ik hoef nie ik heb al guppe zatquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Mag ik ook wat van die drugs, TS?
Ah, geen inhoudelijk argument.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Mag ik ook wat van die drugs, TS?
Je opent een topic dus mag ik posten, jwt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:07 schreef bassos het volgende:
[..]
Ah, geen inhoudelijk argument.
Dus, wie ben jij ?
En wat denk je dat je het recht geeft om in te breken ?
Ok je dwangbuisje mag even af, doe je experiment maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:09 schreef bassos het volgende:
[..]
Nog zo'n dappere internet krijger.
Doe es dan interactie dapper ventje...
Klinkt best Stoerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:09 schreef bassos het volgende:
[..]
Hoeveel personen zitten er in je?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:09 schreef bassos het volgende:
[..]
Doe es dan interactie dapper ventje...
Ok,quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:[..]
Ok je dwangbuisje mag even af, doe je experiment maar
Shhh, niet verder vertellen, maar nadat ik heb aangetoond verhalen te kunnen vertellen die direct toepasbaar zijn in het dagelijks leven;quote:
Vooraf vertellen is reeds gedaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:33 schreef senesta het volgende:
Zeg kunnen die mensen die hier alleen maar komen om te bashen niet ergens anders gaan lopen zuigen?
Wat ga je precies demonstreren bassos en hoe?
yup.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:45 schreef Michielos het volgende:
Kun je iets bij mij laten zweven, Bassos?
jammerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:47 schreef bassos het volgende:
[..]
yup.
De vraag die je eigenlijk wilde stellen :
Ga ik dat doen :
Nope.
Dus...
Eigen schuld dikke ??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:48 schreef Michielos het volgende:[..]jammer
ok flauw maar moest wel ff lachenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoeveel personen zitten er in je?
Heb je ook nog iets in te brengen of kom je alleen even om Bassos lachen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ok flauw maar moest wel ff lachen
Eindelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:15 schreef bassos het volgende:
[..]
Ok,
Doe maar geboortedatum tijd en plaats.
Dan zal ik iets vertellen...
- wacht op de demonstratie -quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:02 schreef bassos het volgende:
Ls,
Er is me gevraagd om iets te demonstreren.
Om dat te doen heb ik bewegingsruimte nodig.
Ik vind Bassos zelf ook niet ergens de diepte ingaan, het zijn allemaal vaagheden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:50 schreef Summers het volgende:
Ik vermoed muren afbreken die mensen zelf hebben gecreeerd , de rode draad mist omdat mensen de inhoud ontwijken en liever oppervlakkig blijven ,
Dan kunnen ze overal zijn behalve bij zichzelf want dan moeten ze veranderen en dat is eng .
Led had hij anders heel goed beschreven in een ander topic en daar ging led niet op in .quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind Bassos zelf ook niet ergens de diepte ingaan, het zijn allemaal vaagheden.
Lijkt het op een lsdtrip die je had dan ? vertelquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:53 schreef cerror het volgende:
Wat is dit voor lsdtopic?
Om muren af te breken heb je gereedschap nodig, niet je blote handen. Het enige gereedschap dat ik langs heb zien komen zijn beledigingen en inhoudsloze reacties, en het ontwijken van vragen. Da's dus jammer.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:50 schreef Summers het volgende:
Ik vermoed muren afbreken die mensen zelf hebben gecreeerd ,
Nogmaals, welke inhoud? Er mogen vragen gesteld worden > mensen stellen een vraag > men wordt verweten niet serieus te zijn of niet diep genoeg en de vraag wordt overgeslagen. Er is geen enkele vraag serieus behandeld. Mijn vraag is ook steeds serieus.quote:de rode draad mist omdat mensen de inhoud ontwijken en liever oppervlakkig blijven ,
Je kunt een mens niet veranderen, hoogstens zijn denkraam wat verschuiven.quote:Dan kunnen ze overal zijn behalve bij zichzelf want dan moeten ze veranderen en dat is eng .
Het was jammer dat hij alleen zei dat hij het namens astrologie deed en op basis van geboortedatums. Het was geeneens Led's geboortedatum. Hoe accuraat de beschrijving ook was erna, zeg dan gewoon dat je karakterprofielen maakt ofzo. Nja, goed, goed... het blijven vage statements.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Led had hij anders heel goed beschreven in een ander topic en daar ging led niet op in .
Die ging alleen maar klagen dat het niet goed was zoals gewoonlijk ipv ergens op ingaan .
Zijn demonstratie is een proces , al deed hij het namens een octopus op basis van een stoeptegel en de kleur rood .quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het was jammer dat hij alleen zei dat hij het namens astrologie deed en op basis van geboortedatums. Het was geeneens Led's geboortedatum. Hoe accuraat de beschrijving ook was erna, zeg dan gewoon dat je karakterprofielen maakt ofzo. Nja, goed, goed... het blijven vage statements.
Hij wil alleen niet dat de mods negatief reageren , maar ja , dat is een beetje onmogelijk op een forum met regels , de rest mag van hem wauwelen en negatief zijn of beledigen , sommige mensen zijn namelijk al altijd negatief en wauwelen al .quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:36 schreef ToT het volgende:
Ik neem aan dat hij bedoelt dat hij wat meer z'n gang moet kunnen gaan voor het experiment zonder dat mensen negatief op zijn vaag gewauwel reageren.
Zo'n topic opening vraagt om flauwe reacties. Zelfs al zou je serieus willen reageren, dan lukt dat nog niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:33 schreef senesta het volgende:
Zeg kunnen die mensen die hier alleen maar komen om te bashen niet ergens anders gaan lopen zuigen?
Wat ga je precies demonstreren bassos en hoe?
Door wie?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:02 schreef bassos het volgende:
Ls,
Er is me gevraagd om iets te demonstreren.
Wat voor soort bewegingsruimte?quote:Om dat te doen heb ik bewegingsruimte nodig.
Zie vragen hierboven.quote:Het lijkt er op dat ik al meer speelruimte krijg, maar om iets aan te tonen is er een compleet andere categorie vrijheid nodig.
Wat voor dingen?quote:Dus...
Krijg ik bewegingsruimte om dingen aan te tonen ?
quote:mvg,
Bassos.
("of wil je dat ik echt naar jou kijk")
Wat een verrassingquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:47 schreef bassos het volgende:
[..]
yup.
De vraag die je eigenlijk wilde stellen :
Ga ik dat doen :
Nope.
Dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |