met fm2009? en welke begin reputatie?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:06 schreef iPat het volgende:
Begonnen zonder club, bij het einde van het seizoen aangesteld als trainer van VVV, en mocht direct de playoffs in. Promotie naar eredivisie afgedwongen door Twente te verslaan met (2-3, 3-2, 6-5).
1e seizoen Eredivisie 4e geworden. Kolder topscorer met 41 goals.
FM2008, en met begin reputatie nationaal. Werd geweigerd door psv, ajax en azquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:53 schreef Rorata het volgende:
[..]
met fm2009? en welke begin reputatie?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Binnenkort hopelijk weer wat tijd voor FM.
Ik zie dat Siena het aardig doet. Ben zelf in mijn 4e seizoen met Siena en begin nu aardig los te komen. Heb je misschien een screentje van Siena?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:55 schreef Winski05 het volgende:
Heb het nogal druk de laatste tijd door een nieuwe baan. Dus erg veel FM wordt er niet gespeeld momenteel.
Zit met Figline nog altijd in seizoen 2014-2015, waarbij het inmiddels februari is. Na 24 wedstrijden is dit de stand:
[ link | afbeelding ]
Tot nu toe echt mijn beste seizoen in de Serie A. Als ik dit weet vol te houden kwalificeer ik me voor het eerst in de geschiedenis van de club voor Europees voetbal.
Maar aan de andere kant is dit een spannende competitie, want als ik nu drie keer op rij verlies, zak ik direct flink wat plaatsen op de ranglijst.
Toch denk ik dat een plek bij de eerste zes echt wel moet lukken
Idd, eerst nog een week herexamensquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Binnenkort hopelijk weer wat tijd voor FM.
Dat hokje in de bovenste rij aanvinken, boven al je berichten, en dan verwijderen. Eventueel bij de instellingen het aantal berichten per pagina verhogenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:50 schreef Apekoek het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam al je post in je inbox in 1 keer deleten? Alles in 1 keer slecteren werkt wel, maar kan nergens zien waar je het mee kan deleten of kan marken als readed ipv unreaded
Je bent een goede manager of niet hequote:Op zondag 30 augustus 2009 20:30 schreef Gabbylicious het volgende:
Heb altijd geouwehoer met tactieken.
Slecht ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand hier de CM 2010 demo geprobeerd ?
Die match-engine....
Zeker, na 2 wedstrijden heb ik de demo verwijderd.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Je kunt de game kopen voor een prijs die je zelf mag bepalen las ik vorige week, ik snap nu waarom.
Siena doet het dit seizoen boven verwachting goed. De verwachting was dat ze rond de 16e plek zouden spelen, maar ze doen goed mee om Europees voetbal. Komt natuurlijk door mijn voormalig toptalent Daniel Sourekquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat Siena het aardig doet. Ben zelf in mijn 4e seizoen met Siena en begin nu aardig los te komen. Heb je misschien een screentje van Siena?
Waarom kom je met een verhaal over CM terwijl dit een topic is voor FM?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand hier de CM 2010 demo geprobeerd ?
Die match-engine....
Je mag toch wel vergelijken hier?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:31 schreef Juk het volgende:
[..]
Waarom kom je met een verhaal over CM terwijl dit een topic is voor FM?
Omdat FM ooit CM was ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:31 schreef Juk het volgende:
[..]
Waarom kom je met een verhaal over CM terwijl dit een topic is voor FM?
Jij vindt "die matchenginequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je mag toch wel vergelijken hier?
Ik iig wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:17 schreef Juk het volgende:
[..]
Jij vindt "die matchengine" een vergelijking?
Nee lulhannes.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:17 schreef Juk het volgende:
[..]
Jij vindt "die matchengine" een vergelijking?
Hoewel je een punt hebt wat betreft de concurrentie heeft het CM van nu niks met FM te maken. Destijds hebben ze in wezen alleen de naam veranderd en heeft Eidos het hele spel opnieuw moeten ontwikkelen. SI games heeft alle programmering meegenomen en er alleen een andere naam op geplakt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik iig wel.
Vind het gewoon lachwekkend zelfs dat Beautiful Game Studios hiermee durft aan te komen nadat ze CM een jaar niet hebben uitgebracht.
En ook best jammer, als ze nou een goede concurrent zouden zijn voor SI, dan zouden beide spellen daarvan profiteren, maar nu is CM niet eens een slap aftreksel van FM.
Zie hierboven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee lulhannes.
Ik bedoel FM en CM.
FM was ooit CM. Dan lijkt het me meer dan normaal dat men het hier heeft over CM en het spel al dan niet vergelijkt met FM.
Naais. Succes in de Champions League... Ben benieuwd. Leuk dat Siena Europees voetbal speelt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:18 schreef Winski05 het volgende:
Achter het oppermachtige AC Milan ben ik 2e geworden in de Serie A
Echt een superspannend slot van de competitie, maar doordat Internazionale plotseling punten liet liggen in haar laatste wedstrijden, kon ik over ze heen gaan en wist ik zowaar 2e te worden
Dit had ik echt niet verwacht! Wel dat ik een goed seizoen zou gaan draaien, maar dat ik uiteindelijk 2e ben geworden in de Serie A is echt fantastisch.
En komend seizoen Champions League
[ link | afbeelding ]
Heb je de nieuwe CM weleens gespeeld ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef Juk het volgende:
[..]
Hoewel je een punt hebt wat betreft de concurrentie heeft het CM van nu niks met FM te maken. Destijds hebben ze in wezen alleen de naam veranderd en heeft Eidos het hele spel opnieuw moeten ontwikkelen. SI games heeft alle programmering meegenomen en er alleen een andere naam op geplakt.
De 2 spellen hebben nu dan ook niks met elkaar te maken, behalve het genre.
Dataupdate.. via ManUtd gedownload.. is volgens mij de update van FMFormation van een paar dagen geleden..quote:
quote:
Ik speel in een 4-2-3-1 formatie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Naais. Succes in de Champions League... Ben benieuwd. Leuk dat Siena Europees voetbal speelt.
Welke tactiek speel je?
Een rechtsbuiten die 23 assists geeft en 9 keer scoort? Ik zou hem houden en een talentje kopen en die wat minuutjes laten maken.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ik speel in een 4-2-3-1 formatie.
[ link | afbeelding ]
En ja, dat gekke Siena speelt plotseling Europees voetbal. Ze hebben echt een ontzettend goed seizoen gedraaid. Alleen kunnen ze maar niet van Figline winnen
[ link | afbeelding ]
Ik heb eerlijk gezegd geen enkele versterking meer nodig, want dit team is echt ontzettend goed. Misschien nog een nieuwe rechtsbuiten, want ondanks dat ik echt een fan van Ekani ben geworden, zijn er wel betere rechtsbuitens. Maar aan de andere kant, hij heeft dit seizoen 24 assists gegeven en 9 goals gemaakt, dus zo slecht doet 'ie het niet.
Verder heb ik eigenlijk geen nieuwe speler meer nodig, tenzij zich nog ergens een buitenkansje voordoet.
Ja, hij doet het niet slecht. Eigenlijk speelt hij al 4 jaar achtereen goed. Maar het kan natuurlijk altijd beterquote:Op woensdag 2 september 2009 20:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een rechtsbuiten die 23 assists geeft en 9 keer scoort? Ik zou hem houden en een talentje kopen en die wat minuutjes laten maken.
Wat een kutspeler, z'n flairquote:Op woensdag 2 september 2009 20:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik wil jullie de volgende regen niet onthouden. Volgens mijn assistent had ik nog iemand nodig op deze positie. Deze kon ik gratis ophalen. Maar niet nadat 114 andere teams hem ook een voorstel hadden gedaan. Mijn god, wat een talent. En dat hij uitgerekend naar mij wilde komen... Nou bij dezen dan... Adrán Pérez!
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-link verwijderd, niet terugplaatsen-
Welke tactiek hanteer je?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:12 schreef MMUFC het volgende:
Na de nederlagen tegen Heerenveen en Fortuna had ik dus een tactiekwissel gedaan. Wat begon met een 2-7 overwinning in het DSB Stadion op AZ heeft tot nu toe gelijd tot alleen maar overwinningen.
Zo werd er onder andere met 2-0 van Ajax gewonnen, 4-0 van Grasshoper(thuis won ik met de oude tactiek met 1-0), 3-0 van Dinamo Boekarest en 3-1van Trabzonspor. De eerste plaats is inmiddels ook behaald
Mooiste was nog wel tegen Sparta. Adelaar vond het nodig voor de wedstrijd te zeggen dat ik dit seizoen toch geen kampioen zou worden. Na 19 minuten stond ik na ondermeer 2 goals van Koef(die later er voor 4 maanden uitgeschopt werd) met 0-4 voorUiteindelijk 3-5 geworden
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand een goede nieuwe update met de nieuwste transfers en dergelijke?
Met Real spelen is net zoiets als in de realiteit al vind ik het altijd wel cool om 80% Spanjolen te hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af
Tijd om met Real Madrid te gaan knallen
Managers United is ermee bezig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand een goede nieuwe update met de nieuwste transfers en dergelijke?
Omdat ik dit team zo goed heb opgebouwd. Dus wil ik graag bij deze club doorgaan! En daar komt bij dat er echt super veel talent bij mijn jeugdopleiding doorstroomt. Dus eens zien of ik daar een Europese topclub van kan kneden!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:25 schreef Happel het volgende:
Waarom niet een poging wagen in de lagere regionen van het voetbal? Daar zit genoeg uitdaging in.
Misschien een beetje meer op de counter spelen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg mijn ploeg in uitwedstrijden maar niet aan het voetballen.... zo frustrerend... ik heb het idee dat het aan de toespraken ligt... wat gebruiken jullie meestal in uitwedstrijden... in andere edities koos ik altijd "jullie kunnen winnen vanavond" maar dat heeft alleen maar een verlammende uitwerking lijkt het wel
Als je nig geen game bent begonnen inmiddels:quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:58 schreef Gabbylicious het volgende:
Zal vanavond maar eens FM 2008 weer opstarten.
Iemand een leuk idee voor een club?
Pics van je tactiek en een paar spelersquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:56 schreef Lastpost het volgende:
Ik zie juist totaal geen uitdaging meer in mijn huidige game, ga maar een andere starten want de tactiek is blijkbaar op het lijf geschreven.
Waar ik het vorige seizoen (ben er 10 onderweg) nog een winstpercentage van 89% had, heb ik nu in alle competities waar ik in uitkom nog geen enkele wedstrijd verloren, er eentje gelijkgespeeld en de rest gewonnen met een gemiddelde van 5 goals per wedstrijd.
Dán is het ook niet leuk meer natuurlijk, de trainingen leveren een dusdanig resultaat op dat ze iedere week beter worden (de talenten) en de wat oudere zakken niet eens meer op een uitzondering her en der na dan.
Heb spelers rondlopen die nu op vrijwel iedere positie prima uit de voeten kunnen op het middenveld (van aanvallend, vleugel tot verdedigende middenvelder) en hoef niet eens meer te kijken als ik een wedstrijd speel omdat ze toch wel winnen, laat staan dat ik de boel tactisch nog aan hoef te passen, kan de assistent alles wel laten doen.
Nee, ik ga nu beginnen in de Serie C ofzo, kijken of het weer dusdanig succesvol wordt.
Nieuwe game beginnen dan maarquote:Op zondag 6 september 2009 13:42 schreef Superheld het volgende:
http://forum.manutd.nl/showthread.php?p=1629320
Data update 1.0 met de transfers van deze zomer er in is nu uit!
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
Kan je degraderen uit JL met de update?!?
Start-Alle Programma's-Sports Interactive-Football Manager- Editorquote:Op woensdag 9 september 2009 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoorde hier iemand over een editor ?
Waar zit die ergens in welke map ?!?!?
Ik heb het via Steam geinstalleerdquote:Op woensdag 9 september 2009 15:22 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Start-Alle Programma's-Sports Interactive-Football Manager- Editor
Hmm probeer:quote:Op woensdag 9 september 2009 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het via Steam geinstalleerd
Voordat je de tactiek gebruikt even al je spelers uit je wedstrijdselectie halen. Wel jammer dat je het niet zelf blijft proberen.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:07 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik ben na een dramatische periode van m'n geloof afgestapt en heb een tactiek van i-net gedownload, maar nu staan de spelers door elkaar bij ''statistieken thuis/uit'' en bij de tactiek tijdens de wedstrijd. Kan ik dat veranderen? Eerst staat de keeper, dan de AC, dan de AMC, Dan de VMC etc...
Oké bedankt. Ik weet het, ik baal ook van mezelf, maar het ging echt schandalig slecht...quote:Op woensdag 9 september 2009 19:55 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Voordat je de tactiek gebruikt even al je spelers uit je wedstrijdselectie halen. Wel jammer dat je het niet zelf blijft proberen.
Vraag of Klose een nieuwe speler aan kan bevelen. Dan is het meestal snel weer goed.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Dat heb ik dus ook
Persbericht waarin Klose aangeeft dat er een slechte harmonie id groep is
Daardoor zijn ze volgens mij ook het vertrouwen kwijt. Hoop niet dat het bestuur me daarom ontslaat....
Nieuw huurcontract aanbieden met de optie om de speler terug te roepen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef ganzenherder het volgende:
Steeds als ik een speler aan PSV verhuur wordt zijn huurcontract automatisch verlengd om de een of andere reden...Het slaat echt 3x nergens op. Het huurcontract loopt net zo lang door tot het contract van de speler ook afloopt. Kut bug
OMG Robben verkocht?quote:Op maandag 14 september 2009 08:55 schreef de_boswachter het volgende:
Eerste seizoen met de nieuwste data-update afgesloten met Bayern Munchen en meteen kampioen geworden met 8 punten voorsprong
Kon Robben in de winterstop nog tegen een hoofdprijs verkopen aan Barcelona, en trok van het geld Naldo van Werder Bremen aan. Uiteindelijk toch nog vrij makkelijk kampioen geworden, al was het af en toe wel met de billen bij elkaar zitten.
In het nieuwe seizoen zit ik nu in de voorbereiding. Heb alleen Adler, de keeper van de Manschafft aangetrokken en een aantal reserves ( + Rensing ) verkocht. Vooral bouwen in de jeugd met Tony Kroos en Muller.
Ben benieuwd
Robben was een superspeler voor Bayern met veel assists. Echter was ie zo vaak geblesseerd he....quote:Op maandag 14 september 2009 14:44 schreef Gabbylicious het volgende:
OMG Robben verkocht?![]()
![]()
![]()
Wel een nette prestatie. Ben je nog op zoek naar talenten of ga je het met de jeugdopleiding proberen op te lossen?
iemand ?quote:Op zondag 13 september 2009 14:38 schreef Apekoek het volgende:
is het mogelijk om op een bepaalde manier om een nationale elftal tegelijk te kiezen met een club, en dan daar de game mee beginnen?
Ik gebruik altijd Engels. Ik vind er met NL echt geen ruk aan. Allemaal vreemde vertalingen enzo.quote:Op maandag 14 september 2009 16:56 schreef bear87 het volgende:
Iemand ervaring tussen het switchen van NL naar EN qua taal? Ik heb de laatste jaren de NL versie maar de Engelse versie kan ik via een webshop voor 21 euro krijgen...en dat scheelt een hoop centenVoor de mensen die hem ook willen voor 21 euro, die shop heet zavvi.co.uk
Met Newcastle kun je wel de supertalenten huren van topclubs of niet ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Vandaag begonnen met Newcastle in de championship. Toch leuk die update van manutd.nl.
Na 26 wedstrijden sta ik op de nr 1 plek met 5 punten voor op Middelsborough en 8 op WBA. Topscoorders zijn Viduka en Ameobi met beide 11 goals. Ik moet het niet zo zeer van mijn aanval hebben want ik heb nog maar 44x gescoord. Mijn verdediging is echter ijzersterk want ik heb nog maar 8 tegengoals. Toppers op dit moment zijn Colcchini en Jonas.
Het is overigens nu net 1 januari geweest in het spel en alle top premier league teams zitten achter mijn toppers aan maar ik wel ze echt nog niet kwijt. Maarja to be continued!
Oja me 1000e post
Het valt nog wel mee met wie er allemaal wilt komen, kon wel Barazite 3 maanden huren van Arsenal en toen wou ik hem voor de rest van het seizoen huren en toen wou hij zelf niet meer. Maar Newcastle heeft genoeg goede spelers om het seizoen in de Championship door te brengen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met Newcastle kun je wel de supertalenten huren van topclubs of niet ?
Althans ze hebben een goede status en naam, dus veel talenten willen komen.
Zo probeert Newcastle bij mij Tony Kroos te huren (supertalent). Hij wil wel, maar ik niet
In FM 2007 had ik hem gekocht met Ajax. ik had hem gescout in eh Brazilië? volgens mij. Die gast kopte ze er echt makkelijk in. En ook afstandsschoten was hij super in! Maar toch heb ik hem na 1 seizoen in het 2e elftat gezet. Puur omdat hij eigenlijk geen goede voetballer is. Slecht in mee voetballen!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mijn spits Oscar Cardozo scoorde zojuist binnen 6 minuten na 't begin van de wedstrijd 'n hattrickNog niet eerder meegemaakt
Wedstrijd Man Utd - OB in de Champions League groepsfase.
't Is eigenlijk 'n echte pinchhitter. Geweldig in koppen, vrije trappen en afstandschoten. Voor de rest valt 't mee inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:40 schreef DurQ het volgende:
[..]
In FM 2007 had ik hem gekocht met Ajax. ik had hem gescout in eh Brazilië? volgens mij. Die gast kopte ze er echt makkelijk in. En ook afstandsschoten was hij super in! Maar toch heb ik hem na 1 seizoen in het 2e elftat gezet. Puur omdat hij eigenlijk geen goede voetballer is. Slecht in mee voetballen!
En je taktiek is?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Tering, niet normaal. Mijn eigen gecreerde taktiek werkt als een trein. Scoor als een malle. Moet daar af en toe wel een doelpuntje voor slikken maar win wel uit met 1-3 en 3-5 bij Ac Milan en Hertha BSC......
Waar is Feyenoord?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ajax Eredivisie kampioen 2015, 2016.
[ afbeelding ]
2009 met de laatste fmutd updatequote:Op dinsdag 15 september 2009 22:55 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Waar is Feyenoord?
Welk FM spelen jullie eigenlijk? 08 of 09?
Mijn alltime favorite talentje in 08 is toch wel Aquino, wat een baas was dat bij mijn Ajax!
4-4-2 met de backs met pijltje (en instelling normaal) en de AML en AMR aanvallend ingesteld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En je taktiek is?
Ik ben nu een paar wedstrijden onderweg in de PL en uit scoor ik niks en thuis gaat het goed??
Terwijl ik toch echt gewoon een standaard 4-4-2 speel
Ik speel dus ook 4-4-2 en me verdediging is redelijk en een redelijk middenveld maar me spitsen zijn gewoon nog niet top. Heb wel Aquino en dat komt vast wel alleen Alan Smith is bagger maar ik heb gewoon niks anders omdat niemand wou komenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
4-4-2 met de backs met pijltje (en instelling normaal) en de AML en AMR aanvallend ingesteld.
Twee VC zijn heel verdedigend ingesteld, middenvelders centraal redelijk aanvallend.
Het is gewoon ff vissen en je taktiek aanpassen op team, en niet op wat je bij elk team doet.
Als jw 2 topspitsen hebt moet je niet 4-3-2-1 gaan spelen zoals ik eerst deed.
Dudequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Spelmaker aanzetten en je beste middenvelder met hoge score deze taak laten vervullen.
Rest uitvinken...
Laat me eens weten hoe het verder gaatquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dude![]()
3 wedstrijden op rij redelijk dik gewonnen haha
2009quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:55 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Waar is Feyenoord?
Welk FM spelen jullie eigenlijk? 08 of 09?
Mijn alltime favorite talentje in 08 is toch wel Aquino, wat een baas was dat bij mijn Ajax!
Ben 8 wedstrijden verder en winst op Man utd behaald op Old trafford, door naar de kwart finale van de League Cup en heb alleen thuis verloren van Chelsea. Spitsen beginnen ook meer te scoren. Ik hield me voorheen nooit echt bezig met instellingen van spelers maar dat is dus een beetje dom geweest hahaquote:Op woensdag 16 september 2009 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laat me eens weten hoe het verder gaat
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:12 schreef Vilano het volgende:
[..]
2009
wel jammer dat je in de Spaanse competitie maar 2 tot 3 spelers van buiten de EU-mag aantrekken
Mooizo.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben 8 wedstrijden verder en winst op Man utd behaald op Old trafford, door naar de kwart finale van de League Cup en heb alleen thuis verloren van Chelsea. Spitsen beginnen ook meer te scoren. Ik hield me voorheen nooit echt bezig met instellingen van spelers maar dat is dus een beetje dom geweest haha
Mja dan mogen ze toch niet spelen in de competitie, is trouwens niet goed voor hun trainingquote:Op woensdag 16 september 2009 15:27 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Registreren, je mag er zoveel kopen als je wilt, dit in tegenstelling tot Italië.
De release staat gepland voor 30 oktober, maar van de nieuwe systeemeisen heb ik geen ideequote:Op donderdag 17 september 2009 10:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer gaat ie officieel gelanceerd worden in NL ?
Iemand al bekend of de systeemeisen zwaarder zijn als 09 ?
Al 3 seizoenen af in een paar dagen of watquote:Op donderdag 17 september 2009 17:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben nu 12 wedstrijden onderweg met Bayern in het 3e seizoen en al me aankopen zijn regelrechte toppers. Arshavin scoort aan de lopende band net zoals van Nistelrooy, Marquinhos en Suarez scoren ook regelmatig en de nr's 1 t/m 5 op de topscoorderslijst zijn van mij. Ik heb alleen van Leverkussen verloren en tegen Aachen gelijkgespeeld maar sta hierdoor wel 2e. In de EL gaat het ook voortvarend.
BoWa je tactiek voor Bayern werkt heerlijk haha
Dan zou ik ook niet kunnen wennen aan FM2009quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:56 schreef DurQ het volgende:
Heb laats FM2009 gekocht. Maar ik kan er nog niet aan wennen. Denk dat ik morgen maar weer verder ga met mijn game in FM2007.
Kan daar voor de 8e keer op rij kampioen worden met Ajax, en moet een WK spelen met Engeland.
En ik zil zien hoe mijn talentjes zich gaan ontwikkelen!
Het is trouwens net of ik met 2009 niet echt grip heb op de tactieken. I love 2007
Tja, weinig spelers verkopen, zodat het een team word. Werkt vaak het best. Ook al 3 x de CL gewonnen, mss dit seizoen de 4e keer!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:36 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook niet kunnen wennen aan FM2009
Lewandowski en Feghouliquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand een tip voor een betaalbare superspits uit de EU? Liefst een talent wat door kan groeien als groeibriljantje.
En een MC a.u.b.
Was dat niet met "De Teleklaag" enzo:Pquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:45 schreef inZanity het volgende:
ik ben begonnen met CM 98/99.
en vervolgens ieder editie gespeeld van CM en later FM uiteraard.
ben overigens ook zwaar verslaafd geweest vroeger aan Betaald Voetbal Simulator wat zou ik die graag nog een keer willen spelen, geweldig spel..![]()
[ afbeelding ]
Heb alleen nog maar 08 gespeeld en nog steeds verslaafd aan!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:17 schreef DurQ het volgende:
hoe lang speelt iedereen hier eigenlijk al CM/FM?
Ik had als eerst CM in 1996 volgens mij.
(ik ben begonnen met managen met Player Manager 2)
nee, zover ik me kan herrineren niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:50 schreef DurQ het volgende:
[..]
Was dat niet met "De Teleklaag" enzo:P
ow wat ik me kan herinneren was volgens mij van Davilex?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
nee, zover ik me kan herrineren niet.
denk dat je deze bedoelt:quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:32 schreef DurQ het volgende:
[..]
ow wat ik me kan herinneren was volgens mij van Davilex?
haha die jequote:Op zaterdag 19 september 2009 02:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
denk dat je deze bedoelt:
http://www.gamesmeter.nl/game/1438
de analyses van Kieft waren echt lachwekkend..
Succes! Dat lukt je toch niet.quote:
Uit een andere tactiek neerzetten hequote:Op zaterdag 19 september 2009 13:16 schreef Cavalier1 het volgende:
Nu verlies ik ook de return in de halve finale beker met 3-1 van Napoli. Thuis 1-0 gewonnen. Dit slaat echt nergens meer op!
Vervolgens win ik wel met 1-2 bij koploper Milanquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Uit een andere tactiek neerzetten he
Nee, met Inter speel je dan nog steeds thuisquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:05 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Vervolgens win ik wel met 1-2 bij koploper Milan![]()
Het is gewoon pure willekeur.
Soms hè, soms weten tegenstanders je tactiek te 'kraken'. Net echt hè!quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:06 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik denk dat ik er maar mee stop. Het slaat helemaal nergens op, ik speel met Inter voor de titel en speel kwartfinale Champions League. Ineens verlies ik 3-1 tegen Udinese, 3-0 bij Real Madrid en 1-2 Sampdoria. Terwijl ik één punt achter Milan stond, aardig speelde in een 442 systeem en niks veranderd had. Belachelijk!
Bezig met mijn 3e seizoen en ik was ziekquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al 3 seizoenen af in een paar dagen of wat
Alexis Sanchez?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:49 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een chileen van Udinese gekocht, kent iemand die?
21 jaar en AmL AmR.
OMG JE SPEELT NOG FM OOKquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:10 schreef Daniane het volgende:
[..]
Goede aankoop dan.Deed het bij mijn Ajax altijd goed.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:12 schreef Otis. het volgende:
[..]
OMG JE SPEELT NOG FM OOK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Bijna de ideale vrouw inderdaad, en je bent nog voor ajax ookquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:12 schreef Otis. het volgende:
[..]
OMG JE SPEELT NOG FM OOK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
De ideale vrouw houdt niet van voetbal, anders gaat ze je nooit pijpen terwijl je zit te kijken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bijna de ideale vrouw inderdaad, en je bent nog voor ajax ook
Ik sta altijdquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De ideale vrouw houdt niet van voetbal, anders gaat ze je nooit pijpen terwijl je zit te kijken.
En ze haalt geen bier voor je, als je daar om vraagt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De ideale vrouw houdt niet van voetbal, anders gaat ze je nooit pijpen terwijl je zit te kijken.
Als je dat moet vragen gaat er al iets niet goed natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
En ze haalt geen bier voor je, als je daar om vraagt.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bijna de ideale vrouw inderdaad, en je bent nog voor ajax ook
Natuurlijk wel....... in de rust.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
En ze haalt geen bier voor je, als je daar om vraagt.
Aaaah.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:28 schreef Daniane het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk wel....... in de rust.
Dude jij bent kakkerlakquote:
quote:
Ieder zo zijn afwijking zullen we maar zeggenquote:
Ajacied zijn is geen afwijking hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 00:26 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ieder zo zijn afwijking zullen we maar zeggen
Europees met PSV de groepsfase Europa League overleefd.. 5 winst en 1 gelijk.. Zo werd Levski bijvoorbeeld met 5-0 en 6-0 opzij gezet. Ik scoorde 24x en kreeg er 3 tegen. In de 1e ronde werd Litex geloot. We wonnen met 4-2 en 4-0 en mogen nu naar Benfica.
Halve finale beker gehaald waarin ik tegen Ajax mag.
In de competitie sta ik voorlopig 5e.. het loopt daar dus nog niet helemaal..
Hoop trouwens dat PSV het morgen(of eigenlijk vandaag al) beter doet! Verloor zojuist namelijk met 2-0 in de Kuip
Hoe kan je dat nou al spelen?quote:Op zondag 20 september 2009 21:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit hier FM 10 te speulen maar die hele interface is even veranderd zeg.
quote:Op zondag 20 september 2009 21:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit hier FM 10 te speulen maar die hele interface is even veranderd zeg.
Usenet. Even testen. Maar ik ga hem zeker weer kopen. Wat een game zeg.quote:Op zondag 20 september 2009 21:16 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou al spelen?
Ow jah! Ben ik in de war.quote:Op zondag 20 september 2009 21:24 schreef Superheld het volgende:
Je zit CM10 te spelen denk ik zo.
http://www.insidegamer.nl(...)2010/recensies/26880quote:Eenmaal aan het spelen wordt al gauw duidelijk dat Beautiful Game Studios goed naar Football Manager heeft gekeken. CM 2010 kent in de basis praktisch dezelfde opzet als de successerie van SEGA, met als voordeel dat FM-fans eenvoudig aan de slag kunnen.
Ik vind CM 2010 duidelijk minder hoor. Het ziet er goed uit, maar er kan gewoon minder (of ik kon het niet vindenquote:Op zondag 20 september 2009 21:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Bestaat Championship manager nog??
Shit dat is de spel waar het allemaal mee begon
Kort maar bondig: Ja!quote:Op maandag 21 september 2009 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
Even een vraagje:
Binnenkort begint bij mij het WK en dan zullen er weer flink wat bondscoaches uitvliegen.
Wanneer ik solliciteer op een functie als bondscoach terwijl ik Bayern Munchen coach, betekend dit dat ik beiden ga managen ?!?
Kan me herinneren dat ik ooit bondscoach van Israel ben geweest, maar dat was omdat ze me dat aanboden.
Meestal als ik ineens verdedigend ga spelen gaat het fout, als het goed draait laat ik het gewoon staan.quote:Op maandag 21 september 2009 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja hoor, het is weer eens zover, ik kan geen enkele voorsprong vasthouden in belangrijke wedstrijden. Net na een 2-0 voorsprong tegen PSG het nog 2-2 laten worden. Had mijn vleugelspelers al vervangen door meer verdedigend ingestelde spelers en de backs constant achterin gehouden en zelfs nog een echte verdedigende middenvelder ingebracht die ik specifiek hun meest dreigende spits liet dekken (waarmee die dus 2 spelers had die specifiek hem moesten dekken.
En wie mag er een paar minuten na die wijzigingen vrij oprukken zonder dat zijn 2 bewakers in de buurt zijn en scoort een wereldgoal? Juist, diezelfde spits.
Iemand tips om een wedstrijd fatsoenlijk 'dood' te maken in zo'n situatie?
Waar zijn de Nederlanders. Zie alleen Jan Hoek.quote:Op maandag 21 september 2009 20:02 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb net de transferperiode achter de rug en heb eindelijk eens een keer leuk zaken kunnen doen en een evenwichtig team samen kunnen stellen. De bedoeling is om nu eindelijk een serieuze gooi naar de titel te doen, na een paar jaar achter elkaar 3e / 4e te zijn geworden. Vorig jaar wel de beker gewonnen, de eerste prijs dus. Het is me alleen nog steeds niet gelukt om een echt hele goede keeper te vinden...
Wel wat leuke talentjes kunnen strikken die allemaal bij de reserves meedoen of worden verhuurd. Ik heb aan het einde van vorig seizoen een half elftal terug laten komen bij Fortuna Sittard omdat ze anders ws. zouden promoveren en ik weer een nieuwe club moest zoeken in de eerste divisie om mee samen te werken, nadat dat eerder al met RBC was gebeurd.
Dit is nu mijn team:
[ afbeelding ]
Selectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste competitiewedstrijd van het seizoen was meteen memorabel. Ajax had een week eerder de Super Cup gestolen in de verlenging, en nu was het tijd voor revanche:
[ afbeelding ]
Helaas ben ik de CL misgelopen, maar in de UEFA Cup ben ik in elk geval door naar de groepsfase, die ik zeker wel door ga komen.Op naar de eerste landstitel! Die schaal moet en zal naar het prachtige FC Dordrecht Stadium wat ik een paar jaar geleden heb laten bouwen.
Die heb ik gehaald als goedkope (transfervrije) back-up. Verder heb ik in de reserves nog twee talentjes lopen. Het verbaast me eigenlijk dat je daar op let, dat doe ik echt totaal niet.quote:Op maandag 21 september 2009 20:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar zijn de Nederlanders. Zie alleen Jan Hoek.
Nou, het ging vrij gelijk op maar mijn ploeg scoorde 2 keer vanuit een dode spelsituatie. En eerlijk gezegd zouden mijn spelers toch echt genoeg kwaliteit moeten hebben om dan vanuit een verdedigender systeem de boel dicht te houden.quote:Op maandag 21 september 2009 20:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Meestal als ik ineens verdedigend ga spelen gaat het fout, als het goed draait laat ik het gewoon staan.
Zorg er altijd voor dat je middenveld niet overlopen wordt. Haal er dan gewoon een spits uit en breng een middenvelder.quote:Op maandag 21 september 2009 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja hoor, het is weer eens zover, ik kan geen enkele voorsprong vasthouden in belangrijke wedstrijden. Net na een 2-0 voorsprong tegen PSG het nog 2-2 laten worden. Had mijn vleugelspelers al vervangen door meer verdedigend ingestelde spelers en de backs constant achterin gehouden en zelfs nog een echte verdedigende middenvelder ingebracht die ik specifiek hun meest dreigende spits liet dekken (waarmee die dus 2 spelers had die specifiek hem moesten dekken.
En wie mag er een paar minuten na die wijzigingen vrij oprukken zonder dat zijn 2 bewakers in de buurt zijn en scoort een wereldgoal? Juist, diezelfde spits.
Iemand tips om een wedstrijd fatsoenlijk 'dood' te maken in zo'n situatie?
quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef DurQ het volgende:
[..]
Zorg er altijd voor dat je middenveld niet overlopen wordt. Haal er dan gewoon een spits uit en breng een middenvelder.
Of is de conditie van je spelers niet goed genoeg, want dan wordt je op het eind van een moeilijke wedstrijd vaak ook overlopen
Ik zorg er altijd voor dat een speler met minimaal 95-96% fitheid begint aan de wedstrijd. Komt ie in de buurt van de 80% gaat ie er sowieso uit. Hoe goed de speler ook is.quote:Op maandag 21 september 2009 20:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Ik haal sowieso spelers die onder de 70% komen eruit, tenzij het een belangrijke speler is waarvoor ik een goede vervanger klaar heb en het een spannende/belangrijke wedstrijd is.
Maar als ik 2-0 voorkom tegen een betere ploeg wacht ik tot de 60e-70e minuut, als het dan nog zo is haal ik er een spits uit voor een tweede verdedigende middenvelder en laat ik mijn team defensiever spelen, terugzakken, zet ik de closing down omhoog en ga ik lekker op de counter spelen.
Bij uitzondering wil ik nog wel eens iemand laten starten met 90-95, als zijn vervanger niet goed genoeg is/niet beschikbaar en ik bijvoorbeeld Europees moet spelen of een topper moet spelen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ik zorg er altijd voor dat een speler met minimaal 95-96% fitheid begint aan de wedstrijd. Komt ie in de buurt van de 80% gaat ie er sowieso uit. Hoe goed de speler ook is.
Echt rouleren doe ik niet, maar ik heb wel overal goede spelers achter de hand en hertrainen doe ik altijd, zodat mijn AMC ook op ML en/of MR uit de voeten kan, mijn ST als AMC, mijn linksbuiten op rechts en andersom men mijn DC ook als back. Alleen bij hele jonge of hele oude spelers (bij mij is dat alles boven de 30) doe ik dat niet, omdat dat ten koste gaat van de rest van de trainingsintensiteit.quote:Daarom bouw ik altijd binnen een seizoen of 2 een team waarmee ik op zijn minst een dubbele bezetting heb op alle posities. En ik laat spelers trainen op meerdere posities. Ik ben dan ook erg fan van rouleersysteem.
Mee eens.quote:Maar als ik 2-0 voor sta ga ik niet mn tactiek wijzigen. Sowieso is het slecht om je tactiek te wijzigen. Ook in uit wedstrijden speel ik hetzelfde als thuis.
Als je met een minder team speelt, moet je een behoudende tactiek neerzetten en die gebruiken in uit en thuis wedstrijden.
Nice.quote:Op de manier zoals ik net zei, heb ik bijvoorbeeld met Ajax een serie neer gezet waarin ik meer dan 50 wedstrijden niet had verloren op rij.
Doe ik niet, want ik gebruik geen wing backs.quote:Op maandag 21 september 2009 21:23 schreef DurQ het volgende:
Ow en ik heb altijd de obsessie om van elke vleugel verdediger een Winger Back te maken:P
Ik zet ze ook nooit op zie positie, maar ik wil wel dat ze aanvallend spelen. dus in mijn geachten is dat dan beter:Pquote:Op maandag 21 september 2009 21:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Doe ik niet, want ik gebruik geen wing backs.
Ik train ze gewoon om naar de andere kant.
Ik heb zo het vermoeden dat dat echt nergens op slaat.quote:Op maandag 21 september 2009 21:30 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ik zet ze ook nooit op zie positie, maar ik wil wel dat ze aanvallend spelen. dus in mijn geachten is dat dan beter:P
haha nee ik denk t ook niet. En toch doe ik het.quote:Op maandag 21 september 2009 21:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat dat echt nergens op slaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg altijd taalbarrières als ik van alles wat haal.quote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die heb ik gehaald als goedkope (transfervrije) back-up. Verder heb ik in de reserves nog twee talentjes lopen. Het verbaast me eigenlijk dat je daar op let, dat doe ik echt totaal niet.
Al die Nederlandse clubs vragen de hoofdprijs.![]()
Bij het eerste heb ik overigens wel 4-5 buitenlanders die als eigen jeugd worden gerekend.![]()
Of dat het een jaar duurt voordat ze zijn gesetteld.quote:Op maandag 21 september 2009 21:49 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik krijg altijd taalbarrières als ik van alles wat haal.
quote:Op maandag 21 september 2009 21:33 schreef DurQ het volgende:
[..]
haha nee ik denk t ook niet. En toch doe ik het.Nou, ik heb nu een speler gehaad die op papier zowel offensief als verdedigend erg sterk is. Van nature een linksback maar kan ook linkermiddenveld spelen, daar had ik heb voor gehaald. Het lullige is dat hij met al zijn offensieve kwaliteiten en instructies véél behoudender speelt dan mijn natuurlijke linkerwinger die ook linkermiddenveld kan spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar word ik altijd wel een beetje ziek van. Op papier fantastische spelers en dan blijken ze toch een of andere tik te hebben waardoor ze totaal de rol die je voor ze in gedachten had niet uit kunnen voeren. Nou ja, ik heb iig een fatsoenlijke linksback achter de hand."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Net echt hequote:Op maandag 21 september 2009 22:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, ik heb nu een speler gehaad die op papier zowel offensief als verdedigend erg sterk is. Van nature een linksback maar kan ook linkermiddenveld spelen, daar had ik heb voor gehaald. Het lullige is dat hij met al zijn offensieve kwaliteiten en instructies véél behoudender speelt dan mijn natuurlijke linkerwinger die ook linkermiddenveld kan spelen.
Daar word ik altijd wel een beetje ziek van. Op papier fantastische spelers en dan blijken ze toch een of andere tik te hebben waardoor ze totaal de rol die je voor ze in gedachten had niet uit kunnen voeren. Nou ja, ik heb iig een fatsoenlijke linksback achter de hand.
wil je hem kopen of verkopen en welke clubs etc. ?quote:Op maandag 21 september 2009 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
45 miljoen voor Ribery is dat een goede deal ?
Christian Supusepa? Haha, dat was in mijn game binnen no time een amateur, nooit iets gepresteerd.quote:Op maandag 21 september 2009 22:48 schreef DurQ het volgende:
[..]
Net echt he![]()
Weet je wie bij mij geweldig is op links. Supusepa (talentje van Ajax)
Verpatsen, Madrid.quote:Op maandag 21 september 2009 23:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
wil je hem kopen of verkopen en welke clubs etc. ?
De eerste vraag die ik mezelf altijd stel met zulke transfers is: "Hoeveel ga ik erop achteruit".quote:
Ik zoek dan altijd ff snel een speler die net zo goed is voor een minder bedrag. Als dat er niet is hou ik hem lekkerquote:
Was het toevallig ook hun 1e schot van de wedstrijd..quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net ook weer zo'n leuke. Speler die nog geen doelpunt gemaakt heeft in zijn carriere en maar 12 voor afstandschoten heeft legt bij een 1-0 stand in mijn voordeel vanaf een meter of 25 met een loeihard schot perfect in de kruising. Wat is dat voor onzin? Mijn spelers die 15+ voor afstandschoten hebben scoren doorgaans alleen maar uit vrije trappen net buiten de 16. Elk ander afstandschot wordt doorgaans recht op de keeper geschoten...![]()
Was bij mij wel in FM2007 hequote:Op maandag 21 september 2009 23:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Christian Supusepa? Haha, dat was in mijn game binnen no time een amateur, nooit iets gepresteerd.
Dat niet, maar dat soort zaken heb ik in vorige edities van FM ook vaak meegemaakt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:38 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Was het toevallig ook hun 1e schot van de wedstrijd..
Zo speelde ik 1-1 tegen Groningen. Ik had 5 schoten tussen de palen, zij 1
Daarom doe ik nooit mijn save games in 1 map maar op meerderequote:Op zaterdag 26 september 2009 16:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Wil ik spel laden krijg ik crash dump
Dus ik kom mijn spel niet meer in..
iemand een idee ?
Waar kan je dat zien?quote:[b]Op zondag 27 september 2009 12:31
Overigens was de harmonie in de ploeg door de 5e plaats van vorig seizoen nog maar 11%. Nu staat hij weer op 43%
In het scherm van je club en dan op Vertrouwen klikken.. Dan staat de balk van "Harmonie in ploeg" bij het overzicht en als je op Overige klikt krijg je ook nog eens een kleine uitleg van het bestuur erbij.quote:
Ik verloor zojuist met 1-0 van Sparta.. ik had 14 schoten waarvan 5 op goal en zelfs alleen op de keeper faalden ze,.. Sparta had 4 schoten waarvan 2 op goal. In de 90+2e minuut scoort Richard van Haaren van ruim 20 meter. Afstandsschoten heeft hij op 4 en hij roste hem zomaar in de kruisingquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net ook weer zo'n leuke. Speler die nog geen doelpunt gemaakt heeft in zijn carriere en maar 12 voor afstandschoten heeft legt bij een 1-0 stand in mijn voordeel vanaf een meter of 25 met een loeihard schot perfect in de kruising. Wat is dat voor onzin? Mijn spelers die 15+ voor afstandschoten hebben scoren doorgaans alleen maar uit vrije trappen net buiten de 16. Elk ander afstandschot wordt doorgaans recht op de keeper geschoten...![]()
Hehe herkenbaar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:05 schreef Kn0x het volgende:
Die afstandschoten zijn ook zwaar irritant. Spelers schieten vanaf 20 meter perfect de kruising in terwijl mijn speler met Long Shots op 19 elke keer over schiet of keihard tegen de keeper :S
Zal ik vanavond eens naar kijken danquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar.
Al doe ik bij spelers die qua stats beter zijn dan ze daadwerkelijk presteren meestal vragen aan de speler of ze meer willen proberen om van afstand te schieten, 1 op 1 of whatever en dat werkt wel aardig.
Zo had ik bij een bepaalde save C. Ronaldo voor de vrije trappen, hooguit 1 uit de 25 raak met wat geluk en nu scoort ie er 7 uit 10 met vrije trappen.
De afstandsschieters hebben het allemaal afgewezen.. Heb Dzsudzsak nu gevraagd langs de linkerflank te dribbelen.. wat hij wel accepteerde..quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:07 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zal ik vanavond eens naar kijken dan
Dat moet ik ook eens gaan proberen want het lijkt nergens op wat mijn schotspecialisten presteren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar.
Al doe ik bij spelers die qua stats beter zijn dan ze daadwerkelijk presteren meestal vragen aan de speler of ze meer willen proberen om van afstand te schieten, 1 op 1 of whatever en dat werkt wel aardig.
Zo had ik bij een bepaalde save C. Ronaldo voor de vrije trappen, hooguit 1 uit de 25 raak met wat geluk en nu scoort ie er 7 uit 10 met vrije trappen.
Lijkt me zeer sterk dat dat alleen bepaald wordt door afstandsschoten. Volgens mij is evenwicht ook een van de andere cruciale eigenschappen, maar dat durf ik niet zeker te zeggen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:05 schreef Kn0x het volgende:
Die afstandschoten zijn ook zwaar irritant. Spelers schieten vanaf 20 meter perfect de kruising in terwijl mijn speler met Long Shots op 19 elke keer over schiet of keihard tegen de keeper :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |