quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:00 schreef luciano het volgende:
[..]Genoeg flauwekul, ik wil wel weten wat er nu aan de hand is met DP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders bestel ik wel via de Imac op DP![]()
Ja, die versie ken ik dus van Focalprice en eBay. Dat de knoppen anders staan enzo. Maar bij die van Taobao was het dus zo te zien niet het geval dus ziet het er ook een stuk makkelijker uit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:54 schreef Dionysiou het volgende:
Thanx dude
At your service
Dan nog wat fototjes, let maar niet op dat bruine wat er tussen zit.. is een stukje tape van Jack
En van de rest, zoek de verschillen met de andere versie van Taobao..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua design en bouwkwaliteit beveel ik je sowieso die OEM copy's aan van die linken die ik gaf, betaal je 4-6 euries meer.. maar dat merk je echt
Zal wel een maatregel zijn om een tweede hack te voorkomen oidquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:26 schreef luciano het volgende:
Deze hele discussie kan gewoon vermeden worden hoor. Fok moet zich gewoon aan de wet houden , logisch , maar het is verre van illegaal om te PRATEN over echt en nep van welk merk dan ook . En het BESTELLEN van deze artikelen valt buiten de verantwoording van Fok.
Heeft ook niets te maken met het aanzetten tot ....... oid.
Lasergundetectors voor in de auto zijn strafbaar om in je auto werkend te hebben , maar erover praten niet. Zelfs de verkoop mag , voot gebruik in het buitenland.
Zendbakjes met meer dan 4 ? watt zijn illegaal als je ze gebruikt, maar het in bezit hebben niet. Zelfs het verkopen mag, maar voor gebruik in het buitenland alleen.
Gewoon Jip en Jannek taal dit , niks geen moeilijke uitleg.
Oversimplifying a problem noemen de engelsen/amerikanen dit .....
Er is dus al 100 , ) hoera hoera ! ) topics gezeik om ................. waarom eigenlijk ?
Er wordt in andere topics toch ook gepraat over kaza / shareaza / limewire / pirate bay etc etc ????
Appels met peren vergelijken ?
Dachtutniet
Ik heb de groene 8 gig versie van Jack. Die is wel hetzelfde als die van de TaoBao site. Met appeltje op de achterkantquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:44 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde deze bied Jack aan op zijn website:
http://item.taobao.com/au(...)f6e597ca94b90f23.htm
Die andere is wat beter qua design en interface. Maar ook 25 yuan duurder.
Van de link die ik gaf.
Als je even had opgelet.... ik heb een "reviewtje" gegeven van de Kanen md-52, deze zijn voor 3 euro echt fantastisch. Beter dan Creative ep-630 van 20 euro qua geluid. Dit kun je ook terug vinden op headfi, dus niet mijn prutser mening.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:19 schreef GuitarJJ het volgende:
Nee, maar voor dat geld denk ik niet dat je echt goed geluid hebt.
Kun je beter voor 20 euro Sennheiser in-ears kopen ofzo
Ja, deze heb ik toevallig thuis liggen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef DeHeer het volgende:
Iemand deze http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21467 al getest toevallig?
Kanen/Kanon is inderdaad erg goed! En kost slechts 3-5 euro per setje!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je even had opgelet had.... ik heb een "reviewtje" gegeven van de Kanen md-52, deze zijn voor 3 euro echt fantastisch. Beter dan Creative ep-630 van 20 euro qua geluid. Dit kun je ook terug vinden op headfi, dus niet mijn prutser mening.
Tussen alle troep is dit een aanrader.
Bose is sowieso een kkut merk, waarom je daar een clone van wilt hebben???
Ik denk dat je even een weekje moet wachten op antwoord van um..quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:32 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
@dion, gaat Jack die mini shuffle ook op DP zetten? Ben wel benieuwd wat je er uiteindelijk voor betaald. Heb zelf ook wel interesse....
Ik ( nouja me vrouw ) heeft die pink ook met logo hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:32 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Maar dus een perfect ding. Alleen geloof ik wel dat bij Jack de enige met apple logo die groene is.
Ik kan bevestigen dat de zilvere ook een appel logo achterop heeft. Een vriend van me had die besteld en had het logo achterop.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:32 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Alleen geloof ik wel dat bij Jack de enige met apple logo die groene is.
Okquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:05 schreef revpolen het volgende:
[..]
Ik ( nouja me vrouw ) heeft die pink ook met logo hoor, enkel hij laad neit echt lekkr op ofzo.. mogen nog ff mee klooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |