Bij mij was mijn bewaardoosje voor NDS games binnen 5 dagen na bestelling thuis aangekomen. Dus niet 5 dagen na verzending. Het verschilt gewoon iedere keer...quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:16 schreef athlonkmf het volgende:
wat is de verzending van dealperfect toch ontiegelijk traag. Ben al een week of 4 aan het wachten.
Als we dan toch over levertijden hebben. Dealextreme doet er tegenwoordig ook minimaal 2 weken over. Focalprice is op dit moment toch het snelst. Binnen 1 week ontvangen, verzending mogelijk dezelfde dag nog.
Wat kom jij altijd rusteloos over.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef luciano het volgende:
[..]
Kun je dieook beargumenteren? Waar ga ik de " fout " in volgens jou ?
Of ben je gewoon vanaf je geboorte zelf een, en wil je ons dat even laten weten ?
Ik kaart een onderwerp aan wat schijnbaar erg gevoelig ligt hier, maar niemand tot nu toe vertelt wie dan ook WAAROM merknamen niet mogen worden genoemd.......... omdat een of andere mod uit een grijs verleden ten tijde van topic 1 dat besloten heeft ? Is er misschien het één en ander veranderd ondertussen qua wetgeving ofzo ?
IK kom tenminsdte met argumenten waaron merknamen noemen en nepnamen noemen WEL legaal is..... Waarom en vooral WIE wil dit beperken dan middels een paar zinnetjes in een OP uit waarschijnlijk het jaar nul !!! ???
Geef argumenten en praat geen poep.
De OP zelf of de tekst op de wiki? Anders pas ik de OP nog even aanquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:22 schreef Elias3 het volgende:
Ik heb de openingspost bewerkt, het is snel gedaan omdat ik weg moet, kritiek is dus welkom en pas het gerust zelf aan![]()
●支持重力感应甩歌系统功能quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:53 schreef Downstar het volgende:
1 Dat is dat ding met VoiceOver die pratende iPot heb gevraagd aan Jack, dat kan dit ding ook
http://item.taobao.com/au(...)81d18edc0a035e.jhtml
4GB 24.40$ including shipping and tracking number
2 Goeie copy van de echte.. een van de betere zelfs
http://item.taobao.com/au(...)60e7f302aef81d.jhtml
8GB 34.73$ including shipping and tracking number
3 (Die neem ik ook..)
http://item.taobao.com/au(...)b4d6f.jhtml?cm_cat=0
2GB 23.69$ including shipping cost and tracking number
\
Iemand die ook weet of die 2de uitgerust is met die schudfunctie ; en kantel baar scherm ??
paypal aangemaakt nu nog ff wachten thnx igg voor je advies;) toppiequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef baggerhoofd het volgende:
Als je een eigen bankrekening hebt kan je als minderjarige ook gewoon een rekening aanmaken op PayPal, deze laten koppelen aan je 'echte' bankrekening (duurt een dag of vijf, zes voordat dat bevestigd is) en ook al is je saldo op je PayPal-account vervolgens 0 euro, dan kan je nog gewoon bestellen. PayPal schrijft het dan gewoon automatisch een paar dagen later af van je bankrekeningDus eerst overmaken hoeft niet per se.
sorry was me even ontschoten dat er onderaan ook nog wat stondquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:56 schreef baggerhoofd het volgende:
Faalhaas, fix je quotes even.
De tweede is met kantelbaar scherm ja
Ja ik ook, ik heb interesse in de zwarte.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
sorry was me even ontschoten dat er onderaan ook nog wat stond
Dus shake functie en kantelbaar scherm
toch mooie deal dan, zal er over nadenken
miss dat jack deze versie in zn shop kan verwerken, aangezien dion zei dat deze ook beter was:)
meer mensen met intresse in deze Ipot gen4 8GB?
miss dat ome jack ons dan korting kan geven
Dat zijn ze niet, deze waren als het goed is met een beter menu e.d..quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:22 schreef monkeybrain het volgende:
Die staan toch al in zijn shop, scroll naar benden in alle smaken en geuren.
http://www.dealperfect.com/products.aspx?category=39
Ik heb mogelijk ook wel intresse in een zwarte ; en als het een goedprijsje word wie weetquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:19 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik heb interesse in de zwarte.
En ik heb nog een vriendin die interesse heeft in een rode.
ik welquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
miss dat jack deze versie in zn shop kan verwerken, aangezien dion zei dat deze ook beter was:)
Ik zal het Rachel / Jack nog even navragen ; of dit een andere is dan uit zijn shopquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:25 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet, deze waren als het goed is met een beter menu e.d..
Hij gaat eerst naar jack/rachel toe, en één van die twee versturen hem naar jou toe! Je kan jack altijd mailen wat de status is!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:53 schreef revpolen het volgende:
hoe zit dat met die taobao bestellingen?
factuur is betaald aan jack, de bevestiging binnen..
hoe gaat het dan verder, netzo als DP? kan ik hem hier in vinden bij me bestelingen? of gaat het rechtstreeks van taobao naar me huis?
ook interesse, maar dan enkel als ze beter zijn dan de versies die ie op dp verkooptquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |