Dude.quote:Op maandag 14 september 2009 18:58 schreef ToT het volgende:[..]
Right...jij weet mensen te motiveren om met je in discussie te gaan; bij voorbaat al suggereren dat ze illusies hebben.Waarop baseer je dat ik geen Reiki zou hebben? Ja duh, als we gaan mierenneuken over details: "...een Reiki-inwijding hebben waardoor de universele levensenergie in krachtigere vorm door je Reiki-kanalen en chakra's stroomt". Beter zo?
![]()
Nee dude.quote:Ik neem aan dat je bedoelt: vergeleken met gemiddelde mensen?
Dude.quote:Uiteraard stroomt er meer Reiki door mensen heen die een inwijding hebben gehad dan door een gemiddelde persoon die niets met het spirituele heeft.
Ok.quote:Ik zeg echter niet dat een Reiki-inwijding de enige weg is om met energie te werken; het is gewoon een fijne tool!
Hint :quote:DAAR heb je WEL een punt mee: het zit me niet echt lekker dat je maar zomaar voor lief moet aannemen wat die symbolen betekenen en dat niemand je kan vertellen waar ze op gebaseerd zijn. Soms lees je wel een uitleg, maar vaak zijn er meerdere uitleggen, of lijken ze nogal vergezocht.
Ik zie :quote:
Ik zie :quote:Op maandag 14 september 2009 19:55 schreef Dragorius het volgende:
Geen zorgen ToT, het ontmoedigt me geenszins
Ik zie :quote:Op maandag 14 september 2009 20:15 schreef ToT het volgende:Okee, dus ook duidelijk geen mensenkennis. Dat kan nog wel bij het rijtje bij!
Oh oh.quote:Op maandag 14 september 2009 20:16 schreef Dragorius het volgende:
bassos, het is nu duidelijk wat je bent.
Een schaap.
Want schapen blaten ook.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:17 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik zie :
Iemand die het reeds vernietigde zelfbeeld probeert te beschermen.
Leren ze je dat tijdens het hebben van reiki ?
quote:Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef bassos het volgende:
[..]
Oh oh.
De gast-mod die niets weet bedreigt me.
Runn for ze hillz.
Pipo.
Waarom zo denigrerend? Ik adoreer je niet dus je zou op zijn minst neutraal moeten doen tegen mequote:Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef bassos het volgende:
[..]
Oh oh.
Runn for ze hillz.
Pipo.
Op bedreigen staat een ban, ook als je zelf een moderator bent.quote:Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef bassos het volgende:
[..]
Oh oh.
Runn for ze hillz.
Pipo.
Heh.quote:Op maandag 14 september 2009 20:21 schreef ToT het volgende:[..]Op bedreigen staat een ban, ook als je zelf een moderator bent.
Kun je duidelijk omschrijven welke woorden in Dragorius z'n post bedreigend op jou overkomen, en waarom ze jou als persoon zo bedreigend aanvoelen?
Je zei dat Dragorius je zat te bedreigen met die schaap-opmerking. Ik haak er alleen netjes op in en wil je klacht gewoon doorgeven aan de echte moddy's hier. Daar is toch niks mis mee?quote:Op maandag 14 september 2009 20:26 schreef bassos het volgende:
[..]
Heh.
Gast mods.
Altijd goed voor hilariteit.
Als jij het idee hebt dat ik het idee zou kunnen hebben dat iemand in TRU mij daadwerkelijk zou kunnen bedreigen heb je toch wat gemist.
Dus ja man, Dragorius doet vet aggressief tegen mij, tenzij hij dat niet doet natuurlijk.
Maar het is zeker voorgekomen dat hij en ik elkaar niet zozeer als een wals benaderden, maar meer als een tapdance.
En nu jij.
Wie ben jij eigenlijk ?
Mee eens, bedankt voor het ingrijpen.quote:Op maandag 14 september 2009 20:31 schreef Bastard het volgende:
Mensen, dit was tot op de laatste pagina na een respectvol en mooi topic, gaarna de SC tot een minimum beperken, en ontopic blijven.
Heb je geen respect voor reiki, prima, dan is dit niet je topic en post je niet.
Ik vraag alleen maar aan een 'self-proclaimed' reiki master wie hij/zij dan is.quote:Op maandag 14 september 2009 20:31 schreef Bastard het volgende:
Mensen, dit was tot op de laatste pagina na een respectvol en mooi topic, gaarna de SC tot een minimum beperken, en ontopic blijven.
Heb je geen respect voor reiki, prima, dan is dit niet je topic en post je niet.
Het schijnt DE krachtigste vorm te zijn, nog krachtiger als Tera Mai.quote:Op maandag 14 september 2009 20:32 schreef Dragorius het volgende:inderdaad, on-topic weer >
Die Tibetaanse Reiki, ToT, jij hebt me al eens gezegd dat die vooral als demonisch wordt gezien he. Maar in hoeverre is die dan "kwaadaardig" en vooral, waarom zouden mensen die willen kiezen?
quote:Op maandag 14 september 2009 20:31 schreef Bastard het volgende:
Self-proclaimed? Hmmm....ja inderdaad, je hebt gelijk: ik werd op een ochtend wakker, krabte me aan m'n ballen, checkte online m'n negatieve banksaldo en besloot mezelf Reiki master te noemen om mijn uitkerinkje bij te spekken!quote:Op maandag 14 september 2009 20:35 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar aan een 'self-proclaimed' reiki master wie hij/zij dan is.
Tot nu toe is het niezobest.
Vandaar dattie ook verder niet meer antwoordde.
Bang voor het licht van de openbaring.
Vette Mastah ben je dan.
En dat wil jij beschermen ?
Iemand die het licht van de openbaarheid niet trekt ?
Terwijl hij openbaar wel claimt een meester te zijn ?
Waar is je scepticisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |