Net ook even New Arrivels gekeken met IE (quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:35 schreef monkeybrain het volgende:
Dus alle commotie is dankzij losers die IE gebruiken, computeren die soms op de pc van hun oma![]()
Ik wil best weleens weten wat er gaat gebeuren als ik IE opstart, maja toch maar niet doen
Het is niet alleen op New Arrivals, de code bevindt zich op alle pagina's waar het blok met supportadressen ook op staat.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:42 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Net ook even New Arrivels gekeken met IE (). Gebeurd niks, geen melding of wat dan ook.
Firefox ftw!
Me love you long timequote:The crazy actions will make you long time laugh
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:48 schreef Zapper het volgende:
http://dp.dealperfect.com/detail.dp/sku.24489
[ afbeelding ]
[..]
Me love you long time
Ai ai aiquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:52 schreef joepie91 het volgende:
EDIT
http://dp.dealperfect.com/detail.dp/sku.24005![]()
Waarom heb ik hem nodig, dat vraag ik me eerder af.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:16 schreef luciano het volgende:
[..]
Wie durft hem te bestellen .......
Als WIJ dit zouden posten zou je geirriteerd replyen dat we eens moesten lezen .........quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:16 schreef Mirjam het volgende:
wat is het?
Een taser dus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:19 schreef Mirjam het volgende:
een taser?
ik heb geen idee,ik zie het niet
en dat haal je waar vandaan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:19 schreef luciano het volgende:
[..]
Als WIJ dit zouden posten zou je geirriteerd replyen dat we eens moesten lezen .........
LEES MIRJAM !
quote:
slap gelul dus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:19 schreef luciano het volgende:
[..]
Als WIJ dit zouden posten zou je geirriteerd replyen dat we
quote:
Zou je hiermee ook muggen kunnen fryen, net als met de 200Megawatt rode leasepen ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:25 schreef monkeybrain het volgende:
Goeie lok gsm, s'nacht over straat lopen met dat ding wachten tot iemand je gaat beroven![]()
Paul Kersey![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |