quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:26 schreef luciano het volgende:
Deze hele discussie kan gewoon vermeden worden hoor. Fok moet zich gewoon aan de wet houden , logisch , maar het is verre van illegaal om te PRATEN over echt en nep van welk merk dan ook . En het BESTELLEN van deze artikelen valt buiten de verantwoording van Fok.
Heeft ook niets te maken met het aanzetten tot ....... oid.
Lasergundetectors voor in de auto zijn strafbaar om in je auto werkend te hebben , maar erover praten niet. Zelfs de verkoop mag , voot gebruik in het buitenland.
Zendbakjes met meer dan 4 ? watt zijn illegaal als je ze gebruikt, maar het in bezit hebben niet. Zelfs het verkopen mag, maar voor gebruik in het buitenland alleen.
Gewoon Jip en Jannek taal dit , niks geen moeilijke uitleg.
Oversimplifying a problem noemen de engelsen/amerikanen dit .....
Er is dus al 100 , ) hoera hoera ! ) topics gezeik om ................. waarom eigenlijk ?
Er wordt in andere topics toch ook gepraat over kaza / shareaza / limewire / pirate bay etc etc ????
Apples met peren vergelijken ?
Dachtutniet
Tsjah.. Neo2000 in #12quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:25 schreef jopiede het volgende:
Misschien moeten we eens proberen boven in de startpost te vermelden hoe je zulke merknamen nouw moet verfrommelen. Want de nieuwe mensen weten nog niet van deze maatregel...
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:47 schreef Grav1ty het volgende:
Zit die oplaadbare 9 volt erbij?
............
wat betaal je daarvoor? Zitten wel leuke petten tussen zie ik..quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:48 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
M'n JanKees petje komt ook deze week aan![]()
http://item.taobao.com/au(...)fd2f2.jhtml?cm_cat=0
De 2de ziet er goed uit; ook wel redelijke prijs voor 8GB , maar als ik in de advertentie zelf in t tabel kijk zie ik 2GB staan!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
1 Dat is dat ding met VoiceOver die pratende iPot heb gevraagd aan Jack, dat kan dit ding ook
http://item.taobao.com/au(...)81d18edc0a035e.jhtml
4GB 24.40$ including shipping and tracking number
2 Goeie copy van de echte.. een van de betere zelfs
http://item.taobao.com/au(...)60e7f302aef81d.jhtml
8GB 34.73$ including shipping and tracking number
3 (Die neem ik ook..)
http://item.taobao.com/au(...)b4d6f.jhtml?cm_cat=0
2GB 23.69$ including shipping cost and tracking number
Klein en super handig
Ik vind ze ook wel tof, ik zou ook graag de prijs willen wetenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:14 schreef Colin0o het volgende:
[..]
wat betaal je daarvoor? Zitten wel leuke petten tussen zie ik..
\quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:47 schreef baggerhoofd het volgende:
[..]
Voor de geïnteresseerden: "the price will be $89.62 with registered shipping."
Je kunt bij die advertentie kiezen tussen de 2, 4 en 8GB versie. Jack heeft de prijs gegeven voor de 8GB versie.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
De 2de ziet er goed uit; ook wel redelijke prijs voor 8GB , maar als ik in de advertentie zelf in t tabel kijk zie ik 2GB staan!
wat is t nou 8 GB of 2 GB?
en iemand die deze al heeft besteld?
Mooi om te weten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:21 schreef Chuphinh het volgende:
5mW lasers krijg je ook de kermis. Ik heb er een aantal besteld. Nooit problemen mee gehad. Je moet dan maar net pech hebben denk ik en niet met 100'en tegelijkertijd bestellen.
krijg je bij deze dezelfe interface als afgebeeld staat of krijg je toch die soortgelijke die DP op zn site heeft staan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
2 Goeie copy van de echte.. een van de betere zelfs
http://item.taobao.com/au(...)60e7f302aef81d.jhtml
8GB 34.73$ including shipping and tracking number
Die was 8 euro alleen dit was wel een van de duren. Ik heb er ook een besteld voor mijn neef en die was 5,50 ofzo..quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:14 schreef Colin0o het volgende:
[..]
wat betaal je daarvoor? Zitten wel leuke petten tussen zie ik..
Kan je het even laten weten als je de prijs weet van dat muismatje.. kan wel een nieuwe gebruiken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:13 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Die was 8 euro alleen dit was wel een van de duren. Ik heb er ook een besteld voor mijn neef en die was 5,50 ofzo..
Search results
Het gewicht was volgens rachel 200g
Verder even een mailtje gestuurd naar jack om het volgende te bestellen:
Logitech g7
en een Qck (let vooral op dat [not for resale] links onderin de muismat)![]()
Kheb berekend ongeveer 7/8$quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:53 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Kan je het even laten weten als je de prijs weet van dat muismatje.. kan wel een nieuwe gebruiken.
Ligt aan de voorraad van DP he, en je kunt Jack altijd mailen wat er aan de hand is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:16 schreef athlonkmf het volgende:
wat is de verzending van dealperfect toch ontiegelijk traag. Ben al een week of 4 aan het wachten.
Als we dan toch over levertijden hebben. Dealextreme doet er tegenwoordig ook minimaal 2 weken over. Focalprice is op dit moment toch het snelst. Binnen 1 week ontvangen, verzending mogelijk dezelfde dag nog.
Leuk van FP, die *.99 dollar shop. Heb ook die lightsaber besteld, voor de rest weinig leuke dingen moet ik zeggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:01 schreef monkeybrain het volgende:
Promotie aanbiedingen!!!![]()
http://www.focalprice.com/promotionstore.html
Ik heb de light saber gehaald, 99 cent
Staat ie bij jou in de my account lijst van bestellingen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:43 schreef Granaatappel het volgende:
Leuk van FP, die *.99 dollar shop. Heb ook die lightsaber besteld, voor de rest weinig leuke dingen moet ik zeggen.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:13 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Die was 8 euro alleen dit was wel een van de duren. Ik heb er ook een besteld voor mijn neef en die was 5,50 ofzo..
Search results
Het gewicht was volgens rachel 200g
Verder even een mailtje gestuurd naar jack om het volgende te bestellen:
Logitech g7
en een Qck (let vooral op dat [not for resale] links onderin de muismat)![]()
Kun je diequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:48 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
M'n JanKees petje komt ook deze week aan![]()
http://item.taobao.com/au(...)fd2f2.jhtml?cm_cat=0
Je maakt je veel te druk om iets waar je je niet druk om moet makenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef luciano het volgende:
[..]
Kun je dieook beargumenteren? Waar ga ik de " fout " in volgens jou ?
Of ben je gewoon vanaf je geboorte zelf een, en wil je ons dat even laten weten ?
Ik kaart een onderwerp aan wat schijnbaar erg gevoelig ligt hier, maar niemand tot nu toe vertelt wie dan ook WAAROM merknamen niet mogen worden genoemd.......... omdat een of andere mod uit een grijs verleden ten tijde van topic 1 dat besloten heeft ? Is er misschien het één en ander veranderd ondertussen qua wetgeving ofzo ?
IK kom tenminsdte met argumenten waaron merknamen noemen en nepnamen noemen WEL legaal is..... Waarom en vooral WIE wil dit beperken dan middels een paar zinnetjes in een OP uit waarschijnlijk het jaar nul !!! ???
Geef argumenten en praat geen poep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |