quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:00 schreef Waaghals het volgende:
vergeet de deur niet dicht te doen he.
Hoe zou dat nou komen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:59 schreef bassos het volgende:
Ola,
Ik heb nog steeds geen inhoudelijke discussie weten te voeren hier in TRU.
Vet inhoudelijk en on topic.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:00 schreef Waaghals het volgende:
Nergens over, net zoals al die andere topics die hij heeft geopend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:00 schreef Waaghals het volgende:
edit: serieus waar gaat dit over?
En wederom een vet inhoudelijke postert.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:04 schreef mazaru het volgende:[..]
Nergens over, net zoals al die andere topics die hij heeft geopend.
Naja, duurt maximaal tot het gesquelched wordt.quote:
Ja eind datum vrindquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:05 schreef bassos het volgende:
[..]
Naja, duurt maximaal tot het gesquelched wordt.
(of het 300 posts bereikt of het eind datum is)
Nooit gedacht dat het aan je eigen non-informatieve en non-communicatieve ops ligt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:05 schreef bassos het volgende:
[..]
En wederom een vet inhoudelijke postert.
Wil je serieus beweren dat al mijn posts nergens over gingen ?
Really ?
Fucktard.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:04 schreef bassos het volgende:
Gotta lub noobs for giving me such easy access to being on topic while ranting.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:05 schreef bassos het volgende:
Wil je serieus beweren dat al mijn posts nergens over gingen ?
Really ?
Omdat mensen zoals jij niet durven de diepte in te gaan door open en geïnteresseerd te beginnen.quote:
lees de OP nog eens,quote:
Dat was wel duidelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:11 schreef Salvad0R het volgende:
TS zit aan de medicatie.
Het is best grappig en verdrietig dat mensen nadat ik het specifiek heb uitgelegd nog steeds geen flauw idee hebben hoe dit werkt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:07 schreef Waaghals het volgende:[..]Nooit gedacht dat het aan je eigen non-informatieve en non-communicatieve ops ligt?
Al gingen ze ergens over, je mist duidelijk de kwaliteit om ze uit te leggen zodat anderen ook snappen waar je het over hebt.
Maar blijf volgende keer van de drugs af wil je?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:13 schreef bassos het volgende:
[..]
Het is best grappig en verdrietig dat mensen nadat ik het specifiek heb uitgelegd nog steeds geen flauw idee hebben hoe dit werkt.
Ik overtuig niemand.
Iedereen overtuigt zichzelf.
Maar alleen als ze er ook daadwerkelijk zelf voor kiezen.
Pretty fucking basic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |