quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:00 schreef Waaghals het volgende:
vergeet de deur niet dicht te doen he.
Hoe zou dat nou komen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:59 schreef bassos het volgende:
Ola,
Ik heb nog steeds geen inhoudelijke discussie weten te voeren hier in TRU.
Vet inhoudelijk en on topic.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:00 schreef Waaghals het volgende:
Nergens over, net zoals al die andere topics die hij heeft geopend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:00 schreef Waaghals het volgende:
edit: serieus waar gaat dit over?
En wederom een vet inhoudelijke postert.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:04 schreef mazaru het volgende:[..]
Nergens over, net zoals al die andere topics die hij heeft geopend.
Naja, duurt maximaal tot het gesquelched wordt.quote:
Ja eind datum vrindquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:05 schreef bassos het volgende:
[..]
Naja, duurt maximaal tot het gesquelched wordt.
(of het 300 posts bereikt of het eind datum is)
Nooit gedacht dat het aan je eigen non-informatieve en non-communicatieve ops ligt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:05 schreef bassos het volgende:
[..]
En wederom een vet inhoudelijke postert.
Wil je serieus beweren dat al mijn posts nergens over gingen ?
Really ?
Fucktard.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:04 schreef bassos het volgende:
Gotta lub noobs for giving me such easy access to being on topic while ranting.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:05 schreef bassos het volgende:
Wil je serieus beweren dat al mijn posts nergens over gingen ?
Really ?
Omdat mensen zoals jij niet durven de diepte in te gaan door open en geïnteresseerd te beginnen.quote:
lees de OP nog eens,quote:
Dat was wel duidelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:11 schreef Salvad0R het volgende:
TS zit aan de medicatie.
Het is best grappig en verdrietig dat mensen nadat ik het specifiek heb uitgelegd nog steeds geen flauw idee hebben hoe dit werkt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:07 schreef Waaghals het volgende:[..]Nooit gedacht dat het aan je eigen non-informatieve en non-communicatieve ops ligt?
Al gingen ze ergens over, je mist duidelijk de kwaliteit om ze uit te leggen zodat anderen ook snappen waar je het over hebt.
Maar blijf volgende keer van de drugs af wil je?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:13 schreef bassos het volgende:
[..]
Het is best grappig en verdrietig dat mensen nadat ik het specifiek heb uitgelegd nog steeds geen flauw idee hebben hoe dit werkt.
Ik overtuig niemand.
Iedereen overtuigt zichzelf.
Maar alleen als ze er ook daadwerkelijk zelf voor kiezen.
Pretty fucking basic.
Kun je dit vertalen voor me?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:13 schreef bassos het volgende:
[..]
Het is best grappig en verdrietig dat mensen nadat ik het specifiek heb uitgelegd nog steeds geen flauw idee hebben hoe dit werkt.
Ik overtuig niemand.
Iedereen overtuigt zichzelf.
Maar alleen als ze er ook daadwerkelijk zelf voor kiezen.
Pretty fucking basic.
Is een mogelijkheidquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:12 schreef Exoteria het volgende:
[..]
lees de OP nog eens,
en lees nu je zin nog eens....
volgens mij vergis je je.
Ze zijn er gewoon nog niet achter dat hij ontsnapt is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:11 schreef Waaghals het volgende:
Vreemd, geen bericht op teletekst over ontsnapte tbs'ers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. Het is OK om minder witregels te gebruiken.
3. Boeken komen niet die worden gedrukt door mensen zoals je vader. En die koop je doorgaans in een winkel.
4.Het is n00b en geen NOOBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5. Engels en Nederlands zijn verschillende talen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Nog bedankt aan alle mensen die het mogelijk hebben gemaakt dat deze user voorgoed Fok! gaat verlaten![]()
In een vorig topic hebben we goed met elkaar kunnen praten, bassos!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:59 schreef bassos het volgende:
Ik vind het serieus het leukste wat bestaat om de diepte in te gaan.
Helaas is het onmogelijk om de diepte in te gaan met noobs.
Maar door deze zin verlies ik alle moed om uberhaupt met je de diepte in te gaan over welk onderwerp dan ook, beste bassos. Want blijkbaar vind jij een ieder die hier post een n00b. Ongeacht of ze er nou wel of niet wat van weten. Dus is het bij voorbaat al niet meer mogelijk om een goede inhoudelijke discussie met je aan te gaan.
Jammer. Of ik moet je nu heel erg verkeerd hebben begrepen?lolwut![]()
TS, prachtige OP hoor. Het is maar een ideetje, maar misschien is het handig om ook even ons in te lichten waarover je dan wil discusseren. Dat praat wat makkelijker enzo![]()
![]()
Ik ben al de diepte ingegaan met iedereen die ik ken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:13 schreef Salvad0R het volgende:
Bassos, als je gericht diepe gesprekken wilt voeren, moet je je richten op mensen die je kent, niet op onbekenden. Die komen vanzelf wel, als het je goed af gaat met bekenden.
Ik deed een guesperiment in TRU.
TRU is blijkbaar niet geinteresseerd in de diepte ingaan.
Waarom bestaat het dan uberhaubt ?
Is het zodat sceptici onder elkaar kunnen klagen ?![]()
Waarover wil jij eigenlijk discussieren ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:20 schreef Tja..1986 het volgende:
TS, prachtige OP hoor. Het is maar een ideetje, maar misschien is het handig om ook even ons in te lichten waarover je dan wil discusseren. Dat praat wat makkelijker enzo
Als je nu daadwerkelijk een inhoudelijke vraag stelt dan kunnen we beginnen.
Onderwerp maakt niet uit als ik het ken, en anders een bronvermelding.
(dus zowiezo bronvermelding)
Go.![]()
Na nog een keer lezen snap ik het wat beter, alleen ik snap het stukje over het boek niet?
Watvoor boek TS?![]()
![]()
Waarover wil je dan de diepte ingaan? Want dat zeg je helemaal nergens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:20 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik ben al de diepte ingegaan met iedereen die ik ken.
Ik deed een guesperiment in TRU.
TRU is blijkbaar niet geinteresseerd in de diepte ingaan.
Waarom bestaat het dan uberhaubt ?
Is het zodat sceptici onder elkaar kunnen klagen ?
![]()
ik hoop dat ts een goede redacteur heeft, anders wordt dat boek een taalkundige rampDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Ah.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:07 schreef Waaghals het volgende:[..]Nooit gedacht dat het aan je eigen non-informatieve en non-communicatieve ops ligt?
Al gingen ze ergens over, je mist duidelijk de kwaliteit om ze uit te leggen zodat anderen ook snappen waar je het over hebt.
Dus het is mijn schuld dat mensen die iets niet begrijpen gaan schreeuwen in plaats van vragen stellen.
Zoals jij hier ....
Dus wat is je vraag ?
Als je die durft te posten.
Pipo.![]()
Ok.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:23 schreef BrandX het volgende:
Bassos, zou je ook op mijn post kunnen reageren? Dank je wel.
Hierbij, gereageerd.
Als je een antwoord wilt moet je zelf meer moeite doen.
(zoals het stellen van een inhoudelijke vraag)![]()
Ok, hier is mijn vraagquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:25 schreef bassos het volgende:
[..]
Ah.
Dus het is mijn schuld dat mensen die iets niet begrijpen gaan schreeuwen in plaats van vragen stellen.
Zoals jij hier ....
Dus wat is je vraag ?
Als je die durft te posten.
Pipo.
Wil je aub vandaag al je deadline laten verlopen?
En nog een vraag: waarom reageer je 2 keer op mijn post?Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Ah, een chicken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:26 schreef Waaghals het volgende:[..]
Ok, hier is mijn vraag
Wil je aub vandaag al je deadline laten verlopen?
Wil wel net doen alsof hij me aanspreekt, maar blijft compleet in de marge hangen.
Zo zal je dan ook herinnerd worden.
Marginaal.
Vet man.![]()
Dus je opent een topic om te discusseren. Volgens mij hebben we daar al een forum vol van. Jammer dat je zelf niets aandraagt. Dit Forumonderdeel gaat over "het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare." Precies dus, onverklaarbaar zegt het al, waar valt er dan over te discusseren?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Waarover wil jij eigenlijk discussieren ?
Als je nu daadwerkelijk een inhoudelijke vraag stelt dan kunnen we beginnen.
Onderwerp maakt niet uit als ik het ken, en anders een bronvermelding.
(dus zowiezo bronvermelding)
Go.
![]()
Wie scheldt er nou hier?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:27 schreef bassos het volgende:
[..]
Ah, een chicken.
Wil wel net doen alsof hij me aanspreekt, maar blijft compleet in de marge hangen.
Marginaal.
Vet man.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
en wie heeft jou verteld dat je er weer uit mocht klimmen dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:20 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik ben al de diepte ingegaan met iedereen die ik ken.
He? He? Nou???? Nou???
Tsk!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Leugens en Propaganda.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:23 schreef Tja..1986 het volgende:[..]Waarover wil je dan de diepte ingaan? Want dat zeg je helemaal nergens.
En nu niet eens gebruikt in een smiley way.![]()
Gozer wat ben jij voor infantiele kanker mongool zeg?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:27 schreef bassos het volgende:
[..]
Ah, een chicken.
Marginaal.
Vet man.
Nieuwe usert, nieuwe kansen dacht ik zo, jullie raden nooit wie ik was. :D
21-08-2009 De dag dat Timmehhhhh voorgoed zal failen, misschien door mijn toedoen, misschien ook niet, anyway who gives a shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |