaal eens goed terug. Jij zegt A, mensen reageren B er op, en dan combineer je B weer met Q in plaats van met A, om je gelijk te krijgen of om het punt te omzeilen.
Wat je eerder hebt gezegd straalt er inderdaad van af: je zit hier enkel met het verdrijven van je verveling als doel.
Kunnen we het er nu over eens zijnquote:Op maandag 14 september 2009 21:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Of misschien toch niet.
Wie weet.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:24 schreef bassos het volgende:
[..]
Wow, wat een goed citaat.
Naja, voor een reiki master.
En dat zou dan precies iets zijn waarmee je aangeeft de uitdaging uit de weg te gaan.quote:Op maandag 14 september 2009 21:23 schreef Dqod het volgende:[..]Ga al je topics nog eens bij langs zou ik zeggen
"Toch?"quote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef bassos het volgende:
[..]
En dat zou dan precies iets zijn waarmee je aangeeft de uitdaging uit de weg te gaan.
Maar dat zou jij nooit doen.
Toch ?
quote:Op maandag 14 september 2009 20:50 schreef Flammie het volgende:
[..]
Volgens mediaconsument komt dat door het volgende
[..]
Aan jezelf te danken dus dragorius!!!
In de categoriequote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef ToT het volgende:[..]BEDANKT!!!!! Oh God, geweldig: je hebt nu overduidelijk aangetoond dat je niets meer dan een ordinaire troll bent!
![]()
Waarom praat je over jezelf in de derde persoon?quote:Op maandag 14 september 2009 21:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Of misschien toch niet.
Wie weet.
Het was niet lang wachten.quote:Op maandag 14 september 2009 21:24 schreef ToT het volgende:
Toch grappig dat er maar één persoon het voor bassos opnam en dat hij als dank publiekelijk een mes in de rug kreeg!![]()
Hier wil ik nog wel even op inhaken...quote:Op maandag 14 september 2009 20:46 schreef bassos het volgende:
Ben ik gebanned test 1 ;
[..]
OMFG.
Je denkt nog steeds dat het iets buiten jezelf is.
En dat is een Master dames en heren.
U hoort het goed.
Een Master in Reiki daadwerkelijk schreef zijn/haar eigen post.
(tot)
Reiki is aldus een obstakel wat overwonnen kan worden als je wel je eigen verantwoordelijkheid neemt.
Energiewerk is wat ze doen.
Hun tekens zijn slappe aftreksels.
Jij weet nooit wat de maker zou kunnen bedoelen.
Maak je focking eigen symbolen.
Wees es wel verantwoordelijk voor wat je doet.
Ik wil best mensen suggesties geven over aandachtsgebieden waar je eventueel naar zou kunnen kijken.
Iets verwerpelijks als de schijn van Reiki zou ik nooit doen.
Mensen overtuigen dat ze speciaal zijn omdat ze een beetje kunnen voelen is een obstakel.
In het geval van Reiki zelfs nog erger, omdat Reiki puur en alleen bestaat om geld uit je zak te kloppen.
(en dat is de reiki die die AMERIKAANSE VROUW heeft verzonnen.)
Maar jullie Reiki fans slikken het als zoete koek.
Terwijl als de daadwerkelijke oefeningen langskomen die je moet doen om energie te kunnen doorgeven :
...
Niets.
Dus noobs.
En dan reiki gaan doen op basis van geen voorafgaande informatie is ?
Het is angst voor je eigen verantwoordelijkheid.
Ja wel lekker handig die door andere mensen gemaakte symbolen.
Laten we die maar gebruiken want dan kunnen we verantwoordelijkheid voor ons handelen ook afschuiven.
Pipos.
Geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 14 september 2009 20:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Level 80 Dark Knight (of hoe heten die dingen?)
Dit topic is echt aan het falen zoals het nu loopt....
Dat verbaast mij ook zo.quote:Op maandag 14 september 2009 21:24 schreef ToT het volgende:
Toch grappig dat er maar één persoon het voor bassos opnam en dat hij als dank publiekelijk een mes in de rug kreeg!
Dat je meesters noemt als in de westerse betekenis zegt genoeg over hoeveel je ervan weet bassos...quote:Op maandag 14 september 2009 21:08 schreef bassos het volgende:
[..]
Tot nutoe nieobest
lalalalala.
Bullshit.quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef erodome het volgende:[..]<SYMBOLEN> Hier wil ik nog wel even op inhaken...
Sommige symbolen zijn zo oud als de wereld zelf en hebben daar het vele gebruik hun eigen kracht gekregen, beter gezegd, ze verwijzen naar een kracht in jezelf waarvan je je niet bewust was.
Kortom, reiki is bullshit.quote:Als ik Usui bekijk, wat voor mij mijn favo is dan heb ik het aangeleerd met de symbolen, later was het niet meer nodig omdat je wist waar het vandaan kwam in je.
Ja, maar die zijn geheim.quote:Wel zijn ze goed uitgelegd, van manier van schrijven tot wat welk deel doet, het is dus niet zo zonder enige kennis.
Kortom, citaat van een Reiki Master dat reiki bullshit is.quote:Kortom, pas aan het eind van je leven begin je een beetje een ok genezer te worden als je veel inzet hebt getoond.
Ja, ik ook.quote:Op maandag 14 september 2009 21:46 schreef Dqod het volgende:
Depressief word ik ervan..
Ik ga even geestverrijkende tv kijken
Later bassos en snoesjes
Dat deed hij in de laatste post van hem boven je volgens mij. De rest vind ik eigenlijk ook wel oprecht.quote:Op maandag 14 september 2009 21:48 schreef Dragorius het volgende:
Jammer dat je mijn post negeert. Te confronterend?
Oh en media, waarom denk je nog steeds dat bassos iets "serieus" heeft in te brengen?
Dat is een kwestie van loslaten van het verleden voor de gelukzaligheid van het heden.quote:Op maandag 14 september 2009 21:46 schreef Dqod het volgende:Depressief word ik ervan..
quote:Op maandag 14 september 2009 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Dan maar Project Catwalk
Dank je voor je wijze raadquote:Op maandag 14 september 2009 21:49 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van loslaten van het verleden voor de gelukzaligheid van het heden.
Dat deed ie nietquote:Op maandag 14 september 2009 21:49 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat deed hij in de laatste post van hem boven je volgens mij. De rest vind ik eigenlijk ook wel oprecht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij valt niet op mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Interpretatie, daar gaat het om.quote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat deed ie niet
Oprecht? ja, zijn getroll is inderdaad oprecht. Hij geeft immers zelf toe dat ie meer uit verveling in TRU post.
Ja, het ligt nog steeds compleet aan mij.quote:Op maandag 14 september 2009 21:48 schreef Dragorius het volgende:
Jammer dat je mijn post negeert. Te confronterend?
Gast.... hoe interpreteer jij scheldwoorden dan? Als verborgen uitingen van liefde?quote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Interpretatie, daar gaat het om.
Misschien moet je je mond eens gaan spoelen, met zeep.quote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef bassos het volgende:
[..]
Ja, het ligt nog steeds compleet aan mij.
Ik kan maar nog steeds niet de fantaweldige posts die de mensheid verfijnen doorgronden.
Misschien kan je ook ff niet als een fucktard posten, maar in je hoek gaan zitten en je bek houden tot je wel inhoudelijk kan posten ?
't is maar een idee.
Als je maar weet > to the victor go the spoilsquote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wij laten jou alleen in de arena met Bassos
Misschien moet jij eens echt gaan beginnen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Dragorius het volgende:[..]Misschien moet je je mond eens gaan spoelen, met zeep.
Van sommige symbolen weten we dat ze duizenden en duizenden jaren oud zijn, neem de cirkel eens als klassiek voorbeeld, van wat we weten van de menselijke geschienis weten we dat al die tijd dat symbool er al was.quote:Op maandag 14 september 2009 21:44 schreef bassos het volgende:
[..]
Bullshit.
Niemand kan weten wat voor symbolen in het begin van tijd bestonden.
Verhalen over ' dat het zo lang geleden was ' zijn bullshit.
Je weet er weinig van bassos, echt...quote:Kortom, reiki is bullshit.
Naja, een geldklopperij.
Doe gratis beschikbaar en door mij gelinked energiewerk en sigil werk en je bent kilometers voorbij reiki noobs.
Dat geheim valt wel mee, dat is iets van later ipv in de oorsprong en in deze tijd kan iedereen die betekenis en alles prima krijgen zonder bij een cluje te moeten horen(bv boek van diana stein).quote:Ja, maar die zijn geheim.
Dat is precies dezelfde onzin als dat een studentenvereniging leuker wordt door ontgroening.
(en ja, dat is precies hetzelfde concept)
[..]
Kortom, citaat van een Reiki Master dat reiki bullshit is.
Doe focking energiewerk en neem verantwoordelijkheid.
Bassos die iets refereert is wel serieus.
(en ja dat is derde persoonreferentie)
<snip kan links, kan rechts, laten we kijken wat je antwoord>
Dat ligt aan de context waarin deze scheldwoorden zich bevinden. Meestal ligt dat eigenlijk ook aan mezelf eigenlijk.quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Gast.... hoe interpreteer jij scheldwoorden dan? Als verborgen uitingen van liefde?
Misschien moet je eens op jezelf reflecteren hoe je in de discussie staatquote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef bassos het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens echt gaan beginnen.
Focking poser.
Doe dan es echt trainen.
Je bent nu alleen maar aan het klagen.
Pipo.
Nu jij weer.
Mwoah, ik kan me wel vinden in zijn mening over dat je het ook zonder inweiding kan doen (hoeft niet, kan welquote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat deed ie niet
Oprecht? ja, zijn getroll is inderdaad oprecht. Hij geeft immers zelf toe dat ie meer uit verveling in TRU post.
Mijn motto blijft > Pais en Vree gaan eeuwig meequote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat ligt aan de context waarin deze scheldwoorden zich bevinden.
Socrates zei dit ook al eens.
"Acht niet hen hoog die al uw woorden en daden prijzen, maar hen die u welgemeend op uw fouten wijzen."
Hij heeft wel meer interessants gezegd dan enkel die wijsheidquote:Dit was weer de wekelijkse Socrates post overigens.
Waarom vind jij het zo belangrijk hoe Bassos over je denkt?quote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat ligt aan de context waarin deze scheldwoorden zich bevinden.
"Acht niet hen hoog die al uw woorden en daden prijzen, maar hen die u welgemeend op uw fouten wijzen."
[ afbeelding ]
Dit was weer de wekelijkse Socrates post overigens.
Dan kun je belangrijke informatie missen. Mjah, uiteindelijk leer je toch wel wat je moet leren.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mijn motto blijft > Pais en Vree gaan eeuwig mee
als iemand scheldwoorden, in welke context dan ook, nodig heeft om zijn punt te maken, dan ga je al aan je doel voorbij, dan heb ik zoiets van -->
Dit is dan ook op deze situatie van toepassing.quote:Hij heeft wel meer interessants gezegd dan enkel die wijsheid
bassos had het niet zo op die oude grieken overigens.quote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat ligt aan de context waarin deze scheldwoorden zich bevinden. Meestal ligt dat eigenlijk ook aan mezelf eigenlijk.
[ afbeelding ]
Dit was weer de wekelijkse Socrates post overigens.
quote:Dus weet ik het beter dan andere raiders en kan het ook nog beter uitleggen dan vage grieken oid.
Ok, prima, ik wil best geloven dat de oorspronkelijke genezer geen geld wilde.quote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef erodome het volgende:
<snip je snapt het onderwerp niet, maar ok, prima>
[quote]Ik heb mijn reiki kennis gratis gekregen en heb geleerd dat dat de manier is, gratis kennis krijgen, gratis doorkrijgen, Usui zelf gaf gratis les, alleen bij behandelingen is hij over gegaan op "betaling" vaak in de vorm van latere arbeid omdat de moeite die mensen erin moesten steken het succes van behandeling erg veel goed deed, wat een harde waarheid is in de realiteit.
WTF ?quote:Ik weet het, jij bent zoveel beter
Iemand die denkt dat ik een positie heb....quote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef Dragorius het volgende:[..]Misschien moet je eens op jezelf reflecteren hoe je in de discussie staat![]()
Geen splash zonder een bang.quote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef jogy het volgende:[..]Verschil was dan wel dat hij het wat rustiger bracht waardoor mensen wel in discussie wilde gaan zonder de verstorende elementen van vijandigheid tussen alle partijen.
Mensen in de verdediging willen zich verdedigen en dat kan ook ten koste gaan van het onderwerpquote:Op maandag 14 september 2009 22:39 schreef bassos het volgende:
[..]
Geen splash zonder een bang.
(is nederlandstechnisch ook nog ok)
Persoonlijk vind ik het nog steeds interessant, al is het alleen maar door de reacties van anderen. En er is wel een reden dat er elke keer weer animo is voor zijn posts, niet alleen omdat hij een 'leuke rant' op kan zetten want die mensen blijven niet langer dan een paar dagen populair. De beste manier om hem 'monddood' te maken is door niet meer op hem te reageren en tot op heden lukt niemand dat. Denk daar maar eens over naquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Flammie het volgende:
Ps Hoeveel van dit soort Bassos threads willen we nog?
Ik vind Reiki, aliens, motmannen en zelfs Ogilvie nog interessanter dan dit
Het is een over en weer gescheld. Als je dit interessant vind, dan kun je net zogoed een standaard KLB topic openenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het nog steeds interessant, al is het alleen maar door de reacties van anderen. En er is wel een reden dat er elke keer weer animo is voor zijn posts, niet alleen omdat hij een 'leuke rant' op kan zetten want die mensen blijven niet langer dan een paar dagen populair. De beste manier om hem 'monddood' te maken is door niet meer op hem te reageren en tot op heden lukt niemand dat. Denk daar maar eens over na. Jullie voeden hem zelf. Als je het niet interessant vindt dan laat je hem links liggen, simpel genoeg.
Als je het niet interessant vindt, waarom blijf je dan terugkomen? (niet specifiek aan jou gericht overigens) En de reden dat het nog steeds in TRU staat is dat er her en der goede TRU achtige informatie/aanwijzingen gegeven worden. Als dit niet zo was geweest was het allang doodgebloed of hadden ik of bastard er in ieder geval allang een stokje voor gestoken. Je hoeft het niet eens te zijn met de informatie die er (sporadisch) gegeven wordt maar het geeft in ieder geval wel een alternatief inzicht.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het is een over en weer gescheld. Als je dit interessant vind, dan kun je net zogoed een standaard KLB topic openen
Het is ook geen argument waarom dit uberhaupt in de verste verte iets met TRU te maken heeft.
Eensquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:57 schreef Trippii het volgende:
Anyway, ik kan het nog steeds vinden in bassos zijn posts, alleen jammer van de manier waarop.
In emo's:
Erodome![]()
![]()
![]()
Bassos:![]()
De reden dat ik terug blijf komen is omdat ik eht om te gillen vind hoe elke TRU user die claimt Bassos te begrijpen gewoon belachelijk wordt gezet en afgezeikt wordt door diezelfde Bassos.. Ik lach me i.i.g. stuk om die stompzinnigheid van die betweters.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je het niet interessant vindt, waarom blijf je dan terugkomen? (niet specifiek aan jou gericht overigens) En de reden dat het nog steeds in TRU staat is dat er her en der goede TRU achtige informatie/aanwijzingen gegeven worden. Als dit niet zo was geweest was het allang doodgebloed of hadden ik of bastard er in ieder geval allang een stokje voor gestoken. Je hoeft het niet eens te zijn met de informatie die er (sporadisch) gegeven wordt maar het geeft in ieder geval wel een alternatief inzicht.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
De reden dat ik terug blijf komen is omdat ik eht om te gillen vind hoe elke TRU user die claimt Bassos te begrijpen gewoon belachelijk wordt gezet en afgezeikt wordt door diezelfde Bassos.. Ik lach me i.i.g. stuk om die stompzinnigheid van die betweters.
De reden blijft: wat heeft dit met TRU te maken?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:59 schreef jogy het volgende:
En de reden dat het nog steeds in TRU staat is dat er her en der goede TRU achtige informatie/aanwijzingen gegeven worden. Als dit niet zo was geweest was het allang doodgebloed of hadden ik of bastard er in ieder geval allang een stokje voor gestoken. Je hoeft het niet eens te zijn met de informatie die er (sporadisch) gegeven wordt maar het geeft in ieder geval wel een alternatief inzicht.
Zeker waar, ben ook wel een beetje klaar met deze naamtopics in TRU, had gehoopt dat hij al vol zat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Flammie het volgende:
Ps Hoeveel van dit soort Bassos threads willen we nog?
Ik vind Reiki, aliens, motmannen en zelfs Ogilvie nog interessanter dan dit
Gelukkig zit hij bijna volquote:Op dinsdag 15 september 2009 07:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeker waar, ben ook wel een beetje klaar met deze naamtopics in TRU, had gehoopt dat hij al vol zat.
Een filosofisch balletje opgooien is 1, de gesprekpartners trollen is 2.
Het kan ook zonder, de inwijdingen zijn dan ook niet meer dan hulpmiddelen om je open te stellen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoah, ik kan me wel vinden in zijn mening over dat je het ook zonder inweiding kan doen (hoeft niet, kan wel). Intentie, doorzettingsvermogen en creativiteit in hetgeen wat je doet kan goed werken natuurlijk maar dat geldt voor alles en dus ook voor energiewerk.
Er zijn in ieder geval genoeg mensen met een dergelijke mening (zonder het geschreeuw tussendoor), bijvoorbeeld 'yourguardian' die hier een tijd heeft gepost. Verschil was dan wel dat hij het wat rustiger bracht waardoor mensen wel in discussie wilde gaan zonder de verstorende elementen van vijandigheid tussen alle partijen.
De verkrachting van iets moois door een modern sausje van zelfverrijking ipv het originele idee van inzet en ontplooiing, een roeping.quote:Op maandag 14 september 2009 22:03 schreef bassos het volgende:
[..]
Ok, prima, ik wil best geloven dat de oorspronkelijke genezer geen geld wilde.
Hoe vertaal je dat naar reiki cursus ?
Sarcasme bassos, sarcasme....dat is wat anders dan adoratie...quote:WTF ?
Adoratie betekent noodzakelijk vernietiging.
Een idool om na te doen, of een persoon om te emuleren zijn obstakels
Jij bent jij.
Het is 0==0.
<snip>
Durf je niet de diepte in te gaan met Bassos? Waar ben je bang voor?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:04 schreef Bommenlegger het volgende:
Bassos overstijgt zelfs Lambiekje,
Een grotere troll kan je niet vinden op FoK!
Het is maar hoe je het opneemt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeker waar, ben ook wel een beetje klaar met deze naamtopics in TRU, had gehoopt dat hij al vol zat.
Een filosofisch balletje opgooien is 1, de gesprekpartners trollen is 2.
Hoe neem jij het dan op?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het opneemt.
Aan de ene kant noemde hij me noob op het moment dat ik een verkeerde aanname maakte en niet inzag welke review hij bedoelde. Aan de andere kant gaf hij me zelfs een compliment, met opbouwende kritiek die laat zien dat hij goed oplet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe neem jij het dan op?
Als iets wat serieus bedoeld is?
quote:Je hebt een idee, en in plaats van het te proberen te ontkrachten, probeer je het bevestigd te zien.
(dat is een inherente eigenschap van mensen, dus voel je niet geïrriteerd, maar eerder verheugd dat je nu een extra methode hebt om het te beseffen en je initiële respons van je lichaam op basis van een externe stimulus kunt veranderen in iets wat je beter uitkomt.)
Eerlijkheid gepaard gaande met woorden als noob, fucktard en pipo is niet de eerlijkheid die ik persoonlijk waardeerquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:47 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het enige dat ik dan ook echt waardeer aan hem, is zijn eerlijkheid.
Ik begrijp dan ook niet echt waarom je bang bent voor die woorden. Binnen deze context zijn ze overigens zeer goed uitgekozen. Hij zal het dan ook niet persoonlijk bedoelen, maar meer over hoe jij hier overkomt. De rest zal hem allemaal een worst wezen denk ik. Ben blij dat hij nog op je posts reageert zou ik haast zeggen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Eerlijkheid gepaard gaande met woorden als noob, fucktard en pipo is niet de eerlijkheid die ik persoonlijk waardeer
Mijn eerlijkheid is dan dus "anders" maar niet per definitie slechter..of wel, als je die redenering aanhoudt van bassos...want daar moet je schijnbaar "scheldwoorden" gebruiken...
bijna vol![]()
Bang? Nee niet bang, maar het schoffelt een normale discussie meteen onderuit als je je discussiepartner een noob of fucktard noemt. Dan zit je namelijk niet op gelijk niveau en is er dus geen volwaardige discussie mogelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:00 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik begrijp dan ook niet echt waarom je bang bent voor die woorden. Binnen deze context zijn ze overigens zeer goed uitgekozen. Hij zal het dan ook niet persoonlijk bedoelen, maar meer over hoe jij hier overkomt. De rest zal hem allemaal een worst wezen denk ik. Ben blij dat hij nog op je posts reageert zou ik haast zeggen.
Ehm nee, vind ik niet. Je kan gerust over zaken praten binnen een relatie zonder daarbij gescheld te gebruiken. Tenminste, dat is mijn ervaring door het leven heen. Schelden is een uitlaatklep, geen inhoudelijke, constructieve bijdragequote:Hetzelfde in een relatie overigens, als je daar de boel de hele tijd loopt te betuttelen en elk conflict uit de weg gaat, zul je ook heel wat minder goede sex hebben. Dat is het stuk zelfvertrouwen dat nodig is om de relatie sterk te maken, om zodoende eventuele scheidingen in de toekomst te voorkomen. Ik heb namelijk liever een vriendin die mij verrot scheld op het moment dat ze het ergens niet mee eens is, dan eentje die dan met haar vriendinnen gaat praten, onder het mom van kwetsen, zorgen en respect. Aan die laatste heb je niks, op de eerste kun je bouwen.
Of hij laat meteen weten wat je fout doet, omdat je het op een zachte toon waarschijnlijk nog niet begrepen hebt. Ben hem dankbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Bang? Nee niet bang, maar het schoffelt een normale discussie meteen onderuit als je je discussiepartner een noob of fucktard noemt. Dan zit je namelijk niet op gelijk niveau en is er dus geen volwaardige discussie mogelijk.
En blij, blij...het is Fok! en iedereen kan reageren op publieke posts. Ik zou het leuker vinden als hij normaal zou reageren, want hij zal ongetwijfeld veel astrologische kennis hebben. Jammer dat hij dat niet wil overbrengen op een normale manier
Dan zal er in die situatie ook niet veel goede sex voorkomen. Eerder van die owjee, kijk uit, anders doe je me pijn sex.quote:Ehm nee, vind ik niet. Je kan gerust over zaken praten binnen een relatie zonder daarbij gescheld te gebruiken. Tenminste, dat is mijn ervaring door het leven heen. Schelden is een uitlaatklep, geen inhoudelijke, constructieve bijdrage
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:09 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Of hij laat meteen weten wat je fout doet, omdat je het op een zachte toon waarschijnlijk nog niet begrepen hebt. Ben hem dankbaar.
Hoezo? Waarom zou seks in direct verband staan met conflict?quote:Dan zal er in die situatie ook niet veel goede sex voorkomen. Eerder van die owjee, kijk uit, anders doe je me pijn sex.
Dan heb je nog niet veel meegemaakt op dat gebied.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:12 schreef Dragorius het volgende:
Hoezo? Waarom zou seks in direct verband staan met conflict?![]()
Mensen kunnen tussen de lakens heel anders zjin dan hoe ze in het dagelijks leven over komen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet veel meegemaakt op dat gebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |