ik hoef nie ik heb al guppe zatquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Mag ik ook wat van die drugs, TS?
Ah, geen inhoudelijk argument.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Mag ik ook wat van die drugs, TS?
Je opent een topic dus mag ik posten, jwt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:07 schreef bassos het volgende:
[..]
Ah, geen inhoudelijk argument.
Dus, wie ben jij ?
En wat denk je dat je het recht geeft om in te breken ?
Ok je dwangbuisje mag even af, doe je experiment maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:09 schreef bassos het volgende:
[..]
Nog zo'n dappere internet krijger.
Doe es dan interactie dapper ventje...
Klinkt best Stoerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:09 schreef bassos het volgende:
[..]
Hoeveel personen zitten er in je?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:09 schreef bassos het volgende:
[..]
Doe es dan interactie dapper ventje...
Ok,quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:[..]
Ok je dwangbuisje mag even af, doe je experiment maar
Shhh, niet verder vertellen, maar nadat ik heb aangetoond verhalen te kunnen vertellen die direct toepasbaar zijn in het dagelijks leven;quote:
Vooraf vertellen is reeds gedaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:33 schreef senesta het volgende:
Zeg kunnen die mensen die hier alleen maar komen om te bashen niet ergens anders gaan lopen zuigen?
Wat ga je precies demonstreren bassos en hoe?
yup.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:45 schreef Michielos het volgende:
Kun je iets bij mij laten zweven, Bassos?
jammerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:47 schreef bassos het volgende:
[..]
yup.
De vraag die je eigenlijk wilde stellen :
Ga ik dat doen :
Nope.
Dus...
Eigen schuld dikke ??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:48 schreef Michielos het volgende:[..]jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |