abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72284641

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de �22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en �22 tot �150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

pi_72284649
&lt;&gt;
pi_72284677
Ook last van virusmelding op DP
pi_72284690
pi_72284707
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:14 schreef GuitarJJ het volgende:
Om de paar maanden krijg ik eens een mailtje van paypal dat m'n paypalsaldo te laag is. Komt dat dan omdat paypal geen geld van mijn gekoppelde rekening kon halen (als ik bijv 0 euro op mijn rekening had staan tijdens een bestelling)?

Nu moet ik wachten tot het geld overgemaakt is, daarna kan ik pas weer bestellen bij DX
pi_72284720
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:14 schreef GuitarJJ het volgende:
Om de paar maanden krijg ik eens een mailtje van paypal dat m'n paypalsaldo te laag is. Komt dat dan omdat paypal geen geld van mijn gekoppelde rekening kon halen (als ik bijv 0 euro op mijn rekening had staan tijdens een bestelling)?

Nu moet ik wachten tot het geld overgemaakt is, daarna kan ik pas weer bestellen bij DX
Ja, komt gewoon dan omdat paypal geen geld van je gekoppelde rekening kon halen omdat die rekening op dat moment leeg was.
pi_72284732
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:18 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ja, komt gewoon dan omdat paypal geen geld van je gekoppelde rekening kon halen omdat die rekening op dat moment leeg was.
Ah ok! thanks
pi_72284816
Welke MP3 spelers zijn echt de moeite? Goed geluid, mooie afwerking en een goede prijs..
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:22:35 #10
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72284866
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Goede TT dion?
Guitar!
Supah

Gefeliciteerd allemaaaaaaaaaaaaal
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:24:39 #11
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72284926
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:21 schreef Skiet het volgende:
Welke MP3 spelers zijn echt de moeite? Goed geluid, mooie afwerking en een goede prijs..
1 Dat is dat ding met VoiceOver die pratende iPot heb gevraagd aan Jack, dat kan dit ding ook
http://item.taobao.com/au(...)81d18edc0a035e.jhtml

2 Goeie copy van de echte.. een van de betere zelfs
http://item.taobao.com/au(...)60e7f302aef81d.jhtml

3 (Die neem ik ook..)
http://item.taobao.com/au(...)b4d6f.jhtml?cm_cat=0

Klein en super handig
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_72284983
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:26:24 #13
691 luciano
ondertitelloos
pi_72284984
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
Sinds wanneer staat dit virus op DP dan?
Er zijn al zeker 4 mensen die een trojan / infostealer melding kregen, dus niks op hol geslagen virusscanner van 1 persoon.
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:29:26 #14
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72285080
Avg geeft niks, ook mijn computer even gescand.
Nu is housecall bezig...
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:30:48 #15
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72285125
Ik heb Windows 7 met AVG en die geeft ook niks aan
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:33:25 #16
691 luciano
ondertitelloos
pi_72285229
Het is al een paar jaartjes bekend dat Norton en avg of whatever al dan niet gratis " shit " andere meldingen geven, maar als 4 of meer mensen een virusmelding krijgen , dan zou ik als ik geen computer had toch geneigd zijn om die 4 personen te geloven met welk merk virusscanner dan ook ipv wie dan ook met welk merk virusscanner dan ook die géén virusmelding krijgt .
Gewoon een kwestie van gezond verstand en logisch redeneren lijkt mij .
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:34:23 #17
691 luciano
ondertitelloos
pi_72285261
Typisch dat het steeds allemaal avg ( gratis ????? ) is die niks aangeeft .........
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:36:56 #18
691 luciano
ondertitelloos
pi_72285348
Enig idee waarom avg zowel een GRATIS versie op de markt brengt en ook een betaalde versie ............... Misschien wel bewust de betaalde versie iets meer geavanceerd gemaakt ( lees , detecteert meer dan de gratis versie inderdaad ). Voor niks gaat alleen de zon op .
Les 1 bij de geboorte mensen.

Maar ONtopic weer ( alhoewel dit onderwerp ook ermee te maken heeft uiteraard )
Sommigen nemen liever geen risico , anderen wel , iedereen is daarin vrij om whatever virusscanner te nemen, gratis of betaald, en te geloven of het een virus is of niet.
pi_72285519
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:24 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

1 Dat is dat ding met VoiceOver die pratende iPot heb gevraagd aan Jack, dat kan dit ding ook

3 (Die neem ik ook..)

Klein en super handig

Altijd nuttige posts jij!
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:41:58 #20
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72285523
Ach ik heb er geen last van, ik doe alleen taobao orders..
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:44:26 #21
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72285604
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:41 schreef Skiet het volgende:

[..]

Altijd nuttige posts jij!
Thanx

En er al over uit welke je neemt?
Mijn 2 zusjes + vader wouden ook al dat kleine vierkante ding
Ze zijn ook niet zo gek duur
pi_72285687
quote:
Als je hem hebt zou ik de volgende vragen graag beantwoord zien
Zo'n sprekende ipod wil ik ook wel, maar ik vertik het om daar speciale doppen bij te moeten kopen. Kan ik hier mijn eigen normale doppen in steken en dan toch gebruik maken van de voice functie en volume etc?
En spreekt dit ding gewoon lichtelijk fatsoenlijk Engels? Of alleen chinees?

Houd ons op de hoogte
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:48:26 #23
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72285739
tvp
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:49:17 #24
691 luciano
ondertitelloos
pi_72285765
Zomaar een quote na wat gegoogle .

1) The main difference between the free version and the paid version is that the free version doesn't include auto-update: you have to remember to update the virus definitions on your own, from time to time, preferably daily.

(2) In my opinion (and many forums; and many folks in these answers will give me a very hard time for saying so, but I speak from experience!) AVG has gone way downhill since its previous releases.

The free version has no webshield or rootkit protection ..
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:50:35 #25
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72285806
Mwoah, ooit van Norton afgestapt (trok mijn computer helemaal krom) en toen met gratis avg een virus gevonden Misschien gebruiken deze 4 mensen wel dezelfde scanner?

De betaalde avg spoort niet meer trojans en virussen op hoor, heeft alleen meer ondersteuning en rare extra's.

Misschien dat deze trojan niet elke keer aanklopt bij je computer?

quote:
HouseCall did not find any potential threats to your computer. Please use HouseCall weekly to keep your PC virus and malware free.
edit: avg doet wel auto update.... heeft allerlei scanners en shields. Zo'n rootkit scanner is ook gratis bij avg.
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:51:01 #26
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72285827
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:46 schreef veda het volgende:

[..]

Als je hem hebt zou ik de volgende vragen graag beantwoord zien
Zo'n sprekende ipod wil ik ook wel, maar ik vertik het om daar speciale doppen bij te moeten kopen. Kan ik hier mijn eigen normale doppen in steken en dan toch gebruik maken van de voice functie en volume etc?
En spreekt dit ding gewoon lichtelijk fatsoenlijk Engels? Of alleen chinees?

Houd ons op de hoogte
Heya!

Ik heb hem nog niet, maar een maat heeft 'm besteld (wilt een eigen handel beginnen in die dingen, er is erg veel animo voor..)

Je krijgt de 'speciale' doppen erbij, alleen deze doppen kan je gebruiken voor de zogenaamde ''VoiceOver'' functie. Andere dopjes werken wel met de iPot maar dan heb je geen ''VoiceOver'' en inderdaad ook geen Volume knopjes. Dus dan zou je als die standaard dopjes die erbij zitten kapot gaan, nieuwe moeten kopen.

Dit ding spreekt afhankelijk van je besturingssysteem (bij een Mac en PC) een andere stem. Vergelijkbaar met Sam die gast die dingen uitspreekt als je iets typt op je PC. Hij kan fatsoenlijk Nederlands, Duits, Engels, Chinees praten.

EDIT: Over de volume control weet ik niet precies, je zou denken dat het via de iPot zelf kan maar volgensmij kan dat alleen bij de bijgeleverde dopjes inderdaad.
pi_72286076
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:44 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Thanx

En er al over uit welke je neemt?
Mijn 2 zusjes + vader wouden ook al dat kleine vierkante ding
Ze zijn ook niet zo gek duur
De vierkante staat ook op Focalprice, is daar volgens mij nog goedkoper ook:
http://www.focalprice.com(...)Red_EM038R_1240.html
Ook in meerdere kleuren daar.
pi_72286178
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:57 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Die heeft een witte binnenste knop, als je een handeltje wilt beginnen raak je die dingen natuurlijk nooit kwijt. Zien er niet uit als de echte.
Voor eigen gebruik zou ik idd de goedkoopste uitgezocht hebben
pi_72286240
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:59 schreef veda het volgende:

[..]

Die heeft een witte binnenste knop, als je een handeltje wilt beginnen raak je die dingen natuurlijk nooit kwijt. Zien er niet uit als de echte.
Voor eigen gebruik zou ik idd de goedkoopste uitgezocht hebben
Nee, je krijgt gewoon die andere opgestuurd. Ligt meestal aan de lading die je hebt.
Ik heb ze altijd gewoon met goede binnenkant in kleur gekregen. Ik heb vaak genoeg gehad dat ik gewoon de "echte" manier van knoppen enzo binnen kreeg.
pi_72286418
Focalprice heeft de soundman toch, of zie ik dat nou verkeerd
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:10:55 #31
691 luciano
ondertitelloos
pi_72286568
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:50 schreef monkeybrain het volgende:
Mwoah, ooit van Norton afgestapt (trok mijn computer helemaal krom) en toen met gratis avg een virus gevonden Misschien gebruiken deze 4 mensen wel dezelfde scanner?

De betaalde avg spoort niet meer trojans en virussen op hoor, heeft alleen meer ondersteuning en rare extra's.

Misschien dat deze trojan niet elke keer aanklopt bij je computer?

[..]

edit: avg doet wel auto update.... heeft allerlei scanners en shields. Zo'n rootkit scanner is ook gratis bij avg.
Ik weet dat ik eigenwijs kan zijn en fout zat met dat taobao en Rachel gebeuren toen ik net hier mee kwam posten. Maar als ik DIT screenshot van de OFFICIELEW AVG pagina haal , dan durf ik toch te zeggen dat Ik gelijk heb deze keer , en niet jij ........

http://www.avg.com/nl.product-avg-anti-virus-free-edition

Gratis versie heeft GEEN rootkit , en GEEN webshield = safe_search zoals ze het hier noemen. webshield of safe search beschermt de surfer tegen kwaadaardige ( geinfecteerde ) sites die de surfer kan bezoeken.

Succes allemaal met de gratis versie van avg !

Avg wil echt niets verdienen aan de betaalde versie hoor, waarom zouden ze geld willen hebben , wat moeten ze ermee .......

Ik had nog een geeuw smiley willen toevoegen nu, maar die geile Danny , jeweetwel , dat Rode Bolletje vind het nodig om ons een abonnement aan te smeren op een wel heel erg irritante manier..... door een banner over de onderste gedeeltes te gooien af en toe. Soms kun je niet eens op preview of invoeren drukken , en nu kan ik geen smileys aanklikken ........ GA ZO DOOR DANNY , GJ !

[ Bericht 1% gewijzigd door luciano op 30-08-2009 18:17:27 ]
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:12:31 #32
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72286625
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:57 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Van taobao is ook in meerdere kleuren, deze heb ik ook van de kermis gewonnen. Is echt niks.. geloof mij..
Exact hetzelfde, maak zo wel een fototje.

Die andere schijnt echt goed te zijn, niet om Jack aan te bevelen.. totaal niet..
Maar daar staat ook een Appel logo op

En die link van taobao is 4GB die van FP 2GB
pi_72287074
luciano Just Chill Dudeee!
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:31:21 #34
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72287292
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:10 schreef luciano het volgende:

[..]

Ik weet dat ik eigenwijs kan zijn en fout zat met dat taobao en Rachel gebeuren toen ik net hier mee kwam posten. Maar als ik DIT screenshot van de OFFICIELEW AVG pagina haal , dan durf ik toch te zeggen dat Ik gelijk heb deze keer , en niet jij ........

Ja pipo, ik zeg dat je een gratis rootkit kan downloaden van avg. Die zit inderdaad niet in de virusscanner zelf.
Door alle paranoïde hier heb ik nu een volledige installatie aan het scannen MET rootkit.
pi_72287358
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:05 schreef Skiet het volgende:
Focalprice heeft de soundman toch, of zie ik dat nou verkeerd
Nee, staat er helemaal niet op, zijn gewoon kale zonder dat logo.
pi_72287466
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:12 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Van taobao is ook in meerdere kleuren, deze heb ik ook van de kermis gewonnen. Is echt niks.. geloof mij..
Exact hetzelfde, maak zo wel een fototje.

Die andere schijnt echt goed te zijn, niet om Jack aan te bevelen.. totaal niet..
Maar daar staat ook een Appel logo op

En die link van taobao is 4GB die van FP 2GB
Hmm, met Appel logo? En hoeveel kost die?
En Jack hoef je niet aan te bevelen hoor, ben intussen al verslaafd aan die manier van kopen. Gebruik veel meer Taobao via Rachel dan de andere site's op dit moment zoals DX/FP.
pi_72287521
quote:

[..]

3 (Die neem ik ook..)

Klein en super handig
Ben ook op zoek naar een mp3-speler.
Die tweede is dat dezelfde als die Jack aanbied?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21449

en verschilt het veel met prijs als ik een prijsopvraag doe bij Rachel
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:41:26 #38
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_72287612
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:26 schreef luciano het volgende:

[..]

Er zijn al zeker 4 mensen die een trojan / infostealer melding kregen, dus niks op hol geslagen virusscanner van 1 persoon.
McAfee Virusscan 8.5 geeft ook een virus melding.. Voor mij dus even geen DP meer..

[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 30-08-2009 18:48:17 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:44:20 #39
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72287703
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:38 schreef Rupkeii het volgende:

[..]

Ben ook op zoek naar een mp3-speler.
Die tweede is dat dezelfde als die Jack aanbied?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21449

en verschilt het veel met prijs als ik een prijsopvraag doe bij Rachel
Is niet hetzelfde deze bied Jack aan op zijn website:
http://item.taobao.com/au(...)f6e597ca94b90f23.htm

Die andere is wat beter qua design en interface. Maar ook 25 yuan duurder.
Van de link die ik gaf.
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:47:11 #40
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72287793
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:37 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Hmm, met Appel logo? En hoeveel kost die?
En Jack hoef je niet aan te bevelen hoor, ben intussen al verslaafd aan die manier van kopen. Gebruik veel meer Taobao via Rachel dan de andere site's op dit moment zoals DX/FP.
Die 3 links die ik gaf hebben allemaal Appel logo

Price ongeveer:
quote:
4GB 24.40$ including shipping and tracking number

8GB 34.73$ including shipping and tracking number

2GB 23.69$ including shipping cost and tracking number
pi_72287853
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:47 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Die 3 links die ik gaf hebben allemaal Appel logo

Price ongeveer:
Klinkt wel redelijk ja. Ben benieuwd naar de prijs van de 2GB versie, maar denk niet dat het veel zal schelen.
Ik stuur begin deze week Rachel even een mailtje erover, misschien dat ik de 2GB versie wil als de prijs leuk is.

In ieder geval al bedankt voor het doorgeven van die prijzen, zoals iemand een paar posts hierboven al riep, je post echt veel nuttigs.
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:54:20 #42
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72287995
Thanx dude
At your service

Dan nog wat fototjes, let maar niet op dat bruine wat er tussen zit.. is een stukje tape van Jack
En van de rest, zoek de verschillen met de andere versie van Taobao..

Qua design en bouwkwaliteit beveel ik je sowieso die OEM copy's aan van die linken die ik gaf, betaal je 4-6 euries meer.. maar dat merk je echt
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:58:12 #43
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72288122
Ik wil m'n dSLR en bestelde accessoires

tvp
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:00:17 #44
691 luciano
ondertitelloos
pi_72288190
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:31 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ja pipo, ik zeg dat je een gratis rootkit kan downloaden van avg. Die zit inderdaad niet in de virusscanner zelf.
Door alle paranoïde hier heb ik nu een volledige installatie aan het scannen MET rootkit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72288275
Ik raak nu een beetje in verwarring welke spelers nou aan te raden zijn en welke niet haha. Wie maakt even een lijstje welke goed zijn en welke niet goed zijn. Want nu zie ik de logica er niet meer in.
pi_72288277
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:58 schreef mstr het volgende:
Ik wil m'n dSLR en bestelde accessoires

tvp
Je hebt tog geen spiegelreflexcamera gekocht uit china? Met zulke dure aankopen zou ik liever naar de winkel gaan
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:05:50 #47
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72288370
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:03 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Je hebt tog geen spiegelreflexcamera gekocht uit china? Met zulke dure aankopen zou ik liever naar de winkel gaan
Nee, gewoon een Canon 1000D in Nederland.
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:06:10 #48
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72288378
Ik ben bang dat Dion ons voor enige tijd moet verlaten.
pi_72288417
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:06 schreef mstr het volgende:
Ik ben bang dat Dion ons voor enige tijd moet verlaten.
Ban ?
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:09:10 #50
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72288459
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ban ?
Ja, weekje.
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:09:15 #51
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72288463
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:00 schreef luciano het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Genoeg flauwekul, ik wil wel weten wat er nu aan de hand is met DP.
Anders bestel ik wel via de Imac op DP
pi_72288470
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:54 schreef Dionysiou het volgende:
Thanx dude
At your service

Dan nog wat fototjes, let maar niet op dat bruine wat er tussen zit.. is een stukje tape van Jack
En van de rest, zoek de verschillen met de andere versie van Taobao..

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Qua design en bouwkwaliteit beveel ik je sowieso die OEM copy's aan van die linken die ik gaf, betaal je 4-6 euries meer.. maar dat merk je echt

Ja, die versie ken ik dus van Focalprice en eBay. Dat de knoppen anders staan enzo. Maar bij die van Taobao was het dus zo te zien niet het geval dus ziet het er ook een stuk makkelijker uit.
pi_72288482
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:09 schreef mstr het volgende:

[..]

Ja, weekje.
Waarom nu weer?
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:10:11 #54
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72288496
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:09 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Waarom nu weer?
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?
pi_72288543
FREE Dionysio FREEDOM FOR OUR GREECE JUSTICE FIGHTER
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_72288672
Ik vind et ook een beetje nutteloos, ze lokken het zelf ook wel uit....
pi_72288718
Als mijn paypal het weer doet ook maar eens zo'n lockpicksetje kopen
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:26:04 #58
691 luciano
ondertitelloos
pi_72289030
Deze hele discussie kan gewoon vermeden worden hoor. Fok moet zich gewoon aan de wet houden , logisch , maar het is verre van illegaal om te PRATEN over echt en nep van welk merk dan ook . En het BESTELLEN van deze artikelen valt buiten de verantwoording van Fok.
Heeft ook niets te maken met het aanzetten tot ....... oid.

Lasergundetectors voor in de auto zijn strafbaar om in je auto werkend te hebben , maar erover praten niet. Zelfs de verkoop mag , voot gebruik in het buitenland.
Zendbakjes met meer dan 4 ? watt zijn illegaal als je ze gebruikt, maar het in bezit hebben niet. Zelfs het verkopen mag, maar voor gebruik in het buitenland alleen.

Gewoon Jip en Jannek taal dit , niks geen moeilijke uitleg.

Oversimplifying a problem noemen de engelsen/amerikanen dit .....

Er is dus al 100 , ) hoera hoera ! ) topics gezeik om ................. waarom eigenlijk ?
Er wordt in andere topics toch ook gepraat over kaza / shareaza / limewire / pirate bay etc etc ????

Appels met peren vergelijken ?

Dachtutniet
pi_72289086
tvp
ne okuyon, bokmu var?
pi_72289102
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:26 schreef luciano het volgende:
Deze hele discussie kan gewoon vermeden worden hoor. Fok moet zich gewoon aan de wet houden , logisch , maar het is verre van illegaal om te PRATEN over echt en nep van welk merk dan ook . En het BESTELLEN van deze artikelen valt buiten de verantwoording van Fok.

Lasergundetectors voor in de auto zijn strafbaar om in je auto werkend te hebben , maar erover praten niet. Zelfs de verkoop mag , voot gebruik in het buitenland.
Zendbakjes met meer dan 4 ? watt zijn illegaal als je ze gebruikt, maar het in bezit hebben niet. Zelfs het verkopen mag, maar voor gebruik in het buitenland alleen.

Er is dus al 100 , ) hoera hoera ! ) topics gezeik om ................. waarom eigenlijk ?
Er wordt in andere topics toch ook gepraat over kaza / shareaza / limewire / pirate bay etc etc ????

Appels met peren vergelijken ?

Dachtutniet
Zal wel een maatregel zijn om een tweede hack te voorkomen oid
ne okuyon, bokmu var?
pi_72289534
Als je in Paypal je primaire valuta gaat wijzigen naar Dollars heb je dan geen voordeel met de wisselkoers aangezien paypal nou niet echt een goede koers geeft + 2,5% extra erop gooit standaard.
pi_72290118
tvp
pi_72290199
Iemand deze http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21467 al getest toevallig?
pi_72290921
Nee, maar voor dat geld denk ik niet dat je echt goed geluid hebt.
Kun je beter voor 20 euro Sennheiser in-ears kopen ofzo
pi_72290922
tvp
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:32:13 #66
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_72291332
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:44 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Is niet hetzelfde deze bied Jack aan op zijn website:
http://item.taobao.com/au(...)f6e597ca94b90f23.htm

Die andere is wat beter qua design en interface. Maar ook 25 yuan duurder.
Van de link die ik gaf.
Ik heb de groene 8 gig versie van Jack. Die is wel hetzelfde als die van de TaoBao site. Met appeltje op de achterkant Clickwheel touchfunctie werkt precies als bij de echte nano, als je t scherm omdraait kantelt ie ook en ook de schudfunctie om naar een ander nummer te gaan werkt perfect. Enige is dat ie niet met Itunes werkt, maar ook dat valt op te lossen. Maar dus een perfect ding. Alleen geloof ik wel dat bij Jack de enige met apple logo die groene is.

@dion, gaat Jack die mini shuffle ook op DP zetten? Ben wel benieuwd wat je er uiteindelijk voor betaald. Heb zelf ook wel interesse....
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:40:26 #67
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72291537
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:19 schreef GuitarJJ het volgende:
Nee, maar voor dat geld denk ik niet dat je echt goed geluid hebt.
Kun je beter voor 20 euro Sennheiser in-ears kopen ofzo
Als je even had opgelet.... ik heb een "reviewtje" gegeven van de Kanen md-52, deze zijn voor 3 euro echt fantastisch. Beter dan Creative ep-630 van 20 euro qua geluid. Dit kun je ook terug vinden op headfi, dus niet mijn prutser mening.

Tussen alle troep is dit een aanrader.

Bose is sowieso een kut merk, waarom je daar een clone van wilt hebben???
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:41:41 #68
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72291580
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef DeHeer het volgende:
Iemand deze http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21467 al getest toevallig?
Ja, deze heb ik toevallig thuis liggen.
Slechte kwaliteit.

-slechte plastic in-ear opzetstukjes
-opzetstukjes schieten snel los van de 'base'
-slechte kwaliteit geluid
-zitten niet lekker in je oor vanwege de slechte kwaliteit (kan aan mij liggen)

Ik zou het niet doen, gewoon voor soundmagic gaan, kun je kopen op FP en DP dacht ik.
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:40 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als je even had opgelet had.... ik heb een "reviewtje" gegeven van de Kanen md-52, deze zijn voor 3 euro echt fantastisch. Beter dan Creative ep-630 van 20 euro qua geluid. Dit kun je ook terug vinden op headfi, dus niet mijn prutser mening.

Tussen alle troep is dit een aanrader.

Bose is sowieso een kkut merk, waarom je daar een clone van wilt hebben???
Kanen/Kanon is inderdaad erg goed! En kost slechts 3-5 euro per setje!
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:42:03 #69
48067 neo2000
pi_72291590
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:32 schreef Redster1984 het volgende:

[..]
@dion, gaat Jack die mini shuffle ook op DP zetten? Ben wel benieuwd wat je er uiteindelijk voor betaald. Heb zelf ook wel interesse....
Ik denk dat je even een weekje moet wachten op antwoord van um..

FireFox geeft trouwens de javascript virus melding niet.. IE 7 en 8 geven um wel.. Weet niet of FireFox misschien niet het javascriptje zelf ophaalt vanaf de site, IE zet hem in ieder geval lokaal in de history/temp internet files, en daar vind de virusscanner hem hier. Zit dus echt niet goed. Het is overigens zo'n beetje direct na het openen van de dealperfect site, zit hem dus ergens in de standaard template die voor de site gebruikt wordt. Jammer dat naar mijn idee Jack niet echt meer meeleest hier, anders had ie het allicht kunnen verklaren.

[ Bericht 24% gewijzigd door neo2000 op 30-08-2009 20:49:17 ]
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:05:18 #70
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_72292242
quote:

[..]
Maar dus een perfect ding. Alleen geloof ik wel dat bij Jack de enige met apple logo die groene is.
Ik ( nouja me vrouw ) heeft die pink ook met logo hoor , enkel hij laad neit echt lekkr op ofzo.. mogen nog ff mee klooien
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:05:44 #71
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72292251
tvp
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_72292289
quote:

[..]
Alleen geloof ik wel dat bij Jack de enige met apple logo die groene is.
Ik kan bevestigen dat de zilvere ook een appel logo achterop heeft. Een vriend van me had die besteld en had het logo achterop.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:11:34 #73
265352 Redster1984
pi_72292450
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:05 schreef revpolen het volgende:

[..]

Ik ( nouja me vrouw ) heeft die pink ook met logo hoor , enkel hij laad neit echt lekkr op ofzo.. mogen nog ff mee klooien
Ok Als je op de site kijkt lijken die het logo niet te hebben. Maar hoezo laadt die niet goed op dan? Bij mij werkt de bijgeleverde adaptor prima. Als hij vol is geeft de lader dat keurig aan. Krijg komende week trouwens de fm transmitter met docking voor in de auto binnen. Daar laadt `ie vervolgens ook in de auto op.
pi_72292595
Worden ze met US of EU plug geleverd trouwens?
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:31:10 #75
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_72293146
Ik heb even wat dingetjes uitgezocht over dat Javascript... het ziet er naar uit dat het inderdaad schadelijke code kán zijn (echter zou het net zo goed een Chinese bezoekersteller kunnen zijn, gezien het gedrag van het scriptje). In ieder geval wordt ie alleen maar geactiveerd in Internet Explorer, simpelweg omdat Internet Explorer de enige browser is die ActiveX ondersteunt, en het script probeert een ActiveX-based Macromedia Flash control aan te maken. Oftewel > Firefox, Chrome, Safari, en Opera zijn op dit moment veilig

Ik raad Jack wel even aan om zijn code goed na te kijken. Ondanks dat een Wepawet-report aangeeft dat het veilig is (http://wepawet.iseclab.org/view.php?hash=9142e338f01e22095cdf3254986dac93&t=1251660806&type=js) is het toch vreemd dat het alleen in Internet Explorer wordt geactiveerd, en zeker dat het checkt op de URL van de referer, ActiveX controls gebruikt, en verbinding maakt met zoveel andere sites.

AKA, gebruik gewoon geen Internet Explorer.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:35:01 #76
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72293295
Dus alle commotie is dankzij losers die IE gebruiken, computeren die soms op de pc van hun oma

Ik wil best weleens weten wat er gaat gebeuren als ik IE opstart, maja toch maar niet doen
pi_72293484
Hey Jack,

I don't know if this item has been mentioned yet, but i'm pretty sure it will be available in China.

Lets us know when you can get your hands on it!

http://www.starwars.com/vault/collecting/20090708.html

pi_72293530
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:35 schreef monkeybrain het volgende:
Dus alle commotie is dankzij losers die IE gebruiken, computeren die soms op de pc van hun oma

Ik wil best weleens weten wat er gaat gebeuren als ik IE opstart, maja toch maar niet doen
Net ook even New Arrivels gekeken met IE ( ). Gebeurd niks, geen melding of wat dan ook.

Firefox ftw!
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:43:29 #79
183846 joepie91
pi_72293566
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:42 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Net ook even New Arrivels gekeken met IE ( ). Gebeurd niks, geen melding of wat dan ook.

Firefox ftw!
Het is niet alleen op New Arrivals, de code bevindt zich op alle pagina's waar het blok met supportadressen ook op staat.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:48:03 #80
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72293723
http://dp.dealperfect.com/detail.dp/sku.24489

quote:
The crazy actions will make you long time laugh
Me love you long time
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_72293755
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:48 schreef Zapper het volgende:
http://dp.dealperfect.com/detail.dp/sku.24489

[ afbeelding ]
[..]

Me love you long time
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:52:12 #82
183846 joepie91
pi_72293876
Ik heb even wat verdere research gedaan, het ziet er naar uit dat onze tongji.js inderdaad een bezoekersteller/statistiekendingetje is: http://help.aimoo.com/Fre(...)hoo-c-1-1403530.html
Verder wordt er daar gesproken over false positives vanuit meerdere virusscanners (AVG en Panda) en wordt er vermeld dat de false positive inmiddels uit de virusdatabase van AVG verwijderd is.

EDIT
http://dp.dealperfect.com/detail.dp/sku.24005
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:10:25 #83
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72294525
quote:
Ai ai ai
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:16:09 #84
691 luciano
ondertitelloos
pi_72294772
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:10 schreef mstr het volgende:

[..]

Ai ai ai
Wie durft hem te bestellen .......
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:16:34 #85
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72294790
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:16 schreef luciano het volgende:

[..]

Wie durft hem te bestellen .......
Waarom heb ik hem nodig, dat vraag ik me eerder af.
pi_72294793
wat is het?
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:18:09 #87
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72294851
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:16 schreef Mirjam het volgende:
wat is het?
"Self-defensive"
IJzeren punten, oplader.
Wat denk je zelf?
pi_72294896
een taser?
ik heb geen idee,ik zie het niet
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:19:47 #89
691 luciano
ondertitelloos
pi_72294900
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:16 schreef Mirjam het volgende:
wat is het?
Als WIJ dit zouden posten zou je geirriteerd replyen dat we eens moesten lezen .........

LEES MIRJAM !
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:20:22 #90
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72294919
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:19 schreef Mirjam het volgende:
een taser?
ik heb geen idee,ik zie het niet
Een taser dus.
pi_72294951
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:19 schreef luciano het volgende:

[..]

Als WIJ dit zouden posten zou je geirriteerd replyen dat we eens moesten lezen .........

LEES MIRJAM !
en dat haal je waar vandaan?
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:21:30 #92
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72294967
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:21 schreef Mirjam het volgende:

[..]

"Item name: High-powered stun gun"
pi_72295002
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:21 schreef mstr het volgende:

[..]

"Item name: High-powered stun gun"
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:19 schreef luciano het volgende:

[..]

Als WIJ dit zouden posten zou je geirriteerd replyen dat we
slap gelul dus.

maargoed, ikz ag het dus niet.
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:23:02 #94
691 luciano
ondertitelloos
pi_72295009
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:21 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Welk gedeelte ?
het geirriteerde gedeelte ? >>>>> ervaring met jou
het lees gedeelte ? >>>>> het STAAT er gewoon bij specificaties wat het is : STUN GUN !

YW
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:25:16 #95
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72295099
Goeie lok gsm, s'nacht over straat lopen met dat ding wachten tot iemand je gaat beroven
Paul Kersey

pi_72295150
Gezellig hier
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:26:48 #97
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72295162

Hier een filmpje van de stungun.
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:26:50 #98
691 luciano
ondertitelloos
pi_72295164
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:25 schreef monkeybrain het volgende:
Goeie lok gsm, s'nacht over straat lopen met dat ding wachten tot iemand je gaat beroven
Paul Kersey

[ afbeelding ]
Zou je hiermee ook muggen kunnen fryen, net als met de 200Megawatt rode leasepen ?
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:31:56 #99
691 luciano
ondertitelloos
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:33:19 #100
691 luciano
ondertitelloos
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:42:57 #102
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72295745
Duffe eikel met zijn cellphone pistool. Laten we ze verboden maken want de Italiaanse mafia heeft ze hahaha. Ze zijn de mafia omdat ze zich niks van de wet aantrekken, sukkel.

Deze is een stuk gevaarlijker, hebben ze ook bij de Italiaanse mafia.

zondag 30 augustus 2009 @ 22:44:48 #103
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72295815
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:42 schreef monkeybrain het volgende:
Duffe eikel met zijn cellphone pistool. Laten we ze verboden maken want de Italiaanse mafia heeft ze hahaha. Ze zijn de mafia omdat ze zich niks van de wet aantrekken, sukkel.

Deze is een stuk gevaarlijker, hebben ze ook bij de Italiaanse mafia.

Even requesten bij Jack.
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:20:56 #104
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72297936
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:26 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Hoe duur?
Eh nou ja 'besteld', ik heb Rachel gemaild, dus zal het morgen wel weten
pi_72297971
laatst had er iemand een draadloze camera besteld voor onder zn helicopter, volgens mij bij http://www.bestofferbuy.com
Welke heb je besteld, en is hij al binnen/bevalt ie?
Ik heb mijn lama V4 weer helemaal werkend gemaakt dus zoiets eronder is wel grappig.
pi_72298958
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:52 schreef Grav1ty het volgende:
laatst had er iemand een draadloze camera besteld voor onder zn helicopter, volgens mij bij http://www.bestofferbuy.com
Welke heb je besteld, en is hij al binnen/bevalt ie?
Ik heb mijn lama V4 weer helemaal werkend gemaakt dus zoiets eronder is wel grappig.
http://www.bestofferbuy.c(...)m6f148s3urcfm2n7e6e6

deze had ie besteld volgens mij.
pi_72300362
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 00:29 schreef veda het volgende:

[..]

Hoe moet je zo een batterij de lucht in krijgen?
ne okuyon, bokmu var?
pi_72300449
Ik zoek een laser als dit:

Ik bedoel dus dat het niet alleen een stipje is, maar echt een straal. Maar weet zelf niet of die nou ook op die dealperfect staat..

[ Bericht 97% gewijzigd door LeNick op 31-08-2009 02:32:13 ]
  maandag 31 augustus 2009 @ 02:36:15 #112
691 luciano
ondertitelloos
pi_72300634
Anders doe je ff normaal hier ok? .

[ Bericht 86% gewijzigd door HeatWave op 31-08-2009 10:54:21 ]
  maandag 31 augustus 2009 @ 02:41:01 #113
691 luciano
ondertitelloos
pi_72300684
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 02:14 schreef LeNick het volgende:

[ afbeelding ]

Ik bedoel dus dat het niet alleen een stipje is, maar echt een straal. Maar weet zelf niet of die nou ook op die dealperfect staat..
Een echte straal is afhankelijk van de kleur lezer / het vermogen in Megawatts / en of het dag of nacht is wanneer je iemand wil upbeamen Scott.
Zoekopdrachtje invoeren op 1 van de sites in de OP , en de REVIEWS lezen , vind je erg nuttige info mbt je vraag. Vooral dealextreme heeft veel reviews, dealperfect helaas wat minder, dus vandaar dat IK meer op DX rondkijk dan op DP.
  maandag 31 augustus 2009 @ 06:14:53 #114
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_72301186
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 00:29 schreef veda het volgende:

[..]

Dat was ikke en dat model dus

Bevalt goed kan je rustig kopen is zelfs met geluid
Voor de rest pm maar nu weer even
pi_72301553
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 02:14 schreef LeNick het volgende:

[ afbeelding ]

Wat jij zoekt is een lightsaber. SKU: 19540
pi_72301808
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:31 schreef Granaatappel het volgende:
James Bond Credit Card Lock Picking Pocket/Wallet Kit (5-Piece Set) x 1 Pending $7.66 -

Die creditcard lockpick set is echt geweldig.
Heb ik ook besteld
Ben wel heel benieuwd wat je er echt mee kan
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_72303440
als je je veel inspant en veel oefend zul je ooit slotjes open kunnen maken, maar als je echt sloten open wilt maken moet je toch echt voor wat duurders zoeken met meer van die dingen en een lift erbij
  maandag 31 augustus 2009 @ 11:06:17 #118
48067 neo2000
pi_72304249
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:22 schreef Mirjam het volgende:

[..]

[..]

slap gelul dus.

maargoed, ikz ag het dus niet.
Normaal zou ik je gelijk geven, maar deze keer staat het er echt:
"Item name: High-powered stun gun". Wel vreemd overigens; meestal zet DP een of andere cryptische omschrijving op de site en dit keer net niet.
  maandag 31 augustus 2009 @ 11:09:50 #119
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72304319
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:06 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Normaal zou ik je gelijk geven, maar deze keer staat het er echt:
"Item name: High-powered stun gun". Wel vreemd overigens; meestal zet DP een of andere cryptische omschrijving op de site en dit keer net niet.
Stun gun is cryptisch voor death ray
pi_72304431
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 06:14 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Kan je het niet hier posten in plaats van in een pm? Ik ben ook wel benieuwd.
De batterij in je helicopter is 9 volt? Heb je hem daarop aangesloten?
  maandag 31 augustus 2009 @ 11:43:47 #121
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72305058
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:26 schreef mstr het volgende:

Hier een filmpje van de stungun.
Nadeel van die stungun is, dat je die telefoon dus tegen iemand z'n lichaam moet duwen en activeren om te stunnen, er komen namelijk geen pinnetjes met draadjes uit om van een afstand te schieten.
pi_72305209
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:43 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Nadeel van die stungun is, dat je die telefoon dus tegen iemand z'n lichaam moet duwen en activeren om te stunnen, er komen namelijk geen pinnetjes met draadjes uit om van een afstand te schieten.
Dat geld voor alle stunguns die hier te koop zijn. Ze zijn ook bedoeld als zelfverdediging als je verkracht wordt ofzo. Een tasjesdief kan je er niet mee vangen. Maar daar heb je pistolen voor.
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:24:34 #123
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72305993
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:49 schreef veda het volgende:

[..]

Dat geld voor alle stunguns die hier te koop zijn. Ze zijn ook bedoeld als zelfverdediging als je verkracht wordt ofzo. Een tasjesdief kan je er niet mee vangen. Maar daar heb je pistolen voor.
Jammer alleen dat als je verkracht wordt en dit ding gebruikt, en je zelf gepakt wordt, dat je zelf waarschijnlijk een hogere straf krijgt vanwege het in bezit zijn van dit speeltje. Zwakke personen sterven eraan.
Maar iedereen snapt natuurlijk wel dat je zoiets ergs nooit wilt meemaken.

Stungun vermomd als GSM geeft ophef in VS

____

MarcorgaZ, ben jij hier ook nog?
Hij had toch pepperspray gebruikt in de aula op school, hoe liep dat ook alweer af?

[ Bericht 5% gewijzigd door Granaatappel op 31-08-2009 12:40:43 ]
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:50:28 #124
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72306662
Zo'n dart stun gun is inderdaad meer om preventief te handelen, de politie in de VS gebruikt die dingen. Je bent ook je stun gun kwijt want die haakjes kun je er niet zomaar eruit trekken en kan maar op 1 persoon worden gebruikt. Met pinnetjes is het stun and run of stun stun stun and run met meerdere aanvallers.

In Amerika worden ze ook van die watjes, jezelf druk maken over een gsm stungun. Een stun gun is een stun gun, alleen criminelen misbruiken dit soort apparaten. Als ze geen stun gun hebben dan gebruiken ze wel een mes of bezemsteel.

De burger die zich aan de wet houdt ontwapenen, echt zulke linkse onnozelheid. En onszelf maar blijven afvragen waarom het tuig de straten onveilig maakt met alle ontwapende slachtoffers.
pi_72307171
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 08:06 schreef Chuphinh het volgende:

[..]

Wat jij zoekt is een lightsaber. SKU: 19540
Bedankt, maar als ik die sku intyp kom ik op een aantal artikelen, maar niet iets met een laser! :p
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:28:15 #126
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_72307553
Heey,,

Een vriendin van mij wil een nieuwe Ipod Nano ( http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-246233259a1c1d2e88c72dd3f19b730e.jhtml?cm_cat=1201&pm1=1).
Maar heeft iemand ervaring met deze.. werken ze allemaal goed enzo of moet je een andere bestellen via Jack?
Nep boeit niet ,, gewoon dat 't er op lijkt!

[ Bericht 25% gewijzigd door tokko1 op 31-08-2009 13:35:48 ]
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_72307647
DONDER OP MET DE NEP MERKEN
pi_72307888
Waar kan je de taal van die site op Engels zetten?! :s
pi_72308013
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:40 schreef LeNick het volgende:
http://translate.google.com/

wtf is het met die newbies in één keer hier
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:48:15 #130
48067 neo2000
pi_72308106
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:49 schreef veda het volgende:

[..]

En Death Stars!
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:12 schreef LeNick het volgende:

[..]

Bedankt, maar als ik die sku intyp kom ik op een aantal artikelen, maar niet iets met een laser! :p
Check de PI van de poster.
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:40 schreef LeNick het volgende:
Met de magische "google translate button!"
pi_72308131
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:24 schreef Granaatappel het volgende:

Hij had toch pepperspray gebruikt in de aula op school, hoe liep dat ook alweer af?
Stoere jongen is dat zeg. Eerst een nazi armband leuk vinden en daarna zo'n stoer verhaal
pi_72308327

Heeft iemand deze wel eens voorbij zien komen op één van de sites? Ben zeer benieuwd
pi_72308340
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:48 schreef neo2000 het volgende:

[..]

En Death Stars!
[..]

Check de PI van de poster.
[..]

Met de magische "google translate button!"
Nu je het zegt, wat een grappenmakert zeg. Hij hoort niet op Fok te zitten maar in Carré te staan!
pi_72308704
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:54 schreef kikoooooo het volgende:

Heeft iemand deze wel eens voorbij zien komen op één van de sites? Ben zeer benieuwd
die wil ik ook!
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_72308852
wat is de verzending van dealperfect toch ontiegelijk traag. Ben al een week of 4 aan het wachten.

Als we dan toch over levertijden hebben. Dealextreme doet er tegenwoordig ook minimaal 2 weken over. Focalprice is op dit moment toch het snelst. Binnen 1 week ontvangen, verzending mogelijk dezelfde dag nog.
pi_72309102
Misschien moeten we eens proberen boven in de startpost te vermelden hoe je zulke merknamen nouw moet verfrommelen. Want de nieuwe mensen weten nog niet van deze maatregel...
pi_72309170
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 06:14 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Oke dan, ik heb hem ook maar besteld.
Nu hopen dat mijn v4 nog fatsoenlijk vliegt met dat ding eraan, ik weet namelijk niet hoeveel gewicht die kan tillen.
pi_72309424
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:54 schreef kikoooooo het volgende:

pi_72309551
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:37 schreef Chuphinh het volgende:

[..]

op ebay voor ruim 800 dollar
pi_72309712
quote:
Voor de geïnteresseerden: "the price will be $89.62 with registered shipping."
pi_72309864
waarom komen hier nieuwe gasten dit topic verpesten door merknamen te noemen terwijl het namaak is, straks word dit topic gesloten en wat moeten we dan? kunnen we niet een besloten topic maken met alleen goedgekeurde leden?
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:01:00 #142
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72310113
Promotie aanbiedingen!!!

http://www.focalprice.com/promotionstore.html

Ik heb de light saber gehaald, 99 cent
pi_72310284
Dat haal je hier toch ook wel voor 1 euro bij de expo
Maar ze hebben wel veel knuffels bij Focalprices!
pi_72310313
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:01 schreef monkeybrain het volgende:
Promotie aanbiedingen!!!

Sinds hun update vanochtend kan ik niet meer inloggen
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:08:12 #145
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72310342
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:06 schreef Chuphinh het volgende:
Dat haal je hier toch ook wel voor 1 euro bij de expo
Maar ze hebben wel veel knuffels bij Focalprices!
99 dollar cent, dus een envelop erbij voor 76 cent
Kan me niet voorstellen dat ze 1 euro zijn bij de Expo, dure tent.
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:07 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Sinds hun update vanochtend kan ik niet meer inloggen
Hmm, ik moest handmatig iets invullen bij paypal en nu staat de bestelling niet in mijn account. Zal wel fout zijn gegaan.
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:13:51 #146
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72310524
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:24 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

____

Jep, het is afgelopen met een waarschuwing, de leiding van de school was wel chill, niet eens geschorst enzo . Maar ik werkte gewoon mee, heb dat busje ook in laten nemen (meteen weer nieuwe besteld uiteraard, voor 4 dollar ).
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:49 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Stoere jongen is dat zeg. Eerst een nazi armband leuk vinden en daarna zo'n stoer verhaal
Bedankt . En ik ben een neger, dus het was sowieso een beetje ironisch bedoeld .
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:23:30 #147
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72310803
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:13 schreef MacorgaZ het volgende:

Bedankt . En ik ben een neger, dus het was sowieso een beetje ironisch bedoeld .
Leuk boek voor je
Je had ook Joodse nazi's, hoor je nooit iets over want dat past niet in de propaganda om zaken van WO2 te verdoezelen.
http://www.amazon.com/Rac(...)shment/dp/1934703516
pi_72310956

SPOILER
To Wii or not to Wii....that's the question.
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:40:50 #149
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_72311269
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:16 schreef veda het volgende:

[..]

Kan je het niet hier posten in plaats van in een pm? Ik ben ook wel benieuwd.
De batterij in je helicopter is 9 volt? Heb je hem daarop aangesloten?
@ Gavety hij weegt 21 gram en de oplaadbare 9v battery weegt 33 gram
Totaal dus 54 gram

en eh nee niet aangesloten op de batt van de heli die is 11.2v
pi_72311478
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:40 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

@ Gavety hij weegt 21 gram en de oplaadbare 9v battery weegt 33 gram
Totaal dus 54 gram

en eh nee niet aangesloten op de batt van de heli die is 11.2v

Zit die oplaadbare 9 volt erbij?
Ook maar even 40 nieuwe vleugels besteld op Ebay, die dingen kosten toch geen drol.
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:48:02 #151
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_72311498
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:26 schreef luciano het volgende:

Apples met peren vergelijken ?

Dachtutniet

M'n JanKees petje komt ook deze week aan
http://item.taobao.com/au(...)fd2f2.jhtml?cm_cat=0
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:52:55 #152
48067 neo2000
pi_72311644
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:25 schreef jopiede het volgende:
Misschien moeten we eens proberen boven in de startpost te vermelden hoe je zulke merknamen nouw moet verfrommelen. Want de nieuwe mensen weten nog niet van deze maatregel...
Tsjah.. Neo2000 in #12
Sowieso hadden de modjes nieuwe regels bedacht voor deze reeks.. Of mensen zich er nu aan houden of niet, dat is om het even.. Maar die nieuwe regels zijn welgeteld volgens mij 1 keer onder de oude OP geplakt, daarna niet meer. Kan je het newbies in de reeks ook niet echt kwalijk nemen dat ze de "regels" niet kennen.

Is overigens niet de schuld van de modjes, maar meer van de regulars die elke keer een nieuw topic openen zonder na te denken.
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:12:41 #153
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_72312328
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:47 schreef Grav1ty het volgende:
Zit die oplaadbare 9 volt erbij?
............
die heb ik van de Aldi
pi_72312381
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:48 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

wat betaal je daarvoor? Zitten wel leuke petten tussen zie ik..
ondertitel
pi_72312619
Weet iemand nog een Binary watch met een cool design?

Zou Jack zoiets kunnen vinden? De huidige hebben allemaal een lelijk design (op Deal Extreme).
pi_72313024
quote:

[..]

3 (Die neem ik ook..)

Klein en super handig
De 2de ziet er goed uit; ook wel redelijke prijs voor 8GB , maar als ik in de advertentie zelf in t tabel kijk zie ik 2GB staan!

wat is t nou 8 GB of 2 GB ?

en iemand die deze al heeft besteld?
pi_72313706
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:14 schreef Colin0o het volgende:

[..]

Ik vind ze ook wel tof, ik zou ook graag de prijs willen weten
pi_72314117
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:47 schreef baggerhoofd het volgende:

[..]

Voor de geïnteresseerden: "the price will be $89.62 with registered shipping."
\
Veels te duur Het schijnt dat rachel hogere prijzen heeft als Jack. Je zou Jack eens moeten vragen.

De u-boooots op DP zijn ook veel goedkoper:

klik
pi_72314225
Ik heb een 5mW laser besteld op DX.
Maar lees net dat in je Nederland maar 1mW mag hebben.

Iemand al eerder lasers besteld en hoe is dit afgelopen?
pi_72314275
5mW lasers krijg je ook de kermis. Ik heb er een aantal besteld. Nooit problemen mee gehad. Je moet dan maar net pech hebben denk ik en niet met 100'en tegelijkertijd bestellen.
pi_72314408
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:33 schreef Downstar het volgende:

[..]

De 2de ziet er goed uit; ook wel redelijke prijs voor 8GB , maar als ik in de advertentie zelf in t tabel kijk zie ik 2GB staan!

wat is t nou 8 GB of 2 GB ?

en iemand die deze al heeft besteld?
Je kunt bij die advertentie kiezen tussen de 2, 4 en 8GB versie. Jack heeft de prijs gegeven voor de 8GB versie.
pi_72314558
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:21 schreef Chuphinh het volgende:
5mW lasers krijg je ook de kermis. Ik heb er een aantal besteld. Nooit problemen mee gehad. Je moet dan maar net pech hebben denk ik en niet met 100'en tegelijkertijd bestellen.
Mooi om te weten.
Ik heb er één besteld met de Gift Service van DX, dus zal wel goed gaan zo te zien!
pi_72314719
zelf zonder drop
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:12:11 #164
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72315673
quote:
[..]

krijg je bij deze dezelfe interface als afgebeeld staat of krijg je toch die soortgelijke die DP op zn site heeft staan?
ik heb de DP (zonder Ipod logo) met die belabberde interface (maar wel goed geluid, dat dan weer wel)
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:13:47 #165
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_72315704
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:14 schreef Colin0o het volgende:

[..]

Die was 8 euro alleen dit was wel een van de duren. Ik heb er ook een besteld voor mijn neef en die was 5,50 ofzo..
Search results
Het gewicht was volgens rachel 200g

Verder even een mailtje gestuurd naar jack om het volgende te bestellen:
Logitech g7
en een Qck (let vooral op dat [not for resale] links onderin de muismat)

[ Bericht 24% gewijzigd door MagischMannetje op 31-08-2009 18:20:38 ]
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:52:56 #166
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72316798
Misschien moet ik maar eens een plant gaan kopen
pi_72316815
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:13 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Die was 8 euro alleen dit was wel een van de duren. Ik heb er ook een besteld voor mijn neef en die was 5,50 ofzo..
Search results

Logitech g7

Kan je het even laten weten als je de prijs weet van dat muismatje.. kan wel een nieuwe gebruiken.
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:34:08 #168
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_72317969
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:53 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Kan je het even laten weten als je de prijs weet van dat muismatje.. kan wel een nieuwe gebruiken.
Kheb berekend ongeveer 7/8$
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:43:48 #169
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72318303
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:16 schreef athlonkmf het volgende:
wat is de verzending van dealperfect toch ontiegelijk traag. Ben al een week of 4 aan het wachten.

Als we dan toch over levertijden hebben. Dealextreme doet er tegenwoordig ook minimaal 2 weken over. Focalprice is op dit moment toch het snelst. Binnen 1 week ontvangen, verzending mogelijk dezelfde dag nog.
Ligt aan de voorraad van DP he, en je kunt Jack altijd mailen wat er aan de hand is.
Oral-B borsteltjes bij DP besteld op 20 augustus. Diezelfde dag nog verstuurd en 8 dagen later binnen. Topservice.
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:01 schreef monkeybrain het volgende:
Promotie aanbiedingen!!!

Leuk van FP, die *.99 dollar shop. Heb ook die lightsaber besteld, voor de rest weinig leuke dingen moet ik zeggen.

____

Kan iemand mij dit product verduidelijken?
http://www.focalprice.com/detail_GX034W.html

Kun je hier nu een battery pack van een XBOX360 controller in doen, waar al batterijen in zitten?
Dus je hebt zo'n houdertje voor 2 AA batterijen, die doe je daar in, en kan deze oplader zulke packs ook opladen? Ziet er wel naar uit maar het is mij niet helemaal duidelijk.
pi_72318974
Een collega van m'n vader vertelde over een handscanner van een 'chinese webshop'. Hij kostte ongeveer 7.50.
Het gaat over een cilindervormige scanner waar je een geheugenkaartje insteekt. Deze kan je over een papier halen wat ie vervolgens scant. Iemand die dit herkent?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:04:49 #171
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72319005
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:43 schreef Granaatappel het volgende:

Leuk van FP, die *.99 dollar shop. Heb ook die lightsaber besteld, voor de rest weinig leuke dingen moet ik zeggen.

Staat ie bij jou in de my account lijst van bestellingen?
Ik moest handmatig wat toevoegen bij paypal en nu staat er niks bij mijn bestellingen Gare software update volgens mij.
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:07:45 #172
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_72319124
Ahja.
pi_72319780
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:13 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Search results

Logitech g7

Heb je die petjes al binnen? Hoe is de kwaliteit ervan?
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:51:17 #174
691 luciano
ondertitelloos
pi_72320799
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:48 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Kun je die ook beargumenteren? Waar ga ik de " fout " in volgens jou ?
Of ben je gewoon vanaf je geboorte zelf een , en wil je ons dat even laten weten ?
Ik kaart een onderwerp aan wat schijnbaar erg gevoelig ligt hier, maar niemand tot nu toe vertelt wie dan ook WAAROM merknamen niet mogen worden genoemd.......... omdat een of andere mod uit een grijs verleden ten tijde van topic 1 dat besloten heeft ? Is er misschien het één en ander veranderd ondertussen qua wetgeving ofzo ?
IK kom tenminsdte met argumenten waaron merknamen noemen en nepnamen noemen WEL legaal is..... Waarom en vooral WIE wil dit beperken dan middels een paar zinnetjes in een OP uit waarschijnlijk het jaar nul !!! ???

Geef argumenten en praat geen poep.
pi_72321592
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef luciano het volgende:

[..]

Of ben je gewoon vanaf je geboorte zelf een , en wil je ons dat even laten weten ?
Ik kaart een onderwerp aan wat schijnbaar erg gevoelig ligt hier, maar niemand tot nu toe vertelt wie dan ook WAAROM merknamen niet mogen worden genoemd.......... omdat een of andere mod uit een grijs verleden ten tijde van topic 1 dat besloten heeft ? Is er misschien het één en ander veranderd ondertussen qua wetgeving ofzo ?
IK kom tenminsdte met argumenten waaron merknamen noemen en nepnamen noemen WEL legaal is..... Waarom en vooral WIE wil dit beperken dan middels een paar zinnetjes in een OP uit waarschijnlijk het jaar nul !!! ???

Je maakt je veel te druk om iets waar je je niet druk om moet maken
Maar idd, ik lees nu toch al een paar van deze topics mee, maar heb werkelijkwaar geen idee waarom ik geen merknamen zou mogen gebruiken (uberhaupt dat het niet mag weet ik pas sinds kort). Kan me ook niet schelen verder, dan misschrijf ik toch een letter. Wat een moeite.
Wel mag het wel ff in de OP worden toegevoegd idd, dan weten de newbies dat ook . Voel je geroepen en voeg het toe.
pi_72322345
Ik vind et allemaal wel grappig, hoe mensen nieuwe namen verzinnen. Zoals voor het petje:p
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:55:13 #177
183846 joepie91
pi_72323537
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:16 schreef athlonkmf het volgende:

Bij mij was mijn bewaardoosje voor NDS games binnen 5 dagen na bestelling thuis aangekomen. Dus niet 5 dagen na verzending. Het verschilt gewoon iedere keer...
pi_72324007
quote:

[..]

Wat kom jij altijd rusteloos over.

OT: DX is tof
pi_72324760
Ik heb de openingspost bewerkt, het is snel gedaan omdat ik weg moet, kritiek is dus welkom en pas het gerust zelf aan
pi_72324838
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:22 schreef Elias3 het volgende:
Ik heb de openingspost bewerkt, het is snel gedaan omdat ik weg moet, kritiek is dus welkom en pas het gerust zelf aan
De OP zelf of de tekst op de wiki? Anders pas ik de OP nog even aan
pi_72324948
Tief nou eens op met dat voortdurende gezeik. Gewoon geen merknamen noemen, punt. Ik kom hier om gadgets voorbij te zien komen en niet om eindeloze discussies te lezen van mensen die zo nodig hun moraal hoog moeten houden. Altijd maar dat geklaag over newbies die vragen stellen die hier al vaak voorbij zijn gekomen, maar tegelijkertijd zorgen die mensen er juist voor dat bijna de helft van een topic in het teken staat van onzin.

OT maar weer dus
pi_72325745
dingen die ik nog van taobao wil

adiedazz vest andere kleur
de honderds pet
mmischien een shirt?
pi_72325912
ik zit nu ongeveer een jaar in de DX/DP sfeer en heb al de tijd betaald met de CC van mn pa gekoppeld aan paypal,

alleen ik heb nu geen zin om steeds maar dat geld over te maken naar zijn bankrek.

ik wil dus een eigen paypal acc, ik ben minderjarig geen probleem toch?

en dan is het zeker de bedoeling dat ik via internetbankieren geld stort naar mijn paypal acc en dan met mijn saldo op paypal shit kan kopen op dx/dp?

srry beetje noob vraag maar heb veel verstand van DP enzo maar niet van paypal
pi_72326103
Als je een eigen bankrekening hebt kan je als minderjarige ook gewoon een rekening aanmaken op PayPal, deze laten koppelen aan je 'echte' bankrekening (duurt een dag of vijf, zes voordat dat bevestigd is) en ook al is je saldo op je PayPal-account vervolgens 0 euro, dan kan je nog gewoon bestellen. PayPal schrijft het dan gewoon automatisch een paar dagen later af van je bankrekening Dus eerst overmaken hoeft niet per se.
pi_72326156
[..]

3 (Die neem ik ook..)

Klein en super handig
[/quote]

Iemand die ook weet of die 2de uitgerust is met die schudfunctie ; en kantel baar scherm ??
pi_72326167

3 (Die neem ik ook..)
\

Iemand die ook weet of die 2de uitgerust is met die schudfunctie ; en kantel baar scherm ??
[/quote]
pi_72326282
Faalhaas, fix je quotes even.

De tweede is met kantelbaar scherm ja
pi_72326307
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:53 schreef Downstar het volgende:

3 (Die neem ik ook..)
\

●支持重力感应甩歌系统功能
Shake to shuffle heeft ie in ieder geval.
●电影可横屏全屏播放,效果相当不错
Kantelbaar scherm heeft ie ook.
pi_72327172
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef baggerhoofd het volgende:
Als je een eigen bankrekening hebt kan je als minderjarige ook gewoon een rekening aanmaken op PayPal, deze laten koppelen aan je 'echte' bankrekening (duurt een dag of vijf, zes voordat dat bevestigd is) en ook al is je saldo op je PayPal-account vervolgens 0 euro, dan kan je nog gewoon bestellen. PayPal schrijft het dan gewoon automatisch een paar dagen later af van je bankrekening Dus eerst overmaken hoeft niet per se.
paypal aangemaakt nu nog ff wachten thnx igg voor je advies;) toppie
pi_72327247
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:56 schreef baggerhoofd het volgende:
Faalhaas, fix je quotes even.

De tweede is met kantelbaar scherm ja
sorry was me even ontschoten dat er onderaan ook nog wat stond

Dus shake functie en kantelbaar scherm

toch mooie deal dan , zal er over nadenken
miss dat jack deze versie in zn shop kan verwerken, aangezien dion zei dat deze ook beter was:)

meer mensen met intresse in deze Ipot gen4 8GB?
miss dat ome jack ons dan korting kan geven
pi_72327363
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:16 schreef Downstar het volgende:

[..]

miss dat jack deze versie in zn shop kan verwerken, aangezien dion zei dat deze ook beter was:)

Ja ik ook, ik heb interesse in de zwarte.
En ik heb nog een vriendin die interesse heeft in een rode.
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:22:21 #192
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72327469
Die staan toch al in zijn shop, scroll naar benden in alle smaken en geuren.

http://www.dealperfect.com/products.aspx?category=39
pi_72327581
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:22 schreef monkeybrain het volgende:
Die staan toch al in zijn shop, scroll naar benden in alle smaken en geuren.

http://www.dealperfect.com/products.aspx?category=39
Dat zijn ze niet, deze waren als het goed is met een beter menu e.d..

[ Bericht 4% gewijzigd door Joene94 op 31-08-2009 23:35:11 ]
pi_72327952
Ik ben eigenlijk op zoek naar het shirt wat die vent met die baby van The Hangover draagt:

Ik kan hem wel in wat Amerikaanse shops vinden, maar die versturen niet naar NL. Iemand deze wel eens op taobao oid tegengekomen?

http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?isProduct=true&navAction=jump&id=15088602&availableOptions=availableOptions

Anders binnekort ff via zo'n usa 2 nl service bestellen
pi_72328073
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:19 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ja ik ook, ik heb interesse in de zwarte.
En ik heb nog een vriendin die interesse heeft in een rode.
Ik heb mogelijk ook wel intresse in een zwarte ; en als het een goedprijsje word wie weet
pi_72328110
quote:

[..]

ik wel (eig 16gb maar 8 is ook goed als het goedkoper is )
pi_72328213
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:25 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Dat zijn ze niet, deze waren als het goed is met een beter menu e.d..
Ik zal het Rachel / Jack nog even navragen ; of dit een andere is dan uit zijn shop
en wat de price is al er meerdere fokkers hem bestellen.

ik laat het nog weten !

Truste allemaal!
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:53:04 #198
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_72328395
hoe zit dat met die taobao bestellingen?
factuur is betaald aan jack, de bevestiging binnen..
hoe gaat het dan verder , netzo als DP? kan ik hem hier in vinden bij me bestelingen? of gaat het rechtstreeks van taobao naar me huis?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_72328515
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:53 schreef revpolen het volgende:
hoe zit dat met die taobao bestellingen?
factuur is betaald aan jack, de bevestiging binnen..
hoe gaat het dan verder , netzo als DP? kan ik hem hier in vinden bij me bestelingen? of gaat het rechtstreeks van taobao naar me huis?
Hij gaat eerst naar jack/rachel toe, en één van die twee versturen hem naar jou toe! Je kan jack altijd mailen wat de status is!

je kan het pakketje volgen via DP
Het pakketje van taobao heeft bij mij er 3 weken overgedaan

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2009 23:57:37 ]
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:06:19 #200
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72328811
quote:

[..]

ook interesse, maar dan enkel als ze beter zijn dan de versies die ie op dp verkoopt
pi_72329004
De mailtjes zijn verstuurd

met verzoek om prijsopgave van ipot 8GB:

1 x ( zonder trackingnumber)
1x ( met trackingnumber)

en met het verzoek als ik er 3+ haal wat dan de prijs is of 5+ ( zodat hij er 5 kan bestellen bij supplier en dan apart naar ons kan verzenden )

tevens gevraagd of er verschil zat in de Ipot van TB en die vanuit zijn store.
( volgens dion wel , ook ik ben hier benieuwd naar..)

Geen verschil=Geen intresse
pi_72331205
heb er wat schroevendraaiers voor de ds mee bestelt, en 2 stylussen, dacht dat ze voor de vakantie aankwamen, maar dat was helaas niet zo...
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  dinsdag 1 september 2009 @ 08:23:58 #203
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_72331687
quote:

[..]

Was toch een grapje
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:23 schreef Skiet het volgende:

[..]

Heb je die petjes al binnen? Hoe is de kwaliteit ervan?
Ik heb ze nog niet binnen maar ze moeten deze week wel binnen komen. I keep you updated
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:16:41 #204
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72332481
Hoe lang gaat de batterij mee van die Peer I-plee nino?

Ik zie altijd bij de specificaties 10 uur staan bij de Chinese varianten van I-plee producten, dat is dus bagger.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:19:06 #205
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72332530
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:04 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Staat ie bij jou in de my account lijst van bestellingen?
Ik moest handmatig wat toevoegen bij paypal en nu staat er niks bij mijn bestellingen Gare software update volgens mij.
Hmm, geen last van gehad?
Bij FP doe je de bestelling en dan krijg je zo'n paypal link in je order list, die klik je dan en dan is de order al voltooid.
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:44 schreef mtchel112 het volgende:
dingen die ik nog van taobao wil

adiedazz vest andere kleur
de honderds pet
mmischien een shirt?
pi_72332981
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:14 schreef Downstar het volgende:
De mailtjes zijn verstuurd

met verzoek om prijsopgave van ipot 8GB:

1 x ( zonder trackingnumber)
1x ( met trackingnumber)

en met het verzoek als ik er 3+ haal wat dan de prijs is of 5+ ( zodat hij er 5 kan bestellen bij supplier en dan apart naar ons kan verzenden )

tevens gevraagd of er verschil zat in de Ipot van TB en die vanuit zijn store.
( volgens dion wel , ook ik ben hier benieuwd naar..)

Geen verschil=Geen intresse
Voor de nano 4 van TB:

For 3 pcs, the price is $32.04/pcs with registered shipping and for 5 pcs, the price is $30.86/pcs with registered shipping

For the following player,

The prices are: 300g

For 2GB, $29.26
For 4GB, $32.40
For 8GB, $34.62

http://item.taobao.com/au(...)81d18edc0a035e.jhtml $23.37, 200g

[ Bericht 17% gewijzigd door Skiet op 01-09-2009 09:56:53 ]
pi_72333569
Iemand ervaring met 1 van die 4 gekleurde led douchekoppen op DX ???
Wil voor de gein eens zo'n ding aanschaffen... Maar de vraag is natuurlijk welke van de 4
pi_72333594
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:13 schreef firecow het volgende:
Iemand ervaring met 1 van die 4 gekleurde led douchekoppen op DX ???
Wil voor de gein eens zo'n ding aanschaffen... Maar de vraag is natuurlijk welke van de 4
Dingen zijn ook zeer goedkoop in NL te krijgen geloof ik..
pi_72333651
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:14 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja 90% van de meuk op die site's.... Alleen het gaat natuurlijk om dat leuke gele pakketje wat bij je thuis komt!
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:18:44 #210
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72333700
Ik ben ook wel geïnteresseerd in een goede iPot.
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:21:25 #211
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72333784
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:14 schreef Skiet het volgende:

[..]

8 euro bij de action, klinkt als een krachtcentrale turbine of is dit filmpje gaar

dinsdag 1 september 2009 @ 10:26:16 #212
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72333918
Dus als jullie die Ipots willen bestellen, ik hou mijzelf aanbevolen
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:28:59 #213
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72333988
Vriendin van Jack
Customer calling, loopt in haar ondergoed weg
Pannen staan in de douche/keuken

(weer dat buzzend geluid)
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:30:10 #214
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72334013
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:28 schreef monkeybrain het volgende:
Vriendin van Jack

Wat een teringherrie zeg
pi_72334301
Ipoot Geel 8GB hier

laat even weten welke kleur je wilt hebben (neem aan allemaal 8GB)
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:44:01 #216
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72334364
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:41 schreef Skiet het volgende:
Ipoot Geel 8GB hier

laat even weten welke kleur je wilt hebben (neem aan allemaal 8GB)
Ik ga voor de blauwe 8GB.
pi_72334398
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:44 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik ga voor de blauwe 8GB.

Maak het lijstje even aangevuld met welke ik wil. Dan houden we overzicht en hoeven we straks niet pagina's door te zoeken. Rachel is nog online, dus mochten we nu op 5 komen al dan zou dat perfect zijn. Dan stuur ik haar een bericht voor het bestellen, moeten jullie alleen ff e-mail adressen doorgeven voor de payment

Dus

1x Geel 8GB
1x Blauw 8GB
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:47:39 #218
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72334452
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:45 schreef Skiet het volgende:

[..]

Maak het lijstje even aangevuld met welke ik wil. Dan houden we overzicht en hoeven we straks niet pagina's door te zoeken. Rachel is nog online, dus mochten we nu op 5 komen al dan zou dat perfect zijn. Dan stuur ik haar een bericht voor het bestellen, moeten jullie alleen ff e-mail adressen doorgeven voor de payment

Dus

1x Geel 8GB
1x Blauw 8GB
Dat komt goed.
Deze zijn echt een bijna exacte kopie.
pi_72334643
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:45 schreef Skiet het volgende:

[..]

Voor de nano 4 van TB:

For 3 pcs, the price is $32.04/pcs with registered shipping and for 5 pcs, the price is $30.86/pcs with registered shipping

For the following player,

The prices are: 300g

For 2GB, $29.26
For 4GB, $32.40
For 8GB, $34.62

Je had t dus al gevraagd , dus ik heb jack alsware precies het zelfde nog eens gevraagd !

noujaa misschien dat hij nu andere prijs opgaves geeft ook nog & we moeten nog even afwachten wat hij te zeggen heeft over of er verschil zit tussen deze en die van zijn site.

trouwens: For 3 pcs, the price is $32.04/pcs with registered shipping and for 5 pcs, the price is $30.86/pcs with registered shipping
Gaat hij hier uit van de 8GB versie ?
pi_72334766
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:45 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dus

1x Geel 8GB
1x Blauw 8GB
Nieuwe lijst:

1x Geel 8GB
2x Blauw 8GB

dus de prijs zal nu al ; $32.04/pcs with registered shipping zijn ?

nog meer liefhebbers, hoe goedkoper het word
( alleen onder voor behoud dat het een ander is dan die van jack zn site!)
pi_72334924
Vrijwel zeker dat hij anders is dan die op de site van Jack anders zou Rachel dat wel zeggen. Wel vaker dat ze bij eenzelfde product aangaven dat hij op de site staat.
pi_72334956
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nieuwe lijst:

1x Geel 8GB
2x Blauw 8GB
1x Roze 8 GB

dinsdag 1 september 2009 @ 11:13:29 #223
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72335161
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nieuwe lijst:

1x Geel 8GB
2x Blauw 8GB

ik wil de gele 8gb. maar met de zekerheid dat ie anders (dus meer lijkt op de ipoot-interface) dan ie zelf op de site verkoopt.
kan iemand is vragen of deze op itunes werkt?
pi_72335236
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:13 schreef mcwops het volgende:

[..]

ik wil de gele 8gb. maar met de zekerheid dat ie anders (dus meer lijkt op de ipoot-interface) dan ie zelf op de site verkoopt.
kan iemand is vragen of deze op itunes werkt?
Dat denk ik niet, hij zal niet op i tingeling werken, des te beter
pi_72335645
Nieuwe lijst:

2x Geel 8GB ( Skiet + Mcwops*)
2x Blauw 8GB( Downstar* + Mstr)
1x Roze 8GB ( FrankP)

meld even als je hem sws wil of dat je hem ook onder voorbehoud koopt( dan kan er een ster achter je naam)

( * = alleen onder voor behoud dat het een ander is dan die van jack zn site ( andere interface)!)

Edit: en misschien dat iemand nog eens kan vragen of jack the supplier kan vragen voor wat echte foto's:
zoals :

of dat het mogelijk is dat jack er al vast 1 koopt ; wat foto's maakt ; mogelijk reviewd ..
maargoed das allemaal extra ; eerst maar even kijken wij allemaal een ipot willen

[ Bericht 2% gewijzigd door Downstar op 01-09-2009 11:36:49 ]
pi_72335777
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:24 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

De OP zelf of de tekst op de wiki? Anders pas ik de OP nog even aan
Tekst op de wiki Heb er best lang over gedaan en had toen geen zin meer, dus als er wat foutjes inzitten pas het dan maar gerust aan!
pi_72336036
Downstar, zet mij ook maar op onder voorbehoud van de interface
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:43:47 #228
48067 neo2000
pi_72336057
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:16 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, hij zal niet op i tingeling werken, des te beter
Winamp!
pi_72336305
OP op wiki klaar
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:53:58 #230
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72336392
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:30 schreef Downstar het volgende:
en misschien dat iemand nog eens kan vragen of jack the supplier kan vragen voor wat echte foto's:
zoals :
[ afbeelding ]
of dat het mogelijk is dat jack er al vast 1 koopt ; wat foto's maakt ; mogelijk reviewd ..
[/i]
ik vind het wel een prettig idee. heb geen zin om achteraf gezijk te krijgen.
btw. post Jack niet meer op Fok ?
pi_72336450
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:52 schreef monkeybrain het volgende:
Misschien moet ik maar eens een plant gaan kopen
[ afbeelding ]
Die vind ik echt goor
Tap tap tap
pi_72336808
Nieuwe lijst:

1x Roze 8GB ( FrankP*)

meld even als je hem sws wil of dat je hem ook onder voorbehoud koopt( dan kan er een ster achter je naam)

( * = alleen onder voor behoud dat het een ander is dan die van jack zn site ( andere interface)!)
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:53 schreef mcwops het volgende:

[..]

ik vind het wel een prettig idee. heb geen zin om achteraf gezijk te krijgen.
btw. post Jack niet meer op Fok ?
Ik vind het zelf ook wel een fijner idee ; als we wat echte foto's te zien krijgen..
iemand ie dit kan regelen ? even jack vragen of hij er 1 kan kopen of dat jack de supplier kan vragen voor wat foto's ( vaak willen ze geen extra foto's maken; maarja als ze daardoor mogelijk 5 ipots kunnen verkopen, mogen ze er wel wat voor over hebben toch ? )

dus als iemand dat even wil doen? ( kan zelf nu niet , aangezien ik op het werk zit en verder niet op msn/hotmail kom )
pi_72336963
Van mij hoeft dat niet zo nodig allemaal, voor die 20-21 euro wil ik het gokje wel wagen
pi_72337148
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:13 schreef Skiet het volgende:
Van mij hoeft dat niet zo nodig allemaal, voor die 20-21 euro wil ik het gokje wel wagen
Nou even wat foto's lijkt me wel zo mooi ; je ( althans ik wel ) wil wel graag weten wat ik echt koop..
ipv een plaatje..

maargoed als niemand verder kan vragen probeer ik eventueel als mogelijk, vanavond een mailtje/msn gesprekje met jack te maken ; over eventueel wat foto's , of een dat hij even een example kan kopen..
( mogelijk dat als hij een example koopt , hij deze ipv de nu op zijn site geplaatse Ipot kan vervangen )
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:32:40 #235
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72337482
Hoe zit het nu met de batterij? trekt die 24 uur of 10 uur zoals bij alle iplee's?
pi_72338324
Doe mij er ook maar een, een rode, wel even onder voorbehoud van de interface
pi_72338490
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:08 schreef Downstar het volgende:
Nieuwe lijst:

1x Roze 8GB ( FrankP*)
1x Zwart 8GB (Joene94*)
1x Rood 8GB (DeHeer*)

[..]
Ik heb mezelf toegevoegd met een sterretje erachter.
Vriendin ga ik verder nog vragen of ze nog de rode wilt, dit laat ik later wel horen.
quote:
Ik vind het zelf ook wel een fijner idee ; als we wat echte foto's te zien krijgen..
iemand ie dit kan regelen ? even jack vragen of hij er 1 kan kopen of dat jack de supplier kan vragen voor wat foto's ( vaak willen ze geen extra foto's maken; maarja als ze daardoor mogelijk 5 ipots kunnen verkopen, mogen ze er wel wat voor over hebben toch ? )

dus als iemand dat even wil doen? ( kan zelf nu niet , aangezien ik op het werk zit en verder niet op msn/hotmail kom )
En ik zie ook graag foto's. En graag meer informatie over de batterijduur (minimaal een goed aantal uurtjes).
pi_72338688
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:28 schreef monkeybrain het volgende:
Vriendin van Jack
Pannen staan in de douche/keuken

iehl gadverdamme wat een vieze vrouw
pi_72338742
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:37 schreef Japppo het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar het shirt wat die vent met die baby van The Hangover draagt:

[ afbeelding ]

Ik kan hem wel in wat Amerikaanse shops vinden, maar die versturen niet naar NL. Iemand deze wel eens op taobao oid tegengekomen?

http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?isProduct=true&navAction=jump&id=15088602&availableOptions=availableOptions

fijn shirt beters hebben ze die op tabao
pi_72339079
godver heb zon drinking bird besteld, issie nu op DX 5 dollar -.-

ga vragen aan jack of ik mn drinking bird kan inruilen voor setje in ear van boozzeee 1st gen

en ik heb nog 7 dollar tegoed op dx dus kank mooi die vogel bestelle
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:27:14 #241
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72339161
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:37 schreef Japppo het volgende:

[ afbeelding ]

ff zoeken et voila:
http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,nb2w2yloeb2hezlf----------------40--commend-0-all-0.htm?ssid=e-s18&at_topsearch=1
pi_72339545
Hallo,

Ik heb misschien ook wel intresse in een ipot als dit mogelijk is ? Wanneer willen jullie dit weten ?

Misschien een stomme vraag...

Maar wat is nu de reden dat niemand zelf besteld bij taobao ? (ik vind best omslachtig als het steeds via jack moet je maild een aantal keer heen en weer straks stuurt hij het verkeerde best een gedoe)

Ik heb gister geprobeerd een acount aan te maken op taobao. Alles ging goed tot ik die (letter combinatie) moest in vullen--> x3Lh bij voorbeeld nou dit heb ik 20x geprobeerd maar daar pakte hij hem niet op.

Gr Robin,
pi_72339684
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:40 schreef Robin-e30 het volgende:
Hallo,

Ik heb misschien ook wel intresse in een ipot als dit mogelijk is ? Wanneer willen jullie dit weten ?

Maar wat is nu de reden dat niemand zelf besteld bij taobao ? (ik vind best omslachtig als het steeds via jack moet je maild een aantal keer heen en weer straks stuurt hij het verkeerde best een gedoe)

Ik heb gister geprobeerd een acount aan te maken op taobao. Alles ging goed tot ik die (letter combinatie) moest in vullen--> x3Lh bij voorbeeld nou dit heb ik 20x geprobeerd maar daar pakte hij hem niet op.

Gr Robin,
omdat de meeste daar alleen betalingen accepteren van zon chinese bank (correct me if im wrong) en het verzenden doen ze geloof ik ook alleen maar naar china en in die hoek
pi_72339712
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:40 schreef Robin-e30 het volgende:
Hallo,

Gr Robin,
Betaalwijze, paypal werkt niet. En verzendkosten, als ze niet in shen zhen city zitten is het duurder int
pi_72340080
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:04 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ik heb mezelf toegevoegd met een sterretje erachter.
Vriendin ga ik verder nog vragen of ze nog de rode wilt, dit laat ik later wel horen.
[..]

En ik zie ook graag foto's. En graag meer informatie over de batterijduur (minimaal een goed aantal uurtjes).

Uit de advertentie heb ik de accuduur uitgehaald ;

Capaciteit 2GB
PC-interface type USB 2.0
MP3 digitale audio Audio kan worden gebruikt voor een verscheidenheid aan opties
Muziek-formaat ondersteunt MP3, WAV-formaat audio player
Video Format Support AMV formaat afspelen van video (ondersteunt RMVB, RM, WMV, AVI formaat in AMV)
Het maximale uitgangsvermogen van 10mW
Frequentiebereik bereik van 20Hz-20KHz
Totale harmonische vervorming van minder dan 0,01%
Bestand toegang tot functies ter ondersteuning bestand toegang tot functies
Foto browser beschikbaar in JPEG-, BMP-, GIF-formaat beelden
Game features built-in meerdere kleine wild
Menu Language Tsjechisch, Deens, Nederlands, Engels, Fins, Frans, Duits, Grieks, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Vereenvoudigd Chinees, Spaans, Zweeds, Traditioneel Chinees, Turks
Andere kenmerken steun voor de radio (FM), opname, herhaling, e-books,
Speel tijd 5-6 uur
Batterij Ingebouwde lithium batterij
Screen Size 1.8
TFT-display
Kleuren zilver, paars, zwart, blauw, groen, goud, oranje, rood, roze
Formaat 38,7 × 92 × 6.2mm
Gewicht 36.800g

____________________________________________________________________________________

Nieuwe lijst:

1x Roze 8GB ( FrankP*)
1x Zwart 8GB (Joene94*)
1x Rood 8GB (DeHeer*)
1 x Ipot ( Robin-e30*) ( kleur onbekend ?)

pi_72340614
Nieuwe lijst:

1x Roze 8GB ( FrankP*)
1x Zwart 8GB (Joene94*)
1x Rood 8GB (DeHeer*)
1x Paars 8GB (Ayca*)

dinsdag 1 september 2009 @ 14:17:44 #247
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72340730
5-6 uur speeltijd?
Ik mag hopen dat het de video functie betreft???

Leuk ding voor in de auto, anders behoorlijk onbruikbaar.

Beetje dons op de kin, dikke vilt snor onder de neus

Zelfs uit zijn lippen groeit haar
pi_72340913
Yes! Busje gearriveerd.

Oh wacht, schoolboeken
  dinsdag 1 september 2009 @ 14:34:09 #249
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_72341240
Nu ik weer naar school moet kan ik niet meer met rachel op MSN. Dus maar mailtjes sturen maar dat duurt verrekt lang. Niet elke dag reactie etc. en ik wil het nu bestellen
pi_72341453
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:34 schreef MagischMannetje het volgende:
Nu ik weer naar school moet kan ik niet meer met rachel op MSN. Dus maar mailtjes sturen maar dat duurt verrekt lang. Niet elke dag reactie etc. en ik wil het nu bestellen
voordeel: portomonee blijft *een beetje* gevuld
pi_72341686
http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=5636 < stukken goedkoper dan bij DP of DX

het is toch wel dezelfde?

edit: had de pricedrop op dx nog niet gezien

[ Bericht 11% gewijzigd door mtchel112 op 01-09-2009 15:49:37 ]
pi_72343530
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:04 schreef Neraice het volgende:
Een collega van m'n vader vertelde over een handscanner van een 'chinese webshop'. Hij kostte ongeveer 7.50.
Het gaat over een cilindervormige scanner waar je een geheugenkaartje insteekt. Deze kan je over een papier halen wat ie vervolgens scant. Iemand die dit herkent?
Niemand?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_72343908
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:49 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=5636 < stukken goedkoper dan bij DP of DX

het is toch wel dezelfde?

edit: had de pricedrop op dx nog niet gezien
Die is nu wel erg goedkoop! toch maar even over nadenken
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:04:40 #254
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_72343959
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:42 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

voordeel: portomonee blijft *een beetje* gevuld
Ja maar ik wil antwoord van jack
pi_72344090
Nieuwe lijst:

Nano
1x Roze 8GB ( FrankP*)
1x Zwart 8GB (Joene94*)
1x Rood 8GB (DeHeer*)
1x Paars 8GB (Ayca*)

Prijzen:
1 = $34.62
3+ =$32.04
5+ =$30.86.
10+ = $ ??

Shuffle
1 x Groen 4GB ( Dionysiou)

Prijzen:
1 =$ ?? ( prijs onbekend mocht iemand het weten..)
3+ =$ ?? ( prijs onbekend mocht iemand het weten..)
5+ =$?? ( prijs onbekend mocht iemand het weten..)

nog meer liefhebbers voor ipots, hoe goedkoper het word ..

( * = alleen onder voor behoud dat het een ander is dan die van jack zn site (andere interface)!)

[ Bericht 65% gewijzigd door Downstar op 01-09-2009 16:25:19 ]
pi_72344268
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:03 schreef Semmm het volgende:

[..]

Die is nu wel erg goedkoop! toch maar even over nadenken
ik ook, 29,nogwat euro voor de laser, oplader 2 batterijen en us 2 eu plug
pi_72344934
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:08 schreef Downstar het volgende:
Nieuwe lijst:

Nano
1x Roze 8GB ( FrankP*)
1x Zwart 8GB (Joene94*)
1x Rood 8GB (DeHeer*)
1x Paars 8GB (Ayca*)

Prijzen:
1 = $34.62
3+ =$32.04
5+ =$30.86.
10+ = $ ??

Shuffle
1 x Groen 4GB ( Dionysiou)

Prijzen:
1 =$ ?? ( prijs onbekend mocht iemand het weten..)
3+ =$ ?? ( prijs onbekend mocht iemand het weten..)
5+ =$?? ( prijs onbekend mocht iemand het weten..)

( * = alleen onder voor behoud dat het een ander is dan die van jack zn site (andere interface)!)
Ik ben ook geinteresseerd, tot wanneer kan ik het melden? Kan nu nl. vanaf m'n werk niet kijken en ben vanavond pas thuis
pi_72345025
Nou ik heb er ook geen echte deadline voor.. maar ik weet verder ook niet echt
hoe ik dit bij Jack neer kan leggen ?

moet ik hem gewoon melden dat we zeer geintresseerd zijn in de ipots?
en een ons lijstje erbij of wat ?

en hoe gaat het betalen ? ik neem aan dat iedereen apart jack wil betalen..
iemand suggesties
pi_72345097
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:08 schreef Downstar het volgende:
Nieuwe lijst:
<knip>
Prijzen:
1 = $34.62
3+ =$32.04
5+ =$30.86.
10+ = $ ??
<knip

...
En zijn deze prijzen dat alle spelertjes naar één adres gestuurd worden of naar ieder afzonderlijk?

O, en veel suc6 met de douane als het 1 verzending wordt! Even de billen bij elkaar knijpen!

Ik kan mij voorstellen dat Jack zijn prijs baseert op 1 verzending en niet 10 b.v.
pi_72345103
Kijk ook eens op eBay.
Maximaal 28 dollar voor 16GB versie.

Helaas is het bij alle iPots meestal maar 5-6 uur batterijlevensduur, dus het zal mij niks verbazen als die van Tabao ook van die kwaliteit zijn ondanks anders beweert...

http://tinyurl.com/nbe7pb
8gb

http://tinyurl.com/njytjw
8gb

http://tinyurl.com/mxjkwu
16gb

http://tinyurl.com/ley29c
16gb

http://tinyurl.com/me4e32
16gb
pi_72345291
Ik heb wel interesse in zo'n groene nano (8 GB).

Alleen alleen als het een andere is dan de website van Jack
pi_72345375
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:40 schreef Deezertje het volgende:
Kijk ook eens op eBay.

Helaas is het bij alle iPots meestal maar 5-6 uur batterijlevensduur, dus het zal mij niks verbazen als die van Tabao ook van die kwaliteit zijn ondanks anders beweert...

8gb

8gb

16gb

16gb

16gb

Ja, maar zijn die ook voorzien van info over het merk en dergelijke of zijn het gewoon de goedkope klonen? Want zo een kloon hoef ik ook niet, die van TB zijn compleet van alles voorzien.
pi_72345448
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:37 schreef Downstar het volgende:
en hoe gaat het betalen ? ik neem aan dat iedereen apart jack wil betalen..
iemand suggesties
Ik zou zeggen, gewoon iedereen apart aan Jack betalen dan.
pi_72345456
quote:
Kijk ook eens op eBay.

8gb

8gb

16gb

16gb

16gb
Dat zijn de lelijke/mislukte klonen.
pi_72345498
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:51 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, gewoon iedereen apart aan Jack betalen dan.

Ja, iedereen apart betalen en iedereen apart verzonden krijgen natuurlijk. Anders is het hele voordeel weg als je ze in NL weer moet gaan distribueren. Dat lijkt me logisch.

Verder heb ik deze prijzen van Rachel, dus wie weet zit Jack hier nog weer onder!

PS over de shuffle

dinsdag 1 september 2009 @ 16:54:26 #266
265352 Redster1984
pi_72345530
Elke mp3 speler kan je trouwens in feite met I tennis laten werken. Kwestie van een extra dingetje downloaden en hij herkent je mp3 speler. Zelf vind ik t wel handig dat ik mijn groene 8 gig nena niet aan i tennis hoef te hangen.

Vandaag trouwens weer een pakje uit HongKong gekregen:D http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21247 De fm transmitter. Past een Ipot nena keurig in doordat de zijkantjes in kunnen schuiven. Past dus zowel een Ipot als een Ifoon in. Zal m straks ff testen, want m`n vriendin heeft de auto mee.... Zat trouwens erg goed ingepakt. Mega veel tape om de bubbelwrap heen en het apparaat zelf zat ook nog eens in een doosje. Stevig materiaal, mooi glimmend zwart met een display bovenop.
pi_72346453
quote:
Kijk ook eens op eBay.

8gb

8gb

16gb

16gb

16gb
Hoe de fuck kan dat zou goedkoop zijn?
16gb voor ¤20??

Is dat nou echt te vertrouwen?
pi_72346598
Jack Peng en dealperfect staan vandaag in de NRC Next (of is dat al lang gepost ). Pagina 22.
Cool story, Hansel.
pi_72346645
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Jack staat vandaag in de NRC Next (of is dat al lang gepost ).
link?
  dinsdag 1 september 2009 @ 17:30:04 #270
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_72346651
quote:
Jack en dealperfect staan vandaag in de NRC Next (of is dat al lang gepost ). Pagina 22.
Link?
pi_72346719
Geen idee, kijk eens in de krant zou ik zeggen. NRC Next gooit zijn krantenartikels niet online.
Cool story, Hansel.
pi_72346828
quote:
Jack Peng en dealperfect staan vandaag in de NRC Next (of is dat al lang gepost ). Pagina 22.

Dat wordt scannen vriend! Doe maar ff, ben benieuwd. Waar gaat het over?
pi_72346842
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:35 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dat wordt scannen vriend! Doe maar ff, ben benieuwd. Waar gaat het over?
dat, ik gok dat maar weinig mensen tegenwoordig nog een krant hebben
  dinsdag 1 september 2009 @ 17:37:29 #274
98135 TeleluvR
pi_72346905
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:35 schreef Mirjam het volgende:

[..]

dat, ik gok dat maar weinig mensen tegenwoordig nog een krant hebben
Dat is toch zo'n papieren ding uit de vorige eeuw?
pi_72346971
Het gaat over de veranderende online handelsmarkt. "zoekchinees vult schap" heet het.

Foto van het deel waar hij in staat (ik heb geen scanner):

Geen dank, geen dank.
Cool story, Hansel.
  dinsdag 1 september 2009 @ 17:41:55 #276
98135 TeleluvR
pi_72347046
Ik krijg er een beetje koppijn van, maar toch bedankt!
pi_72347108
Je gaat mij niet vertellen dat dit artikel mede dankzij ons tot stand is gekomen, dus reporter maak jezelf kenbaar

op nrcnext.nl/links zie ik niks trouwens
pi_72348045
ja, het moest haast wel dat de auteur via fok contact heeft gekregen via jack...
pi_72348372
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Het gaat over de veranderende online handelsmarkt. "zoekchinees vult schap" heet het.

Foto van het deel waar hij in staat (ik heb geen scanner):
[ afbeelding ]

Geen dank, geen dank.
Grrr.. een fokker dus waarschijnlijk

Benieuwd of het nu drukker gaat worden op DX.
pi_72348920
Doe mij maar een zilveren nano dan, als die er zijn
  dinsdag 1 september 2009 @ 18:57:11 #281
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72349169
wie heeft dat stuk in de NRC geschreven
  dinsdag 1 september 2009 @ 19:11:01 #282
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72349548
Dadelijk al die mensen die NRC Next lezen naar dealperfect.com en dan komen ze boksbeugels, BB guns, pepperspray en stunguns tegen.
pi_72349642
Vanwaar al die moeite om "samen" te bestellen om 1-2 euro te besparen?
  dinsdag 1 september 2009 @ 19:20:05 #284
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72349823
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:14 schreef Poepoog het volgende:
Omdat je daar 3 varkens voor kunt halen
pi_72350011
voor jack makkelijk en vrijwel geen extra moeite voor ons. 2 euro is toch bijna 20 procent korting
  dinsdag 1 september 2009 @ 19:28:52 #286
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_72350107

Download - 3,6MB
pi_72350264
27ste Hong Kong verlaten, maar nog steeds niet ontvangen
ne okuyon, bokmu var?
pi_72350448
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:26 schreef Skiet het volgende:
voor jack makkelijk en vrijwel geen extra moeite voor ons. 2 euro is toch bijna 20 procent korting
Sorry, wat
pi_72350493
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:26 schreef Skiet het volgende:
20%
pi_72350565
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:41 schreef Joene94 het volgende:

[..]

20%

lol mooi getal heb ik daar bedacht toen ik op de plee zat. Klopt niks van natuurlijk, maar toch korting is korting
pi_72350626
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:33 schreef saban het volgende:
27ste Hong Kong verlaten, maar nog steeds niet ontvangen
Zo hé, al 5 dagen Met een weekend er tussen
pi_72350635
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:45 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Sommige mensen denk dat China naast België ligt
pi_72350783
Haha, zulke mensen bestaan ook. Maar ik denk dat de korting nergens over gaat, en dat het alleen maar meer risico/gezeik is..
  dinsdag 1 september 2009 @ 19:56:15 #294
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72350943
Alles wordt toch apart verstuurd? Dan kan de prijs van bijv. $25 naar $21 per stuk gaan.
Niet dat het mij wat uitmaakt, al die namaak-iPod's .
pi_72351056
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:23 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Hoe de fuck kan dat zou goedkoop zijn?
16gb voor ¤20??

Is dat nou echt te vertrouwen?
Ik koop regelmatig veel te goedkope artikelen op ebay. Vaak zijn dit wel namaak artikelen of van slechte kwaliteit. Maar het werkt wel altijd. Wat ik onder andere kocht:
20GB xbokz 360 hdd, ¤17,50 (maandje geleden) (namaak, werkt perfect)
hdmi kabel 1m50 ¤2,-
Beide inc. verzendkosten, wat volgens mij aardig goedkoop is
pi_72351889
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:14 schreef Poepoog het volgende:
Omdat het kan???

Oh ja, Downstar, roep anders gewoon een dag waarop de "bestelling" sluit en geef het door
aan Jack! Ik vind vrijdag a.s. wel een mooie dag, dan kan ie misschien nog net voor de verjaardag van mijn
vriendin aanwezig zijn
pi_72351902
Mijn pakketje heeft Hong Kong op afgelopen donderdag 28 augustus verlaten, wanneer kan ik 'm dan ongeveer verwachten?

Ja ik ben ongeduldig
pi_72352016
godver door dat krantenbericht gaat de politie ook alles doorkrijgen en komt er wss net zoals in amerika een verbod op bv 5mw> lasers etc. godverdomme
pi_72352052
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:45 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

In de weekend vliegen er geen vliegtuigen heen en weer, staat internationaal transport stil
ne okuyon, bokmu var?
pi_72352073
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..] en komt er wss net zoals in amerika een verbod op bv 5mw> lasers etc. godverdomme
Dat is er al Stel je niet aan, net of de politie geen betere dingen te doen heeft.
pi_72352220
wat ik bedoel is dat je bij DX niet kan bestellen als je een laser 5>mw wilt

en ik stel me niet aan;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')